ФорумОбсъждане на жалбиКазино луксозно плащане

Казино луксозно плащане

преди 10 месеца от Blondin45
|
2675 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 10 месеца

Имам много трудности да ми бъде изплатено от POSH Casino Имам 3 тегления, одобрени на октомври 2023 г., всички искове за поддръжка или изплащане на услуга или VIP мениджър са направени без успех....

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Тази публикация, за да разбера дали съм сам в тази ситуация и да обсъдим начина за получаване на плащане..

Автоматичен превод:
Blondin45
преди 10 месеца

Здравейте, като за начало искам да попитам това ли е казиното или не - Posh Bingo Casino .

Относно вашите тегления, каза ли ви казиното и някаква причина, поради която не можете да теглите от доста дълго време? Имате ли потвърдена казино сметка?

Е, ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления и тъй като сте чакали повече от месец, бих препоръчалда подадете жалба тук .

Ще го направиш ли

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Благодаря за отговора. Името е POSH Casino, имате нужда от покана за връзка.

Искам всяка седмица да предлагам услуги и поддръжка, които се увеличават, но без информация по тази тема

Ние говорим за

100usd + 100usd през септември и

400 USD през октомври тези тегления са одобрени.. .

Но без плащания

Този отговор всяка седмица на искането ми е:

„За съжаление в момента нямаме никакви актуализации относно тези плащания, ще ескалирам случая ви с надеждата да се раздвижим по тях.

Веднага щом получим новини, ще ви уведомим веднага."

Следващата седмица ще изпратя иск до Vip мениджъра на Posh Casino, преди да използвам вашето предложение.

Добро новогодишно парти!

Автоматичен превод:
Blondin45
преди 10 месеца

Здравейте.

На мен ми звучи като някаква VIP стая - но за кое казино, моля?

Какво ще кажете за жалбата, която Джаро ви предложи?


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Радка

Въпросното казино е POSH casino и jaro предлага да пусна жалбата си на сайта на гуру.

За момента току-що изпратих искане по пощата до службата за изплащания и Vip мениджъра на Posh Casino.. след техния отговор може да е възможно да използвам тази възможност...


Автоматичен превод:
Blondin45
преди 10 месеца

Ако нищо не се разреши и продължавате да се въртите в кръг, със сигурност имате възможност да подадете жалба при нас.

Ако не получите отговор, знаете къде да ни намерите.

Надявам се всичко да се нареди.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

правилният url е: posh-casino.com

Автоматичен превод:
sgtauzin
преди 4 месеца

Благодаря ти.

Вие също получихте ли покана? Все още се опитвам да разбера дали тук говорим за ВИП стаята на Пош.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, получих покана за Posh и неговото „сестринско" казино Sunrise през 2020 г.

Автоматичен превод:
sgtauzin
преди 4 месеца

Е, доста обичайно е казината да канят играчи да играят и на своите дъщерни сайтове. VIP стаите или „само с покана" са сайтове, достъпни само за избрани играчи, обикновено достъпни чрез пин кодове или специални връзки.

Просто искам това да е ясно.

Най-общо казано, жалбите, направени срещу недостъпни уебсайтове - като тези VIP стаи, например - не могат да бъдат обработени от нашия екип за жалби, доколкото си спомням, въпреки че винаги е най-добре да опитате такъв.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Стойте далеч от шикозните. те просто спряха да плащат

Одобрен за теглене на 27 февр

След няколко взаимодействия онлайн и много извинения. те просто затварят по средата на разговора. В началото щяха да изплатят. Сега просто отказват да изплатят. измама, те все още предлагат невероятни оферти, но не играйте, пазете се


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря ви за приноса! Играех често в това казино, след което през март спряха да плащат. Така че, предполагам, че просто предупреждаваме другите за техните злодеяния!!!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Стойте далеч от шикозните. те просто спряха да плащат

Одобрен за теглене на 27 февр

След няколко взаимодействия онлайн и много извинения. те просто затварят по средата на разговора. В началото щяха да изплатят. Сега просто отказват да изплатят. измама, те все още предлагат невероятни оферти, но не играйте, пазете се


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Съжаляваме за опита, който сте имали с това казино. Има ли нещо, което нашият екип за жалби би могъл да разгледа и може би да помогне? Уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря ви за приноса! Играех често в това казино, след което през март спряха да плащат. Така че, предполагам, че просто предупреждаваме другите за техните злодеяния!!!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Случвало ли ви се е казиното да не ви даде печалбите? Нашият екип за жалби би могъл да се опита да помогне, може би.

Моля, уведомете ни повече подробности относно това.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да….. 21 март 2024 г. спечелих и поисках теглене на $1050, чрез биткойн. Многократно съм се свързвал с „екипа за изплащане" на Posh и съм получавал едно и също извинение отново и отново… обвинявайки техния процесор за плащане. Всяка помощ, която можете да окажете, със сигурност ще бъде оценена.

Автоматичен превод:
sgtauzin
преди 2 месеца

Това ми звучи като много продължителен процес. Със сигурност бих ви предложил да подадете жалба и нашият екип ще се опита да задвижи нещата.

Ето връзката в случай, че се интересувате. Уведомете ни как сте решили и ако имате нужда от друга помощ, моля.

Какво точно казва казиното за процесора за плащане, ако нямате нищо против?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Роми, по-долу е копие от имейла, който получавам всеки път, когато поискам информация относно оттеглянето си от 21 март 2024 г.:


Здравей Шарла

Дано всичко е наред днес

Поради естеството на нашия бизнес ние трябва да работим с доставчици на платежни услуги, за да обработваме нашите плащания. Тези доставчици имат ограничения и сега изпитват забавяния, поради тези забавяния нашите плащания отнемат повече време от очакваното. Нашите извинения за причиненото неудобство.

Веднага щом получим актуализации, ще ви уведомим веднага.

поздрави

Алисън

Автоматичен превод:
sgtauzin
преди 2 месеца

Благодаря ви за тази актуализация.

Но помислихте ли за предложението, което ви направих да подадете жалба. Сигурен съм, че нашата жалба би искала да проучи този въпрос допълнително.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

По Ваше предложение подадох жалба. Благодаря ви за помощта!

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини