ФорумОбсъждане на жалбиГрешка 22bet отказана от грешка при обработка на плащането от оператора

Грешка 22bet отказана от грешка при обработка на плащането от оператора

преди 3 години от FCOLLPAST
|
14218 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 години

Преди много време депозирах приблизително 135 сола, като еквивалент на около 30 евро, и ги играх, докато не получих около 219,5 сола, сега искам да тегля чрез дебитна карта (Mastercard), от същата, която депозирах и която има същите данни като моя акаунт и получавам отказана грешка от грешка при обработка на плащането от оператора, но банката (scotiabank) може и получава преводи от букмейкъри

Автоматичен превод:
FCOLLPAST
преди 3 години

Здравейте, това е много често срещан проблем с Mastercard. Доста често се случва играчите да могат да депозират с Mastercard, но е невъзможно да се върнат обратно на картата. Вероятно трябва да опишете проблема си в казиното и след това да поискате теглене по банковата си сметка (предполагам, че вашата Mastercard е свързана с вашата банкова сметка). След това ще трябва да изпратите доказателство до казината, показващо, че банковата сметка ви принадлежи (така например изпращате банково извлечение). Тогава той би могъл да изтегли парите по банковата ви сметка.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Благодаря за разяснението, има ли формат за изпращане на имейл до имейл акаунта на компанията за плащане? Или с някой, който може да се свърже с мен? Тъй като онлайн поддръжката ми казва само да използвам алтернатива. Или просто давате предложение?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Изпитвах същия проблем с 22bet. Успяхте ли да се оттеглите от днес?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих теглене от 22 залога, сега се казва, че е одобрен и че парите се превеждат в очакване на потвърждението на оператора, мога ли да бъда уверен или мога да получа някаква негативна изненада?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих теглене от 22 залога, сега се казва, че е одобрен и че парите се превеждат в очакване на потвърждението на оператора, мога ли да бъда уверен или мога да получа някаква негативна изненада?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изглежда добре, но никога не е на 100%, докато не видите парите по банковата си сметка. Понякога парите могат да се върнат към вашата казино сметка поради технически проблеми от страна на доставчика на плащания. Дръжте ни актуализирани 🙂

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Надявам се, че всичко върви добре, обадих се и на тях и те ми казаха, че всичко е наред за тях и те одобриха превода и ми казаха да изчакам той да бъде кредитиран в сметката ми в рамките на 7 дни, за някой, който вече е направил заявка за банков превод и излезе като одобрен резултат и паричен превод в очакване на потвърждение от оператора може да ми каже дали всичко е минало добре в крайна сметка, моля

Автоматичен превод:
преди 2 години

Помислете, че заявката е направена днес в 16:30 и все още е одобрена, обикновено ако не е успешна, казвате ли я веднага или дори след няколко дни?

Автоматичен превод:
Davi.97
преди 2 години

Имахме случаи, споменати по-рано на този форум, при които тегленето им беше одобрено и парите се върнаха към сметката на казиното след около 10 дни. Но това е по-скоро изключение. Ако те са го одобрили, наистина трябва да го получите в рамките на 7 работни дни, както те споменаха. Всъщност трябва да е по-бързо. Бих казал 4 работни дни.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Казаха ми, че заявката е одобрена за тях, но трябва да изчакам имейла относно проверката на плащанията чрез SEPA. Затова трябва да изчакам имейла, за да разбера дали трябва да изчакам кредита или да изпратя документа.

какво означава ?

Автоматичен превод:
преди 2 години

след като направих искане за оттегляне и бях одобрен, трябваше да изпратя документа си, за да разреша прехвърлянето на SEPA към проверката на пощата, след това ме помолиха да проверя адреса си и изпратих извлечение от акаунт, където има моят адрес, който е моето име и накрая те ми отговориха с тази поща:

Уважаеми потребител,

Благодаря за предоставената информация.

Вашите документи са в процес на проверка.

Тегленето по банков път след изпращане на документите може да отнеме от 2 до 5 банкови дни.

Моля, изчакайте окончателния статус на оттегляне.

какво означава ?

Автоматичен превод:
Davi.97
преди 2 години

Тъй като казват, че документите се преглеждат, трябва да изчакате, докато одобрят документите, които сте им изпратили. Ако всичко е наред, те трябва да обработят оттеглянето, тъй като ще разполагат с всички необходими документи.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, обадих се днес и те ми казаха, че просто трябва да видя статуса на оттегляне в заявлението. Така че не трябва да чакам да отговорят по имейл, но трябва да видя състоянието на оттеглянето.

Автоматичен превод:
Davi.97
преди 2 години

Да, но тъй като е уикенд, банките са затворени, така че те днес няма да стигнат до сметката ви.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сиси Знам, само се надявам да няма повече проблеми и парите да пристигат в сметката ми без проблеми

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро, може ли някой да ми помогне? Депозирам с карта Visa в букмейкъра 22bet и искам да изтегля парите си в банковата си сметка и ми отхвърлят, направих го по алтернативния метод и ми казват, че има технически проблеми и трябва да използвам алтернативни методи, Нямам електронни портфейли, не искам да депозирам за тях, тъй като ме е страх, че ще ми кажат, че не е възможно.

Автоматичен превод:
Davi.97
преди 1 година

Добро утро приятелю, на кой номер звънна?

Автоматичен превод:
dacker15
преди 1 година

Здравейте, съжалявам да чуя за вашите проблеми. Всъщност си спомням подобни случаи, споменати тук във форума и също така си спомням, че играчите бяха от Перу, Чили и Парагвай. Изглежда, че някои южноамерикански банки имат проблеми с приемането на пари от определени онлайн казина.

Разбирам, че не искате да създавате електронни портфейли или дори крипто портфейли, но се страхувам, че няма да има друг начин и може да ви потрябва в бъдеще. Просто се опитайте да попитате казиното за тяхната препоръка относно това кой метод на плащане биха ви предложили и следвайте тази препоръка, въпреки че вярвам, че това не е най-удобният начин за теглене за вас.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, имам същия проблем с 1xbet, когато се опитвам да изтегля средствата си с моята карта mastercard или visa, получавам, че транзакцията е одобрена и след това показва, че е отхвърлена и също така ми дава грешка, тези съответно за всяка карта. Опитах се да се свържа с техническата служба, но те не ми дадоха отговор и нямам друг начин да изтегля парите, тъй като нямам акаунт в останалите опции, които ви дават за избор.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Създадох електронен портфейл, всичко е наред

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
tour_fashm_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини