ФорумОбсъждане на жалбиГрешка 22bet отказана от грешка при обработка на плащането от оператора

Грешка 22bet отказана от грешка при обработка на плащането от оператора (страница 2)

преди 3 години от FCOLLPAST
|
14445 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 7 месеца

Здравейте, имам същия проблем с 1xbet, когато се опитвам да изтегля средствата си с моята карта mastercard или visa, получавам, че транзакцията е одобрена и след това показва, че е отхвърлена и също така ми дава грешка, тези съответно за всяка карта. Опитах се да се свържа с техническата служба, но те не ми дадоха отговор и нямам друг начин да изтегля парите, тъй като нямам акаунт в останалите опции, които ви дават за избор.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хм, това звучи сложно!

Бих искал да помогна, но това е нещо, което самото казино трябва да ви посъветва. 😕

Можете ли да се свържете с някого от казиното? Не съм сигурен какво имате предвид под "техническо обслужване", нали знаете.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Създадох електронен портфейл, всичко е наред

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хубаво е да го чуя!

Какво ще кажете за поддръжката отзивчиви ли са? 🤔

Автоматичен превод:
alex26
преди 7 месеца

Здравей, добър вечер @alex26 .. Аз също имам същия проблем като теб, абсолютно същият. Те одобряват тегленето ми, но след това минават 15 минути и оператор го отхвърля. Ще прикача снимка на съобщението, което ми казват. Депозирах с дебитна карта MasterCard и искам да изтегля със същия метод, но те го отхвърлят. Алекс, ако успееш да го решиш, ще ми пишеш ли? Много благодаря.

file

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Нямах проблеми, така че да, благодаря!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей, добър вечер @alex26 .. Аз също имам същия проблем като теб, абсолютно същият. Те одобряват тегленето ми, но след това минават 15 минути и оператор го отхвърля. Ще прикача снимка на съобщението, което ми казват. Депозирах с дебитна карта MasterCard и искам да изтегля със същия метод, но те го отхвърлят. Алекс, ако успееш да го решиш, ще ми пишеш ли? Много благодаря.

file

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

здрасти Също така, казиното не ви каза никаква причина, поради която не можете да направите теглене и пише грешка при обработката?

От колко време сте в тази ситуация?

Както и да е, надявам се alex26 да се свърже с вас и да се опита да ви помогне с част от информацията си. Ще изчакаме. Надявам се дотогава всичко да се оправи.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Нямах проблеми, така че да, благодаря!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Е, радвам се да видя, че нямаш проблем. Ако се появи нещо ново, не се колебайте да ни уведомите.

Желая ви късмет. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Здравейте. Не. Изпратих съобщение до поддръжката, те ми казаха, че няма проблем с моя оператор. Казаха ми да изчистя кеша и бисквитките от страницата и да вляза отново и да опитам. Направих това, което ме помолиха и сега, когато искам да изтегля пари по същия метод (mastercard), ми казва: "Неуспешно свързване с платежната система." Току-що изпратих съобщение за поддръжка отново, надявам се да ми отговорят, защото истината е, че съм вложил много пари в игра и че когато дойде време да спечеля, те не ми позволяват да ги изтегля, това наистина ме разочарова.

Автоматичен превод:
axelnicolasschenkel
преди 7 месеца

Със сигурност и аз бих се разочаровал, ако и на мен ми се случат подобни неща. 😥

Както и да е, нека изчакаме и да видим какво пише поддръжката този път, когато системата ви изведе грешка.

Един въпрос, колко време продължава ситуацията ви с оттегляне?

Ще чакам отговор

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини