О, добре дошла отново! Почти две седмици казвате? Е, трябва да е много по-бързо, бих казал.
Е, мина доста време оттогава, така че къде играеш сега? Какво става с теб?
Чували ли сте за последните събития? Може би първият турнир с безплатни слотове ? 🙂
Oh, welcome back! Almost two weeks you say? Well, should be much quicker, I'd say.
Well, it has been quite some time since, so where are you playing now? What's up with you?
Have you heard about the recent events? The first free slots tournament, perhaps? 🙂
За съжаление, Vulkan Vegas също няма немски лиценз и следователно остава нелегален. Без интерес. Най-накрая вземете немски лиценз. Междувременно първите казина на Кюрасао бяха успешно съдени и парите могат да бъдат поискани обратно от играча.
Благодаря и довиждане
Sorry, but also Vulkan Vegas, has no German license and therefore remains illegal. No interest. Finally get a German license. In the meantime, the first casinos on Curacao have been successfully sued and money can be demanded back from the player.
thank you and goodbye
Sorry aber auch Vulkan Vegas,hat keine deutsche Lizenz ubd bleibt somit weiterhin illegal. Kein Interesse. Besorgt euch endlich eine deutsche Lizenz . Mittlerweile wurden die ersten Casinos ,auf Curacao erfolgreich verklagt und Gelder können vom Spieler zurück verlangt werden.
Danke und auf Wiedersehen
Да, много казина с големи марки не са лицензирани „локално".
Мога ли да знам кои нещастни казина са били успешно съдени, моля? Това е честен въпрос, уверявам ви. 🙂
Yes, many big brand casinos are not licensed "locally".
May I know which unhappy casinos were successfully sued, please? It's an honest question, I assure you. 🙂
Здравейте!
Освен всичко друго, всички казина, базирани в Малта, под някаква форма, и Vulkan Vegas, миналата година от LG Hamburg, бяха осъдени на изплащане. Междувременно Малта се опитва да предотврати съдебните дела с ново законодателство, но Малта нарушава законодателството на ЕС 😁😁.
Нито един лиценз не остава незаконен в държава, в която се предлага.
Hello!
Among other things, all casinos based in Malta, in some form, and Vulkan Vegas, last year by the LG Hamburg, were all sentenced to repayment. In the meantime, Malta is trying to prevent the lawsuits with new legislation, but Malta is violating EU law 😁😁.
No license remains illegal in a country where it is offered.
Hallo!
Unter anderem sämtliche Casinos, mit Sitz auf Malta, in irgendeiner Form, und Vulkan Vegas, letztes Jahr vom LG Hamburg, wurden alle zur Rückzahlung verurteilt. Mittlerweile versucht Malta, mit einer neuen Gesetzgebung, den Klagen vorzubeugen, aber damit verstößt Malta, gegen EU Recht 😁😁.
Keine Lizenz, in einem Land, wo es angeboten wird, bleibt Illegal.
Аха, разбирам!
Мисля, че може да ви е интересно да се присъедините към тази тема за съдебни екзекуции и процеси:
https://de.casino.guru/forum/casinos/exekution-pokerstars--zahlung-scheinbar-nicht-freiwillig/23
Вие ли сте? 🙂
Aha, I see!
I think you may be interested in joining this thread about legal executions and trials:
https://de.casino.guru/forum/casinos/exekution-pokerstars--zahlung-scheinbar-nicht-freiwillig/23
Are you? 🙂
Здравейте всички! Спечелих €10 000 във VulkanVegas преди седмица! Исках това да ми бъде изплатено, но за съжаление изплащането беше отхвърлено. След това исках да ми го изплатят отново и тогава ми казаха, че акаунтът ми трябва да бъде потвърден. Но това беше преди 3 години. Е, качих документите отново, те бяха отхвърлени и изплащането ми също беше отхвърлено отново. Качих документите отново и сега се обработват отново. Тъй като трябва да въведа отново изплащането, вече не можех да въведа 10 000, а само 5 000, след което исках да въведа друго, което надхвърли само 3 000... това продължава вече седмица... Какво мога да направя ? Искам и моите печалби! С Най-Добри Пожелания
Hello everyone! I won €10,000 at VulkanVegas a week ago! I wanted to have this paid out, unfortunately the payout was rejected. Then I wanted to have it paid out again and then I was told my account needed to be verified. But that was it 3 years ago. Well, I uploaded the documents again, they were rejected and my payout was also rejected again. I uploaded the documents again and they are now being processed again. Since I have to enter the payout again, I could no longer enter 10,000 but only 5,000, then wanted to enter another one, which only went over 3,000... this has been going on for a week now... What can I do? I want my winnings too! Best regards
Hallo an alle! Ich habe bei VulkanVegas vor einer Woche 10.000 € gewonnen! Ich wollte mir diese auszahlen lassen, leider wurde die Auszahlung abgelehnt. Dann wollte ich mir die erneut auszahlen lassen und dann kam der Hinweis mein Konto müsste verifiziert werden. Das war es aber schon vor 3 Jahren.. Naja habe erneut die Unterlagen hochgeladen, diese wurden abgelehnt und meine Auszahlung wurde auch wieder abgelehnt. Habe nochmal Unterlagen hochgeladen und dass ist jetzt wieder in Bearbeitung. Da ich die Auszahlung erneut eingeben muss, konnte ich keine 10.000 mehr eingeben sondern nur 5.000, wollte dann noch eine eingeben, die ging nur über 3.000... das geht jetzt seit einer Woche so... Was kann ich tun? Ich möchte ja auch meinen Gewinn haben! Viele Grüße
Здравей Саския!
Хубаво е, че спечелихте 10 000 евро. Но само за вашето разбиране. Точно както казиното няма право на изгубените пари, които можете да съдите, ако няма лиценз в страната, в която се предлага, вие също нямате право на изплащане, защото Vulkan Vegas няма лиценз в Германия. Това означава, че нямате шанс да поискате печалби.
С Най-Добри Пожелания
Hello Saskia!
It's nice that you won 10,000 euros. But just for your understanding. Just as the casino has no right to the lost money, which you can sue for if there is no license in the country where it is offered, you also have no right to a payout because Vulkan Vegas does not have a license in Germany . This means you have no chance of claiming any winnings.
Best regards
Hallo Saskia!
Das ist schön, daß du 10.000 Euro gewonnen hast. Aber nur für dich zum Verständnis. So wie das Casino kein Recht hat, auf das verlorene Geld , was du einklagen kannst, wenn keine Lizenz in dem Land vorliegt, wo es angeboten wird, so hast du auch kein Recht auf Auszahlung weil, keine Lizenz für Vulkan Vegas vorliegt, in Deutschland. Du hast somit keine Chance, Gewinne einzuklagen.
Viele Grüße
В решението си от 13 септември 2022 г. (Az. 10 O 2570/20) Окръжният съд (LG) Дрезден присъди на участник в играта и залагащ възстановяване на неговите залози в размер на около 8 000,00 EUR, които той е платил от своя акаунт от август 2017 г. до юни 2020 г. е загубил местожителството си в Дрезден чрез чужд портал за онлайн хазарт и залагания.
Оператор на онлайн спортни залагания и онлайн хазарт е Invicta Networks NV, базирана в Кюрасао. В решението си от 13 септември 2022 г. (реф. 10 O 2570/20) окръжният съд (LG) Дрезден нареди на участник в играта и залагащ да възстанови своите залози в размер на около 8 000,00 евро, които той е загубил от август 2017 г. до юни 2020 г. от резиденцията си в Дрезден, чрез чужд портал за онлайн хазарт и залагания.
Оператор на онлайн спортни залагания и онлайн хазарт е Invicta Networks NV, базирана в Кюрасао.
In its judgment of September 13, 2022 (Az. 10 O 2570/20), the Regional Court (LG) Dresden awarded a game participant and bettor a refund of his betting stakes in the amount of around EUR 8,000.00, which he paid from his account from August 2017 to June 2020 had lost his residence in Dresden via a foreign online gambling and betting portal.
The operator of the online sports betting and online gambling was Invicta Networks NV, based in Curacao. In its ruling of September 13, 2022 (ref. 10 O 2570/20), the regional court (LG) Dresden ordered a game participant and bettor to refund their betting stakes in the amount of around EUR 8,000.00, which he had lost from August 2017 to June 2020 from his residence in Dresden, via a foreign online gambling and betting portal.
The operator of the online sports betting and online gambling was Invicta Networks NV, based in Curacao.
Das Landgericht (LG) Dresden hat mit Urteil vom 13.09.2022 (Az. 10 O 2570/20) einem Spielteilnehmer und Wettenden eine Rückzahlung seiner Wetteinsätze in Höhe von rund EUR 8.000,00 zugesprochen, welche dieser von August 2017 bis Juni 2020 von seinem Wohnsitz in Dresden, über ein ausländisches Online Glückspiel- und Wettportal, verloren hatte.
Betreiberin der Online-Sportwetten und des Online-Glückspiels war die Invicta Networks N.V. mit Sitz in Curacao.Das Landgericht (LG) Dresden hat mit Urteil vom 13.09.2022 (Az. 10 O 2570/20) einem Spielteilnehmer und Wettenden eine Rückzahlung seiner Wetteinsätze in Höhe von rund EUR 8.000,00 zugesprochen, welche dieser von August 2017 bis Juni 2020 von seinem Wohnsitz in Dresden, über ein ausländisches Online Glückspiel- und Wettportal, verloren hatte.
Betreiberin der Online-Sportwetten und des Online-Glückspiels war die Invicta Networks N.V. mit Sitz in Curacao.
Здравейте всички! Спечелих €10 000 във VulkanVegas преди седмица! Исках това да ми бъде изплатено, но за съжаление изплащането беше отхвърлено. След това исках да ми го изплатят отново и тогава ми казаха, че акаунтът ми трябва да бъде потвърден. Но това беше преди 3 години. Е, качих документите отново, те бяха отхвърлени и изплащането ми също беше отхвърлено отново. Качих документите отново и сега се обработват отново. Тъй като трябва да въведа отново изплащането, вече не можех да въведа 10 000, а само 5 000, след което исках да въведа друго, което надхвърли само 3 000... това продължава вече седмица... Какво мога да направя ? Искам и моите печалби! С Най-Добри Пожелания
Hello everyone! I won €10,000 at VulkanVegas a week ago! I wanted to have this paid out, unfortunately the payout was rejected. Then I wanted to have it paid out again and then I was told my account needed to be verified. But that was it 3 years ago. Well, I uploaded the documents again, they were rejected and my payout was also rejected again. I uploaded the documents again and they are now being processed again. Since I have to enter the payout again, I could no longer enter 10,000 but only 5,000, then wanted to enter another one, which only went over 3,000... this has been going on for a week now... What can I do? I want my winnings too! Best regards
Hallo an alle! Ich habe bei VulkanVegas vor einer Woche 10.000 € gewonnen! Ich wollte mir diese auszahlen lassen, leider wurde die Auszahlung abgelehnt. Dann wollte ich mir die erneut auszahlen lassen und dann kam der Hinweis mein Konto müsste verifiziert werden. Das war es aber schon vor 3 Jahren.. Naja habe erneut die Unterlagen hochgeladen, diese wurden abgelehnt und meine Auszahlung wurde auch wieder abgelehnt. Habe nochmal Unterlagen hochgeladen und dass ist jetzt wieder in Bearbeitung. Da ich die Auszahlung erneut eingeben muss, konnte ich keine 10.000 mehr eingeben sondern nur 5.000, wollte dann noch eine eingeben, die ging nur über 3.000... das geht jetzt seit einer Woche so... Was kann ich tun? Ich möchte ja auch meinen Gewinn haben! Viele Grüße
Здравейте, според това, което описвате, първо трябва да направите допълнителна верификация, за да можете да изтеглите парите. Казиното каза ли също защо документите ви са били отхвърлени? Бих искал да отбележа, че ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на такава ситуация и ако нищо не се промени, препоръчвам ви да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне. Възможно ли е да бъдете малко по-търпеливи и да изчакате, за да видите дали вашите документи отново ще бъдат отхвърлени или как ще се развие цялата ситуация?
Кажи ми как върви.
Hi, according to what you describe you must first complete a additional verification to be able to withdraw the money. Did the casino also say why your documents were rejected? I would like to point out that we give casinos 14 days to resolve such a situation and if nothing changes, then I would recommend that you file a complaint and our team will try to help you. Would it be possible to be a bit more patient and wait and see if your documents are rejected again or how the whole situation develops ?
Let me know how it goes.
Здравей Джаро. Документите ми бяха одобрени вчера и след това веднага получих друг имейл, който ми казва да кача документи. Поддръжката не ми отговаря, но пак качих нещо и попитах в чата защо да продължа да правя това. Получавам само отговор, че не могат да ми помогнат и да се свържа с поддръжката... много смешно. Вече го имам. Да, бих изчакал още една седмица, защото поисках първото изплащане преди седмица днес... Ако нищо не се случи дотогава, ще подам жалба. Благодаря ви предварително за подкрепата!
Hello Jaro. My documents were approved yesterday and then I immediately received another email telling me to upload documents. Support doesn't answer me, but I uploaded something again and asked in the chat why I should keep doing this. All I get is the answer that they can't help me and that I should contact support... very funny. I already have it. Yes, I would wait another week because I requested the first payout a week ago today... If nothing has happened by then, I will file a complaint. Thank you in advance for your support!
Hallo Jaro. Meine Dokumente wurden gestern genehmigt und dann habe ich gleich erneut eine Mail bekommen, dass ich Dokumente hochladen soll. Der Support antwortet mir nicht, ich habe trotzdem nochmal was hochgeladen und im Chat nachgefragt warum ich das ständig tun soll. Da bekomme ich nur die Antwort, dass die mir nicht weiterhelfen können und ich mich an den support wenden soll... sehr witzig. Hab ich ja schon. Ja ich würde dann noch eine Woche warten weil ich die erste Auszahlung heute vor einer Woche angefragt habe... Wenn sich bis dahin nichts getan, hat werde ich eine Beschwerde einreichen. Vielen Dank schonmal für eure Unterstützung!
Здравейте, току-що видях, че VulkanVegas изплаща печалбите ми. Въпреки това: не можах да кандидатствам за 10 000, а само веднъж за 5 000 евро и веднъж за 3 000 евро. Но изведнъж имах кредит само от 400 евро. Попитах в чата къде отидоха моите 1600 евро. Отговориха, че това са такси за изплащане! Избрах теглене с такси. Но не съм го въвел никъде и никога не съм плащал такси за теглене. и тогава ми казаха в чата, че трябва да заложа депозита си два пъти. Спечелих 10 000 евро със залог от 20 евро. Какво не разбирам сега? Направих екранни снимки на историята на чатовете...
Hello, I just saw that VulkanVegas is paying out my winnings. However: I couldn't apply for 10,000, but only once for €5,000 and once for €3,000. But suddenly I only had credit of €400. I asked in the chat where my €1,600 went. They replied that these were fees for the payout! I have chosen withdrawal with fees. But I haven't entered it anywhere and I've never paid any fees for a withdrawal. and then I was told in the chat that I had to wager my deposit twice. I won €10,000 with a €20 stake. What don't I understand now? I took screenshots of the chat history...
Hallo, ich habe grade gesehen dass VulkanVegas meine Gewinne auszahlt. Allerdings: Ich konnte ja nicht 10.000 beantragen , sondern nur einmal 5000 und einmal 3000€. Plötzlich hatte ich aber nur noch Guthaben von 400€. Ich habe im Chat gefragt, wo meine 1.600€ geblieben sind. Da haben die geantwortet, dass das Gebühren sind für die Auszahlung! Ich habe Auszahlung mit Gebühren gewählt. Habe ich aber nirgendwo eingegeben und ich habe auch noch nie Gebühren für eine Auszahlung bezahlt. und dann sagte man mir im Chat noch, dass ich meine Einzahlung 2 mal umsetzen müsste. Ich habe die 10.000€ mit 20€ Einsatz gewonnen. Was verstehe ich da jetzt nicht? Ich habe Screenshots von dem Chatverlauf gemacht...
Според това, което пишете, сте направили две тегления, които вече са одобрени, нали?
Що се отнася до 1600 евро, мисля, че е твърде много за таксите и след разговор с колегата бих препоръчал да подадете жалба сега, защото не мисля, че е добре, ако не сте информирани за подобно нещо.
ще го направиш ли
According to what you write, you have made two withdrawals that have already been approved, yes ?
As for the €1600, I think it is too much for the fees and after talking to my colleague I would recommend to file a complaint now, because I don't think it's okay if you have not been informed of anything like that.
Are you going to do it ?
Да, подавам жалба. Изплащанията също вървяха нормално, нямаше индикация, че трябва да плащам такси. Печелил съм 1000 или 2000 няколко пъти и никога не съм плащал такси.
Yes, I am filing a complaint. The payouts also ran normally, there was no indication that I had to pay any fees. I've won 1000 or 2000 several times and never paid any fees.
Ja ich reiche eine Beschwerde ein. Die Auszahlungen liefen auch ganz normal, da gab es keinen Hinweis dass ich darauf Gebühren zahlen muss. Ich habe schon öfter mal 1000 oder 2000 gewonnen und habe nie Gebühren bezahlt.
Разбира се, разбирам, мисля, че това са доста високи такси, така че нека видим докъде ще стигне нашият екип в жалбата. Надявам се всичко да бъде съобщено и решено. Ще стискам палци 🤞
Of course I understand, I think these are pretty high fees so let's see where our team gets in the complaint. I hope everything will be communicated and resolved. I'll keep my fingers crossed. 🤞
Разбира се, разбирам, мисля, че това са доста високи такси, така че нека видим докъде ще стигне нашият екип в жалбата. Надявам се всичко да бъде съобщено и решено. Ще стискам палци 🤞
Of course I understand, I think these are pretty high fees so let's see where our team gets in the complaint. I hope everything will be communicated and resolved. I'll keep my fingers crossed. 🤞
Това би било страхотно! Нека почакаме...
That would be great! Let's wait...
Das wäre toll! Warten wir mal ab...
Направи две тегления. Имаше над 1700 евро кредит. Парите нито влязоха в разплащателната ми сметка, нито се върнаха в сметката ми на играч.
4f47d294-3834-4578-8979-ba356c5b060b
и
d03bf8f8-d48a-40c1-9f70-38cb67538b68
В чата днес се казва, че имам само над €500 в кредит днес, разбира се, вчера две €500 бяха приспаднати след изплащането ми, но те никога не се върнаха в моята текуща сметка или в сметката на играча. Имам и имейлите като потвърждение.
Made two withdrawals. Had over €1700 in credit. The money neither went into my checking account nor came back into my player account.
4f47d294-3834-4578-8979-ba356c5b060b
and
d03bf8f8-d48a-40c1-9f70-38cb67538b68
In the chat today it is said that I only have over €500 in credit today, of course, yesterday two €500 were deducted after my payout, but they never came back to my checking account or the player account. I also have the emails as confirmation.
Habe zwei Auszahlungen getätigt. Hatte über 1700 € Guthaben. Das Geld ist weder auf mein Girokonto eingegangen noch auf mein Spielerkonto zurück gekommen.
4f47d294-3834-4578-8979-ba356c5b060b
und
d03bf8f8-d48a-40c1-9f70-38cb67538b68
Im Chat wird heute gesagt ich habe heute ja nur über 500 € Guthaben, ja klar, gestern wurden 2x 500 € nach meiner Auszahlung abgezogen die aber weder auf mein Girokonto noch auf dem Spielerkonto zurück gekommen sind. Die E-Mails habe ich auch noch als Bestätigung.
Здравейте, тези тегления потвърдени ли са в историята на транзакциите ви? Играхте ли с бонуса или не? Опитахте ли да попитате поддръжката къде ви е балансът и дали са го изпратили или какво?
Както и да е, виждам, че имате оплакване , така че нашият екип ще се опита да ви помогне. Надявам се това да е просто недоразумение и всичко да се разреши възможно най-скоро.
Кажи ми как върви.
Hello, are those withdrawals confirmed in your transaction history ? Did you play with the bonus or not ? Did you try to ask the support where your balance is and if they sent it or what ?
Anyway, I see you have a complaint, so our team will try to help you. I hope this will be just a misunderstanding and everything will be resolved as soon as possible.
Let me know how it goes.
€1000 вече са изплатени. Спечелих парите с истински пари, а не с бонус. 500 евро все още липсват.
€1000 has now been paid out. I won the money with real money, not with a bonus. €500 is still missing.
1000 € wurden jetzt ausgezahlt. Das Geld habe ich mit Echtgeld gewonnen nicht mit Bonus. 500 € fehlen noch.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.