Мисля, че трябва да се съсредоточим върху важното. Краят на годината и началото на новата година обикновено са белязани от всякакви закъснения. Това е доста общоизвестно.
Три дни са приемливи, особено за нови акаунти. Самият аз не бих бил толкова строг в преценката си, но разбирам чувствата ви.
Мога ли да науча повече подробности за вашата забавена проверка, моля?
Получихте ли актуализация? Може би допълнителна проверка на акаунта?
Чувствайте се свободни да ни уведомите, защото казиното скоро ще бъде прегледано, но за общността може да е доста непознато.
Благодаря ти!
I think we should focus on the important. The end of the year and the beginning of the new year are usually marked by delays of any sort. That's quite common knowledge.
Three days are acceptable, especially for new accounts. I would not be so harsh on judgment myself, but I understand your feelings.
May I know more details about your delayed verification, please?
Have you received an update? Perhaps some additional account check perhaps?
Feel free to let us know, because the casino is soon to be reviewed, but for the community, it might be quite unknown.
Thank you!
Автоматичен превод: