Някой знае ли какво да се прави, ако казино е лицензирано от Antillephone, която беше ужасно несътрудничеща, а сега е с новия лицензионен режим или, още по-лошо, с лиценз от Анжуан? Имах останал баланс в едно казино, няма да казвам имена, но започва с BC и завършва с „игри".
Does anyone know what to do if a casino has been licenced by Antillephone , which was horrendously uncooperative and now they are with the new licence regiment or worse, with Anjouan licence now? I had some balance left on a casino I will not say names but it starts with BC and ends with "games"
Когато казвате, че ви е останал баланс, това означава ли, че не можете да влезете в акаунта си там?
Не е ли възможно да го изтеглите?
Моля, уведомете ни повече и може би ще можем да ви помогнем.
When you say that you had a balance left, does it mean that you are unable to get into your account there?
Is it not possible for you to withdraw it?
Please let us know more, and maybe we will be able to help.
Отговаряш ли на последния играч, който е писал? Понякога е добре да използваш бутона „отговор", за да стане ясно, когато има толкова много коментари.
Както и да е, казаха ли ти и защо не можеш да теглиш пари?
Are you answering the last player who wrote? Sometimes it's good to use the "reply" button to make it clear when there are so many comments.
Anyway, did they also tell you why you can't withdraw money?
И колко време отнема парите да са там и да не можеш да ги изтеглиш? Играл ли си там с бонуса? Трябваше ли да верифицираш?
And how long does it take to have the money in there and you can't withdraw it? Did you play there with the bonus? Did you have to verify?
Бях потвърдил, че тези измамници ме блокираха без причина, а също така играх с бонуса за първи депозит и изпълних всички изисквания.
I had verified these scammers blocked me for no reason also I played with the first deposit bonus and completed all the requirements
Είχα κάνει επαλήθευση αυτοί οι απατεώνες με μπλόκαραν χωρίς λόγο επίσης έπαιξα με το μπόνους πρώτης κατάθεσης και ολοκλήρωσα όλες τίς απαιτήσεις
Здравей,
Току-що прегледах накратко цялата дискусия и бих искал да кажа, че се надявам, че сте подали жалба срещу въпросното казино. Аз със сигурност бих се оплакал, защото не видях слабости във вашите публикации; следователно, според мен, едно справедливо и честно обяснение е напълно необходимо.
Искам да кажа, какво се е случило? Нямам никаква представа...
Hello,
I just went through the whole discussion briefly, and I'd like to say that I hope you have submitted a complaint against the casino in question. I would certainly complain because I saw no weakspot in your posts; hence, a fair and square explanation is, in my opinion, totally in order.
I mean, what has happened? I have no clue,...
Да, подадох жалба на вашия уебсайт за това конкретно казино! За да разбера какво се е случило, ще ви разкажа малко, влязох, създадох акаунт, направих идентификацията си както е необходимо и трябваше да бъда правилно идентифициран!! Това с идентификацията ми даде няколко безплатни завъртания, които изиграх, а след това продължих с добре дошъл депозит, който беше 100% и 100 безплатни завъртания! Успешно завърших бонуса... Дава ми съобщение, че бонусът е завършен успешно и парите са изтеглени! Продължих да играя с парите си за теглене, след два дни поисках теглене и изведнъж те изчезнаха от мен и ми казаха, че уж съм нарушил условие, което няма дори едно на милион, защото залогът ми беше под 2€ и три.
Yes, I have opened a complaint on your website for this particular casino! To understand what happened, I will tell you a little, I logged in, made an account, did the identification as appropriate and I should have been properly identified!! This with the identification gave me some free spins which I played and then proceeded to a welcome deposit which deposit was 100% and 100 free spins! I successfully complete the bonus. .. It gives me a message the bonus was completed successfully and the money has been withdrawn! I continue to play with my withdrawal money after two days I request a withdrawal and suddenly they disappear from me and tell me that I allegedly violated a condition there is not even one in a million because my bet was under 2€ and three
Ναι έχω ανοίξει καταγγελία στον ιστοτοπό σας για το συγκεκριμένο καζίνο! Για να καταλάβετε τι έγινε λίγο θα σας πω, μπήκα έκανα λογαριασμό έκανα την ταυτοποίηση όπως αρμόζει και πρέπει κανονικά ταυτοποιήθηκα!! Αυτό με την ταυτοποίηση μου έδωσε κάποιες δωρεάν περιστροφές τις οποίες έπαιξα και μετά προχώρηση σε κατάθεση καλωσορίσματος η οποία κατάθεση έγινε 100% και 100 δωρεάν περιστροφές! Ολοκληρώνω επιτυχώς στον μπόνους. .. Μου βγάζει μήνυμα το μπόνους ολοκληρώθηκε με επιτυχία και τα χρήματα έχουν γίνει αναλήψημα! Συνεχίζω να παίζω με τα αναλήψημα μου χρήματα μετά από δύο μέρες ζητάω ανάληψη και ξαφνικά μου τα εξαφανίζουν και μου λένε ότι δήθεν παραβίασα έναν όρο δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο διότι το μπέτ μου ήτανε κάτω από 2€ και τρία
Виждал съм подобни случаи, едно добро търсене в Google с известна дълбочина ще ви каже кой стои зад Antilephone и всичко останало, но защо някой би се свързвал с тях, те не носят отговорност.
Ако искате да знаете кой е законно отговорен за Антилефон и кой е конфискувал лично имущество, къде доларите спират да се търкалят:
https://www.linkedin.com/in/robert-vermeulen-b30a2/
Ако искате да се обадите на джентълмена, вземете безплатен пробен период или абонамент:
https://www.zoominfo.com/p/Robert-Vermeulen/51863786
Зависи донякъде от това къде са повдигнати обвиненията и кой връчва присъдите - правителството ще се обърне или към управляващите директори на лицензодателя, или към борда на директорите на казино компанията, притежаваща лиценза.
Това са истински хора, които се страхуват от последствията и подписват тези мандати само защото смятат, че това е просто поредната работа за хубаво време. Те са правно отговорни.
Но Съветът на директорите е просто ipso facto комитет от номинирани пълномощници. Ако искате да разберете кой наистина притежава казино, проверете публикации в блогове от славните им времена, когато с радост обявиха откриването на новите си марки.
Ако срещу Съвета на директорите бъдат предприети съдебни действия, можете да заложите на това:
Те ще се обадят на истинските собственици в рамките на 5 минути след прочитане на документите.
I have seen such cases unfold, a decent Google search with some depth will also tell you who is behind Antillephone and all that, but why would anyone contact them, they are not responsible.
If you want to know who is legally liable for Antillephone and had personal property impounded , where the dollars stops to roll:
https://www.linkedin.com/in/robert-vermeulen-b30a2/
If you want to call the gentleman, get a free trial or subscription:
https://www.zoominfo.com/p/Robert-Vermeulen/51863786
It depends a bit on where charges have been filed and who serves the verdicts, the government will either go for the managing directors of the licence provider or the board of directors of the casino company holding the licence.
These are real people who are afraid of consequences and only sign these mandates because they think it is just another fair weather gig. They are legally responsible.
But the BoD is just an ipso facto proxy nominee committee, if you want to find out who really owns a casino, check blog posts from their glorious times when they were happy to announce the opening of their new brands.
If the BoD is hit with legal action, you can bet on this:
They will call the real owners within 5 minutes of reading the paperwork.
Да, подадох жалба на вашия уебсайт за това конкретно казино! За да разбера какво се е случило, ще ви разкажа малко, влязох, създадох акаунт, направих идентификацията си както е необходимо и трябваше да бъда правилно идентифициран!! Това с идентификацията ми даде няколко безплатни завъртания, които изиграх, а след това продължих с добре дошъл депозит, който беше 100% и 100 безплатни завъртания! Успешно завърших бонуса... Дава ми съобщение, че бонусът е завършен успешно и парите са изтеглени! Продължих да играя с парите си за теглене, след два дни поисках теглене и изведнъж те изчезнаха от мен и ми казаха, че уж съм нарушил условие, което няма дори едно на милион, защото залогът ми беше под 2€ и три.
Yes, I have opened a complaint on your website for this particular casino! To understand what happened, I will tell you a little, I logged in, made an account, did the identification as appropriate and I should have been properly identified!! This with the identification gave me some free spins which I played and then proceeded to a welcome deposit which deposit was 100% and 100 free spins! I successfully complete the bonus. .. It gives me a message the bonus was completed successfully and the money has been withdrawn! I continue to play with my withdrawal money after two days I request a withdrawal and suddenly they disappear from me and tell me that I allegedly violated a condition there is not even one in a million because my bet was under 2€ and three
Ναι έχω ανοίξει καταγγελία στον ιστοτοπό σας για το συγκεκριμένο καζίνο! Για να καταλάβετε τι έγινε λίγο θα σας πω, μπήκα έκανα λογαριασμό έκανα την ταυτοποίηση όπως αρμόζει και πρέπει κανονικά ταυτοποιήθηκα!! Αυτό με την ταυτοποίηση μου έδωσε κάποιες δωρεάν περιστροφές τις οποίες έπαιξα και μετά προχώρηση σε κατάθεση καλωσορίσματος η οποία κατάθεση έγινε 100% και 100 δωρεάν περιστροφές! Ολοκληρώνω επιτυχώς στον μπόνους. .. Μου βγάζει μήνυμα το μπόνους ολοκληρώθηκε με επιτυχία και τα χρήματα έχουν γίνει αναλήψημα! Συνεχίζω να παίζω με τα αναλήψημα μου χρήματα μετά από δύο μέρες ζητάω ανάληψη και ξαφνικά μου τα εξαφανίζουν και μου λένε ότι δήθεν παραβίασα έναν όρο δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο διότι το μπέτ μου ήτανε κάτω από 2€ και τρία
Здравей,
Изглежда, че казиното смята, по някаква неизвестна причина, че правилото за максимален залог е нарушено. Имам едно наблюдение, ако позволите. Твърде често виждам ситуации, в които се изисква да изтеглите средствата веднага след като условията за бонуса са били изпълнени; това, според мен, беше представено в съобщението, което сте получили. Ако съм прав, този вид ограничение за бонус се прекратява само при заявка за теглене, а не когато залагането бъде изпълнено.
Казахте, че сте продължили да играете още два дни и след това сте подали заявка за теглене. Възможно ли е да сте заложили по-високо през тези два дни? Защото, ако случаят, който току-що описах, е такъв, бонусът е бил все още активен, както и максималният залог.
Е, наистина се надявам това да не се случи, защото според мен това е най-глупавото правило – то буквално няма смисъл от гледна точка на играчите и се използва като заместител на лоша казино система.
Все пак, казината използват този модел много често...
Hello,
It seems that the casino believes, for some unknown reason, that the maximum bet rule was violated. I have one observation, if I may. Far too often I see situations where you are required to withdraw the funds immediately after the bonus conditions were met; this was, in my opinion, represented by the message you got. If I am correct, this kind of bonus restriction only terminates upon the withdrawal request, not when the wagering gets fulfilled.
You said you kept playing for two more days and then you submitted the withdrawal request. Is it possible that you bet higher during those two days? Because if this is the case I just described, the bonus was still active, so was the max bet.
Well, I truly hope this is not what happens because, in my opinion, this is the stupidest rule ever—it literally makes no sense from the players perspective and is used to substitute for a poor casino system.
Still, casinos use this model very often...
Виждал съм подобни случаи, едно добро търсене в Google с известна дълбочина ще ви каже кой стои зад Antilephone и всичко останало, но защо някой би се свързвал с тях, те не носят отговорност.
Ако искате да знаете кой е законно отговорен за Антилефон и кой е конфискувал лично имущество, къде доларите спират да се търкалят:
https://www.linkedin.com/in/robert-vermeulen-b30a2/
Ако искате да се обадите на джентълмена, вземете безплатен пробен период или абонамент:
https://www.zoominfo.com/p/Robert-Vermeulen/51863786
Зависи донякъде от това къде са повдигнати обвиненията и кой връчва присъдите - правителството ще се обърне или към управляващите директори на лицензодателя, или към борда на директорите на казино компанията, притежаваща лиценза.
Това са истински хора, които се страхуват от последствията и подписват тези мандати само защото смятат, че това е просто поредната работа за хубаво време. Те са правно отговорни.
Но Съветът на директорите е просто ipso facto комитет от номинирани пълномощници. Ако искате да разберете кой наистина притежава казино, проверете публикации в блогове от славните им времена, когато с радост обявиха откриването на новите си марки.
Ако срещу Съвета на директорите бъдат предприети съдебни действия, можете да заложите на това:
Те ще се обадят на истинските собственици в рамките на 5 минути след прочитане на документите.
I have seen such cases unfold, a decent Google search with some depth will also tell you who is behind Antillephone and all that, but why would anyone contact them, they are not responsible.
If you want to know who is legally liable for Antillephone and had personal property impounded , where the dollars stops to roll:
https://www.linkedin.com/in/robert-vermeulen-b30a2/
If you want to call the gentleman, get a free trial or subscription:
https://www.zoominfo.com/p/Robert-Vermeulen/51863786
It depends a bit on where charges have been filed and who serves the verdicts, the government will either go for the managing directors of the licence provider or the board of directors of the casino company holding the licence.
These are real people who are afraid of consequences and only sign these mandates because they think it is just another fair weather gig. They are legally responsible.
But the BoD is just an ipso facto proxy nominee committee, if you want to find out who really owns a casino, check blog posts from their glorious times when they were happy to announce the opening of their new brands.
If the BoD is hit with legal action, you can bet on this:
They will call the real owners within 5 minutes of reading the paperwork.
Ами, само едно нещо: Антителефонът вече не съществува. Лицензът е прекратен; следователно, честно казано, не разбирам много добре публикацията ви.
„Към 1 ноември 2024 г. лицензиращият орган Antillephone NV е прекратил всички лицензионни операции. Това е резултат от последните промени и преструктуриране в юрисдикцията на Кюрасао."
Също така, моля, не споделяйте подобни линкове, скрити в текста. Използвайте текста като цитат. Това улеснява разбирането, без да предлага абонамент. 🙂
Well, just one thing: the Antitelephone is no more. The license has been terminated; hence, I do not very well understand your post, to be honest.
"As of November 1st 2024, the licensing authority Antillephone N.V. has ceased all licensing operations. This is as a result of the recent changes and restructuring within the Curaçao jurisdiction."
Also, please do not share such links hidden in the text. Use the text as a quote instead. Makes things easier to understand without offering a subscription. 🙂
Не, продължих да играя нормално, не с по-голям залог.
No, I continued playing normally, not with a bigger bet.
Όχι κανονικά συνέχισα να παίζω όχι με μεγαλύτερο ποντάρισμα
Добре, благодаря.
Е, това е вид облекчение и също така означава, че казиното има какво да обясни. Просто си мислех: позволява ли ви акаунтът в казиното да преглеждате историята си на игрите? Това определено е нещо, което бихме могли да използваме в даден момент...
Good, thank you.
Well, that's a kind of relief, and it also means that the casino has something to explain. I was just thinking: does the casino account allow you to view your gaming history? That is definitely something we could use at some point...
Не, измамниците няма да ми позволят, те затвориха и тази стъпка, но за щастие имам скрийншотове, защото знам какви процедури следват, когато искат да откраднат пари. 
No, the scammers won't let me, they closed this step too, but luckily I have screenshots because I know what procedures they follow when they want to steal money. 
Οχι δεν με επιτρέπει οι απατεώνες το έκλεισαν καί αυτό τό βήμα αλλά για καλή μου τύχη έχω στιγμιότυπα οθόνης γιατί ξέρω τι διαδικασίες Ε ακολουθούν όταν είναι να κλέψουν χρήματα 
Умно от твоя страна да направиш тези скрийншотове!
Може би греша, но според превода на Google Lens, третата колона се отнася до залог, така ли е?
Виждам само 3,15 евро, когато споменахте, че „няма дори едно на милион, защото залогът ми беше под 2 евро и три". И така, какъв максимален залог всъщност спомена казиното? Просто искам да съм сигурен.
Благодаря ти.
Clever of you to take those screenshots!
I may be wrong here, but based on the Google Lens translation, the third column refers to bet, is that so?
I can see only 3,15€ when you mentioned that "there is not even one in a million because my bet was under 2€ and three" So, what maximum bet did the casino actually mention? I just want to be certain here.
Thank you.
Междувременно не се споменава дали има специфичен лимит за залози над €20, където можете да направите покупка.
Meanwhile, it does not mention whether there is a specific limit on betting beyond €20 where you can make a purchase.
Εν τω μεταξύ δεν αναφέρει όπως και να έχει κάποιος συγκεκριμένο όριο στο ποντάρισμα πέρα από τα 20€ όπου μπορείς να κάνεις αγοραστώ
Може би предишният ми въпрос не беше толкова ясен. Нека опитам отново. Бях любопитен каква е максималната сума на залог, която казиното спомена. В допълнение към функциите за бонус покупка, тези опции обикновено не се считат за изключени от ограничението. Правилата и логиката на казиното зад тези правила обикновено идват по-късно. 🙁
Затова бих предпочел да знам точната формулировка, използвана от казиното. Възможно ли е, моля?
Според мен е добре да знаете всички подробности, свързани с това какво точно е нарушило казиното.
Maybe my previous question wasn't that clear. Let me try again. I was curious as to what maximum bet amount the casino mentioned. In addition to the bonus buy features, these options are generally not regarded as exempt from the limitation. The rules and casino logic behind those rules typically come later. 🙁
Therefore, I would prefer to know the exact wording that the casino used. Is it possible, please?
In my opinion, it is good to know all the details involved in what exactly the casino said you breached.
Нямаше максимална сума или не в условията от това, което прочетох, въпреки че съм сигурен поне, че не съм надвишил повече от 5 евро, което повечето казина имат като условие. Също така, когато искате да надвишите залога от 5 евро, те имат вид заключване, което не ви позволява да го направите.
There was no maximum amount or not in the terms from what I read, although I am sure at least that I did not exceed more than 5 euros, which most casinos have as a condition. Also, when you go to exceed the 5 euro bet, they have a kind of lock that does not allow you to
Δεν είχε κάποιο μέγιστο ποσό ή όχι στους όρους από ότι διάβασα αν και είμαι σίγουρος τουλάχιστον γι αυτό ότι δεν ξεπέρασα σίγουρα πάνω από 5 ευρώ τα οποία τά περισσότερα καζίνο έχουν σαν όρο επίσης όταν πας να ξεπεράσεις τό ποντάρισμα των 5 ευρώ σε έχουν είδη κλειδαριά πού δεν σου επιτρέπει
Аха! Мислех, че казиното е заявило, че проблемът е в правилото за максимален залог, така че се чудех за точната сума. Ако не е това обаче, проблемът е. Предполагам, че сме отново в началото. Съжалявам, вероятно съм разбрал погрешно частта за залозите; моя е вината.
Ahá! I thought the casino stated that the problem lies in the max bet rule, so I was wondering about the precise amount. If this is not, however, the problem. I suppose we are back at the beginning. I'm sorry, I probably misunderstood the part about bets; my fault.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.