Jokaroom е измама! (страница 2)

преди 3 години от Bradk4165
|
20029 преглеждания 49 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
Allyjay007
преди 3 години

Чаках историята на играта за доказателство, имам това сега, така че ако Jokaroom не върне парите в следващите 2 дни, ще изпратя искане с информацията.

Банката преди това изтегли средства за мен по подобен случай, който имах срещу TWO UP казино, които сега бяха затворени в Австралия.

Правителството наистина преодолява този вид дейност и жалбите могат да се подават онлайн.

Автоматичен превод:
преди 3 години

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-24Iu3Zem5DBlXLjRsC9YJBRZTltxBf-6OSN-TD0m_c/edit?usp=drivesdk


Здравейте всички, моля проверете връзката.

Колона Q е реалният баланс.

Моля, погледнете размера на взетите пари. Опитаха се да го поправят, но не успяха. Ако греша, изпратете вашия съвет.


Надявам се връзката да работи!

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Брад, бих искал да разгледам и електронната таблица, но тя е заключена. Можете ли да го отключите, така че всеки с връзката да може да го гледа, без да иска разрешението?

Автоматичен превод:
преди 3 години

ТЕ СА ПЪЛНА ПЕЧАЛКА И ТИЙФИ

Автоматичен превод:
Allyjay007
преди 3 години

$ 8 424,00, взети от моята сметка

Автоматичен превод:
Bradk4165
преди 3 години

Ще правя същото !!!

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте всичко, което ходя в кръгове, аз съм заседнал, когато депозирате пари, които съм депозирал, когато спечелите, те трябва да ви позволят да изтеглите, но вместо това те затварят / деактивират акаунта. Те също като вас да депозирате. И печалбите ти изчезват.

Сега си мисля, че съм депозирал над 3k спечелени над 9k, затова съотношението на депозитите и печалбите е по-малко. Голяма загуба за тях.

Автоматичен превод:
преди 3 години

В отчаяна ситуация винаги има решение:

https://mychargeback.com/ - Тази компания извършва възстановяване на средства. Ако от транзакцията са изминали по-малко от 90 дни, тогава можете да се свържете с тях и да им обясните какво се е случило - те правят обратни плащания в случаите, когато казиното няма лиценз или в случай на лош лиценз за регулатор, (Joka Room Case)

Запазете това в краен случай - можете да подадете своя случай там и да попитате за възможностите, а в случай, че казиното няма да съдейства, използвайте обратно изкупуване. Но внимавайте - връщането на такси по правило е забранено в казината - така че ако правите плащане, не трябва да играете повече с тази компания (група), или те може да не ви плащат в бъдеще.

Автоматичен превод:
Bradk4165
преди 3 години

Всяка актуализация като не

Автоматичен превод:
преди 3 години

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-24Iu3Zem5DBlXLjRsC9YJBRZTltxBf-6OSN-TD0m_c/edit?usp=drivesdk

Автоматичен превод:
преди 3 години

Съжалявам всички .. Не разбрах, че е заключена. По-добра ли е тази връзка?

Автоматичен превод:
преди 3 години

file

Посъветвайте крипто казината

Автоматичен превод:
Bradk4165
преди 3 години

Някога бях жертва и почти загубих акаунта си от 12 000 паунда. Бях толкова болезнен и се опитах да си върна парите, но винаги бях излъган от властите. Докато не наех технически експерти, които да ми помогнат. Прочетох за нея онлайн, въпреки че имах своите съмнения, но реших да го пробвам. И бях наистина впечатлен от резултата. По време на тегленето на парите ми бяха много полезни и успях да възстановя 11 000 паунда! Мога да кажа, че си върнах парите, те свършиха чудесна работа за мен и с гордост ги препоръчвам


Публикация на Marthajakob Редактиран от Daniel
Причина: Реклама
Автоматичен превод:
преди 3 години

Връщане на 5 720,00 долара

$ 2,714.00 все още в спор и още $ 1300 открити в дублирани транзакции, взети от там процесор за разплащане KAC през предходните месеци!


никога не е имал проблеми преди това в никое друго казино! Проблемите започнаха през март 2020 г., когато им дадох шанс!

Автоматичен превод:
преди 3 години

Благодаря за информацията ... Точно затова имаме този и подобни форуми.

Автоматичен превод:
Marthajakob
преди 3 години

Здравей МартаДжакоб,

Благодаря ви много за препоръката.

Изглежда им до късно. Можете ли да изпратите отново компанията, която сте използвали?


Благодаря


Автоматичен превод:
Bradk4165
преди 3 години

Изтрих информацията, защото там беше споменат някакъв прякор от Telegram. Когато потърсих повече информация за него, изглеждаше много подозрително. Винаги една и съща история "момчета, аз бях много отчаян, докато не намерих герой в Telegram и той спести всички пари за мен, защото ги хакна ..." не бих му се доверил.

Автоматичен превод:
Tana94
преди 3 години

Екипът ни се свързва с тях много пъти, затова ви предлагам да отворите жалбата тук. Може да помогне: https://casino.guru/complaints

Както и да е, мога да си представя, че трябва да е разочароващо, когато спечелите толкова пари и казиното не общува с вас.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Хей,

просто исках да знам дали сте подредили проблема си с тях? Имам подобен проблем и с тях. Назад през юни спечелих $ 10 000, отидох да го изтегля и се уверих, че 100% вложих данните си в банковата сметка, за да разбера след седмица, когато не получих парите си, че са ги внесли в друга сметка и сега се опитвам да кажете, че това беше акаунтът, който поисках да бъде изпратен и аз. Имам имейли, в които им казвам, че това не е моята сметка, тъй като когато поискаха банково извлечение, отговориха, че банковото извлечение не съвпада с акаунта, за който поисках тегленето. Всеки път, когато се свързах с тях по отношение на това, те настояваха да бъде изпратена до заявената от мен сметка (не моя, но акаунт нямам представа откъде са я получили), тогава продължавайте да казвате, че финансите разследват. Аз повдигнах жалба до Casino Guru и през последните 2 седмици не сме имали отговор от JokaRoom, на който сега Casino Guru ще затвори жалбата, тъй като JokaRoom не отговаря. Единственото, за което съжалявам, е, че не получавам екрани на разговора в чата на живо, който имах няколко дни, след като направих оттеглянето, като теб, знам, че промениха разговорите в чат на живо, защото там стенопис изпратиха в Казино Гуру на разговор между „ аз "и те имаха банково извлечение без име или каквато и да е форма на доказателство, че сметката е моя, за която 100 000% знам, че никога не е изпратена от мен. Сега те игнорират моите оплаквания и имейли.

Автоматичен превод:
Bradk4165
преди 3 години

77 дни отворена жалба Joka room не отговаря и моите 9935 $ изчезнаха. И от днес виждам, че казиното Joka room е затворено.

Автоматичен превод:
Waj888
преди 3 години

Те най-накрая отговориха на жалбата ми за Casino Guru след две седмици без отговор, само за да поискат повече време, за да попълнят „доказателствата". Получавам 2 различни версии за депозирането на моите печалби. Те настояваха, че е влязъл в акаунт и аз нямам връзка, никога не е бил одобрен, но някак си казват, че съм сложил bsb & акаунт #s 🤔🤦🏽‍♀️ След това преди няколко дни получавам имейл, че фондът е депозиран в МОЯТА сметка. Изпратих им банковите си извлечения, които показват, че не са получени средства, така че ще ми е интересно да видя какви доказателства ще измислят по-нататък.

Също така не разбирам защо пише JokaRoom е затворен, тъй като все още имам достъп до него, но нямам достъп до другия сайт, който те също управляват - Джони Каш? Това е интересно и изглежда малко хитро?

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
tour_fashm_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини