НачалоФорумОбсъждане на жалбиLegiano Casino не проверява и задържа вашите пари

Legiano Casino не проверява и задържа вашите пари (страница 18)

 от beruco-26
|
35 129 преглеждания 372 отговора |
|
1...17 18 19
njakub1109

Здравей, колко време чакаш, моля? Ако прегледате поне последните няколко отговора, ще видите, че казиното не бърза с изплащането на пари. Както и да е, даваме на казината 14 дни и ако не могат да изплатят на играча в рамките на това време, ние се опитваме да помогнем.

Така че опитайте се да ми кажете повече за това и ще видим дали мога да ви помогна или е по-добре да изчакате малко. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Днес писаха, че селекцията е обработена и трябва да пристигне до 3 дни, пък ще видим.

Автоматичен превод:
njakub1109

Мисля, че точно това е времето, необходимо на казиното да обработи тегления. Често отнема около 2 седмици, преди играчът да бъде изплатен.

Така че нека изчакаме следващия епизод.

Чувствайте се свободни да ме уведомите, когато пристигнат парите. ☘️

Автоматичен превод:

Здравейте, много съм притеснена и вече не знам какво да правя. Депозирах много пари в това казино и спечелих 8000 CHF. Чакам 4 дни и нищо, никаква валидация. Освен това максимумът, който мога да изтегля е 500 CHF. Не знам дали някога ще видя парите си отново, но съм отчаян. моля помогнете ми Някой получавал ли е някога големи суми?

Автоматичен превод:
Sabrinadebb

Здравейте, ако преминете през тази тема, мисля, че ще научите всичко, което трябва да знаете. Бих казал, че казиното плаща на играчите, но често има забавяне и може да отнеме около 2 седмици. Така че, ако чакате 4 дни, определено няма да се паникьосвам и ще имам търпение.

Според това, което сте написали, казиното не е искало проверка или документи от вас, така ли е?

За да поясним, ние също даваме на казината 14 дни за теглене и ако нищо не се случи, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем.

какво ще кажеш

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте, благодаря ви за отговора, днес е 5-ият ден, писах, защото се притеснявам, никога не съм се сблъсквал с казино като това, като цяло моите тегления се одобряват в рамките на часове и в акаунта ми на следващия ден не беше поискана проверка, така че ще ме накарат да чакам още няколко дни за валидиране на моите тегления и след това ще искат да спечелят време, като поискат проверка на документите ми, предполагам.

Автоматичен превод:
Sabrinadebb

Може да се случи, но не е задължително да е така, така или иначе определено не си играйте с пари и чакайте ситуацията да се разреши. Много играчи чакат доста дълго време в това казино, но обикновено винаги се плаща, освен ако играчът не е счупил нещо.

Ако нищо не се случи и не знаете нищо ново, ние ще се опитаме да ви помогнем. Но се надявам да не се налага и всичко да се нареди добре.

Имам още един въпрос, играхте ли с бонус?

Автоматичен превод:

Спечелих 3300 евро и все още чакам две седмици, за да получа първите 1500, тъй като те декларират, че плащат на седмица.

моля помогнете ми

Автоматичен превод:
Jaro

добре, ще изчакам пак, не, не съм играл с бонус.

Автоматичен превод:

Спечелих 3300 евро и все още чакам две седмици, за да получа първите 1500, тъй като те декларират, че плащат на седмица.

моля помогнете ми

Автоматичен превод:

Бихте ли ни казали кога точно поискахте тегленето?

Автоматичен превод:

да

Автоматичен превод:
Romi

3.11.2025 г

Автоматичен превод:
georgepapak86

И така, сега е 7 работни дни, ако не се лъжа.

Необходими ли са някакви документи от вас за KYC?

Автоматичен превод:
Jaro

Първото ми теглене беше направено на 12.03, последвано от 2 други, така че 3X 500 и все още имам 6500 чакащи в сметката си! Току-що напуснах чата или сега ми казват, че има забавяне на плащанията! Странно ми е, че не е поискана проверка на документите ми! Моля, обяснете ми как може казиното, което не плаща на никого с толкова много оплаквания, да бъде все още активно?

Автоматичен превод:
Sabrinadebb

Казиното има много оплаквания главно защото изплаща за около 2 седмици. Играчите често са нетърпеливи и за тях е неприемливо да са такива. Бих казал, че от една страна казиното плаща на играчите и вие просто трябва да чакате, но от друга страна не ги обвинявам, защото две седмици да чакате за тегления понякога е твърде много.

Ако казиното не е поискало документи и не е необходимо да прави проверка, всичко е наред. Ако не си го направил, може по-късно да ти поискат документи. Но засега опитайте да изчакате и ако минат 14 дни и нямате нищо, можете да подадете жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:

Писна ми Легиано да не плаща и да дава само автоматични отговори. Чакам три тегления по €500 всяко от 17 дни и все още не са обработени. Поддръжката продължава да повтаря едно и също нещо: „Работим върху това", но никога не разрешават нищо.

Не съм единственият засегнат и съм сигурен, че има много други в същата ситуация. Ако ви се дължат пари и ви е писнало да чакате, присъединете се към тази група, за да подадете жалба заедно. Колкото повече сме, толкова повече натиск можем да окажем.

Не можем да им позволим да задържат парите ни. Нека докладваме това и да вдигаме шум, докато не ни платят!

Коментирайте тук или ми изпратете съобщение, ако сте в същата ситуация.

Автоматичен превод:
weakz30

Напълно съм съгласен с вас, не съм чакал толкова дълго като вас, но намирам за недопустимо да имаме автоматични отговори и да не знаем кога ще получим парите си. Пиша всеки ден в чата, губя си времето и получавам един и същ отговор всеки ден.

Автоматичен превод:
Sabrinadebb

Крещя за това измамно казино от декември!!!Относно служителите на този сайт!!!Можете да видите резултата, когато не понижите това казино!!!Много играчи имат проблема със срама и въпреки това имате много добра оценка за казиното!!!Добра работа!!!Чудя се дали сте щастливи, когато 8-10 се оплакват от тегленията на това казино!!!

Автоматичен превод:
Sabrinadebb

Това е срамно. Най-лошото е, че тук ще ти кажат да имаш търпение и ще ти платят. Това, което намирам за несправедливо, е, че винаги трябва да правиш каквото ти кажат и да бъдеш на тяхната милост. Мисля, че чакането повече от половин месец е достатъчно, така че ако форумът не действа, ще трябва да действам сам.

Автоматичен превод:
xristos25031984

Аз мисля същото като теб. Най-накрая дадоха ли ти парите или нещо подобно, или какво ти се случи?

Автоматичен превод:
1...17 18 19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини