преди 1 година
Да ви дам актуална информация. Получих оттеглянето си от Mr Sloty
Give you an update I've recieved my withdrawal from mr sloty
0
Да ви дам актуална информация. Получих оттеглянето си от Mr Sloty
Give you an update I've recieved my withdrawal from mr sloty
Това е, което обичам да виждам. 🎉🎉☘️ Влачи се от много време, така че мисля, че си го заслужихте.
Както и да е, след това преживяване, не мисля, че ще депозираш тук, прав ли съм?
That's what I like to see. 🎉🎉☘️ It's been dragging on for a long time, so I think you've earned it.
Anyway, after this experience, I don't think you're gonna be depositing here, am I right?
За съжаление в крайна сметка по-скоро губите, отколкото печелите, по-добре да не участвате
Unfortunately you end up losing rather then winning better off not going on any
вярно Казват, че е най-добре да се учим от грешките на другите, но мисля, че повечето от нас се учат от собствените си. Надявам се, че няма да се натъкнете на подобна ситуация в бъдеще. Желая ти късмет. 🙂
Right. They say it is best to learn from the mistakes of others, but I think most of us learn from our own. I hope you will not encounter a similar situation in the future. I wish you the best of luck. 🙂
Здравейте, ако говорим за печелене на пари от казино, вероятно ще ви разочаровам. Казиното винаги има предимство пред играча и в дългосрочен план играчът в крайна сметка ще загуби парите, които депозира там. Мисля, че в този случай вероятно е най-добре да спрете да играете, ако смятате, че ще спечелите малко пари. Определено не депозирайте повече и харчете парите си за нещо по-смислено, което ще ви донесе радост или полза.
Както и да е, ако ще ви помогне, ще публикувам ръководство за отговорен хазарт тук, което може да бъде полезно. Можете да намерите информацията в него тук.
Надявам се, че моите думи ще ви помогнат малко и накрая всичко ще бъде наред.
Hi, if we're talking about making money from the casino, I'm probably going to disappoint you. The casino always has an edge over the player and in a long run the player will eventually lose the money he deposits there. I think in this case it's probably best to stop playing if you think you're going to make some money. Definitely don't deposit more and spend your money on something more meaningful that will bring you joy or benefit.
Anyway, if it would help you, I'll post a guide on responsible gambling here that might be helpful. You can find the information in it here.
I hope that my words will help you a little and that everything will be all right in the end.
здрасти
случайно попаднах на тази тема и се надявам, че някой може да помогне и на мен, моля.
Имам предстоящо теглене от 18 декември и също така при статус „потребителска заявка чака" всеки път, когато се свържа с тях, получавам едни и същи роботизирани отговори.
Никога не получавам отговор на имейли и сега те смениха домейна си на mrsloty1.com - което комуникираха чрез текст
Имах две предишни успешни тегления без никакви проблеми и акаунтът ми беше потвърден отдавна. Не се опитвам да изтегля £5000 и изглежда не стигам доникъде.
очевидно оттогава погледнах онлайн и изглежда, че всички имат едни и същи проблеми. Хубаво е да видя как вие двамата получихте изплащане и се чудех дали бихте могли да предложите някакъв съвет
Разкъсвам се между това да чакам печалбите си или да направя връщане на плащане с моята банка за депозитите и да поема загубата
Hi
stumbled on this thread and hoping someone can help me too please.
I have a withdrawal pending since 18 December and also at status "user request awaiting" every time I contact them I get the same robotic replies.
Im getting no response on emails what so ever and they have now changed their domain to mrsloty1.com - which they did communicate via text
I have had two previous successful withdrawals without any issues and my account was verified long ago. I’m not trying to withdraw £5000 and don’t seem to be getting anywhere.
obviously, I have since looked online and it seems everyone is having the same issues. It’s nice to see you two did get paid out and wondered if you could offer any advice at all
I’m torn between waiting for my winnings or doing a chargeback with my bank for the deposits and take the loss
Здравейте, виждам, че имате проблеми с тегленето. Не мисля, че трябва да сте негативни веднага, въпреки че е минало доста време, откакто не сте могли да изтеглите в продължение на 2 седмици.
Вие обаче споменахте, че сте имали успешни тегления в миналото. Казиното дори каза ли ви защо отнема повече време от обикновено?
Както и да е, препоръчвам даподадете жалба на тази връзка и нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация.
Мислите ли, че ще опитате?
Hi, I see you're having trouble with the withdrawal. I don't think you need to be negative right away, even though it's been quite a while since you've been unable to withdraw for 2 weeks.
However, you mentioned that you have had successful withdrawals in the past. Did the casino even tell you why it's taking longer than usual ?
Anyway, I would recommend to open a complaint on this link and our team will try to help you in your situation.
Do you think you will try ?
Благодаря ви за отговора. Заслужава ли си да отворите съвместим? Виждам, че се затварят, тъй като не реагират, което разбирам. Иска ми се да видя всичко това преди. Не играя много често. Миналия март успешно изтеглих £200 за около 3 дни. Тогава миналия май успешно изтеглих £1100 след седмица. Тогава имах ViP мениджър, наречен Мич, който ми помогна с тегленето, но сега той не реагира
Предполагам, че съм по-притеснен от обикновено, тъй като не мога да се свържа с никого по имейл и не съм имал подобно преживяване преди. £5000 са много пари за мен. Толкова ми се иска да бях виждал всички тези ревюта преди
не, няма да ми кажат защо се бави, просто има процес и правят проверки. Игнорират това, което чета онлайн и тогава затварят чата.
Thank you for your reply. Is it worth opening a compliant? I see they get closed as none responsive which I understand. I wish I saw all of this before. I don’t play very often. Last March I successfully withdrew £200 in about 3 days. Then last May I successfully withdrew £1100 after a week. I had a ViP manager then called Mitch who helped me with the withdrawal but he is now none responsive
I guess I’m more worried than usual as I can’t get hold of anyone on email and not had this experience before. £5000 is a lot of money to me. I so wish I had seen all these reviews before
no they won’t tell me why it’s taking so long, just that there is a process and they are doing checks. Ignore what I read online and then they close the chat.
Бих казал, че си заслужава жалбата, просто за да предоставим по-добър шанс на другите. Освен това, всяка неразрешена жалба означава санкция, подобно "казино" може скоро да достигне дъното.
Може би няма да можем да ви помогнем да възстановите печалбите си, но последствията ще дойдат.
Моля, прегледайте това ръководство, фокусирано върху процеса на оплакване: „ Как разрешаваме жалби в казино и защо "
Приемете го като принципна точка.
Съжалявам, че си играл там.
I'd say it is worth the complaint simply to provide a better chance for others. Additionally, each unresolved complaint means penalization, such a "casino" might soon hit the very bottom.
Maybe we won't be able to help you recover your winnings, but the consequences will come.
Please browse this guide focused on the complaint process: "How We Resolve Casino Complaints and Why"
Take it as a point of principle.
I'm sorry you played there.
Благодаря ти. Страхотна информация. Повдигнах жалбата и се надявам, че ще помогне и на другите, като повиши осведомеността
Thank you. Great info. I raised the complaint and hope it will help others by raising awareness too
Няма за какво, ще се радвам да си получиш парите, но дори и да не е така, поне има наказание.
Както и да е, пожелавам ти късмет.
You're welcome, I'd be happy if you got your money, but even if that wasn't the case, at least there's a punishment.
Anyway, I wish you the best of luck.
здравей
Мога ли да попитам получавали ли сте печалбите си? Аз съм в същата ситуация, първоначално можех да се свържа чрез чат, но сега дори не мога да направя това, имейлът се върна и tele No не работи?
отново глупаво проучих казиното, след като направих депозити и поисках Моето теглене, ако знаех всичко това преди, нямаше да се доближа до него.
Hi,
Can I ask did you ever receive your winnings? I am in the same situation, at first I could contact via chat but now I can’t even do that, email bounced back and tele No doesn’t work?
again stupidly researched the casino after making deposits and requesting My withdrawal, had I known all of this prior I wouldn’t have went near it.
Така и не научихме дали играчът е получил печалбите всъщност.
Искате ли сами да подадете жалба, за да може нашият екип да се опита да помогне? Колко време чакаш сега, ако мога да попитам?
Ето връзката , където можете да подадете жалба, ако желаете. Уведомете ни как сте решили.
We never learned if the player received the winnings, actually.
Would you like to file a complaint yourself, though, so our team could try to help out? How long are you waiting now, if I may ask?
Here's the link where you can submit a complaint if you wish. Let us know how you decide.
Здравейте, чакам вече 26 дни и нищо не се е променило и няма контакт от тях.
Мисля, че или са изключили опцията за чат, или са ми блокирали да я използвам, тъй като изобщо не мога да се свържа с тях, толкова разочароващо.
аз ще
повдигнете жалба, да, не се надявам, че това ще разреши ситуацията, но се надяваме, че може да се направи нещо, не трябва да им се позволява да работят.
благодаря за информацията.
Hi I have been waiting 26 days now and nothing Has changed and no Contact from them.
I think they have either turned the chat option off or blocked me from using it as I can’t contact them at all, so frustrating.
i will
raise a complaint yes, not hopeful that it will resolve the situation but hopefully something can be done they shouldn’t be allowed to operate.
thanks for the info.
Никакви притеснения. Ще изчакаме по-нататъшно развитие.
Моля, дръжте ни в течение.
No worries at all. We'll wait for any further development.
Please keep us informed.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.