Jokaroom е измама!

преди 4 години от Bradk4165
|
25795 преглеждания 49 отговора |
|
1 23
преди 4 години

Имам нужда от помощ при джокер. $ 9 000 изчезна и заключи акаунта ми. Чакам вече 5 дни. Те просто казват, че ще се свържат с мен, но никога не го правят. Имам всички доказателства и не знам какво да правя. Трябва ли да съобщя сайта в полицията. Трябва да е измамно казино ??

Автоматичен превод:
Bradk4165
преди 4 години

Здравейте, съветвам ви да изчакате още няколко дни. Просто се опитайте да получите официално изявление от казиното, в което обяснявате защо те са анулирани печалбите. След като го получите, можете да създадете жалба на нашия уебсайт. Ще направим всичко възможно да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Bradk4165
преди 4 години

Има много уебсайтове, където можете да ги докладвате ... Ето, също и някои gov / измами

както виждам, че не са страхотно казино и много лоши коментари .. ако имат номер им се обадете. чакането повече от 72 часа е шега за всяко казино, особено по въпроси, свързани с сметка / пари ..

Надявам се, че не сте депозирали чрез BTC

Но въпреки всичко виждам, че имат чат на живо. Потърсете ги

Автоматичен превод:
Inferno
преди 4 години

Здравейте Inferno благодаря за вашето съобщение.

Няколко пъти се свързах с чата на живо и всеки път те казаха, че ще изпратят молба за управление да се свържат с мен в следващите 24 часа. Моля, потвърдете вашите данни. Всеки път потвърждавам детайлите, но не и телефонно обаждане. Това стана след 72 часа, така че вече мина седмица.

Намерих и номер онлайн, посочен в жилищна къща в Мелбърн, но той просто звъни. Те казаха, че не могат да получават обаждания, тъй като всички работят отдалечено в Карибите поради вируса на короната.


Бях малко разочарован, когато публикувах това на другия ден. Имам някой да ме потърси знам, така че се надявам да се получи.


благодаря отново за съветите и помощта

Автоматичен превод:
преди 4 години

Здравей Брад, Имаш ли актуализация за случилото се тук?

Автоматичен превод:
Kgoods
преди 4 години

Здравей Kgoods.


Съжалявам за късния отговор. В момента Casino Guru ми помагат с оплакването, което също направих, което все още е отворено и продължава.

Можете да видите напредъка досега, ако търсите в отворените случаи. Той е направен на 30 април 2020 г.

Съмнявам се, че ще изплащат. Има много оплаквания срещу Jokaroom и всички за подобни проблеми.

Имали ли сте проблеми и с Jokaroom?




Автоматичен превод:
Bradk4165
преди 4 години

Прав си, има 5 жалби, открити през май, което е доста необичайно голям брой. Само в случай, че някой би се интересувал повече от вашия случай, ето линка: https://casino.guru/joka-room-casino-player-s-winnings-were-confiscated-

Автоматичен превод:
преди 4 години

Благодаря за съобщението Даниел. Искрено оценявам подкрепата, получена от Кристина и казино Гуру

Автоматичен превод:
преди 4 години

Съмнявам се в това, тъй като има държави, които не регулират този проблем, или че онлайн казината не са законни, как се правят оплаквания? Кой се използва в тези случаи, ако правителството на страната не може да се намеси?

Автоматичен превод:
paulish
преди 4 години

Играчът винаги може да се оплаче на лицензиращия орган в зависимост от това какъв тип лиценз е собственост на казиното. Най-общо казано, ние считаме европейските лицензи за по-добрите (Малта, UKGC, Швеция), от друга страна, никога не съм чувал за случай, при който лицензиращият орган в Кюрасао или Коста Рика би помогнал на играча да получи това, което заслужават ,

Има дори казина, които работят без лиценз и играчите все още депозират пари и играят там. Това не означава, че казиното трябва да бъде автоматично измама, но е същото като да спестите парите си в банка, която не е застрахована и контролирана от никое правителство. Просто е твърде рисковано.

Автоматичен превод:
Bradk4165
преди 4 години

Банката ми каза, че тези момчета са измами, това е нигерийска измама. Те, заедно с Джони Каш, са били извадени. Загубих 800 от незаконни тегления по сметката

Автоматичен превод:
преди 4 години

моите $ 9935 изчезнаха. Екипът на Jokaroom за чат онлайн казва, че вашият акаунт може да е компрометиран и ние се играем и сега профилът ви е деактивиран / затворен за средно време. Те все още разследват и екипът по сигурност / управление ще се свърже с вас, все още чакам. file

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
Megs12345
преди 4 години

Да, това звучи точно. Благодаря за вашия принос Ще се свържа с отдела за защита на измамите в банките, за да се надявам да извлека парите. От известно време имам оплакване на живо, но информацията е подправена и е безсмислено да се опитвам да се борим с нея. Ще изпратя информацията на най-много органи, които мога да намеря с надеждата да направя нещо по въпроса.

Автоматичен превод:
Waj888
преди 4 години

Здравей Waj888

Да, това е доста подобно на случилото се с мен. Според мен казиното джобове пари на играчите и показва на хартия, че са изплатени на играча. Те няма да ми дадат историята на играта и продължават да ме питат за нея. Мисля, че са притеснения, че може да имам истинската история на играта, за да проверя дали има променена версия (те се притесняват по добра причина !!)

Вярвам, че са се подправили със звездите на Джакпот на слота King of Kings. Имах около 10 завъртания на финалната топка, преди да спечеля Джакпота. Никога не съм имал повече от 2-3 опита. Тази печалба беше единственият път, когато моят бонус чип беше документиран като NDB в събота 50% бонус за депозит. Надявам се да получа отговор от доставчика на игри скоро, след като се свързах с тях по-рано по имейл


Автоматичен превод:
Bradk4165
преди 4 години

Чудя се как ще бъде разрешен вашият случай. Отнема доста време 😕

Автоматичен превод:
Megs12345
преди 4 години

Банката помага ли за възстановяване на вашите средства, които бяха изтеглени по неправомерен начин? ... Това се случваше и при мен през последните седмици ... Толкова ядосан ...

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
преди 4 години

Току-що направих оплакване и очаквам отговор ... Иска ми се да видя вашите конци на оплаквания от jokaroom, преди да депозирам стотици долари, сега съм заключен от сметката си и при проверка на банковото ми извлечение е имало необясними тегления от личната ми сметка от "flutterwave" в повече от $ 500 + .. (което се оспорва от банката на Commonwealth) и познайте откъде произлизат тези незаконни тегления да, точно така, Нигерия ... Аз съм жив в размера на парите, които съм депозирал с тази измама. през последния месец или така. Изключително разстроен, за да кажа най-малко ...

Автоматичен превод:
преди 4 години

Здравейте всички

Оказва се, че Jokaroom е пълна измама. Не съм сигурен защо гуруто на казиното защитава и рекламира казиното като надеждно казино. Просто двойно проверявам историята на играта, така че съм 200% сигурен и ще кача резултатите до утре. Определено не използвайте Jokaroom. Trueflip казино е моята препоръка.

Автоматичен превод:
преди 4 години

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-24Iu3Zem5DBlXLjRsC9YJBRZTltxBf-6OSN-TD0m_c/edit?usp=drivesdk


Здравейте всички, моля проверете връзката.

Колона Q е реалният баланс.

Моля, погледнете размера на взетите пари. Опитаха се да го поправят, но не успяха. Ако греша, изпратете вашия съвет.


Надявам се връзката да работи!

Автоматичен превод:
преди 4 години

За да видите електронната таблица, копирайте и поставете в Google Търсене

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини