преди 8 месеца
Попитах ги, преди да направя депозита, когато те отговориха, че *Няма нужда
I have asked them before I made the deposit, when they replied that *No Need
Jag har frågat dem innan jag gjort insättningen, då de svarat att *No Need
0
Попитах ги, преди да направя депозита, когато те отговориха, че *Няма нужда
I have asked them before I made the deposit, when they replied that *No Need
Jag har frågat dem innan jag gjort insättningen, då de svarat att *No Need
Да, понякога казината не се нуждаят от потвърждение на акаунта при първото теглене, така че ако нямате потвърден акаунт, може да се наложи да го направите един ден. Но от друга страна, вероятно не бих играл в това казино, тъй като Роми също посочи неговия индекс на безопасност.
Както и да е, любопитно ми е как ще се развие цялото ти оплакване, твърдо вярвам, че ще се оправи. Дадохте ли вече на Томас необходимия отговор по имейл? 🙂
Yes, sometimes casinos don't need account verification on first withdrawal, so if you don't have a verified account, you may have to do it one day. But on the other hand, I probably wouldn't play in this casino, as Romi also pointed out its safety index.
Anyway, I'm curious how your whole complaint will turn out, I firmly believe that it will be fixed. Have you already given Tomas the necessary reply by email ? 🙂
Страхотно, сега ще трябва да изчакаме и да видим как ще е. Пожелавам ви да приключите с това възможно най-скоро и надявам се положително. 😊
Great, now we'll have to wait and see how it goes. I wish you to end this as soon as possible and hopefully positively. 😊
Здравейте, можете ли да опишете малко повече какво ви се случи? Какво неприятно преживяване имахте?
Hello, can you please describe a bit more what happened to you ? What unpleasant experience did you have ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.