НачалоФорумОбсъждане на жалбиКазино луксозно плащане

Казино луксозно плащане (страница 2)

 от Blondin45
|
4 289 преглеждания 21 отговора |
|
1 2

Роми… Току-що получих имейл, в който се казва, че „жалбата ви не е одобрена". Така че предполагам, че Casino Guru няма да може да ми помогне да събера печалбите си.

Автоматичен превод:
sgtauzin

здравей

Честно казано, така изглежда. Можете ли да ми кажете пълното обяснение, моля? Бих искал да разбера какво се е случило.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини