ФорумОбсъждане на жалбиИзплащане на вулкан Вегас

Изплащане на вулкан Вегас

преди 4 години от Saskia
|
26026 преглеждания 68 отговора |
|
1 2...4
преди 4 години

Хуху! Регистрирах се за първи път в онлайн казино, Вулкан Вегас, на 3 ноември 2020 г. Бързо спечелих над 5000 евро реални пари. От сряда се опитвам да изплатя сумата. Профилът е проверен, всичко е наред Aaaaber ... при първото изплащане всичко беше отбелязано като отхвърлено. След това кандидатствах отново и в петък бях прехвърлен на моята Visa 500, - €. Сега трите изплащания са направили 500, но все още не са достигнали до моя акаунт ... Някой има ли опит? Винаги ли отнема толкова време? Чувството ми подсказва, че искат да ме пошегуват ... Защото когато попитам в чата, те казват, че трябва да изчакам, всичко е наред. Или няма наличен немскоезичен консултант ... Чатът приключи! Днес ми казаха, че МОЯТА банка е отказала плащане, но дори не получих имейл за потвърждение ... Нещо е странно ... Може би съм твърде нетърпелив ???

Автоматичен превод:
Saskia
преди 4 години

Здравейте, 5 000 евро са доста. Някои казина просто разделят сумата и я изпращат в няколко по -ниски суми. Според моя опит, вашата банка всъщност може да откаже това поради "подозрително поведение". Наистина не разбирам защо някои казина го правят, но имахме случаи, когато играч спечели 5000 евро, казиното изпрати 10x 500 евро от 10 различни банкови сметки - това е много странно поведение от гледна точка на вашата банка. Защо 10 различни хора от 10 различни държави биха ви изпратили 500 евро?

Не казвам, че Vulkan Vegas го е направил, но може да е така ... Казвате, че сте поискали изтеглянето в сряда, така че те имаха 2 дни и след това уикенда. Съветвам ви да бъдете търпеливи, но бъдете актуални. Тъй като казвате, че често няма германски агент за поддръжка на клиенти, опитайте се да им изпратите имейли, защото агентът ще отговори, след като дойдат на смяна. Също така бъдете готови, че може да отнеме няколко седмици, докато получите парите. Според нашите записи Vulkan Vegas не прилича на казино, което не би плащало на играчите, но те може просто да имат проблеми с вашата банка, блокираща плащанията и т.н.

Затова ви съветвам да започнете да използвате комуникацията по имейл, защото ще имате цялата история на разговора си с агентите за поддръжка. Наистина няма нужда да се свързвате с тях всеки ден. Просто изчакайте отговора им. Кажете ни как се развива. Винаги можете да подадете жалбата на нашия уебсайт, но аз бих го направил само в момента, в който казиното престане да реагира за по -дълъг период от време и няма да имате парите си.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Благодаря ви за отговора. Веднъж изпратих искане по имейл, но за съжаление не получих отговор. Ще продължа да докладвам как протича ...

Автоматичен превод:
преди 4 години

Добро утро точно същото и за мен, това е около 1200 €, бях го прехвърлил на моята MasterCard (500 €, 500 €, 200 €) беше в къщата ми (Sparkasse), моят банков съветник се обади на MasterCard и ги видя там Bank von Vulkanvegas прехвърли плащанията, но след това отказа и поддръжката винаги ми казва, че моята банка е отказала, че е вярно, но не парите ми са изчезнали, не ги виждам никъде и сега съм там за периода 16.10.2020 г. до днес, ако имате отговор можеш да ми пишеш, че имаш поне нещо, което нямам нищо ☹

Поздрави

Тим

Автоматичен превод:
преди 4 години

Добро утро Тим, току-що проверих сметката си ... и влезе в € 1,500.00, така че общо 2000 € досега. Три са все още отворени, но всички от различни акаунти ... Вчера проверих с Visa и не ги интересува откъде идват парите, не блокират никакви входящи плащания. И ако не се приеме плащане, те ще ме информират. Любопитен съм кога ще дойде останалото. Ако го прочета правилно, имам 7 дни. Парите ви вече не са на баланса ви? Вече подадохте ли жалба тук? Мисля, че могат да помогнат доста. Не бих се отказал, това са много пари, които спечели. Скръстете пръстите си, за да се намери.

Автоматичен превод:
tim.d
преди 4 години

Здравей, съжалявам да чуя какво се случва с теб. Разделянето на вашето теглене на по-малки суми е точно това, което описах по-горе. Както и да е, мисля, че може да изпитате "издание на Mastercard". Вече го описах няколко пъти на този форум. Просто казано, някои Mastercards имат проблеми с приемането на тегления, така че когато казиното одобри тегленето, парите се връщат обратно и никога не стигат до банката.

Както можете да видите по случая на Saskia, изглежда казиното е започнало да плаща парите, така че вярвам, че и вашият случай ще бъде подобен. Просто се опитайте да говорите с казиното и да ги информирате.

Автоматичен превод:
Saskia
преди 4 години

Да, ще се придържам към това, наистина съм зависим от тези пари, имам 3 деца и съм женен, дете с тежки увреждания и накрая се сетих за разумна Коледа и след това нещо подобно ☹

Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Хейн вече е писал няколко пъти на поддръжката и се е обадил на мой приятел, който разбира руски, който също се е обадил допълнително, след което след 2 дни пощата отново е дошла, моята банка би го отхвърлила, но това е вярно според моя банков съветник и аз се обадих на MasterCard и те казват ние приемаме Това е, но банката на казиното е анулирала плащанията и сега го няма, не виждам никъде, само че плащането е извършено от страната на казиното.

Автоматичен превод:
Saskia
преди 4 години

Наистина парите вече не се записват на баланса ми и лошото е, че банката от казиното ще трябва да направи запитване, но поддръжката не се интересува. Наистина съм отчаян, защото беше отдавна имам случай Изоставен тук не знам кога ще бъде активиран ☹

Автоматичен превод:
преди 4 години

О, човече, наистина съжалявам. Вложихме 100 € само за забавление, мислехме, че просто ще опитаме ... ако изчезне, тогава ще имаме истински късмет, никога да не го броим. Следващите 500 € току-що бяха изплатени от казиното, този път без да бъдете попитани, половината е там ... Е, имам Visa, вероятно се дължи на Mastercard. Даниел би могъл да се намеси и да говори с казиното ... Казиното трябва да има някакво доказателство, че парите са се върнали обратно към тях .... Отворете случая отново!

Автоматичен превод:
преди 4 години

Хейн вече е писал няколко пъти на поддръжката и се е обадил на мой приятел, който разбира руски, който също се е обадил допълнително, след което след 2 дни пощата отново е дошла, моята банка би го отхвърлила, но това е вярно според моя банков съветник и аз се обадих на MasterCard и те казват ние приемаме Това е, но банката на казиното е анулирала плащанията и сега го няма, не виждам никъде, само че плащането е извършено от страната на казиното.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Всяка транзакция има своя идентификационен номер на транзакция. Парите са заседнали между банката на казиното и вашата банка. Казиното трябва да проследи плащането и да кредитира парите обратно във вашата сметка в казиното. След това можете да започнете да обсъждате друг начин на плащане и т.н.

Работата е там, че никога не върви бързо. Обикновено отнема няколко дни, докато казиното осъзнае, че всъщност си прав и че наистина не си получил парите. Те също трябва да изчакат, докато получат отговор от доставчика на плащания, след това доставчикът се свързва с отдела за разплащания в казиното и накрая агент за поддръжка на клиенти се свързва с вас. Това понякога са много дълги процеси, но все пак вярвам, че в крайна сметка ще получите парите.

Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод:
Daniel
преди 4 години

Здравейте Даниел, но от 16 октомври 2020 г. направих плащането и сега стоя там, имам номера за проследяване, ако те са в историята на плащанията в долната част на ъгъла почти в плащанията, dwr поддръжката ми казва само, че за моята банка щеше да бъде, но не така беше няколко пъти в домашната ми банка и моят банков съветник се обади на високоговорителя с MasterCard. Аз също влязох и проверих отново разплащателната си сметка след няколко дни, но парите не могат да бъдат намерени и благодаря за отговорите скъпи Даниел

Автоматичен превод:
Saskia
преди 4 години

Здравей скъпа Саския


Наистина се радвам за вас, че нещата бавно напредват с вас, да, надявам се, че ще бъде изчистено

Автоматичен превод:
преди 4 години

До вчера получих общо 3000 евро. 500 бяха резервирани всеки ден. Днес нищо не дойде и все още има отворени 2000 евро. Попитах в чата на живо и не получих реален отговор, или чатът беше приключен отново. След като ме дразне няколко пъти, Олга ми писа, че финансовият отдел иска да побърза ... Изпратих и имейл за подкрепа, но не получих отговор. Казах им, че техните правила и условия предвиждат до 5000 евро да бъдат изплатени в рамките на 5 работни дни. В случай на изплащания от 500,00 евро, това не може да работи. Защо не прехвърлят всичко наведнъж? Бих искал да играя отново там, но първо искам да имам всичките си печалби ...

Автоматичен превод:
Saskia
преди 4 години

Трябва да го погледнете от положителната гледна точка. Вие спечелихте и няма признак, че казиното не би искало да ви плати. Вече имате част от парите. Да, казиното е много бавно, но вероятно защото не могат да го направят по-бързо по някаква причина (и вероятно няма да ви кажат причината). Само бъдете търпеливи и вярвам, че ще получите всичко до края на следващата седмица.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Откъснете страна, плащате, но все пак можете да използвате парите, за да играете. Точно това искат. Съветвам всички да определят незабавно ограничение на загубите и да изчакат. Трябваше да чакам вечно парите във Vulkan и поддръжката е просто бот, който винаги пише едно и също нещо.

Автоматичен превод:
преди 4 години

Здравейте. Изплатих всичките си 5000 евро. Макар и само на вноски от 500 €, това отне повече от седмица, но това е налице. Така че наистина не мога да се оплача ...

Автоматичен превод:
Saskia
преди 4 години

Благодаря за актуализацията! Радвам се за теб 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте всички, спечелих малко нещо във Vulkan Vegas, как всъщност да го изплатя сега?


Автоматичен превод:
Marlon
преди 3 години

Правили ли сте депозит в казиното?

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини