НачалоФорумОбсъждане на жалбиОбир на слот (измама?)

Обир на слот (измама?) (страница 2)

 от Nomadant
|
11 086 преглеждания 43 отговора |
|
1 2 3

Здравейте, току-що се присъединих към това казино и спечелих $50 награда от 175 безплатни завъртания без депозит бонус. Получавате 25 безплатни завъртания на ден в продължение на 7 дни. На 2-рия ден от 25-те безплатни завъртания спечелих достатъчно, за да изчистя изискванията за залагане, и се опитах да изтегля $50. Казаха ми, че трябва да направя поне един депозит и да завърша KYC проверката. Завърших първия депозит и изпратих KYC документите. Всичко беше одобрено, така че направих още едно теглене за $50. Оттогава непрекъснато получавам анулирани тегления. Причината, поради която казват, че тегленето е отменено, е поради „„Отменено поради липса/грешни данни". Свързах се с тях няколко пъти, за да попитам какви данни са грешни или липсват. Сега те отказват да отговорят. Дори не мога да ми бъде върнат депозита.

Автоматичен превод:
benlepard007

Кога точно сте поискали тегленето, моля? Все още ли можете да влезете в акаунта си? Бих препоръчал да подадете жалба тук с нашия екип. Те ще се опитат да ви помогнат с този проблем. Просто последвайте тази връзка 👈, за да го направите. Моля, уведомете ни, ако имате някаква актуализация.

Автоматичен превод:

Преживявам подобна ситуация с Хана, Хенри и Шарлот. Продължават да казват, че ще получа плащането си или забавяния в мрежата, но ще получа днес. Имам екранни снимки от последния ми разговор с Шарлот. Когато тя каза, че са изпратили плащането, поисках идентификационния номер на транзакцията, за да мога да продължа да проверявам, тя напусна чата.

Edited
Автоматичен превод:

Единственият съвет, който мога да предложа, е да бъдете МНОГО настойчиви и когато имам предвид много, на всеки няколко часа чатете на живо с тях. Не им позволявайте да се разминат. Все още получавам промоционални имейли от тях дори след като се отпиша. Това казино трябва да бъде затворено!

Автоматичен превод:
Nomadant

Върнах се в чата и попитах Хенри за ID на транзакцията, мисля, че бях блокиран.

Автоматичен превод:
Romi

Току-що се опитах да изтегля отново и същото нещо продължава да се случва. Ще подам жалба. Благодаря ти

Edited
Автоматичен превод:

Върнах се в чата, оказа се, че не съм бил блокиран. Хенри ми каза, че парите ще бъдат кредитирани всеки момент. Поисках идентификационния номер на транзакцията и той каза, че няма такъв за предоставяне.

Автоматичен превод:
Shaneswife

Приех съвета ви и бях настоятелен чрез чат на живо. Получих средствата.

Автоматичен превод:

Радвам се, че ти се получи.

Автоматичен превод:

Приех съвета ви и бях настоятелен чрез чат на живо. Получих средствата.

Автоматичен превод:

Страхотно, радвам се, че отделеното време се отплати. 🎉☘️😊

Колко време ви отне да извадите парите? Предполагам, че вече няма да играете в това казино, прав ли съм?

Автоматичен превод:

След като спечелих и изпратих тегленето, те казаха, че ще го направя в рамките на 2-4 часа. Получих след 48 часа и повече няма да играя там.

Edited
Автоматичен превод:

Също така бях депозирал $100 и се опитах да поискам бонус без правила, който никога не беше добавен. Спечелих парите само от моя депозит.

Автоматичен превод:

Току-що се опитах да изтегля отново и същото нещо продължава да се случва. Ще подам жалба. Благодаря ти

Автоматичен превод:

Уведомете ни, моля, ако имате нужда от помощ. Ще чакам тук.

Автоматичен превод:

След като спечелих и изпратих тегленето, те казаха, че ще го направя в рамките на 2-4 часа. Получих след 48 часа и повече няма да играя там.

Автоматичен превод:

Не мисля, че два дни са толкова много, но разбира се, това е вашето мнение. Що се отнася до бонуса, вероятно е по-лош, тъй като не ви е кредитиран, така че няма да ви обвинявам, ако вече не играете тук.

Нека се справяте добре в бъдеще и да имате по-добър опит. 🙂

Автоматичен превод:

Два дни не са много, съгласен съм. Опитът след извършване на тегленето, един агент казва, че е изпратено и трябва да го видя скоро, след това следващият агент казва, че има технически проблеми и никога не е бил изпращан. Несъответствието с информацията и несигурността как кредитират своите бонуси са няколко причини, поради които ще играя другаде.

Автоматичен превод:
Shaneswife

Сигурно бих се почувствал така. Липсата на подкрепа е най-често срещаната и, за съжаление, най-лошата грешка, която работниците в казиното са склонни да правят. Връщането на доверието на играч е изключително сложно приключение и дори парите не могат да го купят обратно, понякога 😀.

Както и да е, благодаря ви за вашите прозрения. Успех в намирането на по-добро казино скоро!

Автоматичен превод:

Slotheist получава 3/10. Играх тук от 2 седмици. Има толкова много червени знамена. Има само трима души или трябва да кажа три имена в отдела за обслужване на клиенти. Хана, Шарлот и Хенри. Хана и Шарлот са безполезни. Хенри е по-нисък. Това, което е много тревожно за тези три е, че те са просто имена, управлявани от множество хора. Бях на slotheist на 24-часов бендър и тези имена винаги изскачаха и всички те се държаха невежи по моето запитване.


Хана каза, че ще ми помогне с безплатен бонус за 300 депозирани. Тя каза да й дам 2-3 часа, за да го обсъди с мениджърския екип и те ще създадат специален бонус код и тя ще ми изпрати имейл. 16 часа по-късно нищо. Затова им изпратих съобщение и казах какво става с бонуса. Три часа Шарлот и Хенри заявяваха, че ще ми изпратят имейл.. най-накрая се свързах с моята Хана как сте се справили с тази воля на Адам и след това тя ме информира, че са решили, че не могат да направят нищо. хаха като НИЩО. Като цяло си мислех, че ще се предложи нещо малко, но НИЩО? О, всъщност те ми предложиха нещо... предложиха ми кодове за депозит, които предлагат на всички. А Хана буквално се държеше така, сякаш правеше нещо специално за мен.

Обслужване на клиенти тук- 0/10

Аз съм онлайн хазарт от години и този сайт е най-лошият сайт за обслужване на клиенти досега. Това е сенчеста работа там в slotheist.


Единствената причина да дам на сайта положително число, а не обща нула, е заради игрите. Betsoft, Rival са моите фаворити.

СТОЙ НАСТРАНА. Техният формат и игри водят пътя на измамата, но когато отлепите слоевете... виждате колко е сенчесто!

Автоматичен превод:

Да, няма да се върна в това казино. Има други, които спазват това, което обещават, и имат страхотно обслужване на клиентите, което е важно.

Автоматичен превод:

Slotheist получава 3/10. Играх тук от 2 седмици. Има толкова много червени знамена. Има само трима души или трябва да кажа три имена в отдела за обслужване на клиенти. Хана, Шарлот и Хенри. Хана и Шарлот са безполезни. Хенри е по-нисък. Това, което е много тревожно за тези три е, че те са просто имена, управлявани от множество хора. Бях на slotheist на 24-часов бендър и тези имена винаги изскачаха и всички те се държаха невежи по моето запитване.


Хана каза, че ще ми помогне с безплатен бонус за 300 депозирани. Тя каза да й дам 2-3 часа, за да го обсъди с мениджърския екип и те ще създадат специален бонус код и тя ще ми изпрати имейл. 16 часа по-късно нищо. Затова им изпратих съобщение и казах какво става с бонуса. Три часа Шарлот и Хенри заявяваха, че ще ми изпратят имейл.. най-накрая се свързах с моята Хана как сте се справили с тази воля на Адам и след това тя ме информира, че са решили, че не могат да направят нищо. хаха като НИЩО. Като цяло си мислех, че ще се предложи нещо малко, но НИЩО? О, всъщност те ми предложиха нещо... предложиха ми кодове за депозит, които предлагат на всички. А Хана буквално се държеше така, сякаш правеше нещо специално за мен.

Обслужване на клиенти тук- 0/10

Аз съм онлайн хазарт от години и този сайт е най-лошият сайт за обслужване на клиенти досега. Това е сенчеста работа там в slotheist.


Единствената причина да дам на сайта положително число, а не обща нула, е заради игрите. Betsoft, Rival са моите фаворити.

СТОЙ НАСТРАНА. Техният формат и игри водят пътя на измамата, но когато отлепите слоевете... виждате колко е сенчесто!

Автоматичен превод:

Хей, това би било страхотно ревю, предполагам. Ако искате да изпратите такъв, просто следвайте тази връзка , моля.

Мога ли да попитам каква беше причината да не получа бонуса? Възможно ли е вашата страна да е ограничена или има някаква друга причина?🤔

Автоматичен превод:

Да, няма да се върна в това казино. Има други, които спазват това, което обещават, и имат страхотно обслужване на клиентите, което е важно.

Автоматичен превод:

Абсолютно си прав.👌

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини