НачалоФорумОбсъждане на жалбиДебело пиратско казино

Дебело пиратско казино (страница 2)

 от Grantf73
|
2 468 преглеждания 21 отговора |
|
1 2

Здравейте, моля, помогнете ми да получа последното си теглене. Изтеглих на 17-ти, той посочва 3-дневен процес, но имам друго лошо предчувствие, че няма да получа тегленето си отново. Чаках 2 седмици последния път. Също така искам сметката ми да бъде затворена, след като го получих. Четох отзивите и почти всички казват, че не обичат да изплащат и забавят средства и никога не затварят акаунти, след като ги помолите

Автоматичен превод:
Frosty02

Бихме могли да ви помогнем, но тъй като чакате само няколко дни, нашият екип ще остави казиното да има време засега. Ако все още не съм го споменал, ние също даваме на казината 14 дни да изпратят парите на играча и ако не го направят, ние се свързваме с казиното. Така че вероятно няма да ви помогне да подадете жалба все още. Бих отишъл за може би 10 дни, защото нашият екип винаги трябва да проверява нещата и да ви пита за ситуацията, за да се свърже с казиното. Но ако го настроите сега, все още няма да има комуникация между нас и тях.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини