ФорумОбсъждане на жалбиКазино луксозно плащане

Казино луксозно плащане (страница 2)

преди 10 месеца от Blondin45
|
2689 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 месеца

Роми… Току-що получих имейл, в който се казва, че „жалбата ви не е одобрена". Така че предполагам, че Casino Guru няма да може да ми помогне да събера печалбите си.

Автоматичен превод:
sgtauzin
преди 2 месеца

здравей

Честно казано, така изглежда. Можете ли да ми кажете пълното обяснение, моля? Бих искал да разбера какво се е случило.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини