ФорумОбсъждане на жалбиПроблеми с ruby слотове

Проблеми с ruby слотове (страница 4)

преди 1 година от Chimaira
|
12733 преглеждания 72 отговора |
|
1...3 4
Radka
преди 9 месеца

И така, когато балансът достигне 0? Никога не уцелваш 0, невъзможно. Винаги имаш баланс.

Автоматичен превод:
dawnrutherfordadams
преди 9 месеца

Вашата сметка никога няма да бъде 0, освен ако не намалят лимитите за залагане до 1 цент. Невъзможен.


Автоматичен превод:
angel47usa
преди 9 месеца

Кои са сестринските казина, за да мога да стоя далеч от тях


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

С тяхното правило за смесване на средства (което означава, че балансът ви трябва да е нула, преди да можете да направите нов депозит). Мамка му, никога няма да трябва да плащат на никого! Мразя рубинени слотове и казино гуру е шега. Те са тук, за да облекчат казината от нашите оплаквания и постоянни обаждания и имейли. Гуру работи за казината.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

И така, когато балансът достигне 0? Никога не уцелваш 0, невъзможно. Винаги имаш баланс.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Доколкото знам, специално за такива случаи казината обикновено заявяват в условията си, че когато сумата е по-ниска от определена стойност (минималния залог), балансът се счита за нула.

Проверихте ли, моля?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

С тяхното правило за смесване на средства (което означава, че балансът ви трябва да е нула, преди да можете да направите нов депозит). Мамка му, никога няма да трябва да плащат на никого! Мразя рубинени слотове и казино гуру е шега. Те са тук, за да облекчат казината от нашите оплаквания и постоянни обаждания и имейли. Гуру работи за казината.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Но трябва да мислите за ситуацията в пълна степен. Не е толкова просто, особено във вашия случай.

Знам, че вероятно се чувствате измамени, но би било честно да се каже, че имаше и други важни аспекти, които в резултат на това определиха края на жалбата ви. Наистина съжалявам, свърши толкова зле за теб.

Затова любезно ви моля да спрете да обвинявате Casino Guru по какъвто и да е начин. Достатъчно беше.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Кои са сестринските казина, за да мога да стоя далеч от тях


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Ако мога да съдействам, използвайте този линк 👈 и следвайте текста:

file

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Молиш ли ме да спра с обвиненията??? Тъй като попитахте толкова хубаво, ще помисля.

Чудя се дали беше толкова добър, когато работеше с ruby слотове, за да ми изплатиш печалбите??

Каква шега сте хора.

Не се притеснявайте, приключих, но ще продължа да предупреждавам хората, които искат вашата помощ.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Ако случаят беше такъв, трябваше да можете да ми платите, но това, което наистина искам да знам, е колко от моите $2709 получава гуруто, за да спести на казиното $2700??

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Вие помагали ли сте някога на някого да получи плащане?? щатски долари, за да бъдем конкретни,

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Ако случаят беше такъв, трябваше да можете да ми платите, но това, което наистина искам да знам, е колко от моите $2709 получава гуруто, за да спести на казиното $2700??

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Това е прост въпрос, на който с удоволствие мога да отговоря. Ще получим 0. Както и че не получаваме нищо, когато помогнем на играч да вземе печалбите от казиното. В някои случаи дори лесно може да ни струва много пари да застанем на страната на играча, тъй като някои казина, които не са съгласни с нашата резолюция, решават да закрият нашите партньорски сметки поради това. Но тогава всичко е просто, ние не искаме да имаме никакви бизнес отношения с такива казина в бъдеще.

Центърът за разрешаване на жалби е нещо, което не създадохме, за да правим пари, и в момента в него работят над 15 служители на пълен работен ден. Ние печелим пари, като имаме най-голямата база данни за онлайн казина в света, което води до силни позиции в резултатите от търсенето с Google, когато потребител започне да търси конкретно или общо онлайн казина.

Играчите са тези, които ни хранят. Не казината. Ако разочароваме доверието на играчите, като показваме грешни данни или подкрепяме нечестни казина, това ще се върне при нас като бумеранг. От друга страна, това не означава, че винаги ще решаваме на сляпо в полза на играча, когато той подаде жалба срещу казино.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Това казино трябва да бъде включено в черния списък, точка и ако Casino Guru не го направи, тогава аз ще стартирам свой собствен сайт.

Ето какво виждам с тези казина, това е второто ми, в което съм играл и съм спечелил и не съм получил нищо.

Прекарах безброй часове в чат с тези хора, опитвайки се да получа пари без резултат.

Ето как ще стане с това лайно Казино.

Ще изпратите множество банкови извлечения, сметки за комунални услуги, DL и информация за банкови карти. Изпратих заявка на 23 февруари, тъй като с провлачване прекарах може би 10 часа в чат, без резултат, те ще ви кажат, че не са получили този документ или онзи. Изпратих екранни снимки, доказващи, че съм изпратил документи за заявка.

След това те ще кажат, че ескалират проблема, това е направено вече 6 пъти за мен.


Просто стой далеч от това казино, освен ако просто не обичаш да играеш без шанс да не получиш печалби.

Автоматичен превод:
garypsaunders2021
преди 8 месеца

Тъй като имате оплакване , нашият екип ще се опита да ви помогне и виждам, че Михал е поканил казиното за вашето оплакване, така че се надяваме, че ще бъде разрешено. Разбирам, че най-голямата пречка е проверката, която все още не е завършена и виждам, че казиното отнема доста време и сте се опитали да предоставите доста документи. Е, тъй като топката е в полето на казиното, ще трябва да изчакаме и да видим какво ще кажат.

Искам да вярвам, че всичко ще бъде разрешено справедливо и ще получите парите си, когато проверката е успешна.

Ако имате нова информация, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини