преди 2 месеца
Здравей Хулио.
Това е много важна информация. Откъде го взе?
Hi Julio.
That's very important information. Where did you get it?
Ola Julio.
Essa informaçao é muito importante. Onde a foi buscar?
0
Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.
Здравей Хулио.
Това е много важна информация. Откъде го взе?
Hi Julio.
That's very important information. Where did you get it?
Ola Julio.
Essa informaçao é muito importante. Onde a foi buscar?
Опитвах се да изтегля пари от дебелия пират и продължавах да получавам същия отговор от чата на живо, сигурен, че така или иначе е ai сега, когато щракна върху чата на живо, той дори не се зарежда, все едно не щраквам върху нищо
Been trying to withdraw money from fat pirate and kept getting same response of the live chat sure it’s ai anyway now when I click on live chat it dosent even load it’s as if I’m not clicking anything
Винаги е по-добре да се свържете с поддръжката по имейл, когато става въпрос за тегления, за да ви кажа истината.
Мога ли да попитам преди колко време го поискахте и дали е необходима проверката, моля?
It is always better to get in touch with the support by email when it comes to withdrawals, to tell you the truth anyway.
May I ask how long ago you requested it and if the verification was needed, please?
Тези лицензирани от Кюрасао казина не са надеждни. Те променят условията от един ден на следващия, за да избегнат плащането. Имах много проблеми и накрая се отказваш и в крайна сметка губиш парите си. Освен това искането на проверка на KYC, след като направите теглене, е незаконно. Те трябва да го поискат, преди да депозират, или да не поискат, за да го изтеглят, обратното е напълно незаконно.
These Curacao-licensed casinos are not reliable. They change the conditions from one day to the next to avoid paying. I have had many problems and in the end you give up and end up losing your money. Also, requesting KYC verification once you make a withdrawal is illegal. They have to ask for it before depositing or not ask for it to withdraw, the opposite is totally illegal.
Estos casinos con licencia de Curaçao no son fiables. Cambian las condiciones de un día para el otro para no pagar. He tenido muchos problemas y al final uno desiste y termina perdiendo el dinero. Además, solicitar la verificación por KYC una vez haces el retiro es ilegal. Tienen que pedirla antes de depositar o no pedirla para retirar, lo contrario es totalmente ilegal.
Според нашата информация за това казино , то всъщност работи без лиценз.
Играч ли си там?
Мога ли също да попитам дали е незаконно във вашата страна, моля? Има ли някакъв закон по този въпрос?
According to our information about this casino, it operates without a license, actually.
Are you a player there?
May I also ask if it is illegal in your country, please? Is there some law regarding this?
Защото ми се е случвало няколко пъти с тези казина в Кюрасао. Чакате безкрайно, за да можете да изтеглите 800 или 1000 евро, и накрая се отказвате и в крайна сметка губите в казиното след седмици опити да ги изтеглите. Те искат това, да се отегчите и да загубите парите.
Because it has happened to me several times, with these Curacao casinos. You wait endlessly to be able to withdraw 800 or 1000 euros, and in the end, you give up and end up losing at the casino after weeks of trying to withdraw it. They want that, that you get bored and lose the money.
Porque me ha pasado varias veces, con estos casinos de Curaçao. Esperas infinitas para poder lograr retirar 800 o 1000 euros, que al final, desistes y terminas perdiendo en el casino después de semanas de intentar retirarlo. Ellos buscan eso, que te aburras y pierdas el dinero.
Според нашата информация за това казино , то всъщност работи без лиценз.
Играч ли си там?
Мога ли също да попитам дали е незаконно във вашата страна, моля? Има ли някакъв закон по този въпрос?
According to our information about this casino, it operates without a license, actually.
Are you a player there?
May I also ask if it is illegal in your country, please? Is there some law regarding this?
Това казино и всички подобни работят без официален лиценз, поради което не могат да поискат KYC.
Те искат KYC само когато сте постигнали голяма печалба (над €500), което е напълно незаконно. Но... на кого се оплакваш? Никой "официално" не притежава това казино, просто лицензът им е незаконен. Те крадат парите ви. Няма закон, който да ви защити от този тип платформи. Сериозните платформи имат KYC преди регистрацията и не отнемат повече от 24 часа, за да изпратят плащането по банковата ви сметка.
Дори се опитах да направя тегления в това, casinia, cashed, my empire, legiano casino... и нито едно от тях не проработи. Успях да тегля пари само в bizzo casino, gransino и 5gringos, като първите две също бяха от един и същи доставчик.
This casino and all similar ones operate without an official license, that is why they cannot request KYC.
They only ask for KYC when you have achieved a big win (over €500), which is totally illegal. But... who do you complain to? Nobody 'officially' owns this casino, it's just that their license is illegal. They steal your money. There is no law to protect you from this type of platform. Serious platforms have KYC prior to registration, and they don't take more than 24 hours to send the payment to your bank account.
I have even tried to make withdrawals at this one, casinia, cashed, my empire, legiano casino... and none of them worked. I was only able to withdraw money at bizzo casino, gransino and 5gringos, the first two also being from the same provider.
Este casino y todos los similares operan sin licencial oficial, por eso no pueden solicitar KYC.
Tan solo solicitan KYC cuando has logrado una gran victoria (superior a 500€), lo cual es totalmente ilegal. Pero... ¿a quién reclamas? ni siquiera nadie 'oficialmente' es dueño de este casino, simplemente su licencia es ilegal. Te roban el dinero. No hay ninguna ley que te proteja ante este tipo de plataformas. Las plataformas serias tienen KYC previo al registro, y esas no demoran más de 24h en enviar el pago a tu cuenta bancaria.
Incluso, he intentado hacer retiros, en este, casinia, cashed, my empire, legiano casino... y ninguno ha funcionado. Tan solo en bizzo casino, en gransino y en 5gringos conseguí retirar el dinero, siendo los 2 primeros también del mismo proveedor.
Трябва да остана анонимен, защото съм онлайн казино тестер и имах печалби на няколко пъти и както казах, е напълно невъзможно да се теглят пари от тези казина. Всички тези казина, които не плащат в рамките на 24 часа, са измама. Ако не платят до 24 часа, няма да ви платят.
Както казвам: bizzo casino, gransino... платиха ми 200 USD на същия ден без никакъв проблем.
Тъй като работата ми ме кара да играя в тези казина, което е невъзможно да изтегля това, което съм спечелил, иначе бих играл в казина като betfury, fortunejack... които са крипто казина и се теглят в портфейла ви за броени минути. Тъй като тегленето от USDT трябва да бъде моментално или почти. Но трябва да играя в тези казина без лиценз от Кюрасао поради работата ми като тестер на онлайн казино.
Почти сме сигурни, че това са казина, използвани в района на Беларус, Русия... за пране на пари от собственик, лицензиран в Кюрасао.
I have to remain anonymous because I am an online casino tester and I have had wins on a few occasions and as I said, it is totally impossible to withdraw money from these casinos. All these casinos that do not pay within 24 hours are a scam. If they do not pay within 24 hours they will not pay you.
As I say: bizzo casino, gransino... they have paid me 200 USD on the same day without any problem.
Because my job makes me play in these casinos, which is impossible to withdraw what I have won, otherwise I would play in casinos like betfury, fortunejack... which are crypto casinos and are withdrawn to your wallet in a matter of minutes. As a withdrawal by USDT should be, instant or almost. But I have to play in these casinos without a Curacao license because of my job as an online casino tester.
We are almost certain that these are casinos used in the area of Belarus, Russia... for money laundering by the owner, licensed in Curaçao.
Tengo que mantenerme en el anonimato porque soy tester de casinos en línea y he conseguido victorias en algunas ocasiones y como digo, es totalmente imposible retirar dinero de estos casinos. Todos estos casinos que no pagan en 24 horas, son una estafa. Si no pagan en 24 horas no te pagarán.
Como digo: bizzo casino, gransino... me han llegado a pagar el mismo dia 200 usdt sin problema.
Porque mi trabajo me hace jugar en estos casinos, que es un imposible conseguir retirar lo ganado, sino jugaria en casinos como betfury, fortunejack... que son de crypto y se retira a tu billetera en cuestión de minutos. Como debe ser un retiro por USDT, instantáneo o casi. Pero tengo que jugar en estos casinos sin licencia de Curaçao por mi trabajo de tester de casinos en línea.
Estamos casi seguros de que son casinos que se usan en la zona de Bielorrusia, Rusia... para lavar dinero por parte del propietario, con licencia en Curaçao.
Моля незабавно да се свържете с тези нередовни казина и да ги помолите за следното, вие сте тези, които могат да го направят, ситуацията, в която живеем с тези онлайн казина в Кюрасао, които се стремят само да откраднат пари и време от потребителите, е неприемлива. За щастие никога не съм играл със собствените си пари.
I request that you immediately contact these irregular casinos and ask them for the following, you are the ones who can do it, the situation we live with these Curaçao online casinos that only seek to steal money and time from users is unacceptable. Luckily, I have never played my own money.
Solicito que contacten de inmediato con estos casinos irregulares y les soliciten lo siguiente, ustedes son los que pueden hacerlo, es inaceptable la situación que vivimos con estos casinos en línea de Curaçao que solo buscan robar dinero y tiempo a los usuarios. Por suerte, nunca he jugado mi propio dinero.
Това казино и всички подобни работят без официален лиценз, поради което не могат да поискат KYC.
Те искат KYC само когато сте постигнали голяма печалба (над €500), което е напълно незаконно. Но... на кого се оплакваш? Никой "официално" не притежава това казино, просто лицензът им е незаконен. Те крадат парите ви. Няма закон, който да ви защити от този тип платформи. Сериозните платформи имат KYC преди регистрацията и не отнемат повече от 24 часа, за да изпратят плащането по банковата ви сметка.
Дори се опитах да направя тегления в това, casinia, cashed, my empire, legiano casino... и нито едно от тях не проработи. Успях да тегля пари само в bizzo casino, gransino и 5gringos, като първите две също бяха от един и същи доставчик.
This casino and all similar ones operate without an official license, that is why they cannot request KYC.
They only ask for KYC when you have achieved a big win (over €500), which is totally illegal. But... who do you complain to? Nobody 'officially' owns this casino, it's just that their license is illegal. They steal your money. There is no law to protect you from this type of platform. Serious platforms have KYC prior to registration, and they don't take more than 24 hours to send the payment to your bank account.
I have even tried to make withdrawals at this one, casinia, cashed, my empire, legiano casino... and none of them worked. I was only able to withdraw money at bizzo casino, gransino and 5gringos, the first two also being from the same provider.
Este casino y todos los similares operan sin licencial oficial, por eso no pueden solicitar KYC.
Tan solo solicitan KYC cuando has logrado una gran victoria (superior a 500€), lo cual es totalmente ilegal. Pero... ¿a quién reclamas? ni siquiera nadie 'oficialmente' es dueño de este casino, simplemente su licencia es ilegal. Te roban el dinero. No hay ninguna ley que te proteja ante este tipo de plataformas. Las plataformas serias tienen KYC previo al registro, y esas no demoran más de 24h en enviar el pago a tu cuenta bancaria.
Incluso, he intentado hacer retiros, en este, casinia, cashed, my empire, legiano casino... y ninguno ha funcionado. Tan solo en bizzo casino, en gransino y en 5gringos conseguí retirar el dinero, siendo los 2 primeros también del mismo proveedor.
Е, не съм сигурен за законни или незаконни неща, както ги наричате тук. Ние не сме юристи тук, знаете ли,
Но без да се защитава това казино, не е необичайно казиното да започне процеса на проверка само когато се поиска теглене.
Моля, приемете го по следния начин: представете си, че има 100 играчи, които се регистрират в онлайн казино. Опитват някои игри, губят и не искат да играят отново в това казино, защото не им харесва много. Само да кажем, че 10 от тях ще бъдат щастливи и може би ще спечелят нещо там. Така че сега си представете колко време ще отнеме на казиното да провери всички тези 100 играча предварително. Разбрахте ли ме тук?
Бихте ли могли да ни кажете каква е причината да не можете да теглите в други казина?
Well, I am not sure about any legal or illegal things, as you call them here. We are not laywers here, you know,
But, without protecting this casino, it is not unusual that a casino would start the verification process only whenever a withdrawal is requested.
Please take it this way: imagine that there are 100 players who sign up to an online casino. They try some games, they lose, and they don't want to play at that casino again because they didn't like it very much. Just let's say 10 of them will be happy and maybe win something there. So now imagine how time-consuming it would be for the casino to verify all these 100 players beforehand. Do you get me here?
Could you maybe tell us what was the reason for you not being able to withdraw, though, at other casinos?
Моля незабавно да се свържете с тези нередовни казина и да ги помолите за следното, вие сте тези, които могат да го направят, ситуацията, в която живеем с тези онлайн казина в Кюрасао, които се стремят само да откраднат пари и време от потребителите, е неприемлива. За щастие никога не съм играл със собствените си пари.
I request that you immediately contact these irregular casinos and ask them for the following, you are the ones who can do it, the situation we live with these Curaçao online casinos that only seek to steal money and time from users is unacceptable. Luckily, I have never played my own money.
Solicito que contacten de inmediato con estos casinos irregulares y les soliciten lo siguiente, ustedes son los que pueden hacerlo, es inaceptable la situación que vivimos con estos casinos en línea de Curaçao que solo buscan robar dinero y tiempo a los usuarios. Por suerte, nunca he jugado mi propio dinero.
Е, за съжаление, дори и да поискате нещо от нас да направим, ние нямаме такава власт, нали знаете.
Ние сме просто посредник между играчите и казината, които се стремят към честни хазартни игри тук, за да знаете. 🤷♀️
Well, unfortunately, even if you request something from us to do, we have no such power, you know.
We are just a mediator between players and casinos who aims for fair gambling here, for you to know. 🤷♀️
Незаконно е, защото за да поискате KYC проверка, тя трябва да бъде заявена преди първия депозит. Това се случва с всяко регулирано онлайн казино (bet365, bwin...) те са казина + букмейкъри, но в случая предлагат едно и също.
Всъщност процедурата е незаконна в Европейския съюз, т.к
Аз съм онлайн казино тестер и съм свикнал с тези измамни платформи.
It is illegal, because to request a KYC verification it must be requested before the first deposit. This happens with any regulated online casino (bet365, bwin...) they are casinos + bookmakers, but in this case they offer the same thing.
In fact, the procedure is illegal in the European Union, because
I am an online casino tester and I am used to these scam platforms.
Es ilegal, porque para pedir una verificación KYC debe solicitarse antes del primer depósito. Así sucede con cualquier casino regulado online (bet365, bwin...) son casinos+casa de apuestas, pero para el caso ofrece lo mismo.
De hecho es ilegal en la Union Europea el procedimiento, porque
Soy probador de casinos en línea y estoy acostumbrado a estas plataformas scam.
Незаконно е, защото за да поискате KYC проверка, тя трябва да бъде заявена преди първия депозит. Това се случва с всяко регулирано онлайн казино (bet365, bwin...) те са казина + букмейкъри, но в случая предлагат едно и също.
Всъщност процедурата е незаконна в Европейския съюз, т.к
Аз съм онлайн казино тестер и съм свикнал с тези измамни платформи.
It is illegal, because to request a KYC verification it must be requested before the first deposit. This happens with any regulated online casino (bet365, bwin...) they are casinos + bookmakers, but in this case they offer the same thing.
In fact, the procedure is illegal in the European Union, because
I am an online casino tester and I am used to these scam platforms.
Es ilegal, porque para pedir una verificación KYC debe solicitarse antes del primer depósito. Así sucede con cualquier casino regulado online (bet365, bwin...) son casinos+casa de apuestas, pero para el caso ofrece lo mismo.
De hecho es ilegal en la Union Europea el procedimiento, porque
Soy probador de casinos en línea y estoy acostumbrado a estas plataformas scam.
Мисля, че доста опростихте цялата тема. Да не говорим за това, че предпочитаме справедлив подход, а не строго, най-вече сложно международно национално право. И все пак вярвам, че целта е същата.
Така че въпросите на законността и превенцията трябва да бъдат обсъдени с адвокат. Моля, не очаквайте да обсъждаме закони; вместо това ще приложим Кодекса за справедлив хазарт . 👈
Според мен няма смисъл да се интересуваш от законността в случай на нелицензирани казина. Ако такива сайтове се интересуваха от регулациите и законите, те щяха да станат лицензирани - което означава регулирани на първо място.
I think you quite oversimplified the whole matter. Not to speak about the fact that we prefer a fair approach rather than a strict, mostly complicated international national law. Yet I believe the goal is the same.
So, questions of legality and prevention should be discussed with lawyer. Kindly do not expect us to discuss laws; we will apply the Fair Gambling Codex instead. 👈
In my opinion, being interested in legality in the case of unlicensed casinos makes little sense. If such sites cared about regulations and laws, they would become licensed—meaning regulated in the first place.
Здравей Хулио, пиша ти, защото бях регистриран в Gransino и уебсайтът работеше добре, дори направих два пъти теглене на 500 евро и те пристигнаха в сметката ми. Проблемът е, че днес отидох да вляза в уебсайта и пише (Съдържанието е блокирано по искане на компетентния орган, съобщено на този оператор) и се опитах да вляза през VPN от друга държава и пак не ми позволява. Факт е, че имах предстоящо теглене на 500 евро и сега не знам дали ще пристигне или са затворили казиното. нямам представа Може би знаете нещо и можете да ми помогнете.
Hello Julio, I'm writing to you because I was registered in Gransino and the website was working fine, I even made a withdrawal of 500 euros twice and it arrived in my account. The problem is that today I went to enter the website and it says (Content blocked by request of the Competent Authority, communicated to this Operator) and I have tried to enter through VPN from a different country and it still doesn't let me. The fact is that I had a pending withdrawal of 500 euros and now I don't know if it will arrive or if they have closed the casino. I have no idea. Maybe you know something and can help me.
Hola julio te escribo por qué estaba dado de alta en gransino y la web me iva bien incluso hice retiro de 500 euros x 2 veces y llego a mi cuenta el problema es que hoy fui a entrar en la web y me pone(Contenido bloqueado por requerimiento de la Autoridad Competente, comunicado a esta Operadora) y he probado de entrar a través de VPN desde distinto país y tampoco me deja el caso es que tenía un retiro pendiente de 500 euros y ahora no sé si me llegará o han cerrado el casino no tengo ni idea igual tú sabes algo y puedes ayudarme
Първо се свържете с техния екип за обслужване на клиенти и вижте какъв е проблемът. Можете да получите достъп до връзката за поддръжка (мисля, че е в долния ляв ъгъл) и да видите какво казват. Току-що се опитах да вляза в сайта и той се показва като незащитен сайт, така че може да е спрян поради това?
Успех
Contact their customer service team first and see what the problem is. You can access the support link (I think it's in the bottom left hand corner) and see what they say. I just tried to enter the site and it's coming up as an unsecure site so it may be that it's being stopped because of that?
Good luck
Това, че не ви пускат, не означава, че казиното е затворено?
Just because they won't let you in doesn't mean the casino is closed?
Que no te deje entrar no quiere decir que el casino haya cerrado?
Всъщност не, все още имам достъп до Gransino тук: https://gransino1.com/en/, така че изглежда, че е отворен.
Опитайте центъра за разрешаване на проблеми на Casino Guru тук: https://casino.guru/complaints/all
Бяха наистина полезни, когато имах нужда от помощ
Not really, I can still access Gransino here: https://gransino1.com/en/ so it appears to be open.
Try the Casino Guru resolution centre here: https://casino.guru/complaints/all
They were really helpful when I needed help
Здравей Оскар. Информирам ви, че проблемът, който имате с Gransino, е ваш собствен, тъй като вашата компания е решила по някаква заповед на испанското правителство да затвори достъпа ви. Въпрос на правителството е да ни забрани да играем с нашите пари в тези казина. В случая с Gransino кажете, че плаща, без да изисква проверка.
Опитайте да влезете с платен VPN. поздрави
Hello Oscar. I inform you that the problem you have with Gransino is your own, because your company has decided by some order of the Spanish government to close your access. It is a government matter to prohibit us from playing with our money at these casinos. In the case of Gransino, say that it does pay without requesting verification.
Try to log in with a paid VPN. Regards.
Hola Oscar. Te informo que el problema que tienes con Gransino es tuyo propio, debido a que tu compañía ha decidido por alguna orden del gobierno de España cerrarte el acceso. Es un asunto gubernamental para prohibir que juguemos con nuestro dinero a estos casinos. En el caso de Gransino decir que si paga sin solicitar verificación.
Prueba a intentar entrar con VPN de pago. Un saludo.
Благодаря ви много, проблемът е, че чакам теглене и тъй като не мога да вляза, не знам какъв е статусът в момента. Вчера ми отговориха и ми казаха, че тегленето чака обработка, но върви с малко закъснение. Надявам се да пристигне.
Thank you very much, the problem is that I am waiting for a withdrawal and since I cannot log in, I don't know what status it is at the moment. Yesterday they answered me and told me that the withdrawal was pending processing but that it was going with a slight delay. I hope it arrives.
Muchas gracias el problema que estoy esperando un retiro y como no puedo entrar no sé en el estado que está de momento ayer me contestaron y me dijeron que el retiro estaba pendiente de ser procesado pero que iba con un mínimo retraso espero que me llegue.
Мисля, че няма да се притеснявам, ако проблемите продължат и казиното спре да отваря, вие имате открита жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне. Що се отнася до VPN, определено бих внимавал да го използвам в казиното. Винаги бих проверявал условията или проверявал с чат на живо и, разбира се, направил екранна снимка.
Все пак да изчакаме развръзката на целия казус, дано да се оправи. 🙂
I think I wouldn't worry, if the problems continue and the casino stops opening, you have an open complaint and our team will try to help you. As far as the VPN is concerned, I would definitely be wary of using it in the casino. I would always check the Terms or check with live chat and of course take a screenshot.
Anyway, let's wait for the resolution of the whole case, I hope it will turn out well. 🙂
Хей момчета!
Знам, че мина известно време от тези коментари, но моят приятел има някои проблеми с тази платформа за казино fatpirate, може да имате някои идеи как да успеете с процеса на теглене. Той е от Унгария, а не от Великобритания. Той можеше успешно да изтегли около 100$, така че не е като да не е било възможно теглене, но след това нищо. Процесът на теглене спря. Той разговаря с отдела за обслужване на клиенти (вероятно AI), но всичко това не води до никъде. Екипът за поддръжка на клиенти каза куп различни идеи (опитайте по-късно, опитайте от друго устройство, опитайте различна сума и т.н...). Съобщението за грешка, което той получава, когато се опитва да продължи тегленето, е: „Възникна неочаквана грешка".
Отворен съм за всякакви идеи, благодаря, момчета! 🙂
Hey guys!
I know it's been a while since these comments, but my friend have some issues with this fatpirate casino platform, you may have some ideas to succeed with the withdraw process. He is from Hungary, not from UK. He could successfully withdraw around 100$,so it's not like no withdraw was ever possible, but after that nothing. The withdraw process stopped. He is chatting with the customer service ( possibly AI), but this whole thing is going nowhere. The customer support team said a bunch of different ideas ( try later, try from a different device, try a different amount, etc... ) . The error message what he receives when trying to proceed the withdraw is: " Unexpected error occurred."
I am opened to any idea, thanks guys forward! 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.