НачалоФорумОбсъждане на жалбиИзмама с казино Kinbet?

Измама с казино Kinbet?

 от Valdo
|
3 715 преглеждания 59 отговора |
|
1 23

Здравейте, добър ден, исках да съобщя за това казино Kinbet, създадох акаунт и когато поисках теглене, възникнаха проблеми, поисках да изтегля 380 евро и те дори затвориха акаунта ми, намеквайки за пристрастеността ми към хазарта, когато никога не съм им съобщил този факт. Ако поисках тегленето си, което бях направил, мисля, че са ме измамили. Искате теглене и те затварят акаунта ви.

Моля, стойте далеч от това казино, мирише много лошо и ми задържаха парите.

Автоматичен превод:

file Това е внимателно

Автоматичен превод:

Казиното дори вече не отговаря. Моля, бих искал да знам всички стъпки, които трябва да предприема.

Автоматичен превод:
Valdo

здравейте!

Прегледът на това казино е почти готов за публикуване. Не съм сигурен дали е полезно за наскоро разгледано казино, така че се надявам, че нямате нищо против, ако задам няколко въпроса.

Дори персоналът на казиното да реши, че хазартът ви вреди, бих очаквал внимателно обяснение на предстоящите събития, включително тегленето.

Бихте ли могли да ме уведомите кога е извършено тегленето и кога акаунтът ви е закрит?

Автоматичен превод:

Това е решение по собствена воля на казиното, защото не съм им съобщил нищо, но ако закрият сметката ми, могат да правят каквото си искат, но трябва да върнат парите, които са били в сметката, тъй като не ги интересува дали съм пристрастен към хазарта или не.

Те го затвориха едностранно в неделя.

Автоматичен превод:

И го затварят точно когато правиш теглене, което случайно, докато депозирах, не го коментираха.

Те го затвориха едностранно, като се позоваха на проблемите ми с играта, нещо, което никога не коментирам.

Затвориха го в неделя.

Автоматичен превод:
Valdo

Е, сега разбирам.

Нека оставим настрана причината за закриването на сметката. Може би ситуацията не е толкова страшна, колкото изглежда. Независимо от това, не изглежда като благоприятна среда за игра.

Трябва да се концентрираме върху оттеглянето. Според това, което разбирам, вие все още не сте получили средствата от закритата си казино сметка и никой не ви е дал съвет относно това кога и дали ще получите оставащата сума.


Ако това е вярно, тогава със сигурност бих започнал да се оплаквам официално. Ако ви харесва идеята, предлагам ви да прегледате това ръководство 👈

Ще ви помогна с подробности, ако искате; просто ме уведоми.


Автоматичен превод:

Радка, не можем да пренебрегнем причината, поради която ми закриха акаунта, тъй като е невярна и няма основание. Те ми възстановиха тегленето, но запазиха парите в сметката, когато закриха сметката ми.

Автоматичен превод:
Valdo

Не разбира се.

И все пак, освен ако нито вие, нито аз имаме валидно обяснение за отказа на казиното, няма смисъл да се спекулира; вместо това ще оставя това на жалбата.

Съгласни ли сте, че трябва да изпратите такъв? Прочетохте ли ръководството, което ви изпратих, моля?

За мен жалбата просто изглежда като най-доброто нещо, което можете да направите.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Как да го направя Радка?

Автоматичен превод:
Valdo

За да подадете жалба, просто следвайте тази връзка и ни уведомете как върви.

Автоматичен превод:

Потвърдено kinbet казино е измама, те затварят акаунта ви едностранно без причина и без обяснения, много потвърдено.

Автоматичен превод:
User21

Здравейте, първият ми въпрос, който исках да задам, беше каква е причината казиното да направи това. Но виждам, че не сте разбрали нищо. Опитахте ли да им напишете имейл, че искате да знаете защо се е случило това? Имахте ли пари в игралната си сметка и опитахте ли да ги изтеглите?

Автоматичен превод:

Не ти отговарят защо са закрили сметката, само ти казват, че въпросът е прехвърлен в съответния отдел и е така от месец и ако има пари в сметката са измамници.

Автоматичен превод:
User21

Така че, ако имате пари в сметката си, няма да имате интерес да подадете жалба, ако не знаете защо казиното е блокирало акаунта ви?

Автоматичен превод:

Да, разбира се, вече е зададено.

Автоматичен превод:

Ударих джакпот и получих изплащането си на следващия ден. Не може да бъде по-щастлив от това казино!

Автоматичен превод:

здравей Депозирах 2 суми в сметката си. 500 и 350 CZK. Парите бяха взети от моята сметка, но не бяха заредени в КАЗИНОТО. защо??? И така, къде са ми парите???

Автоматичен превод:

Това казино е измама и мами своите играчи, какъвто беше моят случай, и не се замисляйте повече.

Автоматичен превод:

здравей Депозирах 2 суми в сметката си. 500 и 350 CZK. Парите бяха взети от моята сметка, но не бяха заредени в КАЗИНОТО. защо??? И така, къде са ми парите???

Автоматичен превод:

здрасти

Страхувам се, че никой, който не е служител на казино, няма да ви каже къде са вашите депозити. Опитахте ли тяхната поддръжка или вашия доставчик на плащания? Бих започнал от там, ако междувременно ситуацията не се разреши.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини