ФорумОбсъждане на жалбиПРОБЛЕМИ ПРИ ОПИТ ДА ПОЛУЧИТЕ СРЕДСТВА ЗА ТЕГЛЕНЕ

ПРОБЛЕМИ ПРИ ОПИТ ДА ПОЛУЧИТЕ СРЕДСТВА ЗА ТЕГЛЕНЕ (страница 2)

преди 2 години от Deenah
|
15353 преглеждания 59 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 2 години

Здравей Дийна,

Мога да си представя, че трябва да е адски лошо чувство. 🙁

За моя изненада откривам, че лицензът трябва да е валиден - според последния ви преглед. Бихте ли любезно потвърдили, че това твърдение вече не е валидно?

„© 2022 1WIN. 1win.pro, управляван от MFI investments limited под лиценз от Кюрасао 8048/JAZ2018-040 , издаден на 1win NV, дружество с ограничена отговорност със седалище на адрес Perseusweg 27 A Curacao, CW, с фирмен номер 147039. MFI INVESTMENTS LIMITED, компания, чийто седалище е на адрес 3, Chytron Street, Flat/Office 301, PC 1075 Никозия, Кипър с фирмен номер HE386738. Компанията от ЕС MFI Investments Ltd действа като представител на ЕС-ЕИП на лицензирано дружество 1win NV"

Копирано е от уебсайта на 1win и означава, че това казино трябва да се регулира от Curacao Antillephone NV

Опитахте ли го, моля?

Проверих най-новите жалби, за да разбера, че някои са затворени като разрешени, а други не. Бих искал да ви уверя, че вашият също ще бъде разрешен, но за съжаление не мога да кажа със сигурност. 🤞

Останете позитивни, моля.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря Радка,

Наистина оценявам,

Лицензът все още е там на сайта на 1win... но това, което ме обърква, е как да се свържа с компанията, но сега съм сигурен, че с помощта на casino.guru средствата ми ще бъдат изчерпани.

Благодаря ти!

Автоматичен превод:
Deenah
преди 2 години

Добро утро, Дийна,

лицензиращият орган е Комисията по хазарта на Кюрасао Антилфон (NV 8048/JAZ), в този случай. Можете да опитате тези адреси:

complaints@gaminglicences.com

certria@gaminglicences.com

Само имайте предвид, че според общия опит този орган е сравнително пасивен и отговорът им може да отнеме дни, но и месеци.

Надявам се да не е необходимо за края.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря Радка,


Тъй като ми помагате тук...не мисля, че ще е необходимо да се свързвам с тях.

Имам дълбока вяра, че с ваша помощ средствата ми ще бъдат изчерпани!

Наистина оценявам!

Автоматичен превод:
Deenah
преди 2 години

Е, Андрей се опитва да се свърже с казиното сега. Да се надяваме, че ще успее.🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, ще има успех.


Наистина ви оценявам момчета!

Автоматичен превод:
Deenah
преди 2 години

Благодаря ти Deenah.

За съжаление досега няма отговор от казиното. 🤨

file


Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, още не са ми отговорили!

Съжалявам, Радка, ако не отговорят, какво ще стане??

Автоматичен превод:
Deenah
преди 2 години

Здравейте,

Екипът по жалбите реши да се свърже с казиното, защото се нуждаем от тяхното сътрудничество, страхувам се, че без него бихме били безпомощни. Андрей поиска от казиното доказателство в подкрепа, не мога да кажа дали са му били дадени или не, въпреки че казиното не е отговорило на жалбата, както е поискано. Моля, изчакайте Андрей да информира жалбоподателя.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре тогава, ще чакам.

Благодаря Радка.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добро утро Радка.


Мисля, че това казино 1win не го е грижа за репутацията, все още се чудя как небрежно цитират клаузата p.9.7 и отнемат нечии средства! И все пак те все още няма да успеят да предоставят доказателства, подкрепящи решенията си.

Можете да си представите, моят фонд не достига дори $100, но все пак решават да ми отнемат малкия фонд!😔

Автоматичен превод:
Deenah
преди 2 години

Добро утро Дийна,

добре, трябва да се съглася - за мен изглежда, че казиното плаща само ако иска. Освен това открихме, че нейните срокове и условия са несправедливи и вярвам, че просто върви в ръка с общата оценка и вашия опит.

Очевидно е, че без никакви подкрепящи доказателства тези правила могат да се прилагат свободно към всеки играч.

Надявам се, че казиното ще изпрати нещо, което наистина можем да проверим.




Автоматичен превод:
преди 2 години

Разбира се, тези правила се изпращат безплатно на играчите, като прегледах неразрешените случаи, разбрах, че повечето играчи са блокирани и казиното не можа да предостави доказателства в подкрепа на решението си.

Те плащат само когато искат. И те не плащат големи печалби или когато някой удвои средствата си!

Автоматичен превод:
Deenah
преди 2 години

За съжаление изглежда така.

Автоматичен превод:
преди 2 години

За съжаление станах жертва на тяхното измамно действие.

Трябва поне да се замислят за дните, които им губех!

Казаха ми да напусна 1win, но отказах, мислейки, че наистина действат въз основа на факти... Никога не съм знаел, че ще ми хрумне!

Но този път наистина се нуждая от парите, които имаха със себе си!

Преди тази печалба загубих $135 на колелото на късмета!

Никога не са ги считали за загубени, но моята малка печалба, която получих в състезание (покер маса), те я иззеха несправедливо!

Автоматичен превод:
Deenah
преди 2 години

Съжалявам Дийна, изглежда, че все още чакаме някакво обяснение или доказателство.

Да се надяваме, че ще се случи нещо и жалбата ще бъде актуализирана. 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Мила Радка, почти съм сигурен, че нямат нищо против мен, само ако ще измислят нещо!

Това е единственият акаунт, който имам при тях, най-много да влизам с телефона си, много малко време на лаптопа си, но се надявам да видя възможен резултат!

Но виждам, че не ги е грижа за репутацията и черните точки!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Deenah
преди 2 години

Здравей Дийна,

добре, с такава ниска репутация сега изглежда очевидно, че допълнителните черни точки нямат значение, както написахте.

Ние просто искаме да дадем на казиното справедлив шанс да подкрепи тяхното изявление, както винаги правим, ако казиното не успее да го направи, ние настояваме за претенцията на играча.

За съжаление се страхувам, че това казино не желае да слуша.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че технически са ме измамили и са избягали с парите и печалбите ми😪.

Пожелавам ви момчета просто да помолите/кажете на казиното да ни плати нашите пари, тъй като е очевидно, че измислят лъжи и отнемат парите на хората!

Не мисля, че "complaints@licensingcasino.com" може да ги принуди също да изплатят ограничените пари!!😭

Боже мой, наистина се нуждая от тези мои пари!

Това казино не спазва условията, те наистина не уважават и вас, хората, отнемат им много време, за да отговорят на съобщения, понякога изобщо не отговарят.

Вие наистина се стараете, оценявам ви!

Автоматичен превод:
Deenah
преди 2 години

Здравей Дена,

изглежда, че получихме някаква информация от казиното.

„Моля, имайте предвид, че вашият случай се обсъжда с представителя на казиното в частен разговор."

Така че казиното отговори още веднъж. Да видим какъв ще е резултата. 🤔

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини