Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумОбсъждане на жалбиНе могат да се теглят средства от казино fatpirate.com

Не могат да се теглят средства от казино fatpirate.com (страница 3)

преди 10 месеца от womblelina1967
|
7 296 преглеждания 60 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
преди 1 месец

В крайна сметка използвах екипа за оплаквания/разрешаване на CasinoGuru.


Те бяха изключително полезни. Честно казано, аз минах през същото, което и вашият приятел. Отне месеци, но най-накрая се получи, когато направих банков превод.


Успех... решаването на проблемите ми отне много време, но накрая се стигна дотам.

Автоматичен превод:
dornernikoletta
преди 1 месец

Наистина е хубаво, че се опитвате да помогнете на приятеля си по този начин, но за съжаление няма да можем да направим много, без вашият приятел да ни пише.

Така че, моля, уведомете вашия приятел, че можем да се намесим само ако той/тя ни пише. Тогава, надяваме се, ще разгледаме по-добре проблема и ще получим възможно най-добрия резултат от него.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

В крайна сметка използвах екипа за оплаквания/разрешаване на CasinoGuru.


Те бяха изключително полезни. Честно казано, аз минах през същото, което и вашият приятел. Отне месеци, но най-накрая се получи, когато направих банков превод.


Успех... решаването на проблемите ми отне много време, но накрая се стигна дотам.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Само един малък съвет, ако мога: следващия път използвайте бутона „отговор", за да може потребителят да бъде уведомен за вашето съобщение.

И, разбира се, радвам се, че успяхме да ви помогнем. 😉

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Скъпа Роми,


Очакваме още една обратна връзка от отдела за обслужване на клиенти, след което ще го уведомя да се свърже с вас.

Благодаря ви 🙂

Автоматичен превод:
dornernikoletta
преди 1 месец

Не се притеснявайте, ние ще бъдем тук, готови да помогнем, ако е необходимо.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Скъпа Роми,

Аз съм човекът, който спомена Николета. Чакам вече седмица, защото от отдела за обслужване на клиенти предложиха да ми направят ръчно плащане, ако все още има проблем. Изпратих подробностите, но нищо не се случи за 1 седмица и проблемът с плащането все още е на сайта. Не мога да продължа в чата на живо, тъй като винаги завършва с препращане на заявката ми към финансите за разследване.


Преди това успях да инициирам теглене, сума, равна на дневния максимален лимит... и наскоро само ограничена сума, която беше 35% от дневния лимит.


Какво съветвате в този случай?


Благодаря Ви предварително!





Автоматичен превод:
akoskonyves
преди 1 месец

здравейте

Радвам се, че попаднахте на нашия сайт и се надяваме, че ще можем да помогнем в тази ситуация.

Това означава ли, че акаунтът ви е напълно верифициран и сте имали успешни тегления в това казино преди? нали

Кога за последен път се оттеглихте, моля?

Получавал ли си случайно някакъв имейл с обяснение за това забавяне или изобщо нищо?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Скъпа Роми!


Последно ми беше платено в края на март, но тогава можех да преведа само ограничена сума. Не съм проверен, защото той никога не го е поискал.


Важно е, че този лимит за теглене и проблемът с тегленето възникнаха, след като спечелих по-голяма сума. (~9000x в слот Bowery Boys Hackshaw)

Никога досега не съм имал такива проблеми и вече съм превеждал по-голяма сума.

Мисля, че този проблем има нещо общо с голямата печалба... Какво мислите?



Автоматичен превод:
akoskonyves
преди 1 месец

За съжаление, не мога да отговоря на този въпрос, тъй като не работя за това казино, но нашият екип за оплаквания може да проучи този въпрос и да се надяваме да разберем какво се случва.

Моля, изпратете жалбата си тук и опишете всичко добре.

Жалбата е напълно безплатна, като можете да прочетете повече за това как работи тук .

Уведомете ни как вървите и ни информирайте за всякакви актуализации, моля.

Автоматичен превод:
akoskonyves
преди 1 месец

Опитвали ли сте да правите по-малки тегления? Трябва да призная, че всичко, което опитах, просто не проработи, така че повдигнах запитване и след това жалба.


Казино гуру действаше като посредник в крайна сметка и получих плащането си.


Плащането все още ли е във фаза „изчакване"?

Автоматичен превод:
womblelina1967
преди 1 месец

Опитах много различни количества, за съжаление нито едно от тях не работи. Плащането не е чакащо, защото дори не мога да започна плащането поради грешката. Винаги казва: „Възникна неочаквана грешка"

Никога не съм виждал такова съобщение за грешка от някой друг...

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Благодаря ви за помощта, скоро ще докладвам за проблема на тази платформа.

Автоматичен превод:
akoskonyves
преди 1 месец

Това е странно.


пробвал ли си други уеб браузъри? Ако използвате Chrome, може би опитайте Edge, ако още не сте го направили.


Освен това изчистете вашите бисквитки (отново, ако още не сте го направили).

Автоматичен превод:
womblelina1967
преди 1 месец

Пробвах няколко браузъра, няколко устройства, дори устройства, в които никога преди не съм влизал.


Странното е, че сега системата позволява депозит, пише грешката само при теглене... значи проблема не е в системата... интересно, май е манипулирана..

Автоматичен превод:
akoskonyves
преди 1 месец

Всичко звучи много странно.


Успех и се надявам скоро да намерите решение.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Проблемът е решен, реших да споделя с вас какво се случи:

Онлайн казината винаги имат число в URL адреса си (например Fatpirate1.com).

През 3-те седмици, в които съобщих за проблем с плащането, сайтът ме пренасочи към Fatpirate4.com. След 3 седмици сайтът се върна към Fatpirate1.com. Първоначално позволяваше теглене само на максимум 5000 HUF, но след няколко дни вече позволяваше сума, равна на дневния максимален лимит.


Не знам защо онлайн казината променят URL адресите си, но това е причината за проблема при мен.


Така че решението на този проблем беше да се изчакат 3 седмици...


Още веднъж благодаря на всички за помощта!

Автоматичен превод:
akoskonyves
преди 2 седмици

Хей. Правилно ли разбирам, че този твой случай беше успешно решен?

Това е наистина страхотно, въпреки че отне толкова време.

Току-що спряхте да отговаряте на екипа ни, а ние всъщност нямахме никаква информация.

URL адресите, които споменахте, всъщност са така наречените огледала на уебсайта на казиното и променят номерата си в зависимост от държавата, от която посещавате сайта. Това обаче не би трябвало да има никакво влияние върху нищо. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Да, това го реши. Посещавах сайта от същата държава и не използвам VPN.


Мисля, че беше загуба на време, тъй като всеки, който е нетърпелив, ще загуби печалбите си в рамките на 3 седмици преди обработката на изплащането.


Така че, за всеки, който има подобен проблем, бъдете търпеливи! 🙂

Автоматичен превод:
akoskonyves
преди 1 седмица

Това е наистина страхотно. Ще информирам екипа ни за жалби, че накрая сте получили заплащане.

Все още ли играеш там сега?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Не, опитвам се да играя на по-безопасни сайтове за казино.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини