НачалоФорумОбсъждане на жалбиИзмама с казино Kinbet?

Измама с казино Kinbet?

преди 3 седмици от Valdo
|
581 преглеждания 10 отговора |
|
преди 3 седмици

Здравейте, добър ден, исках да съобщя за това казино Kinbet, създадох акаунт и когато поисках теглене, възникнаха проблеми, поисках да изтегля 380 евро и те дори затвориха акаунта ми, намеквайки за пристрастеността ми към хазарта, когато никога не съм им съобщил този факт. Ако поисках тегленето си, което бях направил, мисля, че са ме измамили. Искате теглене и те затварят акаунта ви.

Моля, стойте далеч от това казино, мирише много лошо и ми задържаха парите.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

file Това е внимателно

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Казиното дори вече не отговаря. Моля, бих искал да знам всички стъпки, които трябва да предприема.

Автоматичен превод:
Valdo
преди 2 седмици

здравейте!

Прегледът на това казино е почти готов за публикуване. Не съм сигурен дали е полезно за наскоро разгледано казино, така че се надявам, че нямате нищо против, ако задам няколко въпроса.

Дори персоналът на казиното да реши, че хазартът ви вреди, бих очаквал внимателно обяснение на предстоящите събития, включително тегленето.

Бихте ли могли да ме уведомите кога е извършено тегленето и кога акаунтът ви е закрит?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Това е решение по собствена воля на казиното, защото не съм им съобщил нищо, но ако закрият сметката ми, могат да правят каквото си искат, но трябва да върнат парите, които са били в сметката, тъй като не ги интересува дали съм пристрастен към хазарта или не.

Те го затвориха едностранно в неделя.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

И го затварят точно когато правиш теглене, което случайно, докато депозирах, не го коментираха.

Те го затвориха едностранно, като се позоваха на проблемите ми с играта, нещо, което никога не коментирам.

Затвориха го в неделя.

Автоматичен превод:
Valdo
преди 2 седмици

Е, сега разбирам.

Нека оставим настрана причината за закриването на сметката. Може би ситуацията не е толкова страшна, колкото изглежда. Независимо от това, не изглежда като благоприятна среда за игра.

Трябва да се концентрираме върху оттеглянето. Според това, което разбирам, вие все още не сте получили средствата от закритата си казино сметка и никой не ви е дал съвет относно това кога и дали ще получите оставащата сума.


Ако това е вярно, тогава със сигурност бих започнал да се оплаквам официално. Ако ви харесва идеята, предлагам ви да прегледате това ръководство 👈

Ще ви помогна с подробности, ако искате; просто ме уведоми.


Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Радка, не можем да пренебрегнем причината, поради която ми закриха акаунта, тъй като е невярна и няма основание. Те ми възстановиха тегленето, но запазиха парите в сметката, когато закриха сметката ми.

Автоматичен превод:
Valdo
преди 2 седмици

Не разбира се.

И все пак, освен ако нито вие, нито аз имаме валидно обяснение за отказа на казиното, няма смисъл да се спекулира; вместо това ще оставя това на жалбата.

Съгласни ли сте, че трябва да изпратите такъв? Прочетохте ли ръководството, което ви изпратих, моля?

За мен жалбата просто изглежда като най-доброто нещо, което можете да направите.

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Как да го направя Радка?

Автоматичен превод:
Valdo
преди 2 седмици

За да подадете жалба, просто следвайте тази връзка и ни уведомете как върви.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини