Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумОбсъждане на жалбиНе могат да се теглят средства от казино fatpirate.com

Не могат да се теглят средства от казино fatpirate.com (страница 3)

 от womblelina1967
|
5 076 преглеждания 54 отговора |
|
12 3

В крайна сметка използвах екипа за оплаквания/разрешаване на CasinoGuru.


Те бяха изключително полезни. Честно казано, аз минах през същото, което и вашият приятел. Отне месеци, но най-накрая се получи, когато направих банков превод.


Успех... решаването на проблемите ми отне много време, но накрая се стигна дотам.

Автоматичен превод:
dornernikoletta

Наистина е хубаво, че се опитвате да помогнете на приятеля си по този начин, но за съжаление няма да можем да направим много, без вашият приятел да ни пише.

Така че, моля, уведомете вашия приятел, че можем да се намесим само ако той/тя ни пише. Тогава, надяваме се, ще разгледаме по-добре проблема и ще получим възможно най-добрия резултат от него.

Автоматичен превод:

В крайна сметка използвах екипа за оплаквания/разрешаване на CasinoGuru.


Те бяха изключително полезни. Честно казано, аз минах през същото, което и вашият приятел. Отне месеци, но най-накрая се получи, когато направих банков превод.


Успех... решаването на проблемите ми отне много време, но накрая се стигна дотам.

Автоматичен превод:

Само един малък съвет, ако мога: следващия път използвайте бутона „отговор", за да може потребителят да бъде уведомен за вашето съобщение.

И, разбира се, радвам се, че успяхме да ви помогнем. 😉

Автоматичен превод:
Romi

Скъпа Роми,


Очакваме още една обратна връзка от отдела за обслужване на клиенти, след което ще го уведомя да се свърже с вас.

Благодаря ви 🙂

Автоматичен превод:
dornernikoletta

Не се притеснявайте, ние ще бъдем тук, готови да помогнем, ако е необходимо.

Автоматичен превод:
Romi

Скъпа Роми,

Аз съм човекът, който спомена Николета. Чакам вече седмица, защото от отдела за обслужване на клиенти предложиха да ми направят ръчно плащане, ако все още има проблем. Изпратих подробностите, но нищо не се случи за 1 седмица и проблемът с плащането все още е на сайта. Не мога да продължа в чата на живо, тъй като винаги завършва с препращане на заявката ми към финансите за разследване.


Преди това успях да инициирам теглене, сума, равна на дневния максимален лимит... и наскоро само ограничена сума, която беше 35% от дневния лимит.


Какво съветвате в този случай?


Благодаря Ви предварително!





Автоматичен превод:
akoskonyves

здравейте

Радвам се, че попаднахте на нашия сайт и се надяваме, че ще можем да помогнем в тази ситуация.

Това означава ли, че акаунтът ви е напълно верифициран и сте имали успешни тегления в това казино преди? нали

Кога за последен път се оттеглихте, моля?

Получавал ли си случайно някакъв имейл с обяснение за това забавяне или изобщо нищо?

Автоматичен превод:
Romi

Скъпа Роми!


Последно ми беше платено в края на март, но тогава можех да преведа само ограничена сума. Не съм проверен, защото той никога не го е поискал.


Важно е, че този лимит за теглене и проблемът с тегленето възникнаха, след като спечелих по-голяма сума. (~9000x в слот Bowery Boys Hackshaw)

Никога досега не съм имал такива проблеми и вече съм превеждал по-голяма сума.

Мисля, че този проблем има нещо общо с голямата печалба... Какво мислите?



Автоматичен превод:
akoskonyves

За съжаление, не мога да отговоря на този въпрос, тъй като не работя за това казино, но нашият екип за оплаквания може да проучи този въпрос и да се надяваме да разберем какво се случва.

Моля, изпратете жалбата си тук и опишете всичко добре.

Жалбата е напълно безплатна, като можете да прочетете повече за това как работи тук .

Уведомете ни как вървите и ни информирайте за всякакви актуализации, моля.

Автоматичен превод:
akoskonyves

Опитвали ли сте да правите по-малки тегления? Трябва да призная, че всичко, което опитах, просто не проработи, така че повдигнах запитване и след това жалба.


Казино гуру действаше като посредник в крайна сметка и получих плащането си.


Плащането все още ли е във фаза „изчакване"?

Автоматичен превод:
womblelina1967

Опитах много различни количества, за съжаление нито едно от тях не работи. Плащането не е чакащо, защото дори не мога да започна плащането поради грешката. Винаги казва: „Възникна неочаквана грешка"

Никога не съм виждал такова съобщение за грешка от някой друг...

Автоматичен превод:
Romi

Благодаря ви за помощта, скоро ще докладвам за проблема на тази платформа.

Автоматичен превод:
akoskonyves

Това е странно.


пробвал ли си други уеб браузъри? Ако използвате Chrome, може би опитайте Edge, ако още не сте го направили.


Освен това изчистете вашите бисквитки (отново, ако още не сте го направили).

Автоматичен превод:
womblelina1967

Пробвах няколко браузъра, няколко устройства, дори устройства, в които никога преди не съм влизал.


Странното е, че сега системата позволява депозит, пише грешката само при теглене... значи проблема не е в системата... интересно, май е манипулирана..

Автоматичен превод:
akoskonyves

Всичко звучи много странно.


Успех и се надявам скоро да намерите решение.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини