ФорумОбсъждане на жалбиОбир на слот (измама?)

Обир на слот (измама?)

преди 8 месеца от Nomadant
|
8220 преглеждания 43 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 8 месеца

Затова искам да публикувам това тук с надеждата, че мога да получа препоръки за следващите стъпки. Присъединих се към SlotHeist на 3/6, защото те рекламираха незабавни изплащания. Потвърдих с тях, че приемат играчи от САЩ и те казаха, че за първо теглене ще им трябва KYC информация, така че направих два депозита $50 и $316, като в същото време изпратих моята KYC информация. Никога не получих отговор. Имах проблеми с кредитирането на втория ми депозит и колкото и да е странно, техният чат на живо вече не работеше в акаунта, който имах, така че бързо направих 2-ри акаунт с ЕДИНСТВЕНАТА цел да говоря с тях, което операторът на чат на живо знаеше (Хана ). Тя реши проблема с депозита и ми каза да изпратя имейл до техния имейл за поддръжка с искане за блокиране на дублиращия се акаунт, което направих веднага. Имах късмет и попаднах на един от слотовете, така че реших да инициирам теглене на $1000 USDT и за съжаление стигнах дотам. Оттогава започнах да се занимавам, първо казват, че анулират тегленето поради множество акаунти, след това твърдят, че ще получа имейл (което никога не правя), казват ми двама да изчакат 2 часа и след това до края на деня. Постоянно тичане. Подадох жалба тук има ли друга защита? Имам и някои запазени чатове.

Автоматичен превод:
Nomadant
преди 8 месеца

Не предполагайте, че сте запазили екранна снимка на разговора си с Хана, която ви инструктира какво да правите, тъй като това ще помогне на вашия случай

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

О, имам куп преписи на чат с Хана, всичко, което тя е правила, е да отлага и отлага. Изглежда има трима агенти и тримата продължават да казват някакъв вариант на „Скоро ще получите имейл" или „Тегленето ще бъде обработено скоро".

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Комично е, това е последното нещо, което получих в чата от тях сега:


„Бихме искали да ви уведомим, че вашият акаунт е в процес на проверка за съответствие и ще отнеме известно време, за да проверим и да продължим по-нататък",

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Сега отмениха тегленето ми и това е причината:


„Отменено поради липса/грешни данни"

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Пълното разкритие тук е последният препис с Хана. Може да е малко трудно за преглед, може да се наложи да увеличите и увеличите. file



Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Току-що разбрах, че вероятно не се чете. Ако някой иска да види, мога да му го изпратя на имейл.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Писна ми да се карам с тях. Спрях се да възстановят депозита ми от $316, ще видя дали изобщо го правят и колко време ще отнеме.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Все още дори не са ми върнали депозита.... някой тук знае ли какво друго мога да направя тук? Това е повече от смешно

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Така че сега съм убеден, че са измама. Хана започна да прави сделки с мен... вижте този откъс от последния разговор.


Хана: Така че, ако се опитам да изтегля $1000 вместо вас, защото работя по вашия случай от последните 2 дни и толкова искам да получите пълното теглене, защото знам причината за множеството сметки. Така че само да попитам каква ще бъде следващата сума, която ще депозира, ако се опитам да изтегля тази сума в брой?[02:54]Антъни Касела: Вероятно $500[02:55]Хана: Това би било страхотно! Моля, дайте ми още 2-4 минути, за да проверя.[02:59] Хана: Антъни, страхотни новини за теб. :) Ако депозирате сумата и след като депозирате, ще получите изтеглянето на вашата в рамките на следващите 5-10 минути.[02:59]Антъни Касела: Не, първо имам нужда от теглене[03:01]Хана: Както последният агент информира за вас, че не беше възможно, тъй като екипът не беше съгласен, но аз направих всичко възможно, но трябва да депозирате, за да можем да изтеглим последното теглене. Бъдете сигурни, ще бъда в чата и ще стане. [03:02] Антъни Касела: Това вече е повече от абсурдно, просто ми дайте депозита ми възстановен от $316 [03:03] Антъни Касела: Няма да играя игри тук, нямам намерение да депозирам повече пари, без вие първо да изпълните обещанията си[03:03]Хана: Много съжалявам за забавянето, което получихте от наша страна, и отсега нататък ще дам всичко от себе си , ако влезете в поддръжката за чат, така че вашият проблем ще получи приоритет и ще бъде решен веднага щом можем.[03:03]Антъни Касела: Просто ми върнете депозита[03:04]Антъни Касела: Аз Не депозирам повече, без първо да получа нещо, това не се случва[03:05]Антъни Касела: Срещу просто възстановяване на депозита от $316, имате моя USDT адрес[03:08]Хана: Добре, най-доброто, което мога да направя, защото Не искам да отидете някъде другаде и да играете, така че най-доброто, което мога да направя за вас е, мога да направя транзакцията завършена от моя страна и вие ще можете да видите като „предстоящо изплащане" и веднага щом депозирате $500 , ще видите това одобрено.[03:08]Хана: Ще свърши ли работа?[03:08]Хана: Или просто искате $316 сега?[03:09]Антъни Касела: Не, няма да работи, просто изпратете $316 сега

Автоматичен превод:
Nomadant
преди 8 месеца

Здравейте

Трябва да кажа, че всичко това е много интересно по много сенчест начин. Да започнем обаче с най-съмнителната част.

Никога не бих се почувствал комфортно да обменя бъдещи депозити за текущи тегления. В моите книги това е доста подозрително, затова наистина съжалявам да кажа, че никога преди не сме чували за това казино, така че в резултат на това неговите „качества са напълно непознати за нас.

Благодарен съм, че отворихте този начин, за да информирате другите играчи да бъдат внимателни. Подаването на жалбата също е друго чудесно нещо, което трябва да направите. Както виждам, нито едно от тези закъснели „преговори" не е стигнало до Кристина, моля ви спешно да актуализирате жалбата (просто щракнете или докоснете тази връзка👈, за да го направите), защото поне според мен това променя ситуацията. Не става дума само за забавено плащане.

Дано има начин да ги вразумим!


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Наистина оценявам приноса и предполагам, че постоянството се отплати в този случай, те най-накрая изплатиха пълните теглени $1000, но това е предупреждение към всички тук, стойте далеч от това място. Не би трябвало да е толкова трудно да получите парите, които с право сте спечелили. Предполагам, че им беше писнало да ме чуват всеки няколко часа в чат на живо.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Nomadant
преди 8 месеца

Благодаря ви за загрижеността още веднъж. Страхотни новини, вашият случай е решен и сте получили парите си, въпреки че сте преминали през малко неравен път. Трябва да напишете за опита си в рецензия за това казино, какво смятате? В случай, че проявявате интерес да го направите,ето връзката 👈🙂.

Автоматичен превод:
Nomadant
преди 8 месеца

Е, това са добри новини и се радвам, че си получи парите. 🤗🎉

Разбира се, със сигурност не ви обвинявам, че препоръчахте по-рано играчите да бъдат внимателни, защото намерих цялата работа за доста странна.

Така че вероятно е най-добре да избягвате това казино, тъй като чатът беше много упорит, за да депозирате, за да получите парите си.

Надявам се, че ще се справите добре някъде другаде.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Опитах да направя преглед, но не мога да го намеря, когато търся в списъка с казина и не ми позволява да го въведа безплатно, добре, че го прави, но няма да изпрати формуляра.

Автоматичен превод:
Nomadant
преди 8 месеца

Хей, ти всъщност си точно тук. Току-що видях това и пълният преглед на казината трябва да бъде публикуван утре, според моята информация от нашия екип за данни. Съжалявам за неудобството, ще го проверя за вас утре и ще ви уведомя, веднага щом можете да напишете отзива. 👌😉 Какво мислите за това, може ли да е сделка?🙋‍♀️ Благодарим ви за разбирането.

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Ха-ха, да, наистина беше абсурдно да видя как казино се опитва да сключи сделка с мен. Всъщност оттогава ми изпратиха имейл с въпроса къде е депозитът ми от $500... Трябва да съм глупав, за да депозирам отново в това казино.

Автоматичен превод:
Nomadant
преди 8 месеца

За щастие мога да кажа, че сте достатъчно умен, за да разберете това и сега можете само да се смеете за това.👌

Пълният преглед на Slot Heist Casino 👈 е наличен сега и вие също трябва да можете да напишете прегледа.Ето отново връзката , за всеки случай, за да можете да го направите, когато сте готови.😉

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Рецензията е публикувана, дано помогне на някой друг да не стане жертва.

Автоматичен превод:
Nomadant
преди 8 месеца

Видях и също забелязах, че вече е прието. Надявам се да не ти се случва нещо подобно за в бъдеще и да си добре.

Уверете се обаче, че никога не създавате два акаунта, защото в някои казина може да не успеете и те ще вземат всичките ви печалби. Въпреки че, разбира се, разбирам защо е така и че сте обяснили всичко. Най-доброто нещо, което трябва да направите, е да не правите нищо, което може да наруши правилата на казиното, за да не могат след това да се оправдават, че не ви плащат поради това.

Късмет. ☘️🤗

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини