ФорумОбсъждане на жалбиИграта се срива при 20 000x печалби

Играта се срива при 20 000x печалби (страница 3)

преди 6 месеца от Arttu111
|
7264 преглеждания 65 отговора |
|
12 3 4
преди 6 месеца

Ами те ми дадоха 50 € и просто казаха, че съжалявам за цялото време, което отне и това е. Дори не им отговорих след това.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Приехте ли парите, ако мога да попитам? Бихте ли уведомили Кристина за тази оферта от казиното и във вашата жалба? Можете да използвате тази връзка, ако желаете.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Нямам думи за това. Това не може да е истина? Трудно е да се повярва, че това е решение на доставчика. Надявам се, че могат да направят нещо по въпроса. Ако и на мен ми се случи същото, ще се включа. Още чакам.

Автоматичен превод:
altenhofeugen15
преди 6 месеца

Съжалявам, но не разбирам смисъла на поста ви. Загубих се. Бихте ли обяснили, моля?

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

съжалявам Грешка в превода. Не мога да разбера решението. Това исках да кажа. 50 евро????


Автоматичен превод:
altenhofeugen15
преди 6 месеца

Ох добре. Благодаря ви, че изяснихте това. Да, трябва да изчакаме и да видим как нашият екип за жалби ще се справи с този случай.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Да, казах го в първото си съобщение.

Но те току-що добавиха 50 € към сметката ми, така че наистина нямах друг избор, освен да го приема.

Трябва ли да се оплаквам, че това е твърде ниска сума, защото ~30 000 € се превърнаха в 50 € доста бързо..

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Хахаха. Върнах си залога от 1 евро. Невъзможен!!!!! Това, което видях, беше, че вече бях спечелил доста. Бонус играта спря по средата. Също така ще се опитам да предприема правни действия срещу това.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Казаха, че играта се е сринала поради проблем с паметта.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Аз съм страстен играч. Ако загубя, просто е така. Но това е нечувано. Видях, че играта вече е спечелила нещо. И получих 1 евро обратно. Наистина ли са толкова бедни?

Точно вчера получих 200 евро за игра от друго казино и има 1 евро в тях? Не знам да се смея ли да плача ли?

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
altenhofeugen15
преди 6 месеца

Същото нещо, което ми казаха, така че може да е истинско, но все пак трябва да върнат нещо по-добро, защото използвахме времето си за това.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, казах го в първото си съобщение.

Но те току-що добавиха 50 € към сметката ми, така че наистина нямах друг избор, освен да го приема.

Трябва ли да се оплаквам, че това е твърде ниска сума, защото ~30 000 € се превърнаха в 50 € доста бързо..

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

За съжаление не мога да ви помогна с въпроса ви. Моля, информирайте нашия екип за оплаквания за ситуацията, за да могат да разрешат вашия случай.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Аз съм страстен играч. Ако загубя, просто е така. Но това е нечувано. Видях, че играта вече е спечелила нещо. И получих 1 евро обратно. Наистина ли са толкова бедни?

Точно вчера получих 200 евро за игра от друго казино и има 1 евро в тях? Не знам да се смея ли да плача ли?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Бихте ли могли да опишете проблема, който имате в това казино, с повече подробности? Трудно ми е да го разбера от вашите публикации.🤷‍♀️ Ние със сигурност ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Нямам достъп до историята на игрите си. Пише техническа грешка. Опитах всичко, дори чатът на живо не помогна. Наистина е странно.

Автоматичен превод:
altenhofeugen15
преди 6 месеца

Опитайте се да помолите поддръжката да ви изпрати историята на играта по имейл. Може би това е възможно.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Казиното не иска да ми изпрати данните по имейл въпреки заявката

.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Намерих лице за контакт за лицензодателя на Support Malta и ще ви пиша скоро.

Автоматичен превод:
altenhofeugen15
преди 6 месеца

Добре. Ще чакаме актуализациите.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей, скъпи казино гуру!

Наскоро направих публикация за историята в Trustpilot. Пише, че нищо не правят. не е ли вярно Имам екранни снимки, на които можете ясно да видите, че вече съм реализирал печалба. И ми връщат 1 евро и трябваше да заложа това евро 40 пъти. Когато играех с истински пари. Моля, кажете ми какво направихте? „Доставчикът е виновен и ние не можем да направим нищо. За мен това означава да не правя нищо. благодаря ви

Сега искат да блокират публикацията ми в Trustpilot.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
altenhofeugen15
преди 1 месец

Спомням си този твой случай. Опитахте ли да пишете на доставчика на играта? Видях, че грешката е на тяхна страна и затова казиното вероятно не е могло да направи много по въпроса. Със сигурност би било полезно доставчикът да коментира това и да научи повече за целия случай.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

благодаря за отговора

Казиното е гарант. Всичко в едно онлайн казино е свързано с доставчика. За каква гаранция е отговорно казиното? Депозити и тегления? Много бързо го заметоха под килима. Доставчикът не е достъпен. Подадох и жалба до лицензодателя. Безрезултатно. моля помогнете ми Ще докладвам и това. благодаря ви


Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини