Приехте ли парите, ако мога да попитам? Бихте ли уведомили Кристина за тази оферта от казиното и във вашата жалба? Можете да използвате тази връзка, ако желаете.
Have you accepted the money, if I may ask? Could you inform Kristina about this offer from the casino in your complaint as well? You can use this link if you wish.
Нямам думи за това. Това не може да е истина? Трудно е да се повярва, че това е решение на доставчика. Надявам се, че могат да направят нещо по въпроса. Ако и на мен ми се случи същото, ще се включа. Още чакам.
I have no words for this. This can't be true? It's hard to believe that this is the provider's decision. I hope they can do something about it. If the same thing happens to me, I'll join in. I'm still waiting.
Ich habe keine Worte für sowas. Das kann doch nicht wahr sein? Schwer zu glauben, dass das die Entscheidung von Provider ist. Ich hoffe man kann da irgendwie dagegen vorgehen. Wenn bei mir das Gleiche ist, dann stoß ich mich dazu. Ich warte immer noch.
Съжалявам, но не разбирам смисъла на поста ви. Загубих се. Бихте ли обяснили, моля?
Sorry, but I do not understand the meaning of your post. I got lost. Could you explain, please?
съжалявам Грешка в превода. Не мога да разбера решението. Това исках да кажа. 50 евро????
Sorry. Translation error. I can't understand the decision. That's what I wanted to say. 50 euros????
Sorry. Übersetzungsfehler. Ich kann die Entscheidung nicht verstehen. Das wollte ich sagen. 50 Euro????
Ох добре. Благодаря ви, че изяснихте това. Да, трябва да изчакаме и да видим как нашият екип за жалби ще се справи с този случай.
Oh, ok. Thank you for clarifying that. Yeah, we need to wait and see how our complaint team will go with this case.
Да, казах го в първото си съобщение.
Но те току-що добавиха 50 € към сметката ми, така че наистина нямах друг избор, освен да го приема.
Трябва ли да се оплаквам, че това е твърде ниска сума, защото ~30 000 € се превърнаха в 50 € доста бързо..
Yea I said it in my first message.
But they just added the 50€ to my account so didnt really have any other choice other accept that.
Should I complain that is too low amount because ~30 000€ turned to 50€ pretty fast..
Хахаха. Върнах си залога от 1 евро. Невъзможен!!!!! Това, което видях, беше, че вече бях спечелил доста. Бонус играта спря по средата. Също така ще се опитам да предприема правни действия срещу това.
Ha ha ha. I got my 1 euro stake back. Impossible!!!!! What I saw was that I had already won quite a bit. The bonus game stopped halfway through. I will also try to take legal action against this.
Ha ha ha. Ich habe mein Einsatz von 1 Euro zurück gakriegt. Unmöglich!!!!! Was ich gesehen habe das ich schon etliches gewonnen habe. Das bonusspiel ist mittendrin abgebrochen. Ich werde auch versuchen Rechtlich dagegen vorzugehen.
Аз съм страстен играч. Ако загубя, просто е така. Но това е нечувано. Видях, че играта вече е спечелила нещо. И получих 1 евро обратно. Наистина ли са толкова бедни?
Точно вчера получих 200 евро за игра от друго казино и има 1 евро в тях? Не знам да се смея ли да плача ли?
I'm a passionate player. If I lose, that's just how it is. But this is unheard of. I saw that the game had already won something. And I got 1 euro back. Are they really that poor?
Just yesterday I got 200 euros to play with from another casino and there's 1 euro in it? I don't know, should I laugh or cry?
Ich bin ein leidenschaftlicher Spieler. Wenn ich verliere ist das halt so. Aber das ist unerhört. Dabei habe ich gesehen, dass das Spiel schon was gewonnen hat. Und ich kriege 1 Euro Einsatz zurück. Sind die wirklich so arm?
Ich habe gerade gestern einfach so 200 Euro zum spielen gekriegt von anderen Casino und da ist 1 Euro drin? Ich weiß nicht muss ich lachen oder weinen?
Същото нещо, което ми казаха, така че може да е истинско, но все пак трябва да върнат нещо по-добро, защото използвахме времето си за това.
Same thing they said to me so it might be real thing, but still they should give something better back, because we used our time to that.
Да, казах го в първото си съобщение.
Но те току-що добавиха 50 € към сметката ми, така че наистина нямах друг избор, освен да го приема.
Трябва ли да се оплаквам, че това е твърде ниска сума, защото ~30 000 € се превърнаха в 50 € доста бързо..
Yea I said it in my first message.
But they just added the 50€ to my account so didnt really have any other choice other accept that.
Should I complain that is too low amount because ~30 000€ turned to 50€ pretty fast..
За съжаление не мога да ви помогна с въпроса ви. Моля, информирайте нашия екип за оплаквания за ситуацията, за да могат да разрешат вашия случай.
Sorry I can not help you with your question. Please inform our complaint team about the situation so they can solve your case.
Аз съм страстен играч. Ако загубя, просто е така. Но това е нечувано. Видях, че играта вече е спечелила нещо. И получих 1 евро обратно. Наистина ли са толкова бедни?
Точно вчера получих 200 евро за игра от друго казино и има 1 евро в тях? Не знам да се смея ли да плача ли?
I'm a passionate player. If I lose, that's just how it is. But this is unheard of. I saw that the game had already won something. And I got 1 euro back. Are they really that poor?
Just yesterday I got 200 euros to play with from another casino and there's 1 euro in it? I don't know, should I laugh or cry?
Ich bin ein leidenschaftlicher Spieler. Wenn ich verliere ist das halt so. Aber das ist unerhört. Dabei habe ich gesehen, dass das Spiel schon was gewonnen hat. Und ich kriege 1 Euro Einsatz zurück. Sind die wirklich so arm?
Ich habe gerade gestern einfach so 200 Euro zum spielen gekriegt von anderen Casino und da ist 1 Euro drin? Ich weiß nicht muss ich lachen oder weinen?
Бихте ли могли да опишете проблема, който имате в това казино, с повече подробности? Трудно ми е да го разбера от вашите публикации.🤷♀️ Ние със сигурност ще се опитаме да ви помогнем.
Could you please describe the issue you have at this casino with more details? I find it hard to understand it from your posts.🤷♀️ We will surely try to help you out.
Нямам достъп до историята на игрите си. Пише техническа грешка. Опитах всичко, дори чатът на живо не помогна. Наистина е странно.
I can't access my game history. It says technical error. I've tried everything, even live chat didn't help. It's really weird.
Ich komme nicht an meine Gamehistory ran. Technischer Fehler steht da. Ich habe alles versucht auch Live-Chat hat nicht geholfen. Ganz komisch.
Опитайте се да помолите поддръжката да ви изпрати историята на играта по имейл. Може би това е възможно.
Try to ask the support to send you the game history by email. Perhaps that could be possible.
Намерих лице за контакт за лицензодателя на Support Malta и ще ви пиша скоро.
I have found a contact for Support Malta Licensor and will write to you shortly.
Ich habe ein Kontakt zu Support Malta Lizenzgeber gefunden und werde auch demnächst auch an Sie schreiben.
Здравей, скъпи казино гуру!
Наскоро направих публикация за историята в Trustpilot. Пише, че нищо не правят. не е ли вярно Имам екранни снимки, на които можете ясно да видите, че вече съм реализирал печалба. И ми връщат 1 евро и трябваше да заложа това евро 40 пъти. Когато играех с истински пари. Моля, кажете ми какво направихте? „Доставчикът е виновен и ние не можем да направим нищо. За мен това означава да не правя нищо. благодаря ви
Сега искат да блокират публикацията ми в Trustpilot.
Hello dear Casino Guru!
I recently made a post about the story on Trustpilot. It says that they are not doing anything. Isn't that true? I have screenshots where you can clearly see that I have already made a profit. And I get 1 euro refunded and I had to bet that euro 40 times. When I played with real money. Please tell me what you did? "The provider is to blame and we can't do anything." For me that means do nothing. Thank you!
Now they want to block my post on Trustpilot.
Hallo lieber Casino Guru!
Ich habe vor kurzem ein Beitrag zu der Geschichte bei Trustpilot gemacht. Dort steht, dass sie nix unternehmen. Ist das nicht wahr? Ich habe Screenshots, da wo eindeutig zu sehen, das ich schon Gewinnen erzielt habe. Und ich kriege 1 Euro Erstattung und das Euro musste ich 40 mal setzen. Da wo ich mit real Geld gespielt habe. Sagen sie bitte, was sie unternommen haben? "Provider ist schuld und wir können nix machen". Das ist für mich, nix unternehmen. Danke!
Jetzt wollen sie noch mein Beitrag bei Trustpilot sperren.
Спомням си този твой случай. Опитахте ли да пишете на доставчика на играта? Видях, че грешката е на тяхна страна и затова казиното вероятно не е могло да направи много по въпроса. Със сигурност би било полезно доставчикът да коментира това и да научи повече за целия случай.
I remember this case of yours. Did you try to write to the game provider? I saw that the fault was on their side and that's why the casino was probably not able to do much about it. It would certainly be useful to have the provider comment on this and know more of the whole case.
благодаря за отговора
Казиното е гарант. Всичко в едно онлайн казино е свързано с доставчика. За каква гаранция е отговорно казиното? Депозити и тегления? Много бързо го заметоха под килима. Доставчикът не е достъпен. Подадох и жалба до лицензодателя. Безрезултатно. моля помогнете ми Ще докладвам и това. благодаря ви
Thanks for the reply.
The casino is the guarantor. Everything in an online casino has to do with the provider. What guarantee is the casino responsible for? Deposits and withdrawals? They swept it under the carpet very quickly. The provider is not reachable. I also made a complaint to the licensor. To no avail. Please help me. I will report this as well. Thank you!
Danke für die Antwort.
Casino ist Garantie geber. Alles in einem online Casino, hat es mit Provider zu tun. Für welche Garantie ist den Casino zuständig? Einzahlung und Auszahlung? Sie haben es sehr schnell unter den Tisch geschoben. Der Provider ist nicht erreichbar. Habe auch Beschwerde bei Lizenzgeber gemacht. Ohne Erfolg. Bitte helfen Sie mir. Ich werde das auch so berichten. Danke!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.