ФорумОбсъждане на жалбиДебело пиратско казино

Дебело пиратско казино

преди 3 дни от Grantf73
|
173 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 дни

На 5 ноември играех игра на сайта на fat pirate и спечелих бонус рунда. Продължих да избирам определени топки, както ме помолиха 2 Обърнах 2 червени, 2 лилави, 2 сини и 1 зелена при избора на следващата си топка играта никога не разкри цвета, но просто се срина, давайки ми грешка file

прекарах по-голямата част от седмицата в чат на живо без отговор какво се е случило Отидох отново на сайта в петък сутринта само за да открия, че играта дори вече не е там и все още нямам обяснение или отговор

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Извинявам се, разбира се, но какво очаквахте от казино с името - Fat pirate?

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Честността да платя това, което дължат, изглежда съвсем очевидно, че съм ударил 1 от по-големите джакпоти или каква друга причина биха имали да премахнат играта от сайта

Автоматичен превод:
Grantf73
преди 2 дни

здравейте!

Почти звучи така, сякаш поддръжката не е добре запозната с проблема и въз основа на факта, че не сте успели да намерите играта по-късно, може да е нещо, свързано с доставчика на играта.

Предполагам, че трябва да е било разочароващо. Ако аз бях служителят по поддръжката на казиното, щях да направя всичко възможно да намеря достойно обезщетение за вас, само за да облекча негативното ви преживяване.

Честно казано, много казина включват в условията, че в случай на технически бъг печалбите не са валидни. И все пак, винаги е за предпочитане да обясните справедливо обстоятелствата на играча и например да компенсирате загубения залог.

Бихте ли ми казали какво ви казаха досега служителите на казиното?

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Извинявам се, разбира се, но какво очаквахте от казино с името - Fat pirate?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Предполагам, че другият играч не го намери за смешно, но аз имах същата реакция, когато видях друг по-рано да се оплаква от "Gangsta" Casino. Исках да кажа, че харесвам чувството ти за хумор. 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 дни

Казаха ми много неща, изчистете кеша, опитайте устройство за разлика, отделът, който се занимава с това, беше уведомен и ще се свърже с вас по имейл, след което ми казаха, че има проблем с определени игри и моята беше 1 от тях за влизане след 2 часа и опитайте отново, но това беше загуба на време и накрая ще получите имейл с всички актуализации, които продължават от 11.05.24 г.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Разполагам също с всички регистрационни файлове за чат, имейла от поддръжката и екранната снимка на грешката и екранната снимка на времето, когато играх, залог и идентификационен номер

Автоматичен превод:
Grantf73
вчера

За да бъдем напълно честни, ние даваме на играчите едни и същи съвети, когато се натъкнат на проблеми, които не можем да намерим или възпроизведем. 🙁 Броят на странностите, предизвикани от временните файлове на браузъра или бисквитките, продължава да ме учудва.

Както и да е, както споменах, ще се опитам да направя всичко възможно, за да направя това за играча, защото напълно разбирам, че това не е готино изживяване. Поне възстановяването на залога би било, според мен, в ред. Вместо просто да се придържаме към стандартното „намиране на техническо решение", което казиното трябва, по мое мнение, да намери така или иначе, би било по-разумно да инвестираме пари, за да демонстрираме на играча, че неговият проблем е значителен и че неговият опит е моят основен приоритет.



Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини