ФорумОбсъждане на жалбиИграта се срива при 20 000x печалби

Играта се срива при 20 000x печалби (страница 2)

преди 4 месеца от Arttu111
|
4972 преглеждания 56 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 4 месеца

Колко време могат да отнемат? Вече чакам 5 дни.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Колко време могат да отнемат? Вече чакам 5 дни.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ами получих първото си „поправяне" за 3 дни, така че бих казал, че това е минимумът и някъде бях чел, че може да отнеме до 90 дни, но не съм сигурен дали това е надеждна информация.

Но честно казано, дори не мога да ви кажа този отговор, защото и аз не знам🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Актуализиране...

Казиното се свърза с мен и каза, че доставчикът е казал, че играта изостава и аз се опитах да манипулирам тази игра, като опреснявам играта няколко пъти...

И тогава те свързаха няколко снимки и имаше огън в дупката 2 и различен залог и време на часовника...

Това е толкова странно.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте! Какво имате предвид под актуализиране? Няколко пъти съм излизал и влизал отново. Това ли очаквам и аз? Несправедлива!!! Играете с часове, инвестирате пари, достигате до бонус играта и тогава се случва нещо подобно.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Но никой не ми казва дума. Чакам от понеделник.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте! Какво имате предвид под актуализиране? Няколко пъти съм излизал и влизал отново. Това ли очаквам и аз? Несправедлива!!! Играете с часове, инвестирате пари, достигате до бонус играта и тогава се случва нещо подобно.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте! Да, това е толкова нечестно… Но има нещо сенчесто в това, защото те свързаха файловете с различна игра, залог и време…

Отново се свързах с казиното...

Да се надяваме на нашето най-добро и че ще получите отговор твърде скоро

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Необходима е всякаква помощ и подозрителен текст тук!

Предишно изображение, което получих, след като им изпратих, че има грешна игра и т.н.

Те казаха, че изпращат грешни файлове и тази снимка.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, но бих искал да знам какви опции ме очакват? Не можете да повторите играта, нали? И така, как ще ми бъде изплатено? Казиното казва, че няма да претърпя загуби.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Трябва да зададете този вид въпроси на поддръжката на казиното; Сигурен съм, че те ще могат да ви дадат отговори. Уведомете ни със сигурност как ще бъде решен проблемът.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Необходима е всякаква помощ и подозрителен текст тук!

Предишно изображение, което получих, след като им изпратих, че има грешна игра и т.н.

Те казаха, че изпращат грешни файлове и тази снимка.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

След като прочетох всички ваши публикации, бих ви препоръчал да опитате и да се свържете с нашия екип за оплаквания. Те ще го разгледат и ще се опитат да помогнат. Моля, изпратете жалба, като следвате тази връзка . Уведомете ни, моля, ако имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

В момента трудно мога да се оплача, тъй като чакам решение.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

След като прочетох всички ваши публикации, бих ви препоръчал да опитате и да се свържете с нашия екип за оплаквания. Те ще го разгледат и ще се опитат да помогнат. Моля, изпратете жалба, като следвате тази връзка . Уведомете ни, моля, ако имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, изпращам им пълна история. Все още ви благодаря за помощта, след като този случай тръгна по този начин.

Сега да се надяваме на най-доброто от altenhofeugen15!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Току-що се свързах с казиното. Явно все още разследват и трябва да изчакам. В противен случай ще имам много въпроси и няма да получа отговори. Какво можете да прекарате една седмица в разследване? аз не разбирам

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

В момента трудно мога да се оплача, тъй като чакам решение.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това вероятно е разумно, така че нека изчакаме и да видим какво ще ви кажат и въз основа на това ще видим какво ще се случи и как ще се развие всичко.

Ще чакаме новини.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, изпращам им пълна история. Все още ви благодаря за помощта, след като този случай тръгна по този начин.

Сега да се надяваме на най-доброто от altenhofeugen15!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, пожелавам и на двама ви само добър резултат. ☘️

Що се отнася до оплакването ви , виждам, че Кристина вече ви е отговорила, така че не се колебайте да отговорите на въпросите й, за да може тя да продължи.

Както и да е, когато се свързахте с казиното последния път, разбрахте ли нещо? Четох, че става доста заплетено.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ами последното нещо, което казаха е, че има грешка/бъг в това завъртане и завъртането се отменя.

Прочетох множество публикации за един и същ „бъг", така че вече не съм сигурен дали казиното казва истината или не

Автоматичен превод:
Arttu111
преди 4 месеца

Понякога може да се появи грешка или бъг, но най-важното е, според мен, казиното да има желание да го поправи по някакъв начин. Така че нека видим какъв ще бъде резултатът от това. Надявам се скоро да намерят решение на вашия случай.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Колко време може да отнеме един доставчик с такъв въпрос? Все още нямам отговор. Благодаря!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Понякога може да се появи грешка или бъг, но най-важното е, според мен, казиното да има желание да го поправи по някакъв начин. Така че нека видим какъв ще бъде резултатът от това. Надявам се скоро да намерят решение на вашия случай.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ами те ми дадоха 50 € и просто казаха, че съжалявам за цялото време, което отне и това е. Дори не им отговорих след това.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Колко време може да отнеме един доставчик с такъв въпрос? Все още нямам отговор. Благодаря!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Наистина зависи от случая и какво точно трябва да направят от страна на доставчика. Съжалявам, но нямаме отговор на вашия въпрос.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини