НачалоФорумОбсъждане на жалбиПопитайте екипа на казино гуру

Попитайте екипа на казино гуру (страница 5)

186 328 преглеждания 347 отговора |
преди 5 години
|
Скъпи членове на форума, От време на време ставаме свидетели на това някой да твърди, че е администратор на Casino Guru, член на партньорския екип. Фалшиви профили в социалните медии на Casino Guru и имейл оферти, които наподобяват нашите собствени бюлетини или дизайни на имейли, също са доста често срещани. Моля, обърнете специално внимание, когато получавате отговори от екипа за жалби, тъй като сме наясно, че измамниците все още се опитват да получат пароли или други данни, като фалшифицират нашите имейл шаблони. Напомняне за публикуване от екипа по жалбите: Casino Guru никога няма да ви поиска да извършвате плащания или да предоставяте достъп до вашите акаунти, за да завърши KYC (познаване на клиента) от ваше име. Ако някой твърди, че е от Casino Guru и поиска такава информация, не споделяйте нищо с него. Цялата комуникация от наша страна ще се осъществява чрез тази официална тема за оплаквания или официалните имейл адреси, предоставени във вашия случай. Моля, винаги проверявайте домейна на всеки имейл, който получавате, и се уверете, че той наистина идва от нас. Можете да потвърдите това, като кликнете върху профила на вашия специалист по разрешаване на оплаквания. Ако забележите нещо подозрително, не се колебайте да се свържете директно с нас. Благодаря ви за търпението и се пазете.
1...4 5 6...18
Добавете пост
преди 3 години

Здравейте!

Все още чакам Йозеф да се върне на имейлите ми според плащанията за моите задачи за тестване на казино, които съм изпълнил.


Тъй като знам, че е бил болен през последната седмица, се чудя дали някой друг от екипа може да се справи с това? И може би има някакъв начин да комуникирам директно с вас вместо имейл?


Благодаря

Автоматичен превод:
mrTretton37
преди 3 години

Здравейте, сутринта ще се опитам да го ускоря и ще се свържа с колегите относно вашето изискване и начин за по-бърза комуникация.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте!

Все още чакам Йозеф да се върне на имейлите ми според плащанията за моите задачи за тестване на казино, които съм изпълнил.


Тъй като знам, че е бил болен през последната седмица, се чудя дали някой друг от екипа може да се справи с това? И може би има някакъв начин да комуникирам директно с вас вместо имейл?


Благодаря

Автоматичен превод:
преди 3 години

Добро утро,

Уведомих Йозеф, той не се чувства добре, така че любезно му дайте малко време да се заеме с вашия въпрос.

Благодаря ви 😉

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 години

Здравейте,

бихте ли му казали да опита да се свърже с мен. Най-скоро 🥲

Автоматичен превод:
mrTretton37
преди 3 години

Здравей,

Мога поне да опитам - да препратя бележката ви сега. 🙂

Актуализация: Йозеф ви изпрати имейл вчера вечерта.

Редактирано
Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

как да се присъединя към вашия екип?


Автоматичен превод:
vamsimohan75452
преди 2 години

Здравейте,

към кой отбор бихте искали да се присъедините, моля?

Може би можете да ни помогнете с текущо проучване, фокусирано върху бонусите:

https://www.surveymonkey.com/r/RQM6Y2B

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, прегледах правилата на форума и забелязах, че не е позволено да публикувате нищо с комерсиална цел. Имам въпрос относно това. Търся хора, които биха искали да помогнат на казината да тестват своите нови и текущи методи на плащане. Не съм партньор, но работя за агенция, която помага на марките при тестване на плащания, както и UX на техните дизайни. Бих искал да се свържа с нови хора от тук, за потребителите на форума това е начин да намерят нови казина и обикновено да запазят минималния депозит, но също така е много ценна обратна връзка за казиното от истински играчи, които знаят какво те правят.

Бихте ли ме посъветвали относно това?

Очаквам с нетърпение отговора ви.

Благодаря

Автоматичен превод:
CasinoWand
преди 2 години

Здравейте, радвам се, че попитахте, преди да публикувате някои обяви тук. Как точно работи? Трябва ли играчите да депозират собствените си пари или казиното им предоставя парите, които трябва да депозират и след това да тестват процеса на плащане/теглене?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Да, не исках да правя нищо против политиките. Всъщност зависи. Обикновено нашите тестери депозират собствените си пари и тестват процеса, но в някои случаи, ако тестерът поиска това и всичко е сигурно и за двата края, може да платим сумата на депозита предварително. Не съм собственик на казино/филиал, но работя за компания, която предоставя такива услуги на казина. Нашите тестери имат различни фонове, което е много ценно; въпреки това би било чудесно, ако можем да имаме тестери, които имат познания за казината, следователно могат да предоставят по-ценна обратна връзка.


Що се отнася до процеса, той варира в зависимост от задачата, но най-общо казано, той прилича на регистрация в уебсайта, депозиране на определена сума чрез определен метод, понякога залагане, теглене и докладване за нас.

Предлагаме на нашите тестери да се регистрират чрез временен имейл, за да се чувстват по-комфортно и да избегнат всякакви колебания, но всичко е по договаряне, разбира се. Някои от тях използват истинския си имейл адрес.


Моля, попитайте, ако имате някакви въпроси, за да можем да видим как можем да разрешим това.

Редактирано
Автоматичен превод:
CasinoWand
преди 2 години

Бих казал, че предоставеното от вас описание служи като добра отправна точка за хората, които се интересуват от вашето предложение. Ако някой член ви отговори тук във форума, от моя гледна точка е добре да продължите с диалога.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте отново, това е страхотно, благодаря ви. Въпреки това е малък шанс хората да видят конкретния ми отговор тук и да се свържат с мен. Ще бъде ли добре, ако публикувам отделна публикация за това, ако не противоречи на правилата на форума?

Автоматичен превод:
CasinoWand
преди 2 години

Не виждам нищо лошо в това. Чувствайте се свободни да започнете своя собствена тема, за предпочитане в общата дискусия:

file

Ако мога да помоля, просто заявете всички условия ясно и прозрачно 🙂.

Какво казваш?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, скъпи екип на Casino Guru,


Има ли в момента проблеми с уебсайта? Не мога да вляза в уебсайта на моя компютър. Получавам съобщение "403"

Колкото и да е странно, това става на мобилен телефон.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте, страхотно е! Да, ще бъда съвсем ясен и прозрачен. Днес ще започна собствена тема. Благодаря за отговорите!

Автоматичен превод:
CasinoWand
преди 2 години

здрасти

Радвам се да помогна 😎

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, скъпи екип на Casino Guru,


Има ли в момента проблеми с уебсайта? Не мога да вляза в уебсайта на моя компютър. Получавам съобщение "403"

Колкото и да е странно, това става на мобилен телефон.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Tobias137!

Предполагам, че може да е нещо като грешка, въпреки че някои са само временни и не е необходимо действие. Вярно е, че нашият сайт е доста любима мишена за хакери, така че от време на време изглежда, че целият уебсайт не работи, но това се дължи само на хакерската атака.

Тази грешка 403 все още ли се появява? Ако е така, можете ли да споделите печатен екран, показващ URL адреса, моля?

Това може да ни помогне да разберем откъде да започнем с решението. 🤔



Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка,


Ето екранна снимка на съобщението.

Проблемът съществува само когато искам да осъществя достъп до уебсайта ви през моя интернет у дома. Доставчик е Vodafone.

Ако го направя през смартфона и мобилния интернет, работи.

Надявам се, че можете да ми помогнете, жалко, че вече не мога да вляза в сайта ви от компютъра.

file

Автоматичен превод:
Tobias137
преди 2 години

Вече съм малко образован 🙂. Изглежда, че IP, използван за връзка с работния плот, е сред забранените. Това се случва поради атаките. Което означава, че IP адресът на вашия мобилен телефон е различен и е деблокиран, така че ви позволява лесен достъп до нашия сайт.

Можете ли да ми изпратите IP адреса на вашия компютър, моля?

https://whatismyipaddress.com/

Чувствайте се свободни да използвате имейла: [email protected], за да го направите. Благодаря ви 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,

Получавам същото съобщение веднага щом свържа мобилния си телефон към WiFi. Изглежда, че се дължи на достъпа ми до интернет у дома, а не на компютъра.


Имате ли друга идея? Колкото и да е странно, само вашият уебсайт е засегнат, мога да извикам всички останали страници

Автоматичен превод:
1...4 5 6...18
Отидете на страницаот 18 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини