ФорумОбсъждане на жалбиПроблеми с ruby слотове

Проблеми с ruby слотове

преди 1 година от Chimaira
|
6709 преглеждания 72 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 1 година

Имам баланс от $1000 на ruby слотове, но не мога да тегля. Вече изпратих копия от личната си карта и сметката за вода за проверка и не съм чул нищо. Какво да правя?

Автоматичен превод:
Chimaira
преди 1 година

Здравейте, това означава, че вашият акаунт все още не е напълно потвърден, прав ли съм? Кога поискахте тегленето, моля? Благодаря ти

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Поисках теглене преди седмица и изпратих копие от личната си карта и сметката за прахосване, за да бъда проверена, но все още не съм чул нищо

Автоматичен превод:
Chimaira
преди 1 година

Здравей Chimaira, не бих се притеснявала сега. Измина само една седмица, откакто поискахте оттеглянето. Моля, бъдете търпеливи поне още една седмица. Обърнете внимание, че препоръчваме да изчакате поне 14 дни, за да бъде обработена проверката или тегленето, особено ако това е първата ви заявка. Можете да опитате да се свържете с казиното чрез чат на живо сега или да пишете на отдела за поддръжка на клиенти и да им напомните. В случай, че не отговорят и това ще продължи повече от две седмици, не се колебайте да подадете жалба на нашия уебсайт. Тук ще намерите повече информация как работи. В случай, че имате нужда от помощ, не се колебайте да попитате. Моля, поддържайте връзка и ни информирайте по-късно за вашата ситуация. Надявам се всичко да е наред.



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Е, вече мина повече от месец и все още няма отговор

Автоматичен превод:
преди 1 година

Никога няма да получите отговор от тях, освен да ви разкажат някаква измислена история и след това да откажат заявката ви за теглене. Те ми дължат $2700 и току-що взеха печалбата и ме оставиха с нулев баланс. Ruby Slots е измама

Автоматичен превод:
dawnrutherfordadams
преди 1 година

Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, вече мина повече от месец и все още няма отговор

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, че тогава е подадена жалбата. Дайте му малко време и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Просто продължават да ми казват, че съм смесил средства, защото съм направил депозит, когато имах $5 в сметката си. В техните собствени правила и условия под „бонус без депозит/безплатни завъртания" #13 се посочва, че смесването на средства не е позволено, но те разбират, че се случват инциденти и в тези случаи трябва да спазвате 60-кратната игра, както правите без депозит бонуси. И така, казвам на казиното, върнете ми парите и ми позволете да направя това, което е посочено в техните условия и условия. Не, те просто продължават да пишат един и същ отговор и след това прекъсват връзката ни с чатовете на живо. Те са лъжци и крадци.

Автоматичен превод:
dawnrutherfordadams
преди 1 година

Здравейте,

да видим какво ще направи екипът с това. Доколкото мога да преценя, бонусите обикновено приключват с подаването на тегленето, така че се прилага максималното теглене от бонуса и останалите печалби се анулират или когато балансът достигне нула. Честно казано, не съм сигурен дали това е така, но екипът ще разбере.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Наистина не разбирам защо правя депозит, докато все още имам пари в сметката си, има значение. Направих депозит, който ми даде няколко безплатни завъртания. Мисля, че спечелих $14 или нещо подобно. Направих още един депозит, когато сметката ми падна до $5. С втория си депозит ударих джакпот и направих 2 отделни заявки за теглене. Разбрах се и след това отрекох, СЛЕД като преминах през всичките им обръчи за проверка. Тогава сметката ми е на нула. Просто не е редно. Това казино смята, че $30 ще ме утешат, след като ме прецакаха с $2700. Аз не съм богат човек. Те са крадци.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знаех за това правило за смесване на средства. Те твърдят, че инцидентите се случват и имат изключения от това правило, но предполагам, че не за мен

Автоматичен превод:
преди 1 година

Наистина не разбирам защо правя депозит, докато все още имам пари в сметката си, има значение. Направих депозит, който ми даде няколко безплатни завъртания. Мисля, че спечелих $14 или нещо подобно. Направих още един депозит, когато сметката ми падна до $5. С втория си депозит ударих джакпот и направих 2 отделни заявки за теглене. Разбрах се и след това отрекох, СЛЕД като преминах през всичките им обръчи за проверка. Тогава сметката ми е на нула. Просто не е редно. Това казино смята, че $30 ще ме утешат, след като ме прецакаха с $2700. Аз не съм богат човек. Те са крадци.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

има значителна разлика, АКО печалбите от бонус, който сте взели, са били ограничени от правилото за максимално теглене, това правило е все още активно до изтичане на бонуса.

Ето защо написах, че бонусите обикновено приключват с подаването на тегленето или когато балансът падне до нула. В този момент се прилага максималното теглене от бонуса и останалата част от печалбите се анулира. Сега си представете, че депозирате отново, защото балансът ви е ПОЧТИ до нула, докато такъв бонус е активен, това би означавало, че правилото за максимално теглене все още е активно, бонусът все още е активен, независимо колко сте депозирали общо. Вашите печалби все още са ограничени.

Не знам какъв бонус сте взели или дали е имало или не е било приложено условието за максимално теглене.

Точно това открих, че е най-честата причина за подобни ситуации.

нека изчакаме заключението, надявам се да останете доволни.🤞


Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, че тогава е подадена жалбата. Дайте му малко време и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, минаха повече от 2 месеца и не съм сигурен какво да правя

Автоматичен превод:
Chimaira
преди 1 година

Здравейте,

Бих предложил да актуализирате Petronella относно този въпрос:

„Използвали ли сте безплатни бонуси от това конкретно казино в миналото?"

Просто го направете тук , моля.

Смятам, че най-важната част ще бъде да се свържем с казиното за по-нататъшно сътрудничество.

Желая ти късмет 🤞


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Взех безплатния им чип от 200$... издуха го възможно най-бързо. Нямах никакво намерение да събирам или да се занимавам с тези хора, тъй като вече бях минал през калта с тяхното сестринско казино(а).

Само се кикотех през цялото време, докато играех там. Наистина беше просто практика и удължаване на харченето на пари другаде.

Нямам шанс да се доверя на НЯКОЕ от тези сестрински казина.

Автоматичен превод:
angel47usa
преди 6 месеца

Хм, както виждам, нямаш толкова добър опит тук и предполагам, че няма да се върнеш. Има ли нещо в това казино, което ви интересува или сте играли тук само за безплатния чип?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Трябва да бъда честен...е, първо беше играта за $8000. 2-ро...не ми харесаха рецензиите и техните сестрински казина, с които съм имал НАЙ-много проблеми. Бяха безплатни $200, за да се опитате да работите (практикувате). Сигурен съм, че никога не съм възнамерявал да работя с $8k PT...но винаги опитвам.


Автоматичен превод:
angel47usa
преди 6 месеца

Разбира се, напълно разбирам, че когато сте имали шанса да изпробвате казиното безплатно, вие сте го взели. Играта през 8000k е доста, така че вярвам, че беше трудно да се завърти. Очевидно ще предпочетете други казина. 🤔

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ruby Slots беше справедлив към мен. Имах нужда да кажа това, защото знам, че това "семейство" от казина има лоша репутация/представяне. Знам, че и аз имам оплаквания и проблеми, но също така чувствам необходимост да дам кредит там, където се дължи кредит. Имах 2 чакащи тегления само от 15-то и току-що получих и двете. 1 подред. Засега бонусите им са добри. Техният чат на живо беше повече от търпелив с мен. И това наистина не е лошо за процеса на плащане. Не съм хай ролер, така че може би това е....

И аз познавам Радка...това сигурно е за рецензиите. 🙂

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини