Виж, Джаро, аз ти казвам, че и двете неща ги направих в тази тема откакто започнах. Може би не съм му придал значение в жалбата и не съм го казал, но прочети темата и ще коментирам, че съм използвал и двете неща няколко пъти в няколко съобщения.
Look Jaro, I've been telling you that I did both things in this thread since I started. Maybe I didn't give it importance in the complaint and didn't say it, but read the thread and I'll comment that I've used both things several times in several messages.
Mira Jaro te llevo diciendo que lo hice en la dos cosas en este hilo desde que empezé alomejor en la queja no le di importancia y no lo dije pero leete el hilo y comento que he utilizado las dos cosas varias veces en varios mensajes.
Можете да извадите и тях.
Но няма значение.
Все още не разбирам отговора ви на жалбата.
Други неща ми се изясниха.
много ви благодаря Най-добри пожелания.
You can take those out too.
But it doesn't matter.
I still don't understand your response to the complaint.
Other things have become clear to me.
Thank you very much. Best regards.
Esos puedes sacarlos también.
Pero da igual .
Vuestra respuesta a la queja sigo sin entender nada.
Otras cosas si me han quedado claras.
Muchas gracias. Un saludo.
Единственото нещо, което знам е, че Kinbet е казино, което е затворило сметката ми без никакво основание и е задържало парите в сметката ми, откраднало ги е от мен, това е, което ми е много ясно.
The only thing I know is that Kinbet is a casino that has closed my account without any justification and has kept the money in my account, it has stolen it from me, that is what is very clear to me.
Lo único que se es que Kinbet es un casino que me ha cerrado la cuenta sin justificación alguna y se ha quedado con el dinero de mi cuenta me lo ha robado eso es lo que tengo muy claro.
Добре, ако сте играли казино игри, имате ли и история на игри или нещо подобно? Мисля, че ако кажа на нашия екип да го отвори отново или на вас да го отворите отново и да кажете, че не е само за спортни залагания, те ще попитат за това. Така че опитайте отново и отворете отново жалбата си и кажете, че победите не идват само от спорта. Надявам се, че ще можете да го разрешите по някакъв начин, но не обещавам.
Okay, so if you played casino games, do you also have a gaming history or something like that? I think that if I tell our team to open it again or you to open it again and say that it was not just about sports betting, they will ask about it. So try again and reopen your complaint and say that the wins do not come only from sport. I hope you will be able to resolve it somehow further, but I make no promises.
Ясно ми е, че няма да ми помогнете с отговора си на жалбата, това ми е много ясно. Могат да правят каквото си искат, не ме интересува.
I am clear that you are not going to help me with your response to the complaint, that is very clear to me. They can do whatever they want, I don't care.
Tengo claro que no me vais ayudar con vuestra respuesta a la queja me quedo muy claro eso sí me quedo claro. Pueden hacer lo que quieran me da igual.
Здравейте,
Обмисляхте ли да предоставите историята на игрите? Това беше отлична точка.
Ние се стремим да помогнем, но също така трябва да останем в рамките на нашата експертна област. Опитайте се да съберете възможно най-много подробности, с изключение на спортните залагания, и може би това ще бъде достатъчно.
Hi there,
Did you consider providing the gaming history? That was an excellent point.
We aim to help, but we also have to stay within our field of expertise. Try to collect as many details excluding sports betting, and perhaps it will be enough.
Но наистина ли се шегуваш с мен?
Жалбата е прочетена
Те са затворили акаунта ми, нямам достъп до него и са запазили парите ми и не разбират каква история искат да им покажа.
But are you really kidding me?
The complaint has been read
They have closed my account, I cannot access it and they have kept my money and they do not understand what history they want me to show them.
Pero de verdad me está tomando el pelo??
Se han leído la queja
Me han cerrado la cuenta no puedo acceder a ella y se han quedado con mi dinero que no entienden que historial quieren q les muestre.
не се шегувам Като предпазна мярка, много геймъри запазват екранни снимки или своята история на игрите. Разбирам, че не си от тях. няма проблеми
Най-малкото все още можете да изпратите имейл до казиното, за да поискате вашата игрална история. Наистина, не е нищо необичайно.
I'm not kidding you. As a precaution, many gamers save screenshots or their gaming history. I understand you are not one of them. No problem.
At the very least, you can still email the casino to request your gaming history. Really, it is nothing out of the ordinary.
Радка, по имейл съм ги молил да ми обяснят, да ми върнат парите и отговорът им за 45 дни винаги е един и същ, че поръчката ми се обработва и че трябва да търпя 45 дни със същия отговор. Как искаш да ми дават нещо, като винаги ми отговарят едно и също.
Radka, I have asked them by email to explain to me, to return my money and their response for 45 days is always the same that my order is being processed and that I have to be patient for 45 days with the same response. How do you want them to give me anything if they always answer me the same thing.
Radka les he solicitado por correo que me expliquen,que me devuelvan el dinero y su contestación durante 45 días es siempre la misma que mi orden se está procesando y que tenga paciencia durante 45 días la misma contestación como quieres que me den nada si me contestan siempre lo mismo.
Най-малкото ще е добре да пробваш, ако не ти отговорят, ще видим какво ще стане и както казах, опитай да отвориш отново жалбата и да обясниш всичко точно както е било и да не пропускаш нищо . Дори това, което не смятате за уместно.
At the very least it would be good to try, if they don't answer you, we'll see what happens next and as I said, try to reopen the complaint and explain everything exactly as it was and don't leave anything out. Even what you don't think is relevant.
Добре, опитайте това, което написах и ме уведомете дали е възможно да отворя отново жалбата.
OK, try what I wrote and let me know if it was possible to reopen the complaint.
измама Играх блекджек на живо в казино и докато печелех, парите не ми бяха кредитирани.. това се случи 5 пъти и общата печалба беше над 900 евро.. след това говоря с чата, те се подиграват на това, което имаме, препращат вашата заявка.. минаха 3 дни и нищо..трябва ми някой да ми помогне какво да правя
fraud I played casino live black jack and while I was winning the money was not credited to me.. this happened 5 times and total profit over 900 euros.. then I talk to the chat with they mock what we have forward your request..it's been 3 days and nothing..i need someone help me what to do
здравейте
Препращането на вашата заявка ми звучи като добро обаждане. Предполагам, че сте очаквали незабавни действия, но аз, от друга страна, имам опит, че казиното ще проучи или дори ще стигне до доставчика, което за съжаление отнема време.
Това, което наистина звучи зле, е частта за подигравката с вас, разбира се.
Все пак, за да ви помогна, предлагам търпение. Нека казиното проучи правилно; дръжте ни в течение. Нека да видим как ще продължи напред.
Hi there.
Forwarding your request sounds like a good call to me. I imagine you expected immediate action, but I, on the other hand, have experience that the casino will investigate or even reach the provider, which sadly takes time.
What really sounds bad is the part about mocking you, of course.
Yet in order to help you, I suggest patience. Let the casino investigate properly; keep us posted. Let us see how it goes forward.
За мен винаги е същото..за съжаление загубихме парите си
The same to me always..we lost our money unfortunately
Това казино ми изплати след много напред-назад, но все още не е добро казино!
This casino paid me out after a lot of back and forth, but it's still not a good casino!
Mir hat dieses Casino nach langen hin und her eine Auszahlung ausgezahlt, aber trotzdem ist es wirklich kein gutes Casino!
О, това е страхотно! Искам да кажа, че в такава ситуация получаването на парите е, разбира се, най-добрият резултат. Благодаря, че се върна при нас. Вие например имате ли съвет, който бихте искали да добавите към другите? Без да говорим за „не играйте там", разбира се 😀.
Oh, that's great! I mean, in such a situation, getting the money is of course the best outcome. Thanks for getting back to us. Do you, for instance, have any advice you would like to add to others? Not talking about "don't play there," of course 😀.
Здравейте, постоянно се дразня от чата, в един момент стигате до служител, който помага
Hello, I have been constantly annoyed by the chat, at some point you get to an employee who helps
Hallo, ich habe andauernd den Chat genervt irgendwann gerät man an einen Mitarbeiter der hilft
Така че това означава ли, че играчите трябва да вземат от това, че трябва да комуникират с казиното често, когато имат теглене? 🙂
So does this mean that players should take from this that they should communicate with the casino frequently when they have a withdrawal? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.