преди 9 месеца
И така, когато балансът достигне 0? Никога не уцелваш 0, невъзможно. Винаги имаш баланс.
So when the balance hits 0? You never hit 0, impossible. You always have a balance.
0
И така, когато балансът достигне 0? Никога не уцелваш 0, невъзможно. Винаги имаш баланс.
So when the balance hits 0? You never hit 0, impossible. You always have a balance.
Вашата сметка никога няма да бъде 0, освен ако не намалят лимитите за залагане до 1 цент. Невъзможен.
You account will never be 0, unless they lower the bet limits to 1 cent. Impossible.
Кои са сестринските казина, за да мога да стоя далеч от тях
Who are the sister Casinos so I can stay away from them
С тяхното правило за смесване на средства (което означава, че балансът ви трябва да е нула, преди да можете да направите нов депозит). Мамка му, никога няма да трябва да плащат на никого! Мразя рубинени слотове и казино гуру е шега. Те са тук, за да облекчат казината от нашите оплаквания и постоянни обаждания и имейли. Гуру работи за казината.
With thier rule about mixing funds (meaning your balance has to be zero before you can make another depisit). Shit, they'll never have to pay anyone! I hate ruby slots and casino guru is a joke. They are just here to alleviate the casinos of our complaints and constant calls and emails. Guru works for the casinos.
Доколкото знам, специално за такива случаи казината обикновено заявяват в условията си, че когато сумата е по-ниска от определена стойност (минималния залог), балансът се счита за нула.
Проверихте ли, моля?
As far as I know, specifically for such cases, casinos normally state in their terms that when the amount is lower than a certain value (the minimum bet), the balance is considered zero.
Have you checked, please?
С тяхното правило за смесване на средства (което означава, че балансът ви трябва да е нула, преди да можете да направите нов депозит). Мамка му, никога няма да трябва да плащат на никого! Мразя рубинени слотове и казино гуру е шега. Те са тук, за да облекчат казината от нашите оплаквания и постоянни обаждания и имейли. Гуру работи за казината.
With thier rule about mixing funds (meaning your balance has to be zero before you can make another depisit). Shit, they'll never have to pay anyone! I hate ruby slots and casino guru is a joke. They are just here to alleviate the casinos of our complaints and constant calls and emails. Guru works for the casinos.
Но трябва да мислите за ситуацията в пълна степен. Не е толкова просто, особено във вашия случай.
Знам, че вероятно се чувствате измамени, но би било честно да се каже, че имаше и други важни аспекти, които в резултат на това определиха края на жалбата ви. Наистина съжалявам, свърши толкова зле за теб.
Затова любезно ви моля да спрете да обвинявате Casino Guru по какъвто и да е начин. Достатъчно беше.
But you have to think about the situation in full. It's not that simple, especially in your case.
I know you probably feel cheated, yet it would be fair to say there were also other important aspects that, as a result, determined your complaint's end. I'm truly sorry, it ended up so badly for you.
Therefore, I kindly request that you cease accusing Casino Guru in any way. It has been enough.
Ако мога да съдействам, използвайте този линк 👈 и следвайте текста:
If I may assist, use this link 👈 and follow the text:
Молиш ли ме да спра с обвиненията??? Тъй като попитахте толкова хубаво, ще помисля.
Чудя се дали беше толкова добър, когато работеше с ruby слотове, за да ми изплатиш печалбите??
Каква шега сте хора.
Не се притеснявайте, приключих, но ще продължа да предупреждавам хората, които искат вашата помощ.
You kindly ask me to cease my accusations??? Since, you asked so nicely, I'll think about it.
I wonder if you were that nice when you worked with ruby slots to get my winnings paid to me??
What a joke you people are.
Don't worry I'm done but I will continue to warn people that ask for your help.
Ако случаят беше такъв, трябваше да можете да ми платите, но това, което наистина искам да знам, е колко от моите $2709 получава гуруто, за да спести на казиното $2700??
If that were the case you should of been able to get me paid, but what I really want to know is how much of my $2709 does guru get for saving the casino $2700??
Ако случаят беше такъв, трябваше да можете да ми платите, но това, което наистина искам да знам, е колко от моите $2709 получава гуруто, за да спести на казиното $2700??
If that were the case you should of been able to get me paid, but what I really want to know is how much of my $2709 does guru get for saving the casino $2700??
Това е прост въпрос, на който с удоволствие мога да отговоря. Ще получим 0. Както и че не получаваме нищо, когато помогнем на играч да вземе печалбите от казиното. В някои случаи дори лесно може да ни струва много пари да застанем на страната на играча, тъй като някои казина, които не са съгласни с нашата резолюция, решават да закрият нашите партньорски сметки поради това. Но тогава всичко е просто, ние не искаме да имаме никакви бизнес отношения с такива казина в бъдеще.
Центърът за разрешаване на жалби е нещо, което не създадохме, за да правим пари, и в момента в него работят над 15 служители на пълен работен ден. Ние печелим пари, като имаме най-голямата база данни за онлайн казина в света, което води до силни позиции в резултатите от търсенето с Google, когато потребител започне да търси конкретно или общо онлайн казина.
Играчите са тези, които ни хранят. Не казината. Ако разочароваме доверието на играчите, като показваме грешни данни или подкрепяме нечестни казина, това ще се върне при нас като бумеранг. От друга страна, това не означава, че винаги ще решаваме на сляпо в полза на играча, когато той подаде жалба срещу казино.
That's a simple question I can gladly answer. We'll get 0. As well as we get nothing when we help a player to claim the winnings from the casino. In some cases, it can even easily cost us a lot of money to stand on the player's side since some casinos that don't agree with our resolution decide to close our affiliate accounts due to it. But then it's simple, we don't want to have any business relationship with such casinos in the future.
The complaints resolution center is something we didn't create to make money and it currently employs 15+ full time workers. We make money on having the largest online casino database in the world, which results in having strong positions in Google search results whenever a user starts looking for a specific or general online casinos.
Players are the ones who feed us. Not the casinos. If we disappoint the players trust by showing wrong data or supporting unfair casinos, it will return to us like a boomerang. On the other hand, it doesn't mean we'll always blindly decide in favour of the player whenever they submit a complaint against a casino.
Това казино трябва да бъде включено в черния списък, точка и ако Casino Guru не го направи, тогава аз ще стартирам свой собствен сайт.
Ето какво виждам с тези казина, това е второто ми, в което съм играл и съм спечелил и не съм получил нищо.
Прекарах безброй часове в чат с тези хора, опитвайки се да получа пари без резултат.
Ето как ще стане с това лайно Казино.
Ще изпратите множество банкови извлечения, сметки за комунални услуги, DL и информация за банкови карти. Изпратих заявка на 23 февруари, тъй като с провлачване прекарах може би 10 часа в чат, без резултат, те ще ви кажат, че не са получили този документ или онзи. Изпратих екранни снимки, доказващи, че съм изпратил документи за заявка.
След това те ще кажат, че ескалират проблема, това е направено вече 6 пъти за мен.
Просто стой далеч от това казино, освен ако просто не обичаш да играеш без шанс да не получиш печалби.
This Casino needs to be black listed, period and if Casino Guru's doesnt do it, then I am going to start my own site.
Here is what I see with these Casinos this is my 2nd one I have played at and won and have received nothing.
I have spent countless hours chatting with these people, trying to get paid to no avail.
Here is how it is going to go with this piece of shit Casino.
You will send in multiple bankstatements, Utility Bills, DL and bank card information. I sent in a request on the 23rd of Feb. for with drawl I have spent probably 10 hours in chat, to no avail, they will tell you they didnt receive this document or that one. I have sent screen shots proving that I have sent request documents.
Next they will say they are escalating the issue, this has been done now 6 times for me.
Just stay the fuck away from this Casino, unless you just like playing with no chance of receiving no winnings.
Тъй като имате оплакване , нашият екип ще се опита да ви помогне и виждам, че Михал е поканил казиното за вашето оплакване, така че се надяваме, че ще бъде разрешено. Разбирам, че най-голямата пречка е проверката, която все още не е завършена и виждам, че казиното отнема доста време и сте се опитали да предоставите доста документи. Е, тъй като топката е в полето на казиното, ще трябва да изчакаме и да видим какво ще кажат.
Искам да вярвам, че всичко ще бъде разрешено справедливо и ще получите парите си, когато проверката е успешна.
Ако имате нова информация, моля, уведомете ме.
Since you have a complaint, our team will try to help you, and I see that Michal has invited the casino to your complaint, so hopefully it will be resolved. I understand that the biggest obstacle is the verification which is still not completed and I see that the casino is taking quite a long time and you have tried to provide quite a lot of documents. Well, since the ball is in the casino's court, we'll have to wait and see what they say.
I want to believe that everything will be resolved fairly and you will get your money when the verification is successful.
If you have any new information please let me know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.