Хей,
просто исках да знам дали сте подредили проблема си с тях? Имам подобен проблем и с тях. Назад през юни спечелих $ 10 000, отидох да го изтегля и се уверих, че 100% вложих данните си в банковата сметка, за да разбера след седмица, когато не получих парите си, че са ги внесли в друга сметка и сега се опитвам да кажете, че това беше акаунтът, който поисках да бъде изпратен и аз. Имам имейли, в които им казвам, че това не е моята сметка, тъй като когато поискаха банково извлечение, отговориха, че банковото извлечение не съвпада с акаунта, за който поисках тегленето. Всеки път, когато се свързах с тях по отношение на това, те настояваха да бъде изпратена до заявената от мен сметка (не моя, но акаунт нямам представа откъде са я получили), тогава продължавайте да казвате, че финансите разследват. Аз повдигнах жалба до Casino Guru и през последните 2 седмици не сме имали отговор от JokaRoom, на който сега Casino Guru ще затвори жалбата, тъй като JokaRoom не отговаря. Единственото, за което съжалявам, е, че не получавам екрани на разговора в чата на живо, който имах няколко дни, след като направих оттеглянето, като теб, знам, че промениха разговорите в чат на живо, защото там стенопис изпратиха в Казино Гуру на разговор между „ аз "и те имаха банково извлечение без име или каквато и да е форма на доказателство, че сметката е моя, за която 100 000% знам, че никога не е изпратена от мен. Сега те игнорират моите оплаквания и имейли.
Hey,
just wanted to know if you sorted your issue with them out? I have a similar problem with them. Back in June I won $10,000 went to withdraw it & made sure 100% I put in my bank account details come to find out after a week I hadn’t received my money that they had deposited it into a different account & are now trying to say that was the account I requested it to be sent too. I have emails telling them that wasn’t my account as when they asked for a bank statement they replied saying the bank statement didn’t match the account I requested the withdrawal for. Every time I contacted them in regards to this they kept insisting it was sent to the account I requested (not mine but an account I have no idea where they got it from) then keep saying finance is investigating. I raised a complaint with Casino Guru & we haven’t had a reply from JokaRoom for the last 2 weeks to which now Casino Guru is going to close the complaint as JokaRoom aren’t replying. The only thing I regret is not getting screen shots of the live chat conversation I had a couple of days after I made the withdrawal as like you I know they altered live chat conversations because in there transcript they sent to Casino Guru of a conversation between "me" & them had a bank statement with no name or any form of proof that account was mine that I 100000% know was never sent by me. Now they’re ignoring my complaints & emails.
Автоматичен превод: