ФорумОбсъждане на жалбиКазиноинът ми изяде 30600 евро

Казиноинът ми изяде 30600 евро

преди 3 години от sevosmmaek
|
4695 преглеждания 17 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години

добра вечер Момчета от казиноин изядоха 30600 евро и ми блокираха акаунта ... миналата седмица спечелих сумата от 30600 евро ... щом ги спечелих в казиното на живо направих теглене .. щом направих теглене те не го одобри и ми каза, че акаунтът ми трябва да бъде проверен ... след седмица ми изпратиха имейл и ми казаха, че тъй като съм създал друг акаунт на същия сайт, те вземат сумата, която имам вътре и ме блокират .. Наистина бях създал друг акаунт в един момент, забравих кодовете и играх само веднъж ... след това и след това намерих кодовете и играх в основния акаунт, който имах ... Възмутен съм, че не знам какво да правя. .. как трябва да действам какво предлагате ?? В условията се посочва, че ако създадете 2 акаунта, те имат право да правят това, което са направили ... Наел съм адвокат, но не знам как да действам, има много пари и освен това съм направил няколко депозити, за да спечелите тази сума

Автоматичен превод:
преди 3 години

казиноин кажи ми


Информираме ви, че нашият отдел по сигурността е открил допълнителни акаунти, регистрирани от вас в нашата система. Всички въведени от вас акаунти са блокирани поради нарушаване на нашите Общи условия.



Съгласно Общите условия всички намерени сметки ще бъдат окончателно замразени и наличните средства ще бъдат конфискувани, тъй като сумата, изтеглена от двете сметки, надвишава сумата, депозирана в двете сметки.


Нямате право да отваряте нов акаунт в нашата система. Моля, обърнете внимание, че всички нови акаунти, създадени от вас в нашата система, ще бъдат затворени и всички средства ще бъдат конфискувани.



Моят отговор


Тази сутрин, около 12,00 ч. Местно време, получих имейл от вашия


компания, според която вашият екип за сигурност е открил, че имам


също имаше втора активна сметка, регистрирана във вашата система и това


действие беше срещу вашите условия.


В същото време, поради тази ситуация, вие ме информирате, че всички мои


сметките са замразени и всички пари, които имах по тях, са конфискувани


от теб.


В тази връзка бих искал да ви информирам, че създадох втория


акаунт само защото бях загубил достъп до първия акаунт и само ιn


за да може да се играе. Също така искам да отбележа, че чрез втория


акаунт, който играх само веднъж и само докато получих обратно достъп до основния си


акаунт отново.


Създаването на втори акаунт беше единственият начин за мен да мога да продължа


играе, докато не получа отново достъп до основния си акаунт и нямах истински


полза от това. Във всеки случай не се държах злонамерено и бях напънат


само заради волята ми да продължа да играя.


Във всеки случай, * не мога да разбера защо това ваше действие, за да спре моето


сметки и конфискуват парите, които съдържаха, току-що се състояха


днес, по времето, когато спечелих наградата от 30600 евро, докато играех, дори


въпреки че бях вече повече от 3 месеца, откакто бях създал втория си


акаунт и през цялото това време дори не ме предупреди. *


През това време от трите месеца, откакто бях създал втория си


акаунт -акция, която противоречи на вашите условия и условия- бях кредитирана


повече от 20 000 евро в моята сметка, за да играя. Но предполагам, че аз


не беше незаконно, докато кредитирах пари, нали? току-що станах нелегален


докато исках да изтегля парите, които току-що спечелих ..


Вярвам, че това е голяма ваша грешка, да не ме информирате по времето


че бях създал втория си акаунт, че това е действие срещу


срок и условия на компанията и спиране на сметките до този момент,


но ми позволява да кредитирам все повече и повече пари за период от време, който продължи


три месеца. И накрая спряхте моите акаунти и конфискувахте моите


печалби, точно в момента, в който исках да осребря.



* Поради горепосочените причини считам, че начинът, по който сте се справили със съответното


проблемът беше непрофесионален и неетичен спрямо потребител като мен, който е бил


да играете във вашата компания толкова дълго, без да сте създали и най-малкото


проблем и кой е разпространил стотици хиляди евро във вашия


търговско дружество.*



* Поради горните причини ви моля да деблокирате акаунтите ми и да ми позволите


продължете да играете и във всеки случай ми върнете печалбите ми, които аз


да приемем, че е в размер на 30.600 евро *

Автоматичен превод:
sevosmmaek
преди 3 години

Здравейте, да, най-общо казано, те имат право да анулират всичките ви печалби, когато отворите множество акаунти. От друга страна, ние вярваме, че е наистина важно да се види дали играчът има някакво предимство, докато има 2 акаунта. Нека го обясня на пример.

Създавате акаунт и получавате бонус за първия си депозит и губите. След това създавате друг акаунт, получавате щедрия бонус при първия си депозит и печелите този път, тогава сте имали предимството да вземете бонуса, който трябва да вземете само веднъж.

От друга страна, ако сте играли без бонуси, не сте имали никакво предимство пред казиното, така че няма причина да анулирате всичките си печалби. Предлагам ви да подадете жалба тук на нашия уебсайт и ще видим какво можем да направим с нея: https://gr.casino.guru/

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Благодаря ви много за отговора .. Искам да ви информирам, че не съм получавал бонуси и не съм имал никаква цел за измама, за да спечеля каквото и да било от това .... това не ми беше от полза никъде ... вие като Казах ви, че не съм получавал бонуси. Много се тревожа и не знам какво да правя !! Ще се радвам да ми отговорите

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Направих своя доклад на платформата и чакам отговор от експертите ... Вложих всичките си пари във фирмата и очаквах печалбата си .. Иска ми се да можем да постигнем нещо

Автоматичен превод:
sevosmmaek
преди 3 години

Виждам, че вече сте подали жалбата вчера. Моля, дайте малко време на моите колеги да го обработят.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Благодарим ви за отделеното време!

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

компанията за съобщения сега казва това

Здравейте. Моля, имайте предвид, че вече сте получили отговора по вашия случай. Случаят не е свързан само с бонус:



6.3. Измама. Няколко акаунта


6.3.1. Компанията има право по свое усмотрение да дисквалифицира всеки


Клиент, извършил измама или фалшифицирал или опитал да фалшифицира


процес на участие или напредък на която и да е Промоция или е нарушен


това споразумение, промоционални условия и / или конкретни условия или кой


по разумно мнение на Дружеството може да навреди на


Репутация и марка на компанията или репутация на която и да е компания


нашата група.


6.3.2. Измама, множество акаунти, множество записи, заобикаляне на


мерки за предотвратяване на измами и / или неоторизиран достъп / влизане,


участието, което нарушава Промоционалните условия, е забранено.


6.3.3. Компанията си запазва правото да изключи от Промоции всякакви


участник и да забрани използването на уебсайта на компанията, ако компанията


счита, че клиент се е опитал да влезе, използвайки повече от един


сметки или ангажирани с каквато и да е измамна или незаконна дейност (включително


дейност, която нарушава вътрешното законодателство) независимо дали Клиентът би го направил


или може да спечели награда. Компанията си запазва правото да изтрие


сметки и отказват да плащат бонус / награда или други стимули на


Промоции, ако Клиентът е използвал множество записи / акаунти.

Автоматичен превод:
sevosmmaek
преди 3 години

Да, мразя това, но това се случва много често. Спечелихте над 30 000 евро. Те анулират всичките ви печалби и когато попитате защо, копират + поставят част от своите условия. Казиното може да затвори всеки акаунт, използвайки този метод. Без да посочвате причини, просто копирайте + поставете вашите условия. Ако сте нарушили условията, те трябва да посочат какво сте сгрешили, за да можете да се защитите.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Благодаря за отговора ... какво мога да направя сега ?? Блокиран съм 😕 ... моля, помогнете ми

Автоматичен превод:
sevosmmaek
преди 3 години

Виждам, че жалбата ви е одобрена тук, на нашия уебсайт. Тогава трябва да започнем да се занимаваме с това, може би да се свържем с казиното и тогава ще видим. Казиното реагира на подадени жалби срещу тях. Имаше одобрени 13 дела и всички те са разрешени, което е добър знак. Намерих и такъв с множество акаунти: https://casino.guru/casinoin-player-has-been-accused-of-opening-multiple-2

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Виждам, че мъжът взе обратно своите монорелсови депозити .. Пожелавам ви всичко най-добро ... защото всичките ми пари бяха победата, която направих ... Нямам пари !!! Благодаря ви отново, че ми помогнахте.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Имах същата ситуация с покера. Спечелих почти 11 хил. Долара и след като изпратих около 10 снимки на документи и не одобрявах тегленето ми за 1 месец почти до момента, в който загубих 7 хил. Долара и след като те одобриха моето теглене.

Автоматичен превод:
radndydavis1337
преди 3 години

да осъзнах забавяне на тегленето и вие загубихте парите ... много съжалявам ... имам ги в акаунта 30600 и те ме блокираха .. те ми казаха, че съм загубил парите!

Автоматичен превод:
sevosmmaek
преди 3 години

Наистина съм любопитен какво ще се случи с вашия случай. По-конкретно какво сте сгрешили според тях. 30 600 са много пари!

Автоматичен превод:
преди 3 години

Много съм тъжен и чакам да видя какво трябва да се направи!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Досега и за мен са запазили 1600 евро и не ми ги дават, защото казват, че има проблем с доставчика на теглене.

Автоматичен превод:
gkara2022
преди 1 година

Здравейте,

Виждам, че вече сте изпратили две жалби по този проблем.

За мен изглежда, че втората жалба, която току-що създадохте, е нещо като актуализация, свързана с първата, прав ли съм?

Мисля, че можете просто да актуализирате това , не е необходимо да създавате множество оплаквания за свързани проблеми в едно и също казино.

Както и да е, мога ли да знам дали казиното е предложило някакви алтернативи за разрешаване на тази ситуация, моля? Нямам достъп до втората ви жалба, защото все още не е одобрена, затова питам сега.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини