ФорумОбсъждане на жалбиПроблем с оттеглянето на Mrsloty

Проблем с оттеглянето на Mrsloty (страница 3)

преди 2 години от gilfy123
|
10887 преглеждания 56 отговора |
|
12 3
Добавете пост
Radka
преди 1 година

Да ви дам актуална информация. Получих оттеглянето си от Mr Sloty

Автоматичен превод:
skin32
преди 1 година

Това е, което обичам да виждам. 🎉🎉☘️ Влачи се от много време, така че мисля, че си го заслужихте.

Както и да е, след това преживяване, не мисля, че ще депозираш тук, прав ли съм?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Определено се учите от опита си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой тук, който да ми помогне как всъщност да правя пари в тези онлайн казина, защото току-що загубих, толкова съм тъжен за всичко това

Автоматичен превод:
esequieldani33
преди 1 година

За съжаление в крайна сметка по-скоро губите, отколкото печелите, по-добре да не участвате

Автоматичен превод:
преди 1 година

Определено се учите от опита си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

вярно Казват, че е най-добре да се учим от грешките на другите, но мисля, че повечето от нас се учат от собствените си. Надявам се, че няма да се натъкнете на подобна ситуация в бъдеще. Желая ти късмет. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой тук, който да ми помогне как всъщност да правя пари в тези онлайн казина, защото току-що загубих, толкова съм тъжен за всичко това

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, ако говорим за печелене на пари от казино, вероятно ще ви разочаровам. Казиното винаги има предимство пред играча и в дългосрочен план играчът в крайна сметка ще загуби парите, които депозира там. Мисля, че в този случай вероятно е най-добре да спрете да играете, ако смятате, че ще спечелите малко пари. Определено не депозирайте повече и харчете парите си за нещо по-смислено, което ще ви донесе радост или полза.

Както и да е, ако ще ви помогне, ще публикувам ръководство за отговорен хазарт тук, което може да бъде полезно. Можете да намерите информацията в него тук.

Надявам се, че моите думи ще ви помогнат малко и накрая всичко ще бъде наред.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здрасти

случайно попаднах на тази тема и се надявам, че някой може да помогне и на мен, моля.

Имам предстоящо теглене от 18 декември и също така при статус „потребителска заявка чака" всеки път, когато се свържа с тях, получавам едни и същи роботизирани отговори.


Никога не получавам отговор на имейли и сега те смениха домейна си на mrsloty1.com - което комуникираха чрез текст



Имах две предишни успешни тегления без никакви проблеми и акаунтът ми беше потвърден отдавна. Не се опитвам да изтегля £5000 и изглежда не стигам доникъде.


очевидно оттогава погледнах онлайн и изглежда, че всички имат едни и същи проблеми. Хубаво е да видя как вие двамата получихте изплащане и се чудех дали бихте могли да предложите някакъв съвет


Разкъсвам се между това да чакам печалбите си или да направя връщане на плащане с моята банка за депозитите и да поема загубата



Автоматичен превод:
Vix844
преди 10 месеца

Здравейте, виждам, че имате проблеми с тегленето. Не мисля, че трябва да сте негативни веднага, въпреки че е минало доста време, откакто не сте могли да изтеглите в продължение на 2 седмици.

Вие обаче споменахте, че сте имали успешни тегления в миналото. Казиното дори каза ли ви защо отнема повече време от обикновено?

Както и да е, препоръчвам даподадете жалба на тази връзка и нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация.

Мислите ли, че ще опитате?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Благодаря ви за отговора. Заслужава ли си да отворите съвместим? Виждам, че се затварят, тъй като не реагират, което разбирам. Иска ми се да видя всичко това преди. Не играя много често. Миналия март успешно изтеглих £200 за около 3 дни. Тогава миналия май успешно изтеглих £1100 след седмица. Тогава имах ViP мениджър, наречен Мич, който ми помогна с тегленето, но сега той не реагира


Предполагам, че съм по-притеснен от обикновено, тъй като не мога да се свържа с никого по имейл и не съм имал подобно преживяване преди. £5000 са много пари за мен. Толкова ми се иска да бях виждал всички тези ревюта преди


не, няма да ми кажат защо се бави, просто има процес и правят проверки. Игнорират това, което чета онлайн и тогава затварят чата.

Автоматичен превод:
Vix844
преди 10 месеца

Бих казал, че си заслужава жалбата, просто за да предоставим по-добър шанс на другите. Освен това, всяка неразрешена жалба означава санкция, подобно "казино" може скоро да достигне дъното.

Може би няма да можем да ви помогнем да възстановите печалбите си, но последствията ще дойдат.

Моля, прегледайте това ръководство, фокусирано върху процеса на оплакване: „ Как разрешаваме жалби в казино и защо "

Приемете го като принципна точка.

Съжалявам, че си играл там.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Благодаря ти. Страхотна информация. Повдигнах жалбата и се надявам, че ще помогне и на другите, като повиши осведомеността

Автоматичен превод:
Vix844
преди 10 месеца

Няма за какво, ще се радвам да си получиш парите, но дори и да не е така, поне има наказание.

Както и да е, пожелавам ти късмет.

Автоматичен превод:
Vix844
преди 2 месеца

здравей

Мога ли да попитам получавали ли сте печалбите си? Аз съм в същата ситуация, първоначално можех да се свържа чрез чат, но сега дори не мога да направя това, имейлът се върна и tele No не работи?

отново глупаво проучих казиното, след като направих депозити и поисках Моето теглене, ако знаех всичко това преди, нямаше да се доближа до него.

Автоматичен превод:
claireP
преди 2 месеца

Така и не научихме дали играчът е получил печалбите всъщност.

Искате ли сами да подадете жалба, за да може нашият екип да се опита да помогне? Колко време чакаш сега, ако мога да попитам?

Ето връзката , където можете да подадете жалба, ако желаете. Уведомете ни как сте решили.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, чакам вече 26 дни и нищо не се е променило и няма контакт от тях.

Мисля, че или са изключили опцията за чат, или са ми блокирали да я използвам, тъй като изобщо не мога да се свържа с тях, толкова разочароващо.


аз ще

повдигнете жалба, да, не се надявам, че това ще разреши ситуацията, но се надяваме, че може да се направи нещо, не трябва да им се позволява да работят.

благодаря за информацията.

Автоматичен превод:
claireP
преди 2 месеца

Никакви притеснения. Ще изчакаме по-нататъшно развитие.

Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини