преди 3 седмици
Чакам вече 7 дни, много е зле
I've been waiting for 7 days, it's really bad
Ich warte seid 7 Tagen das ist echt schlimm
0
Чакам вече 7 дни, много е зле
I've been waiting for 7 days, it's really bad
Ich warte seid 7 Tagen das ist echt schlimm
много съжалявам! Аз съм в същата ситуация! И не очаквам допълнителни печалби, а пари, които загубих. Чудя се защо не го затворят.
I'm so sorry! I'm in the same situation! And it's not extra profits that I'm expecting, but money that I lost. I wonder why they don't close it.
Λυπάμαι πολύ! Στην ίδια κατάσταση βρίσκομαι! Και δεν είναι κέρδη επιπλέον αυτά που περιμενω αλλα χρήματα που έχασα. Απορώ γιατι δεν το κλείνουν.
И аз вярвам в това. Плащат ти първия път, за да се чувстваш в безопасност и после нищо. И се чудя защо съществуват в обслужването на клиенти? Да ви кажат, че съжаляват за забавянето? Никога не съм виждал толкова безполезни служители. Колко пари очаквате?
I believe this too. They pay you the first time to feel safe and then nothing. And I wonder why they exist in customer service? To tell you that they are sorry for the delay? I have never seen such useless employees. How much money do you expect?
Αυτό πιστεύω και εγώ.σε πληρώνουν την πρώτη φορά για να νιώσεις ασφαλής και μετά τίποτα . Και αυτοί στην εξυπηρέτηση πελατών απορώ γιατί υπάρχουν? Για να σου λένε ότι λυπούνται για την καθυστέρηση? Ποιο άχρηστους εργαζόμενους δεν έχω ξανά δει. Πόσα χρήματα περιμένεις?
890€ няма ли кой да ни помогне?
890€ is there no one who can help us?
890€ gibt es keinen der uns da helfen kann ?
Търся това от дни, но не мога да намеря нищо, което да ми помогне..пратете им чат всеки ден и ги помолете да препратят забавянето на финансовия отдел...наистина искам да се свържа с тях, но ако Така или иначе ще ме блокират.
I've been looking for this for days now but I can't find anything to help me..send them a chat every day and ask them to forward the delay to the financial department...I really want to contact them but if I do they'll block me anyway.
Αυτό ψάχνω μέρες τώρα αλλά δεν βρίσκω κάτι να με βοηθήσει ..να τους στέλνεις στο chat κάθε μέρα και να ζητήσεις να προωθήσουν την καθυστέρηση στο οικονομικό τμήμα...θέλω και να τους βρίσω πάρα πολύ αλλά εάν το κάνω θα με μπλοκάρουν κιολας
Ако някога ви платят, моля, уведомете ме!
If they ever pay you, please let me know!
Εάν σε πληρώσουν ποτέ ενημέρωσε με σε παρακαλώ!
Здравейте!
Лошо е да видиш друг в същата ситуация... Както вече разбра, нещо се случва. Иска ми се да мога да обясня забавянето, но също нямам представа.
Няколко играчи подадоха жалби срещу казиното и някои от тези случаи изглежда наближават критичен етап поради липсата на отговор от контакта на казиното.
Можете да проследите оплакванията тук 👈 или можете да подадете свои собствени безплатно. Въпреки че нашите специалисти са определили 14-дневен лимит за изпълнение на плащането, няма да навреди да сте готови, така че в такива случаи бих казал, че колкото повече оплаквания, толкова по-добре.
Hi there!
It's bad to see another one in the same situation... As you already found out, something has been happening. I wish I could explain the delay, but I also have no clue.
Several players have lodged complaints against the casino, and some of these cases appear to be nearing a critical stage due to the lack of response from the casino's contact.
You may follow up the complaints here 👈 or you can lodge your own for free. Even though our specialists have set a 14-day limit for payment fulfillment, it will not hurt to be ready, so in such cases, I would say the more complaints, the better.
Всичко това се случва през последните 4 месеца по моя повод, въпреки факта, че най-накрая получих плащане, процентът на казиното във вашия сайт все още е висок!!! Ако ги намалите, вероятно ще променят политиката, но вие имате същия процент, въпреки фактът, че оплакванията срещу тази компания и поради тази причина е очевиден!!!Не знам причината!!!И това прави страницата подозрителна!!!
All this happens the last 4 months with my occasion despite the fact that finaly i got paid the rate of the casino at your site is still high!!!If you down rate them probably they will chang policy but you have the same rate despite the fact that the complains avout this company and for this reason is obvious!!!I don't know the reason!!!And it make suspicious about the page!!!
Намирам те за много оптимист! Добре е да си сам 🙂
I find you very optimistic! It's okay to be alone 🙂
Πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω! Παίζει να σαι κ ο μόνος 🙂
Всичко това се случва през последните 4 месеца по моя повод, въпреки факта, че най-накрая получих плащане, процентът на казиното във вашия сайт все още е висок!!! Ако ги намалите, вероятно ще променят политиката, но вие имате същия процент, въпреки фактът, че оплакванията срещу тази компания и поради тази причина е очевиден!!!Не знам причината!!!И това прави страницата подозрителна!!!
All this happens the last 4 months with my occasion despite the fact that finaly i got paid the rate of the casino at your site is still high!!!If you down rate them probably they will chang policy but you have the same rate despite the fact that the complains avout this company and for this reason is obvious!!!I don't know the reason!!!And it make suspicious about the page!!!
Здравейте,
Разбирам, че си ядосан. Честно казано, обаче не разбирам частта с оплакването. Може би, ако ви обясня целия процес, ще разберете, че всичко има смисъл - което в никакъв случай не означава, че казиното осигурява добро потребителско изживяване при тегления.
Индексът на безопасност на казиното представлява вероятността да получите плащане. Не се казва колко бързо ще се обработват тегленията. По този начин скоростта на теглене е изключена от Индекса за безопасност и се счита за потребителско изживяване, за което предоставяме потребителска обратна връзка и форум. Да не говорим, че скоростта на теглене не е измерима за нас.
Разрешените оплаквания никога няма да доведат до по-нисък индекс на безопасност, тъй като проблемът е разрешен.
Както можете също да видите във форума и в потребителските отзиви, казиното плаща; просто е бавен. Един пример от рецензията: „Изплащането е ограничено и понякога отнема много време".
Според мен информацията е тук; вие просто очаквате нещата да работят по различен начин от тях.
Всичко е наред, винаги се радвам да ви помогна с това. Има тонове добри казина с ужасна обратна връзка от потребителите, включително по-бавни KYC процеси и в крайна сметка дълги тегления. Резултат? Със сигурност е добра идея да се консултирате не само с Индекса за безопасност, но и с отзивите на потребителите, оплакванията и форума. Само това ще ви покаже цялата картина.
Уведомете ме дали се интересувате от подробности или можем просто да обсъдим нещата.
Не съм тук, за да ти се противопоставям.
Hi there,
I understand you are angry. Honestly, I don't, however, comprehend the complaint part. Perhaps if I explain the whole process to you, you'll realize it all makes sense - which in no way means the casino provides a good user experience with withdrawals.
The casino's Safety Index represents the probability of getting paid. It does not say how fast the withdrawals will be handled. Thus, withdrawal speed is excluded from the Safety Index and is considered to be a user experience, for which we provide user feedback and a forum. Not to mention, withdrawal speed is not measurable for us.
Resolved complaints will never result in a lower Safety Index, because the issue was resolved.
As you can also see around the forum and in user reviews, the casino pays; it is just slow. One example from the review : "Payout is limited and sometimes takes a really long time".
In my opinion, the information is here; you just expect things to work differently than they do.
That's ok, I'm always happy to help you with that. There are tons of good casinos with terrible user feedback, including slower KYC processes and ultimately long withdrawals. Result? It is surely a good idea to consult not just the Safety Index but also the user feedback, complaints, and forum. Only that will show you the whole picture.
Let me know whether you're interested in details, or we can just talk things out.
I'm not here to oppose you.
Момчета, тъй като тук има много гърци, искам да попитам дали сте намерили добри казина в чужбина, защото преди играех в 20bet и бях доволен, но вече не ми позволява да играя игри на Pragmatic Play. Знаете ли за други, които го позволяват и са добре с плащанията?
Guys, because there are many Greeks here, I want to ask if you have found any good casinos abroad, because I used to play at 20bet and I was happy, but it no longer lets me play Pragmatic Play games. Do you know of any others that allow it and are okay with payments?
Παιδιά επειδή είμαστε πολλοί Έλληνες εδώ θέλω να ρωτήσω αν έχετε βρει κανένα καλό καζίνο του εξωτερικού, γιατί εγώ έπαιζα στην 20bet ειμουνα ευχαριστημένος αλλά δεν με αφήνει πλέον να παίζω παιχνίδια της pragmatic play.Ξερετε κάποιο άλλο εσείς που να αφήνει και να είναι εντάξει με πληρωμές.;
За чужбина не знам! Ако моето мнение е далеч от тях..как можеш да им се измъкнеш...все пак бях доволен от N1 casino и betsson...и като цяло съвет (тук не е правилното място да го кажа).. удари блок, наслаждавай се и живей живота си както трябва...те носят само болести...на теб ти говоря, заради тях получих инсулт..и легиано се намери след 2 години, за да ми причини втора такава, каквато е.
I don't know about abroad! If my opinion is far from them..how can you get away with them...anyway, I was happy with N1 casino and betsson...and in general, advice (this is not the right place to say it).. hit a block, enjoy and live your life as you should...they only bring diseases...I'm talking to you, I had a stroke because of them..and legiano found itself after 2 years to cause me a second one as it is.
Του εξωτερικού δεν ξέρω! Αν κ γνώμη μου μακρυά από δαυτους..πώς να βγάλεις άκρη μαζί τους...πάντως ευχαριστημένος ήμουν με το Ν1 casino Και τη betsson...και γενικά συμβουλευτικά ( δεν ειναι κ το κατάλληλο μέρος εδώ για να το πω).. πάτα έναν αποκλεισμό απολα κ ζήσε τη ζωή σου όπως πρέπει...μόνο αρρώστιες φέρνουν αυτά...Σ μιλάω εγώ που έπαθα εγκεφαλικό λόγω αυτών.. κ βρέθηκε η legiano μετά από 2 χρόνια να μου προκαλέσει και δεύτερο όπως το παει.
Казвам чужди, защото изтрих целия гръцки поради същата причина, но ако те изяжда, какво можеш да направиш?
I say foreign because I've deleted all Greek for the same reason, but if it's eating you up, what can you do?
Λέω του εξωτερικού γιατί τα έχω διαγράψει όλα τα ελληνικά και εγώ για το ίδιο λόγο αλλά άμα σε τρώει τι να κάνεις.
Изобщо не позволявайте да ви изяде! Само тези ще те изядат накрая..но никой никога не е печелил..и ако направим 10 000 пак ще ги изядем в тези..и бях изключен от всички гръцки...и сега аз Подминах чуждестранните..очакваш ли осезаемо оттегляне, легиано?
Don't let it eat you up at all! Only these will eat you up in the end..but no one has ever won..and if we make 10,000 we'll eat it up again in these..and I was excluded from all the Greek ones...and now I've passed the foreign ones..are you expecting a tangible withdrawal, legiano?
Να μην σε τρώει καθόλου! Μόνο αυτά θα σε φάνε στο τέλος..μα κανείς δεν κέρδισε ποτέ..κ 10.000 να βγάλουμε θα τα ξανά φάμε πάλι σε αυτά.. κ γω αποκλειστηκα από ολες τις ελληνικές...κ πρόκοψα τώρα με του εξωτερικού..εσύ περιμένεις ανάληψη απτή legiano?
Хей, приятел... всеки ден ли говориш с тях? това помага ли Губя си времето с тях за нищо.
Hey buddy...did you chat with them every day? Does that help? I'm wasting my time with them for nothing.
Πωωω ρε φίλε...τους επριζες στο chat κάθε μέρα? Βοηθάει αυτό? Η τσάμπα τρώω το χρόνο μου με δαυτους
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.