ФорумОбсъждане на жалбиКазиното не иска да ми плати $78 260,00

Казиното не иска да ми плати $78 260,00 (страница 3)

преди 3 месеца от Moreira2024
|
8084 преглеждания 77 отговора |
|
12 3 45
Добавете пост
Публикация на ANystrom е изтрит
Romi
преди 3 месеца

Когато изтегля Telegram и се опитам да изпратя съобщение, се появява съобщение в Telegram и в момента можете да изпращате съобщения само до общи контакти!

Тогава съобщението не изпраща грешката!

Току-що влязох в платформата отново с известна надежда, но е в същата ситуация!

Автоматичен превод:
Sasa2024
преди 3 месеца

Изобщо не изглежда добре. Надявам се, че няма да инвестирате повече пари в това казино.🙏

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добро утро момчета! Някой от ситуацията с казиното получи ли нещо?

Някой успял ли е да се свърже с тях, за да разбере за тази грешка при влизане в игрите, за тегления?

Или всички вече са се отказали?

На път съм да се откажа, защото е трудно!

Автоматичен превод:
Sasa2024
преди 3 месеца

Здравей добро утро как си sasa2024..

В моя случай, от около 78 000... екипът на Casino Guru вече се ускорява и се грижи за това, вчера получих известие, че ще препратят известие до Казиното, имате 7 дни за представителя да отговори защото ми блокираха печалбите и игрите на платформата.. Много съм развълнуван..

Така че не се отказвайте...направихте ли оплакването си в зоната за оплаквания? Ако не сте го направили, направете го там.

Автоматичен превод:
Moreira2024
преди 3 месеца

как да постъпя Защото задават някакви въпроси, а аз не разбирам много!

Автоматичен превод:
Sasa2024
преди 3 месеца

Вие сте там на страницата.. вече сте се регистрирали тук, като с имейл и парола? Този



Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Сега file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Sasa, по-горе е как се оплакваш от всички казина по света, съобщаваш за проблема си и чакаш малко, дали ще го приемат или не. Те просто няма да го приемат, ако нямат доказателства.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

как да постъпя Защото задават някакви въпроси, а аз не разбирам много!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ако искате да подадете жалба тук с нашия екип, ето връзката . За съжаление и аз не бих бил много позитивен. Това казино има нисък индекс на безопасност, така че не мога да ви уверя, че нашият екип ще може да помогне тук.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

filefilefilefile Днес успях да се свържа с тях, казаха ми го! Какво мислите за?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добър ден, Саша, можете ли да ми изпратите линка им, за да говоря с тях, и можете също да изпратите този линк на представителя тук в Casino guru, вярвам, че това ще помогне много на нашия случай.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

file Имат група в Telegram, но не можем да даваме мнения или да говорим, просто гледайте.

Автоматичен превод:
Публикация на Sasa2024 е изтрит
Публикация на Sasa2024 е изтрит
Публикация на Sasa2024 Скрит от Romi
Причина: Забранена връзка
преди 3 месеца

filefilefilefile Днес успях да се свържа с тях, казаха ми го! Какво мислите за?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Съжалявам, но това не ми се струва много легитимно и бих ви препоръчал да бъдете много внимателни и да не депозирате повече пари там. Няма значение на какво VIP ниво сте в казино, винаги трябва да можете да изтеглите печалбите си.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Саша, и те казаха същото, но не направих това, което искаха, ще чакам тук да ми се разреши случая.

Автоматичен превод:
Moreira2024
преди 3 месеца

Бих казал, че беше мъдро от ваша страна. Да почакаме и да видим.

Автоматичен превод:
12 3 45

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още