ФорумОбсъждане на жалбиМного сериозен проблем в Mr.Bet

Много сериозен проблем в Mr.Bet

преди 3 седмици от sdexcid
|
633 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 седмици

Виждам, че това казино е високо оценено тук и поведението им е напълно шокиращо.


Първо нека кажа, че съм напълно проверен играч. Проверих отново тук преди 1 година, когато лицензът ми изтече.


всичко добре


Спечелих $2700 и казиното искаше да проверя отново точно същите документи, които току-що предоставих. Същият начин на плащане. Всичко същото. Аз също бях играч тук от 5 години.


Така че казах каквото ще го осигуря. Предоставих преди 2 месеца.


Предна и задна страна на лиценза

ID за селфи

Сметка за комунални услуги

Банково извлечение

декларация за получаване на депозит


Спомнете си, че бях напълно проверен тук в продължение на година и току-що повторно проверен с абсолютно същите документи.


Казиното затвори акаунта ми и ми каза: „Тъй като не можете да предоставите документите, ние имаме право да действаме в рамките на нашите правила и условия и да затворим и да изземем парите ви съгласно член 3.3"


Това е напълно странно и шокиращо поведение от тяхна страна. Така че отворих чат на живо и те ми казаха „Съжалявам, имаме право да направим това. Това е, съжалявам"


Подадох жалба тук, но силно препоръчвам на всеки да стои далеч от това казино, тъй като това е просто най-странното и най-сенчестото нещо, което съм виждал в живота си.

Автоматичен превод:
sdexcid
преди 2 седмици

Какво екстремно потребителско изживяване!

За мен изглежда като поведение, което казината са склонни да показват, когато има съмнения относно самоличността или действията на играча. В крайна сметка играчът по някаква причина не преминава допълнителната проверка и служителите на казиното се крият зад общите правила, за да избегнат ясното обяснение на естеството на проблема. Според моя опит, това ниво на проверка, комбинирано с, да кажем, секретност обикновено е доста често срещано, когато казиното подозира играча в някакъв вид измама.

Чудесно е, че дойдохте тук и вече подадохте жалбата, защото във всеки случай това не означава, че казиното се е отнесло с вас справедливо или добре. Доброто разследване със сигурност е добър курс на действие!

След като прочетох набързо жалбата, видях колко разочароващо трябва да е било. Според мен казиното трябва да предостави изчерпателно обяснение, когато му дойде времето.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Оценявайте отговора. Аз обаче съм проверен играч от 7 години тук.


Те цитираха термин 3.3.3 и казаха, че тъй като ми отне твърде много време за проверка, те имат право да ми вземат депозита и печалбите.


Предоставих всички доказателства на casinoguru, че това е безумна лъжа и опит просто да ми откраднат парите.

Автоматичен превод:
sdexcid
преди 2 седмици

Разбирам и оценявам информацията, но все пак е възможно. Например, ако новорегистрирана сметка е маркирана в системата на казиното, защото изглежда подобна на вашата, всъщност няма значение колко време е била потвърдена вашата сметка; и двете се разглеждат. Това е само пример, разбира се.

Честно казано, не съм запознат с правилото „3.3.3". Бихте ли любезно го намерили в условията и го поставили тук вместо мен?

Може би съдържа по-добри съвети. Ще оставя това на вас, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Не, не е възможно. Термин 3.3 казва, че те могат да конфискуват пари, ако отнеме твърде много време, за да потвърдите основно.


Това е измамен термин, който са добавили за кражба на депозити на играчи

Автоматичен превод:
sdexcid
преди 2 седмици

разбирам Сега разбирам. Оценявам, че ми посочихте правилото.

Надявам се, че това илюстрира значението на разглеждането на конкретни проблеми, вместо да разчитаме на обобщения.

Според моето разбиране, това правило е създадено, за да помогне на казината да идентифицират играчи, които не желаят или не могат да преминат KYC, тъй като те обикновено подозират, че тези играчи така или иначе няма да го направят. Следователно е изключително несправедливо да се прилагат такива разпоредби към играчи, чийто KYC е бил направен по-труден или дори забавен от казиното.

Според мен, доколкото мога да предположа по твоето оплакване и този разговор, ти си се оплел в тази мрежа. 🙁

Изглежда обаче, че казиното разглежда случаите справедливо; надяваме се, че екипът ще определи най-спешния проблем и ще ви помогне да го разрешите чрез сътрудничеството на казиното.

Мина известно време, откакто всичко това започна, така че съм любопитен как се справяте. Щях да съм изтощен, предполагам.


Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Имам проверка и плащане за 7 години. Не е като нов. Също така проверих повторно през април, когато лицензът ми беше подновен. Всичко беше одобрено и проверено.

Това е просто опит за ограбване, а не изплащане. Вече бях потвърден. Изобщо няма сменени документи. Методът на депозит е един и същ.


Напълно добре съм, благодаря, че попита. $2700 са джобни дребни за мен, но това е смисълът на всичко това и разочарованието да гледам как казино се опитва да измами някого.


Няма да се успокоя, докато това казино не бъде в черния списък или не плаща. Никой форум не може да рекламира казино, което просто ограбва играчи по такива нелепи причини.

Автоматичен превод:
sdexcid
преди 2 седмици

здравей

Напълно съм наясно с това, което вече ми казахте. Намерението ми беше да опиша обичайната цел на това конкретно правило и да покажа как във вашата ситуация изглежда, че то е било злоупотребено.

Вероятно не бях достатъчно ясен; Съжалявам за това.

Преди всичко се радвам, че сте добре и повярвайте ми, когато казвам, че отстояването на това, което е правилно, е точно действието, което уважавам. Затова нямам търпение да видя какво има да каже казиното по този въпрос.

Може би бихте искали да знаете, че форумите обикновено не популяризират казина и особено нашият форум има за цел да запълни празнината между стойността на индекса на безопасност, потребителските отзиви и оплакванията. Следователно по-голямата част от публикациите са доста подобни на вашите. Е, не искам да ви занимавам с нежелана информация; просто ми кажете дали тази тема е интересна за вас.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини