Здравейте Inferno благодаря за вашето съобщение.
Няколко пъти се свързах с чата на живо и всеки път те казаха, че ще изпратят молба за управление да се свържат с мен в следващите 24 часа. Моля, потвърдете вашите данни. Всеки път потвърждавам детайлите, но не и телефонно обаждане. Това стана след 72 часа, така че вече мина седмица.
Намерих и номер онлайн, посочен в жилищна къща в Мелбърн, но той просто звъни. Те казаха, че не могат да получават обаждания, тъй като всички работят отдалечено в Карибите поради вируса на короната.
Бях малко разочарован, когато публикувах това на другия ден. Имам някой да ме потърси знам, така че се надявам да се получи.
благодаря отново за съветите и помощта
Hi Inferno thanks for your message.
I’ve did contact the live chat several times and each time they just said they will send a request for management to contact me in the next 24 hrs. Please confirm your details. Each time I have confirmed the details but no phone call. This was after the 72hrs so it’s been a week now..
I also found a number online listed at a residential house in Melbourne but it just rings out. They said they can’t receive calls because they are all working remotely in the Caribbean due to the corona virus.
i was a bit frustrated when I posted this the other day. I have someone taking a look for me know so hope it works out.
thanks again for your advise and help
Автоматичен превод: