ФорумОбсъждане на жалбиКазиното не иска да ми плати $78 260,00

Казиното не иска да ми плати $78 260,00 (страница 2)

преди 5 месеца от Moreira2024
|
10346 преглеждания 77 отговора |
|
1 2 34
преди 5 месеца

И аз съм в същата ситуация.

Днес изтеглих 2 хиляди и все още се обработват от 9 сутринта.

Не мога да се свържа с поддръжката на Telegram. Дано не е измама и парите да паднат.

Автоматичен превод:
Sasa2024
преди 5 месеца

Моля, информирайте ни за вашето оттегляне. Надявам се всичко да е наред.

Автоматичен превод:
Moreira2024
преди 5 месеца

Здравей, успя ли? Или пак е същото?

Автоматичен превод:
Mellamour
преди 5 месеца

Добър ден... Още не. Но аз съм уверен в екипа на казино гуру,

Те вече разрешиха мой казус с друго казино

Автоматичен превод:
Moreira2024
преди 5 месеца

вярно Дръжте ни в течение, тъй като се надяваме всичко да се разреши скоро и всички да могат да получат парите.

Автоматичен превод:
Mellamour
преди 5 месеца

Да, те са много компетентни.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Парите се върнаха в портфейла ми и вече не мога да ги изтегля. Така че ви моли да направите залог от 16,00. Но когато щракнете върху игрите, за да направите залог, се казва, че тази операция в момента е ограничена. Но от вчера дава тази грешка.

А другите видове игри казват, че са на профилактика от сутринта. Така че, когато не е едно, е друго.

Те се опитват да забавят по всякакъв начин плащането.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Направих депозит в spinsbro, спечелих 300 реала, изминаха три дни, откакто направих тегленето чрез Pix, и досега нищо, освен че не ми плащат, те не предоставят никаква поддръжка на клиентите, дори в чата или дори чрез имейл , никога не съм имал проблеми в пункт за залагания, за първи път ми е и беше ужасно преживяване, наистина много неудобно, до степен да накара всеки да се почувства сериозен, главно поради факта, че не дават дължимото и заслужено внимание към клиентите си, Ето защо идвам през този форум, за да предупредя всички потребители да не се регистрират в SPINSBRO, тъй като това е ужасна къща за залагания, до точката, в която мисля, че попаднах на измама. Ето защо, ето едно предупреждение относно SPINSBRO, ужасна платформа за залагане, която според мен е измамна.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

След дни на опити да се свържа с тях, те отговориха днес и ми казаха да депозирам, когато отговорих, те изтриха акаунта, не мога да говоря повече, определено е измама. file

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

само 40 реала, да, трябват ми. Парите са обратно в портфейла ми и вече не мога да ги изтегля. Така че ви моли да направите залог от 16,00. Но когато щракнете върху игрите, за да направите залог, се казва, че тази операция в момента е ограничена. Но от 2-рия ден се случва file казвайки това, влизайки в игрите 😕

Автоматичен превод:
jaywoods1515
преди 5 месеца

Това е вярно. Аз съм в същото!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Парите се върнаха в портфейла ми и вече не мога да ги изтегля. Така че ви моли да направите залог от 16,00. Но когато щракнете върху игрите, за да направите залог, се казва, че тази операция в момента е ограничена. Но от вчера дава тази грешка.

А другите видове игри казват, че са на профилактика от сутринта. Така че, когато не е едно, е друго.

Те се опитват да забавят по всякакъв начин плащането.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря ви за предупреждението и съжалявам за това забавяне. Видях публикацията ви в официалната тема на казиното ; Jaro вече ти отговори, така че погледни, моля.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

След дни на опити да се свържа с тях, те отговориха днес и ми казаха да депозирам, когато отговорих, те изтриха акаунта, не мога да говоря повече, определено е измама. file

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Със сигурност трябва да подадете жалба тогава, както Jaro ви предложи преди. Ще го пробваш ли?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

само 40 реала, да, трябват ми. Парите са обратно в портфейла ми и вече не мога да ги изтегля. Така че ви моли да направите залог от 16,00. Но когато щракнете върху игрите, за да направите залог, се казва, че тази операция в момента е ограничена. Но от 2-рия ден се случва file казвайки това, влизайки в игрите 😕

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Виждам повече играчи в тази тема да се оплакват от подобни ситуации. Така че наистина предлагам да подадете жалба, за да може екипът ни да разгледа по-задълбочено нещата.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file там Гуру. Аз съм в същата ситуация като всички останали. Присъединих се към тази платформа, направих първия депозит от 10,00 R$ и увеличих приходите си, докато когато се опитах да изтегля, ме помолиха да направя още един депозит от 20,00 R$. Отидох там и направих депозита и когато се опитах да изтегля отново, те казаха, че мога да изтегля само R$40,00. Когато отидох да въведа сумата за теглене, дойде съобщението, че трябва да депозирам още R$70,00. Тогава открих уебсайта ви и видях, че много хора са били ощетени точно като мен и искрената ми молба е да ни помогнете да го разрешим и да си вземем парите, тъй като е много разочароващо за вас да поставите доверието и парите си на платформа който мами. хората.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

И аз съм в същата ситуация.

Днес изтеглих 2 хиляди и все още се обработват от 9 сутринта.

Не мога да се свържа с поддръжката на Telegram. Дано не е измама и парите да паднат.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

И дори не мога да го извадя file

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file там Гуру. Аз съм в същата ситуация като всички останали. Присъединих се към тази платформа, направих първия депозит от 10,00 R$ и увеличих приходите си, докато когато се опитах да изтегля, ме помолиха да направя още един депозит от 20,00 R$. Отидох там и направих депозита и когато се опитах да изтегля отново, те казаха, че мога да изтегля само R$40,00. Когато отидох да въведа сумата за теглене, дойде съобщението, че трябва да депозирам още R$70,00. Тогава открих уебсайта ви и видях, че много хора са били ощетени точно като мен и искрената ми молба е да ни помогнете да го разрешим и да си вземем парите, тъй като е много разочароващо за вас да поставите доверието и парите си на платформа който мами. хората.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Съжалявам, че се озовахте в същата ситуация като другите тук в тази тема. За съжаление, това казино не изглежда безопасно и не съм сигурен дали нашият екип изобщо ще успее да ги накара да комуникират и да се опитат да разрешат тези проблеми. Досега не сме имали никакъв късмет с тях. Така че най-доброто нещо, което трябва да направите сега, е да спрете да депозирате, мога да кажа.

Ако имате новини за нас, моля, изпратете се.

Автоматичен превод:
amandalarissa12
преди 5 месеца

И аз не можах. Дори успях да поискам теглене. Обаче на следващия ден парите, когато отидох да ги видя, отново не бяха в портфейла ми. Когато се опитвам да изтегля отново, ме пита да направя залог от 16,00, за да мога да изтегля, когато отида да щракна върху слот игра, за да направя залога, се казва, че тази операция е ограничена в момента, а другите игри казват, че той е в процес на поддръжка и това вече прави същото от 2 до 3 дни. За съжаление мисля, че всички се хванахме на измама, това е тъжно!

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Когато изтегля Telegram и се опитам да изпратя съобщение, се появява съобщение в Telegram и в момента можете да изпращате съобщения само до общи контакти!

Тогава съобщението не изпраща грешката!

Току-що влязох в платформата отново с известна надежда, но е в същата ситуация!

Автоматичен превод:
Sasa2024
преди 5 месеца

Изобщо не изглежда добре. Надявам се, че няма да инвестирате повече пари в това казино.🙏

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини