Скъпи членове на форума,
От време на време ставаме свидетели на това някой да твърди, че е администратор на Casino Guru, член на партньорския екип. Фалшиви профили в социалните медии на Casino Guru и имейл оферти, които наподобяват нашите собствени бюлетини или дизайни на имейли, също са доста често срещани.
Моля, обърнете специално внимание, когато получавате отговори от екипа за жалби, тъй като сме наясно, че измамниците все още се опитват да получат пароли или други данни, като фалшифицират нашите имейл шаблони.
Напомняне за публикуване от екипа по жалбите:
Casino Guru никога няма да ви поиска да извършвате плащания или да предоставяте достъп до вашите акаунти, за да завърши KYC (познаване на клиента) от ваше име. Ако някой твърди, че е от Casino Guru и поиска такава информация, не споделяйте нищо с него.
Цялата комуникация от наша страна ще се осъществява чрез тази официална тема за оплаквания или официалните имейл адреси, предоставени във вашия случай. Моля, винаги проверявайте домейна на всеки имейл, който получавате, и се уверете, че той наистина идва от нас. Можете да потвърдите това, като кликнете върху профила на вашия специалист по разрешаване на оплаквания.
Ако забележите нещо подозрително, не се колебайте да се свържете директно с нас.
Благодаря ви за търпението и се пазете.
Dearest forum members,
From time to time, we witness someone claim to be Casino Guru Administrator, member of the Affiliate Team. Fake Casino Guru social media profiles and email offers that resemble our own newsletters or email designs are also still fairly common.
Please pay special attention when you are receiving Complaint Team responses, since we are aware that scammers still try to get passwords or any other details by faking our email templates.
Posting reminder from the Complaint Team:
Casino Guru will never ask you to make payments or grant access to your accounts in order to complete KYC on your behalf. If anyone claims to be from Casino Guru and requests such information, do not share anything with them.
All communication from us will be through this official complaint thread or the official email addresses provided in your case. Please always check the domain of any email you receive and verify that it truly comes from us. You can confirm this by clicking on your complaint resolver’s profile.
If you notice anything suspicious, don’t hesitate to reach out to us directly.
Thank you for your patience, and stay safe.