НачалоФорумОбсъждане на жалбиLegiano Casino не проверява и задържа вашите пари

Legiano Casino не проверява и задържа вашите пари (страница 16)

 от beruco-26
|
28 752 преглеждания 335 отговора |
|
1...15 16 17
Dimielal

Чакам вече 7 дни, много е зле

Автоматичен превод:

Чакам вече 7 дни, много е зле

Автоматичен превод:

много съжалявам! Аз съм в същата ситуация! И не очаквам допълнителни печалби, а пари, които загубих. Чудя се защо не го затворят.

Автоматичен превод:
Dimielal

Мисля, че са измамници

Автоматичен превод:

Мисля, че са измамници

Автоматичен превод:

И аз вярвам в това. Плащат ти първия път, за да се чувстваш в безопасност и после нищо. И се чудя защо съществуват в обслужването на клиенти? Да ви кажат, че съжаляват за забавянето? Никога не съм виждал толкова безполезни служители. Колко пари очаквате?

Автоматичен превод:
Dimielal

890€ няма ли кой да ни помогне?

Автоматичен превод:

890€ няма ли кой да ни помогне?

Автоматичен превод:

Търся това от дни, но не мога да намеря нищо, което да ми помогне..пратете им чат всеки ден и ги помолете да препратят забавянето на финансовия отдел...наистина искам да се свържа с тях, но ако Така или иначе ще ме блокират.

Автоматичен превод:
Dimielal

просто катастрофално

Автоматичен превод:
markomarkovic7668

Ако някога ви платят, моля, уведомете ме!

Автоматичен превод:
Dimielal

обичам да казвам

Автоматичен превод:

Здравейте, казиното legiano не ми изплати. Не знам какво да правя

Автоматичен превод:

Здравейте!

Лошо е да видиш друг в същата ситуация... Както вече разбра, нещо се случва. Иска ми се да мога да обясня забавянето, но също нямам представа.

Няколко играчи подадоха жалби срещу казиното и някои от тези случаи изглежда наближават критичен етап поради липсата на отговор от контакта на казиното.

Можете да проследите оплакванията тук 👈 или можете да подадете свои собствени безплатно. Въпреки че нашите специалисти са определили 14-дневен лимит за изпълнение на плащането, няма да навреди да сте готови, така че в такива случаи бих казал, че колкото повече оплаквания, толкова по-добре.



Автоматичен превод:
Radka

Всичко това се случва през последните 4 месеца по моя повод, въпреки факта, че най-накрая получих плащане, процентът на казиното във вашия сайт все още е висок!!! Ако ги намалите, вероятно ще променят политиката, но вие имате същия процент, въпреки фактът, че оплакванията срещу тази компания и поради тази причина е очевиден!!!Не знам причината!!!И това прави страницата подозрителна!!!

Автоматичен превод:

Те обикновено отнемат 2-3 седмици, за да обработят тегления, бъдете търпеливи...

Автоматичен превод:
Johnytsouk

Намирам те за много оптимист! Добре е да си сам 🙂

Автоматичен превод:

Всичко това се случва през последните 4 месеца по моя повод, въпреки факта, че най-накрая получих плащане, процентът на казиното във вашия сайт все още е висок!!! Ако ги намалите, вероятно ще променят политиката, но вие имате същия процент, въпреки фактът, че оплакванията срещу тази компания и поради тази причина е очевиден!!!Не знам причината!!!И това прави страницата подозрителна!!!

Автоматичен превод:

Здравейте,

Разбирам, че си ядосан. Честно казано, обаче не разбирам частта с оплакването. Може би, ако ви обясня целия процес, ще разберете, че всичко има смисъл - което в никакъв случай не означава, че казиното осигурява добро потребителско изживяване при тегления.

Индексът на безопасност на казиното представлява вероятността да получите плащане. Не се казва колко бързо ще се обработват тегленията. По този начин скоростта на теглене е изключена от Индекса за безопасност и се счита за потребителско изживяване, за което предоставяме потребителска обратна връзка и форум. Да не говорим, че скоростта на теглене не е измерима за нас.

Разрешените оплаквания никога няма да доведат до по-нисък индекс на безопасност, тъй като проблемът е разрешен.

Както можете също да видите във форума и в потребителските отзиви, казиното плаща; просто е бавен. Един пример от рецензията: „Изплащането е ограничено и понякога отнема много време".

Според мен информацията е тук; вие просто очаквате нещата да работят по различен начин от тях.

Всичко е наред, винаги се радвам да ви помогна с това. Има тонове добри казина с ужасна обратна връзка от потребителите, включително по-бавни KYC процеси и в крайна сметка дълги тегления. Резултат? Със сигурност е добра идея да се консултирате не само с Индекса за безопасност, но и с отзивите на потребителите, оплакванията и форума. Само това ще ви покаже цялата картина.

Уведомете ме дали се интересувате от подробности или можем просто да обсъдим нещата.

Не съм тук, за да ти се противопоставям.


Автоматичен превод:

Момчета, тъй като тук има много гърци, искам да попитам дали сте намерили добри казина в чужбина, защото преди играех в 20bet и бях доволен, но вече не ми позволява да играя игри на Pragmatic Play. Знаете ли за други, които го позволяват и са добре с плащанията?

Автоматичен превод:
kostis2209

За чужбина не знам! Ако моето мнение е далеч от тях..как можеш да им се измъкнеш...все пак бях доволен от N1 casino и betsson...и като цяло съвет (тук не е правилното място да го кажа).. удари блок, наслаждавай се и живей живота си както трябва...те носят само болести...на теб ти говоря, заради тях получих инсулт..и легиано се намери след 2 години, за да ми причини втора такава, каквато е.

Автоматичен превод:

Казвам чужди, защото изтрих целия гръцки поради същата причина, но ако те изяжда, какво можеш да направиш?

Автоматичен превод:
kostis2209

Изобщо не позволявайте да ви изяде! Само тези ще те изядат накрая..но никой никога не е печелил..и ако направим 10 000 пак ще ги изядем в тези..и бях изключен от всички гръцки...и сега аз Подминах чуждестранните..очакваш ли осезаемо оттегляне, легиано?

Автоматичен превод:

Бях спечелил 4300, дадоха ми 1000 евро след 1 месец, останалите ги заложих

Автоматичен превод:
kostis2209

Хей, приятел... всеки ден ли говориш с тях? това помага ли Губя си времето с тях за нищо.

Автоматичен превод:
1...15 16 17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини