казиноин кажи ми
Информираме ви, че нашият отдел по сигурността е открил допълнителни акаунти, регистрирани от вас в нашата система. Всички въведени от вас акаунти са блокирани поради нарушаване на нашите Общи условия.
Съгласно Общите условия всички намерени сметки ще бъдат окончателно замразени и наличните средства ще бъдат конфискувани, тъй като сумата, изтеглена от двете сметки, надвишава сумата, депозирана в двете сметки.
Нямате право да отваряте нов акаунт в нашата система. Моля, обърнете внимание, че всички нови акаунти, създадени от вас в нашата система, ще бъдат затворени и всички средства ще бъдат конфискувани.
Моят отговор
Тази сутрин, около 12,00 ч. Местно време, получих имейл от вашия
компания, според която вашият екип за сигурност е открил, че имам
също имаше втора активна сметка, регистрирана във вашата система и това
действие беше срещу вашите условия.
В същото време, поради тази ситуация, вие ме информирате, че всички мои
сметките са замразени и всички пари, които имах по тях, са конфискувани
от теб.
В тази връзка бих искал да ви информирам, че създадох втория
акаунт само защото бях загубил достъп до първия акаунт и само ιn
за да може да се играе. Също така искам да отбележа, че чрез втория
акаунт, който играх само веднъж и само докато получих обратно достъп до основния си
акаунт отново.
Създаването на втори акаунт беше единственият начин за мен да мога да продължа
играе, докато не получа отново достъп до основния си акаунт и нямах истински
полза от това. Във всеки случай не се държах злонамерено и бях напънат
само заради волята ми да продължа да играя.
Във всеки случай, * не мога да разбера защо това ваше действие, за да спре моето
сметки и конфискуват парите, които съдържаха, току-що се състояха
днес, по времето, когато спечелих наградата от 30600 евро, докато играех, дори
въпреки че бях вече повече от 3 месеца, откакто бях създал втория си
акаунт и през цялото това време дори не ме предупреди. *
През това време от трите месеца, откакто бях създал втория си
акаунт -акция, която противоречи на вашите условия и условия- бях кредитирана
повече от 20 000 евро в моята сметка, за да играя. Но предполагам, че аз
не беше незаконно, докато кредитирах пари, нали? току-що станах нелегален
докато исках да изтегля парите, които току-що спечелих ..
Вярвам, че това е голяма ваша грешка, да не ме информирате по времето
че бях създал втория си акаунт, че това е действие срещу
срок и условия на компанията и спиране на сметките до този момент,
но ми позволява да кредитирам все повече и повече пари за период от време, който продължи
три месеца. И накрая спряхте моите акаунти и конфискувахте моите
печалби, точно в момента, в който исках да осребря.
* Поради горепосочените причини считам, че начинът, по който сте се справили със съответното
проблемът беше непрофесионален и неетичен спрямо потребител като мен, който е бил
да играете във вашата компания толкова дълго, без да сте създали и най-малкото
проблем и кой е разпространил стотици хиляди евро във вашия
търговско дружество.*
* Поради горните причини ви моля да деблокирате акаунтите ми и да ми позволите
продължете да играете и във всеки случай ми върнете печалбите ми, които аз
да приемем, че е в размер на 30.600 евро *
cazinoin say me
We inform you that our Security Department has found additional accounts registered by you in our system. All accounts entered by you have been blocked due to a breach of our Terms and Conditions.
Under the Terms and Conditions, all accounts found will be permanently frozen and available funds will be forfeited, as the amount withdrawn from both accounts exceeds the amount deposited in both accounts.
You are not allowed to open a new account in our system. Please note that any new accounts created by you in our system will be closed and all funds will be forfeited.
my answer
This morning , at about 12.00 pm local time I received an email from your
company according to which your security team had discovered that I have
also had a second active account registered in your system and that this
action was against the terms and conditions of yours.
Αt the same time, due to this situation you informed me that all of my
accounts are frozen and all the money I had on them has been confiscated
from you.
In this regard, I would like to inform you that I created the second
account only because I had lost access to the first account and only ιn
order to be able to play. I also want to note that through the second
account I only played once and only until I got back access to my main
account again.
Creating a second account was the only way for me to be able to continue
playing until I get access to my main account again and i had no real
benefit by that. In any case , i didnt act maliciously and i was pushed
only because of my will to continue playing.
In any case, *i cannot understand why this action of yours, to suspend my
accounts and confiscate the money they contained, just took place only
today, at the time that i won the prize of 30600 euros while playing, even
though i had been already more than 3 months since i had created my second
account , and all this time you didnt even warn me.*
During this time of the three months, since i had created my second
account -action that was against your term and conditions- i had credited
more than 20.000 euros in my account in order to play. But i guess that i
was not illegal while i was crediting money, right? i just became illegal
by the time i wanted to withdraw the money that i had just won..
I believe , that is a great mistake of yours, not to inform me by the time
that i had created my second account that this was an action against the
term and conditions of the company and suspend the accounts by that time,
but allowing me credit more and more money for a time period that lasted
three months. And finally, you suspended my accounts and confiscated my
winnings , right at the time that i wanted to cash out.
*For the above reasons, I consider that the way you handled the relevant
issue was unprofessional and unethical towards a user like me who has been
playing in your company for so long without having created the slightest
problem and who has circulated hundreds of thousands of euros in your
company.*
*For the above reasons , i ask you to unblock my accounts and let me
continue playing, and in any case , return to me my winnings ,which i
assume to be in the amount of 30.600euros*
Автоматичен превод: