ФорумОбсъждане на жалбиИзплащане на вулкан Вегас

Изплащане на вулкан Вегас (страница 3)

преди 3 години от Saskia
|
25354 преглеждания 68 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
Radka
преди 1 година

почти 2 седмици


Автоматичен превод:
houseriderz
преди 1 година

О, добре дошла отново! Почти две седмици казвате? Е, трябва да е много по-бързо, бих казал.

Е, мина доста време оттогава, така че къде играеш сега? Какво става с теб?

Чували ли сте за последните събития? Може би първият турнир с безплатни слотове ? 🙂


Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление, Vulkan Vegas също няма немски лиценз и следователно остава нелегален. Без интерес. Най-накрая вземете немски лиценз. Междувременно първите казина на Кюрасао бяха успешно съдени и парите могат да бъдат поискани обратно от играча.


Благодаря и довиждане

Автоматичен превод:
abelinglaekamp
преди 1 година

Да, много казина с големи марки не са лицензирани „локално".

Мога ли да знам кои нещастни казина са били успешно съдени, моля? Това е честен въпрос, уверявам ви. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

Освен всичко друго, всички казина, базирани в Малта, под някаква форма, и Vulkan Vegas, миналата година от LG Hamburg, бяха осъдени на изплащане. Междувременно Малта се опитва да предотврати съдебните дела с ново законодателство, но Малта нарушава законодателството на ЕС 😁😁.

Нито един лиценз не остава незаконен в държава, в която се предлага.

Автоматичен превод:
abelinglaekamp
преди 1 година

Аха, разбирам!

Мисля, че може да ви е интересно да се присъедините към тази тема за съдебни екзекуции и процеси:

https://de.casino.guru/forum/casinos/exekution-pokerstars--zahlung-scheinbar-nicht-freiwillig/23

Вие ли сте? 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте всички! Спечелих €10 000 във VulkanVegas преди седмица! Исках това да ми бъде изплатено, но за съжаление изплащането беше отхвърлено. След това исках да ми го изплатят отново и тогава ми казаха, че акаунтът ми трябва да бъде потвърден. Но това беше преди 3 години. Е, качих документите отново, те бяха отхвърлени и изплащането ми също беше отхвърлено отново. Качих документите отново и сега се обработват отново. Тъй като трябва да въведа отново изплащането, вече не можех да въведа 10 000, а само 5 000, след което исках да въведа друго, което надхвърли само 3 000... това продължава вече седмица... Какво мога да направя ? Искам и моите печалби! С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
Saskia
преди 11 месеца

Здравей Саския!

Хубаво е, че спечелихте 10 000 евро. Но само за вашето разбиране. Точно както казиното няма право на изгубените пари, които можете да съдите, ако няма лиценз в страната, в която се предлага, вие също нямате право на изплащане, защото Vulkan Vegas няма лиценз в Германия. Това означава, че нямате шанс да поискате печалби.

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
Saskia
преди 11 месеца

В решението си от 13 септември 2022 г. (Az. 10 O 2570/20) Окръжният съд (LG) Дрезден присъди на участник в играта и залагащ възстановяване на неговите залози в размер на около 8 000,00 EUR, които той е платил от своя акаунт от август 2017 г. до юни 2020 г. е загубил местожителството си в Дрезден чрез чужд портал за онлайн хазарт и залагания.

Оператор на онлайн спортни залагания и онлайн хазарт е Invicta Networks NV, базирана в Кюрасао. В решението си от 13 септември 2022 г. (реф. 10 O 2570/20) окръжният съд (LG) Дрезден нареди на участник в играта и залагащ да възстанови своите залози в размер на около 8 000,00 евро, които той е загубил от август 2017 г. до юни 2020 г. от резиденцията си в Дрезден, чрез чужд портал за онлайн хазарт и залагания.


Оператор на онлайн спортни залагания и онлайн хазарт е Invicta Networks NV, базирана в Кюрасао.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте всички! Спечелих €10 000 във VulkanVegas преди седмица! Исках това да ми бъде изплатено, но за съжаление изплащането беше отхвърлено. След това исках да ми го изплатят отново и тогава ми казаха, че акаунтът ми трябва да бъде потвърден. Но това беше преди 3 години. Е, качих документите отново, те бяха отхвърлени и изплащането ми също беше отхвърлено отново. Качих документите отново и сега се обработват отново. Тъй като трябва да въведа отново изплащането, вече не можех да въведа 10 000, а само 5 000, след което исках да въведа друго, което надхвърли само 3 000... това продължава вече седмица... Какво мога да направя ? Искам и моите печалби! С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, според това, което описвате, първо трябва да направите допълнителна верификация, за да можете да изтеглите парите. Казиното каза ли също защо документите ви са били отхвърлени? Бих искал да отбележа, че ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на такава ситуация и ако нищо не се промени, препоръчвам ви да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне. Възможно ли е да бъдете малко по-търпеливи и да изчакате, за да видите дали вашите документи отново ще бъдат отхвърлени или как ще се развие цялата ситуация?

Кажи ми как върви.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Джаро. Документите ми бяха одобрени вчера и след това веднага получих друг имейл, който ми казва да кача документи. Поддръжката не ми отговаря, но пак качих нещо и попитах в чата защо да продължа да правя това. Получавам само отговор, че не могат да ми помогнат и да се свържа с поддръжката... много смешно. Вече го имам. Да, бих изчакал още една седмица, защото поисках първото изплащане преди седмица днес... Ако нищо не се случи дотогава, ще подам жалба. Благодаря ви предварително за подкрепата!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, току-що видях, че VulkanVegas изплаща печалбите ми. Въпреки това: не можах да кандидатствам за 10 000, а само веднъж за 5 000 евро и веднъж за 3 000 евро. Но изведнъж имах кредит само от 400 евро. Попитах в чата къде отидоха моите 1600 евро. Отговориха, че това са такси за изплащане! Избрах теглене с такси. Но не съм го въвел никъде и никога не съм плащал такси за теглене. и тогава ми казаха в чата, че трябва да заложа депозита си два пъти. Спечелих 10 000 евро със залог от 20 евро. Какво не разбирам сега? Направих екранни снимки на историята на чатовете...

Автоматичен превод:
Saskia
преди 11 месеца

Според това, което пишете, сте направили две тегления, които вече са одобрени, нали?

Що се отнася до 1600 евро, мисля, че е твърде много за таксите и след разговор с колегата бих препоръчал да подадете жалба сега, защото не мисля, че е добре, ако не сте информирани за подобно нещо.

ще го направиш ли

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Да, подавам жалба. Изплащанията също вървяха нормално, нямаше индикация, че трябва да плащам такси. Печелил съм 1000 или 2000 няколко пъти и никога не съм плащал такси.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ich habe grade die Beschwerde eingereicht.

Автоматичен превод:
Saskia
преди 10 месеца

Разбира се, разбирам, мисля, че това са доста високи такси, така че нека видим докъде ще стигне нашият екип в жалбата. Надявам се всичко да бъде съобщено и решено. Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Разбира се, разбирам, мисля, че това са доста високи такси, така че нека видим докъде ще стигне нашият екип в жалбата. Надявам се всичко да бъде съобщено и решено. Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това би било страхотно! Нека почакаме...

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Направи две тегления. Имаше над 1700 евро кредит. Парите нито влязоха в разплащателната ми сметка, нито се върнаха в сметката ми на играч.

4f47d294-3834-4578-8979-ba356c5b060b

и

d03bf8f8-d48a-40c1-9f70-38cb67538b68

В чата днес се казва, че имам само над €500 в кредит днес, разбира се, вчера две €500 бяха приспаднати след изплащането ми, но те никога не се върнаха в моята текуща сметка или в сметката на играча. Имам и имейлите като потвърждение.


Автоматичен превод:
anderske72
преди 10 месеца

Здравейте, тези тегления потвърдени ли са в историята на транзакциите ви? Играхте ли с бонуса или не? Опитахте ли да попитате поддръжката къде ви е балансът и дали са го изпратили или какво?

Както и да е, виждам, че имате оплакване , така че нашият екип ще се опита да ви помогне. Надявам се това да е просто недоразумение и всичко да се разреши възможно най-скоро.

Кажи ми как върви.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

€1000 вече са изплатени. Спечелих парите с истински пари, а не с бонус. 500 евро все още липсват.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини