Разбирам вашето безпокойство тук и виждам, че индексът за безопасност на това казино скоро ще падне поради неразрешената жалба.
Всеки път, когато играч подаде жалба, както направихте вие, и казиното не комуникира с нашия екип, жалбата няма да бъде разрешена или дори ако разберем, че казиното не е коректно, да кажем, това ще се покаже в рейтинга .
Така че е много важно да имаме помощта на всички играчи и когато подадат жалба, те също ще свършат своята част от работата.
Това конкретно казино е съвсем ново и принадлежи към групата на казината, които имат добър индекс на безопасност и това също е една от причините да стартират високо. Просто се надявам, че ще променят подхода си към играчите и ще поправят всички грешки, така че играчите да получават парите си както трябва.🙏
Моля, уведомете ни, ако ще има някакво движение от страна на казиното.
I understand your concern here and can see that the safety index of this casino will go down soon because of the unresolved complaint.
Whenever a player files a complaint, like you did, and the casino will not communicate with our team, the complaint will be unresolved, or even if we find out that the casino is not being fair, let's say, it will show on the rating.
So it is very important to have the help of all players, and when they file a complaint, they will do their part of the job as well.
This particular casino is quite new and belongs to the group of casinos that have a good safety index, and that is also one of the reasons they started up high. I just hope that they will change their approach to players and fix all the mistakes so players get their money as they should.🙏
Please let us know if there will be any movement from the casino side.
Автоматичен превод: