ФорумОбсъждане на жалбиЛипсва Winning Crazy Time

Липсва Winning Crazy Time

преди 9 месеца от Booyaka28
|
2307 преглеждания 22 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 9 месеца

Здравейте,


Направих два залога на Crazy Time A с Boomerang Casino. O Всяка бонус игра, която съм поставил 500 USD. Обща стойност на залога 2000 USD. Резултат от завъртане 50X пачинко. Виждал съм големия печеливш знак от 25k, но тази печалба никога не е била кредитирана в акаунта ми на играчи. От 10 дни изпращам съобщения, екранни снимки и т.н. без никакъв напредък.


Имам потвърден идентификатор на залог, но те заявяват, че няма печалба без никакви доказателства. Те приспаднаха сумата на залога ми, но не ми помогнаха да ми покажат точния ми залог и резултата от завъртането.


Играл съм с големи суми и те изобщо не ми помагат и ми изпращат объркващи отговори и excel файлове, в които не се посочва нищо друго освен идентификатор на залог, сума и печалба 0.


някакви препоръки? Как мога да поискам печалбата си?

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Booyaka28
преди 9 месеца

Здравейте!

Бих казал, че направихте добро нещо, като отидете тук и подадете жалбата. Можете също да опитате да се свържете с доставчика на играта, за да ви помогне. Предоставете личната карта и ги оставете да я проверят.

Какво казваш?

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Имате предвид Evolution Gaming? Опитах го, но те имат предвид казиното...

Автоматичен превод:
Booyaka28
преди 9 месеца

Добре, значи сега зависи от казиното? Е, малко странно за мен, честно казано. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

знаете ли къде намирам исторически резултати от завъртане?

Автоматичен превод:
Booyaka28
преди 9 месеца

В историята на игрите ви, предполагам. Ако вашият въпрос е обвързан с определено казино, игра или период от време. 🙂

Казиното трябва да осигури.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Те не. Те просто изпращат съобщения, че печалбата не е намерена, въпреки факта, че залогът ми беше потвърден. Сега те проверяват от повече от 10 дни.


извод: 2 потвърдени залога, два пъти приспаднати от сметката ми, но те не потвърждават резултата от тези два конкретни залога! не е доверчиво поведение

Автоматичен превод:
Booyaka28
преди 9 месеца

Те не го правят? Проверих жалбата ви, за да намеря повече подробности, а също така намерих екранни снимки, показващи историята на играта. Подозирам, че сте го разбрали по-рано.

Това е мястото да го намерите.

Позволете ми да кажа, че казиното вероятно се е свързало с доставчика на играта - това е най-обичайната стъпка - за съжаление изисква известно време и казиното вероятно чака резюмето. Ако мога да спекулирам малко. 🤔


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Все още не отговарят

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Наистина не знам какво става. 27k печалба изчезна от 24 юни. Къде са правилата, разпоредбите, наблюденията и т.н.! Да не говорим за поддръжка, която не съществува!

Автоматичен превод:
Booyaka28
преди 9 месеца

За съжаление, трябва да изчакаме казиното да отговори. Без директни отговори можем само да спекулираме и аз лично бих гласувал за без глупави предположения, защото нямам представа откъде трябва да започна...

Да видим какво предстои да излезе чрез жалбата. 🤞

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Така че след повече от един месец получих отговор: проблем с връзката от моя страна. Което просто е грешно и измама!

Проверих. Има много играчи, които се прецакват по този начин!

някой трябва да вземе това и да помогне. Ако загубиш, губиш, а ако спечелиш, те решават дали губиш!


@casinoguru: това не е нещо ново или нов феномен - това е просто огромна манипулация и трябва да бъде представена на масата и на корта!!






Автоматичен превод:
Booyaka28
преди 8 месеца

Просто се питам как може някой да докаже, че казиното лъже за това?

Имаш ли представа

Знаете ли, без подкрепящи доказателства обикновено няма никакъв случай. И така, как бихте могли например да докажете, че тогава няма проблем с качеството на вашата връзка?

По-важното е дали казиното или доставчикът на игри е подкрепил изявленията си с някакви мерки или стойности, може би?


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Знам как - и го имам! Освен това няма изявление от доставчика и забавяне на процесите от boomerang casino!


Автоматичен превод:
Booyaka28
преди 8 месеца

Звучи обещаващо!

Е, да видим какво следва. Бихте ли споделили как успяхте да им докажете, че грешат? Сигурен съм, че всички бихме искали да знаем!


Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Не мисля, че казиното може да открие това, но доставчикът може да види данни за връзка от своя страна (най-вероятно). Въпреки това, все пак е изненадващо, че всяка загуба или печалба, преживяна след поставяне на залог, се разтяга до такава степен от гледна точка на потребителя. Кратко обяснение, компенсиране на сумата на залога и предоставяне на подробна информация за играта би било от полза както за казиното, така и за доставчика.

Автоматичен превод:
supportagenthere
преди 8 месеца

Оценявам отговора.

За съжаление, съжалявам, но не следя.

Питах как успя да докажеш, че казиното греши. Написа, че имаш доказателства. Мога ли да науча повече за това, моля?

Тъй като тази част не ми е ясна: „Не мисля, че казиното може да открие това, но доставчикът може да види данни за връзка от своя страна (най-вероятно). Въпреки това, все пак е изненадващо, че всяка загуба или печалба е извършена след поставяне залогът е разтегнат до такава степен от гледна точка на потребителя."

Да открия какво?

Останалото е пълна мистерия за мен. Затова ще поискам допълнително обяснение.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Уважаема общност:

Все още няма отговор от казиното! Ясни доказателства и очевидни факти са игнорирани досега.


И за допълнително доказателство колко измамно е това казино, те затвориха акаунта ми днес, без да забележат и причина. И все още има баланс по него!

отговор от моя vip мениджър: Току-що получих актуализация, вашият акаунт е затворен поради решение на администрацията на нашето казино.




Автоматичен превод:
Booyaka28
преди 8 месеца

Намирам тази информация от вчера в жалбата :

„Обяснението, което получихме от Evolution, беше изпратено на предоставения имейл адрес."

Подозирам, че още не е приключило, не бих казал, че това е признак на невежество. Закриването на акаунта има ли нещо общо с изявлението, предоставено от Evolution? Това предстои да видим.

Нетърпелив съм да видя по-нататъшен напредък.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Поздрави на общността! 21 октомври - жалбата ми все още не е разрешена, нито boomerang е предоставил достатъчно данни! Разбира се, че не могат, тъй като измамно взеха печалбите ми! Смешното е, че те дори не могат да изпратят правилен имейл до екипа на казино гуру. Срам ме е, като си мисля, че го правят с цел! 😉


@Radka: преживявала ли си нещо подобно?

когато погледна назад, ми се иска да бях измамен от друга престъпна организация или просто да бях ограбен на улицата. Щях да отида в полицията - край на историята! Не бих прекарвал времето си в спорове с власт, която защитава тях и всякакви други страни, опитвайки се да защити играчите! Ако има закон/какъвто и да е лиценз, защо играчите стават жертви!




Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини