преди 1 седмица
Добре, ще направя същото. Ако ми платят, ще ти изпратя съобщение.
Ok, I'll do one of the same. If they pay me, I'll send you a message.
Οκ και εγώ μια από τα ίδια.Αμα με πληρώσουν θα σου στείλω μύνημα.
Добре, ще направя същото. Ако ми платят, ще ти изпратя съобщение.
Ok, I'll do one of the same. If they pay me, I'll send you a message.
Οκ και εγώ μια από τα ίδια.Αμα με πληρώσουν θα σου στείλω μύνημα.
здравей
Казвам се Василис, от Гърция съм и се регистрирах в Legiano на 24 декември 2024 г. Не се изискваше потвърждение освен телефонния ми номер и имейл.
В момента имам висящи заявки за теглене за €500 всяка от 25, 26 и 27 декември. Моят акаунт все още показва баланс от €2500, което прави общо €4000.
В чата те продължават да отговарят със същите автоматизирани и привидно фалшиви съобщения, като твърдят, че финансовият отдел е затрупан с искания за теглене и ме молят да бъда търпелив.
Никога не съм използвал никакъв вид бонус.
Подозирам, че са измамници. Моля, помогнете ми да си върна парите.
Hello,
My name is Vasilis, I am from Greece, and I registered on Legiano on December 24, 2024. No verification was required apart from my phone number and email.
I currently have pending withdrawal requests for €500 each, dated December 25, 26, and 27. My account still shows a balance of €2,500, making a total of €4,000.
In the chat, they keep responding with the same automated and seemingly false messages, claiming that the finance department is overwhelmed with withdrawal requests and asking me to be patient.
I never used any kind of bonus.
I suspect they are scammers. Please help me retrieve my money.
Аз, но го направих близо до 12 дни и след много натиск??? Някога правили ли сте теглене???
Me but I did close to 12:days and after a lot of pressure??? Have you ever made a withdrawal???
Εγώ αλλά έκανα κοντά στις 12:μέρες και μετά από πολύ πίεση???Ποτέ έκανες ανάληψη???
Направих теглене на 26.12!!! Значи имаме начин........
I made a withdrawal on 26.12!!! So we have a way.......
26.12 έκανα ανάληψη!!! Άρα έχουμε δρόμο.......
Христос, ти изтегли 2500 за 2 седмици? Как успяхте??
Чакай, няма да взема 4K.
Christos, you withdrew 2500 in 2 weeks? How did you manage it??
Wait, I won't get the 4K.
Χρήστο έκανες ανάληψη 2500 σε 2 βδομάδες; πως τα κατάφερες;;
Σιγά μην πάρω τα 4Κ εγώ
1 месец на лед. Нещо мирише много лошо.
1 month on ice. Something smells really bad.
1 μήνα στον πάγο. Κάτι βρωμάει πολύ άσχημα
Не знам, приятелю, ще видим.
I don't know, buddy, we'll see.
Δεν ξέρω ρε φίλε θα δείξει.
здравей
Казвам се Василис, от Гърция съм и се регистрирах в Legiano на 24 декември 2024 г. Не се изискваше потвърждение освен телефонния ми номер и имейл.
В момента имам висящи заявки за теглене за €500 всяка от 25, 26 и 27 декември. Моят акаунт все още показва баланс от €2500, което прави общо €4000.
В чата те продължават да отговарят със същите автоматизирани и привидно фалшиви съобщения, като твърдят, че финансовият отдел е затрупан с искания за теглене и ме молят да бъда търпелив.
Никога не съм използвал никакъв вид бонус.
Подозирам, че са измамници. Моля, помогнете ми да си върна парите.
Hello,
My name is Vasilis, I am from Greece, and I registered on Legiano on December 24, 2024. No verification was required apart from my phone number and email.
I currently have pending withdrawal requests for €500 each, dated December 25, 26, and 27. My account still shows a balance of €2,500, making a total of €4,000.
In the chat, they keep responding with the same automated and seemingly false messages, claiming that the finance department is overwhelmed with withdrawal requests and asking me to be patient.
I never used any kind of bonus.
I suspect they are scammers. Please help me retrieve my money.
здрасти
Както виждам, вече сте се запознали с другите играчи, които се борят с казиното. Съжалявам, че трябваше да го откриеш по този начин. Във всеки случай смятам, че може да помогне и подаването на жалба.
Няма да отнеме много време и може да представлява шанс да ви помогнем. Започнете, като използвате тази връзка 👈👈, моля.
Подозирам, че казиното е почти неактивно, но колкото повече оплаквания са подадени, толкова по-добре.
Hi.
As I see it, you have already met the other players struggling with the casino. I'm sorry you had to find it out like this. In any case, I believe it might help to submit a complaint too.
It won't take too long and could represent a chance for helping you out. Start by using this link 👈👈, please.
I suspect the casino has become almost inactive, but the more complaints submitted the better.
Какво имаш предвид, че казиното е станало почти неактивно?
What do you mean the casino has become almost inactive?
Τι εννοείτε το καζίνο έχει γίνει σχεδόν ανενεργό.;
Мисля да попитам колегите дали могат да се свържат с някой от казиното. Въпреки че може да не е толкова полезно, може да е улика. Доколкото виждам, казиното е разменило лицензите през ноември, така че не изглежда, че са планирали да бъдат неактивни...
I think I will ask my colleagues whether they can get in touch with anyone from the casino. Though it might not be that helpful, it could be a clue. As far as I can see, the casino swipped licenses in November, so it does not seem like they have planned to be inactive...
Индикация, че казиното е измама и че няма да получим парите си? Тогава защо все още имате висок рейтинг за това казино?
Indication that the casino is a scam and that we are not going to get our money? Then why do you still have a high rating for this casino?
Ένδειξη ότι το καζινο είναι απάτη και ότι δεν πρόκειται να πάρουμε τα χρήματα μας ;Και τότε γιατί έχετε ακόμα υψηλη βαθμολογία για αυτό το καζίνο.;
Предполагам, че това е трудно за понасяне, но индикациите не са доказателства. Първо, оплакванията трябва да разкриват какво се случва. Трябва да дадем шанс на казиното да отговори на проблема.
I imagine this is hard to bear, but indications are not proofs. First, the complaints must reveal what is going on. We have to give the casino a chance to respond to the issue.
Да, все още не можете да им дадете удължаване на всичко това. Вече 9 дни подавам жалба във вашия сайт, като минаха 19 дни, откакто направих теглене, а вие само след 8 дни ми изпратихте, че сте възложили въпроса на друг ваш представител.
Yes, you still can't give them an extension on all this. I have been filing a complaint on your site for 9 days now, while 19 days have passed since I made a withdrawal, and all you did was send me after 8 days that you had assigned the matter to another representative of yours.
Ναι δεν γίνετε και εσείς ακόμα να τους δίνετε παράταση σε όλο αυτό,εγώ έχω κάνει καταγγελία εδώ και 9 ημέρες στο site σας ενώ είχανε περάσει 19 ημέρες από τότε που έκανα ανάληψη και το μόνο που κανατε είναι μετά από 8 ημέρες να μου στείλετε ότι αναθέσατε σε έναν άλλο εκπροσωπο σας το θέμα.
Костас!!! Чакай, и аз това си помислих. Днес направиха 2 от 3 тегления в сметката ми!!!
Kostas!!! Wait, that's what I thought too. Today they put 2 out of 3 withdrawals in my account!!!
Kostas!!! Περίμενε, έτσι νόμιζα και γω. Σήμερα μου έβαλαν τις 2 από τις 3 αναλήψεις!!!
Кога подадохте заявление за теглене?
When did you apply for withdrawal?
Πότε έκανες αίτηση ανάληψης ;
Сега видях, че си го правил на 26.12, как е възможно това и аз, който съм го правил от 6.12, още ли не са го сложили?
Now I saw that you did it on 12/26, how is this possible and I, who have done it since 12/6, haven't they put it in yet?
Τώρα είδα ότι έχεις κάνει στις 26/12 ρε συ πώς γίνετε αυτό και εγώ που έχω κάνει από τις 6/12 δεν τα έχουνε βάλει ακομα.;
26.12 2 тегления, които бяха одобрени днес!!! И имам още една чакаща на 30.12. Може би е заради празниците?? Какво да кажа??? И аз бях разочарован.
26.12 2 withdrawals which were approved today!!! And I have another one pending on 30.12. So maybe it's because of the holidays?? What can I say??? I was disappointed too.
26.12 2 αναλήψεις οι οποίες εγκρίθηκαν σήμερα!!! Και έχω άλλη μια 30.12 εκρεμμει. Άρα μήπως λόγο γιορτών;; Τι να πω;;;; Και γω είχα απογοητευτει.
Работата е там, че няма ред по приоритет. Кандидатствах за теглене 20 дни преди вас.
The thing is, there is no order of priority. I applied for a withdrawal 20 days before you.
Το θέμα ρε συ ειναι ότι δεν υπάρχει κάποια σειρά προτεραιότητας εγώ έχω κανει αίτηση ανάληψης πριν 20 ημέρες από εσένα.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.