Ами получих първото си „поправяне" за 3 дни, така че бих казал, че това е минимумът и някъде бях чел, че може да отнеме до 90 дни, но не съм сигурен дали това е надеждна информация.
Но честно казано, дори не мога да ви кажа този отговор, защото и аз не знам🤷♂️
Well I got my first "fix" in 3 days so I would say that is the minium and somewhere I read that can take up to 90 days, but I am not sure if it was reliable information.
But to be honest I cant even tell you that answer because I dont know either🤷♂️
Актуализиране...
Казиното се свърза с мен и каза, че доставчикът е казал, че играта изостава и аз се опитах да манипулирам тази игра, като опреснявам играта няколко пъти...
И тогава те свързаха няколко снимки и имаше огън в дупката 2 и различен залог и време на часовника...
Това е толкова странно.
Update…
Casino contacted me and said that provider said that game was lagging and I tried to manipulate that game by refreshing the game multilple times…
And then they linked some pictures and there was fire in the hole 2 and different bet and clock time…
That is so strange.
Здравейте! Какво имате предвид под актуализиране? Няколко пъти съм излизал и влизал отново. Това ли очаквам и аз? Несправедлива!!! Играете с часове, инвестирате пари, достигате до бонус играта и тогава се случва нещо подобно.
Hello! What do you mean by updating? I've logged out and logged back in several times. Is that what I'm expecting too? Unfair!!! You play for hours, invest money, reach the bonus game and then something like this happens.
Hallo! Was soll das heißen aktualisieren? Ich habe auch mehrmals ausgeloggt und wieder eingeloggt. Erwartet mich das auch? Ungerecht!!! Man spielt Stundenlang, investiert Geld, erreicht das Bonusspiel und dann sowas.
Здравейте! Какво имате предвид под актуализиране? Няколко пъти съм излизал и влизал отново. Това ли очаквам и аз? Несправедлива!!! Играете с часове, инвестирате пари, достигате до бонус играта и тогава се случва нещо подобно.
Hello! What do you mean by updating? I've logged out and logged back in several times. Is that what I'm expecting too? Unfair!!! You play for hours, invest money, reach the bonus game and then something like this happens.
Hallo! Was soll das heißen aktualisieren? Ich habe auch mehrmals ausgeloggt und wieder eingeloggt. Erwartet mich das auch? Ungerecht!!! Man spielt Stundenlang, investiert Geld, erreicht das Bonusspiel und dann sowas.
Здравейте! Да, това е толкова нечестно… Но има нещо сенчесто в това, защото те свързаха файловете с различна игра, залог и време…
Отново се свързах с казиното...
Да се надяваме на нашето най-добро и че ще получите отговор твърде скоро
Hello! Yeah that is so unfair… But there is something shady about this because they linked the files with different game, bet and time…
I contacted casino again…
Lets hope for our best and that you will get a respond too soon
Необходима е всякаква помощ и подозрителен текст тук!
Предишно изображение, което получих, след като им изпратих, че има грешна игра и т.н.
Те казаха, че изпращат грешни файлове и тази снимка.
Any help and suspicous text here is needed!
Previous image I got after I send them that there was wrong game etc.
They said that they send wrong files and that picture.
Да, но бих искал да знам какви опции ме очакват? Не можете да повторите играта, нали? И така, как ще ми бъде изплатено? Казиното казва, че няма да претърпя загуби.
Yes, but I would like to know what options await me? You can't repeat the game, can you? So how will I be paid out? The casino says that I won't suffer any losses.
Ja, aber mich würde es interessieren welche Möglichkeiten mich erwarten? Man kann doch nicht das Spiel wiederholen? Wie werde ich also ausgezahlt? Es wird gesagt bei Casino das ich kein Verlust erleide.
Трябва да зададете този вид въпроси на поддръжката на казиното; Сигурен съм, че те ще могат да ви дадат отговори. Уведомете ни със сигурност как ще бъде решен проблемът.
You should ask the support of the casino this kind of question; I am sure they will be able to give you answers. Let us know, for sure, how the issue will be solved.
Необходима е всякаква помощ и подозрителен текст тук!
Предишно изображение, което получих, след като им изпратих, че има грешна игра и т.н.
Те казаха, че изпращат грешни файлове и тази снимка.
Any help and suspicous text here is needed!
Previous image I got after I send them that there was wrong game etc.
They said that they send wrong files and that picture.
След като прочетох всички ваши публикации, бих ви препоръчал да опитате и да се свържете с нашия екип за оплаквания. Те ще го разгледат и ще се опитат да помогнат. Моля, изпратете жалба, като следвате тази връзка . Уведомете ни, моля, ако имате нужда от помощ.
After reading all your posts, I would recommend you try and contact our complaint team. They will have a look at it and try to help out. Please submit a complaint by following this link. Let us know, please, if you need any assistance.
След като прочетох всички ваши публикации, бих ви препоръчал да опитате и да се свържете с нашия екип за оплаквания. Те ще го разгледат и ще се опитат да помогнат. Моля, изпратете жалба, като следвате тази връзка . Уведомете ни, моля, ако имате нужда от помощ.
After reading all your posts, I would recommend you try and contact our complaint team. They will have a look at it and try to help out. Please submit a complaint by following this link. Let us know, please, if you need any assistance.
Да, изпращам им пълна история. Все още ви благодаря за помощта, след като този случай тръгна по този начин.
Сега да се надяваме на най-доброто от altenhofeugen15!
Yeah I send them a full story. Thank you still for your help after this case went this way.
Now lets hope for altenhofeugen15 best!
Току-що се свързах с казиното. Явно все още разследват и трябва да изчакам. В противен случай ще имам много въпроси и няма да получа отговори. Какво можете да прекарате една седмица в разследване? аз не разбирам
I've just contacted the casino. Apparently they're still investigating and I have to wait. Otherwise I'll have lots of questions and won't get any answers. What can you spend a week investigating? I don't understand.
Habe gerade Casino kontaktiert. Es wird angeblich noch untersucht und ich muss warten. Sonst habe ich viele Fragen und kriege keine Antworten. Was kann man da eine Woche lang untersuchen? Verstehe nicht.
Това вероятно е разумно, така че нека изчакаме и да видим какво ще ви кажат и въз основа на това ще видим какво ще се случи и как ще се развие всичко.
Ще чакаме новини.
That's probably reasonable, so let's wait and see what they tell you and based on that we'll see what happens and how it all unfolds.
We will wait for news.
Да, изпращам им пълна история. Все още ви благодаря за помощта, след като този случай тръгна по този начин.
Сега да се надяваме на най-доброто от altenhofeugen15!
Yeah I send them a full story. Thank you still for your help after this case went this way.
Now lets hope for altenhofeugen15 best!
Да, пожелавам и на двама ви само добър резултат. ☘️
Що се отнася до оплакването ви , виждам, че Кристина вече ви е отговорила, така че не се колебайте да отговорите на въпросите й, за да може тя да продължи.
Както и да е, когато се свързахте с казиното последния път, разбрахте ли нещо? Четох, че става доста заплетено.
Yes, I wish both of you only a good result. ☘️
As for your complaint, I see that Kristina has already replied to you, so feel free to answer her questions so she can move on.
Anyway, when you contacted the casino last time did you find out anything ? I've read that it's getting pretty convoluted.
Ами последното нещо, което казаха е, че има грешка/бъг в това завъртане и завъртането се отменя.
Прочетох множество публикации за един и същ „бъг", така че вече не съм сигурен дали казиното казва истината или не
Well last thing they said was there was a error/bug in that spin and the spin is canceled.
I’ve read multiple posts about same "bug" so I am not anymore sure if casino is telling the truth or not
Понякога може да се появи грешка или бъг, но най-важното е, според мен, казиното да има желание да го поправи по някакъв начин. Така че нека видим какъв ще бъде резултатът от това. Надявам се скоро да намерят решение на вашия случай.
An error or a bug can appear sometimes, but the most important thing is, in my opinion, for the casino to be willing to fix it somehow. So let's see what the result of this will be. I hope they will be able to find a solution to your case soon.
Колко време може да отнеме един доставчик с такъв въпрос? Все още нямам отговор. Благодаря!
How long can a provider take with such a matter? I still don't have an answer. Thanks!
Wie lange darf denn ein Provider mit solche Angelegenheit sich Zeit lassen? Ich habe immer noch keine Antwort. Danke!
Понякога може да се появи грешка или бъг, но най-важното е, според мен, казиното да има желание да го поправи по някакъв начин. Така че нека видим какъв ще бъде резултатът от това. Надявам се скоро да намерят решение на вашия случай.
An error or a bug can appear sometimes, but the most important thing is, in my opinion, for the casino to be willing to fix it somehow. So let's see what the result of this will be. I hope they will be able to find a solution to your case soon.
Колко време може да отнеме един доставчик с такъв въпрос? Все още нямам отговор. Благодаря!
How long can a provider take with such a matter? I still don't have an answer. Thanks!
Wie lange darf denn ein Provider mit solche Angelegenheit sich Zeit lassen? Ich habe immer noch keine Antwort. Danke!
Наистина зависи от случая и какво точно трябва да направят от страна на доставчика. Съжалявам, но нямаме отговор на вашия въпрос.
It really depends on the case and what exactly they need to do on the provider's side. I'm sorry, but we do not have an answer to your question.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.