За съжаление никога не съм проверявал казиното, когато се присъединих към училище момче грешка, предполагам, че живееш и учиш.
Unfortunately I never checked the casino out when joined school boy error I guess you live and learn .
Не бих казал, че е пълна измама, но определено е много, много лошо казино, особено тегленията и графиките не ме устройват.
I wouldn't say it's a complete scam, but it's definitely a very, very bad casino, especially the withdrawals and the graphics don't suit me.
Nerekla bych zcela podvod, ale rozhodne velmi velmi spatne kasino, zejmena na vybery i grafika mi nesedi.
Здравейте!
Мисля, че си твърде мек към тях. 😀
За мен трябва да кажа, че нелицензирано казино, което прилага "политика без реакция" към оплаквания на играчи - напълно съзнателно и целенасочено, което също има оценка 1.1 като резултат - е измама.
Погледнете сами:
https://kasinoguru-cz.com/mr-sloty-casino-recenze
Със сигурност не бих се регистрирал там, камо ли да играя.
Hello!
I think you are too soft on them. 😀
For me, I have to say that an unlicensed casino that applies a "no reaction policy" to player complaints - completely consciously and purposefully, which also has a score of 1.1 as a result - is a scam.
Take a look for yourself:
https://kasinoguru-cz.com/mr-sloty-casino-recenze
I certainly wouldn't register there, let alone play.
Ahoj!
Myslím, že jsi na ně příliš mírná. 😀
Za mě musím řít, že nelicensované kasíno, které aplikuje "no reaction policy" na stížnosti hráčů - naprosto vědomě a cíleně, které má díky tomu zároveň skóre 1,1- je scam.
Mrkni sama:
https://kasinoguru-cz.com/mr-sloty-casino-recenze
Já bych se tam určitě neregistrovala, natož hrála.
Имах 2 успешни тегления £100 £200 получих това за 2 дни, въпреки че спечелих £2400 сега са над 21 работни дни чатът е безсмислен.
Изпратих имейл и те казаха, че има няколко искания, поради което отнема повече време от обикновено, тъй като трябва да се правят толкова много проверки. Нелепо, ако питате мен.
I've had 2 successfull withdrawals £100 £200 got this in 2 days how ever I've won £2400 it's now over 21 working days the chat is pointless .
I emailed and they have said there has been several request which is why its taking longer then usual as the have to do so many checks . Ridiculous if you ask me.
Позволете ми да се намеся за момент. Просто казвам, че самият аз не съм изненадан от това преживяване, така че просто искам да ви задам един въпрос: Какво ви накара да депозирате и да играете в такова казино? Искам да кажа, видяхте ли рейтинга?
Вижте го тук:
https://casino.guru/mr-sloty-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
Просто питам, за да добия по-добра представа за това как играчите правят своя избор.
Allow me to step in for a moment. I just say I'm hardly surprised by this experience myself, so I just want to ask you a question: What made you deposited and played in such a casino? I mean, have you seen the rating?
Check it out here:
https://casino.guru/mr-sloty-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
I'm just asking to get a better idea about how players make their choices.
Заявих в предишни публикации, че никога не съм търсил оценки за това казино или което и да е друго казино, но ще го правя от сега нататък.
I have stated in previous posts that I've never looked up any ratings for this casino or any casino but I shall be doing so from now on.
Съжалявам, това е моя грешка - забравих да проверя историята. Спирам да ви занимавам с допълнителни въпроси. сделка? 🙂
I'm sorry, that's my bad - I forgot to check the history. I will stop bothering you with additional questions. Deal? 🙂
Последен отговор от Mr Sloty
Що се отнася до вашата заявка за теглене, ние проверихме в нашата система и вашата заявка все още се проверява от съответните ни отдели.
Те трябва да са сигурни, че с вашата история на играта и транзакциите всичко е както трябва според правилата за проверка на заявката за теглене.
В някои части на проверката може да възникне забавяне.
Извиняваме се за причиненото неудобство.
Latest reply from Mr sloty
Regarding your withdrawal request we checked in our system and your request is still under inspection by our relevant departments.
They must be sure that with your game and transaction history everything is as it should be according to the rules of checking the request for withdrawal.
In some parts of checking delay may occur.
We apologize for inconvenience.
Здравейте!
Такава ситуация е стандарт. Това просто означава, че акаунтът ви преминава проверка, това е наистина нормално - част от процедурата KYC (Опознайте своя клиент)
Но е важно да споменем, че страхотните казина, които си заслужават думата, могат да направят това в рамките на 24 часа, или да кажем само в рамките на няколко дни. Нека да видим как ще се получи тук.
Стискам палци! 🤞🤞
Hello!
Such a situation is a standard. It just means your account is passing verification, that's truly normal - part of the KYC procedure (Know Your Customer)
But it is important to mention that Great casinos worth the word can do that within 24 hours, or let's say within just a few days. Let's see how it works out for you here.
My fingers are crossed! 🤞🤞
Здравей Марк,
Моля, имайте предвид, че вашата заявка за теглене е отхвърлена и средствата вече са налични в баланса на вашата сметка.
Съгласно нашите правила и условия, екипът за измами и риск на Mr Sloty от време на време извършва автоматични и ръчни проверки на всички транзакции.
Транзакциите, идентифицирани като високорискови, могат да бъдат задържани за период до 90 дни. Ако смятате, че транзакцията ви е маркирана по погрешка, можете да изпратите ново теглене.
Оценяваме вашето настаняване за неудобството, което това може да е причинило. Извиняваме се за тези неочаквани закъснения и бихме искали да ви благодарим за разбирането.
За разбирането,
Г-н Слоти
Това трябва да са глупости, нали?
Hi Mark,
Please be informed that your withdrawal request was declined and the funds are now available in your account's balance.
As per our terms & conditions, Mr Sloty fraud and risk team occasionally runs automatic and manual checks on all transactions.
Transactions identified as high risk may be held for a period of up to 90 days. If you think your transaction was mistakenly flagged, you may submit a new withdrawal.
We appreciate your accommodation for the inconvenience this may have caused. We apologize for these unexpected delays and we'd like to thank you for your understanding.
Regards,
Mr Sloty
This has got to be Bullshit right?
всички тези казина принадлежат към същата група като г-н Слоти и не може да им се има доверие за изплащане, има много други Максимални печалби Rouge Casino Chilli777 Ocean breeze и трябва да се избягват. Винаги има малък шанс да ми се плати, просто ще трябва да изчакате и да видите. Иронията е, че със своите тежки маркетингови техники те вероятно щяха да направят повече пари, ако бяха легитимни и играха на хора като вас честно и справедливо печалбите им. Също така вярвам, че използват пиратски игри
all these casinos belong to the same group as Mr Sloty and can't be trusted to pay out there are plenty of others Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Ocean breeze and should be avoided. There is always a skim chance you wI'll get paid you will just have to wait and see. The irony is with their heavy marketing techniques they would probably make more money if they were legit and played people like you their winnings fair and square. I also believe they use pirated games
Здравей Марк,
Моля, имайте предвид, че вашата заявка за теглене е отхвърлена и средствата вече са налични в баланса на вашата сметка.
Съгласно нашите правила и условия, екипът за измами и риск на Mr Sloty от време на време извършва автоматични и ръчни проверки на всички транзакции.
Транзакциите, идентифицирани като високорискови, могат да бъдат задържани за период до 90 дни. Ако смятате, че транзакцията ви е маркирана по погрешка, можете да изпратите ново теглене.
Оценяваме вашето настаняване за неудобството, което това може да е причинило. Извиняваме се за тези неочаквани закъснения и бихме искали да ви благодарим за разбирането.
За разбирането,
Г-н Слоти
Това трябва да са глупости, нали?
Hi Mark,
Please be informed that your withdrawal request was declined and the funds are now available in your account's balance.
As per our terms & conditions, Mr Sloty fraud and risk team occasionally runs automatic and manual checks on all transactions.
Transactions identified as high risk may be held for a period of up to 90 days. If you think your transaction was mistakenly flagged, you may submit a new withdrawal.
We appreciate your accommodation for the inconvenience this may have caused. We apologize for these unexpected delays and we'd like to thank you for your understanding.
Regards,
Mr Sloty
This has got to be Bullshit right?
Чувал съм това и преди.
За момента изглежда, че казиното е убедено, че действа в съответствие с правилата предвид настоящите обстоятелства.
Очевидно не е моя работа да казвам дали това са глупости. Това ще зависи от допълнителното обяснение, което обикновено получаваме чрез жалба.
НО имайки предвид индекса за безопасност на казиното и факта, че хората зад него не се интересуват от оплакванията на играчите - може да са пълни глупости...
Кой всъщност знае?
Бих изпратил заявката за теглене отново, не виждам никакви алтернативи тук, съжалявам.
I've heard this before.
For the moment it feels like the casino is convinced they're acting accordingly to the rules given the current circumstances.
Obviously, it's not my place to say whether this is bullshit. That would depend on the further explanation, which we would normally receive via complaint.
BUT considering the casino's safety index and the fact the people behind it don't care about players' complaints - it may be total bullshit...
Who actually knows?
I would submit the withdrawal request again, can't see any alternatives here, I'm sorry.
всички тези казина принадлежат към същата група като г-н Слоти и не може да им се има доверие за изплащане, има много други Максимални печалби Rouge Casino Chilli777 Ocean breeze и трябва да се избягват. Винаги има малък шанс да ми се плати, просто ще трябва да изчакате и да видите. Иронията е, че със своите тежки маркетингови техники те вероятно щяха да направят повече пари, ако бяха легитимни и играха на хора като вас честно и справедливо печалбите им. Също така вярвам, че използват пиратски игри
all these casinos belong to the same group as Mr Sloty and can't be trusted to pay out there are plenty of others Maximal Wins Rouge Casino Chilli777 Ocean breeze and should be avoided. There is always a skim chance you wI'll get paid you will just have to wait and see. The irony is with their heavy marketing techniques they would probably make more money if they were legit and played people like you their winnings fair and square. I also believe they use pirated games
Благодаря ви за комплексното предупреждение, скъпи nigeljc!
Е, да кажем, че това е резултат от силно спонсорирана мащабна кампания - вероятно основана от анулирани или просто неизплатени печалби.
Спекулирам, но също така не мога да избия индекса за безопасност на Ocean Breeze, докато пиша това.
Извинете за "спойлера" 😁!
Thank you for a complex warning, dear nigeljc!
Well, let's say this is the outcome of a greatly sponsored massive campaign - probably founded by voided or simply unpaid winnings.
I'm speculating, but I also can't get the Ocean Breeze safety index out of my mind while writing this.
Sorry for the "spoiler" 😁!
Ако отидете на Trust pilot, ще откриете, че сте имали късмет. Просто мисля, че има толкова много други онлайн казина, от които да избирате, с много по-добра репутация не само за плащания, но и за бързи плащания. Това беше в папката ми за нежелана поща тази сутрин, те дори знаят името ми от момента, в който се присъединих към Winner casino, другото е за друго Lucky wins
If you go on Trust pilot you will find you were lucky. I just think that there are so many other online casinos to choose from with a far better reputation for not only payments but fast payments as well. This was in my spam folder this morning they even know my name from when I joined Winner casino the other is for another one Lucky wins
Нямате представа колко се радвам да знам това. Нормално е дори измама или много лошо казино да плащат на някои играчи в крайна сметка. В моите очи вие сте един от тях.
Аз лично бих избягал, липсата на какъвто и да е или трябва да кажа, че особено на лиценз от Обединеното кралство е достатъчно лоша в наши дни. 🙁
You have no idea how happy I am to know that. It's normal that even a scam or a very bad casino pays some players eventually, In my eyes, you are one of those.
I would personally run away, the lack of any or should I say especially a UK license is bad enough these days. 🙁
Искрено се радвам да го чуя! Какво ще кажете за създаването на честен потребителски преглед за казината, с които сте запознати? Тази общност винаги може да използва още няколко отзива. 🙂
Sincerely glad to hear it! How about creating an honest user review about casinos you are familiar with? This community can always use some more reviews. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.