НачалоФорумОбсъждане на жалбиCybercoins Casino не завършва kyc и теглене 219 USD

Cybercoins Casino не завършва kyc и теглене 219 USD

 от lauarual
|
498 преглеждания 17 отговора |
|

Регистрирах се с Cybercoins с бонус от 50fs. Условията на бонуса гласят, че не се изисква минимален депозит за теглене на печалби.

Попълних WR и поисках теглене.

Според прегледите те имат kyc и незабавно оттегляне. Но не беше така.

Свързах се с тях по имейл, защото чатът не е достъпен. Те отговориха с молба за първоначален депозит от €20.

Казах им за изискванията за бонусите. Те ме пренебрегнаха. Казаха ми, че без депозит от €20 няма теглене.

Направих депозита, много разстроен, но в крайна сметка го направих. ИЗЧЕЗНАХА!

Те никога не одобриха моя kyc и оттеглянето ми е „в процес".

Дори случайно не отговарят на имейла!

Някой имал ли е опит с този сайт?

Автоматичен превод:
lauarual

Здравейте, търсих да видя дали имаме това казино в нашата база данни и то се преглежда. Според това, което видях, вече имат доста нисък индекс на безопасност, което казва всичко.

Виждам, че има несъответствия в това, което са заявили на уебсайта и това, което ви е казал чатът на живо.

Значи сте депозирали тук, доставили сте документите и оттогава нямате вест от казиното?

Вероятно ще пусна жалба, ако случаят е такъв, и ще видя дали може да се направи нещо или не.

Автоматичен превод:
Jaro

Здравей Джаро, точно така, депозирах, подадох всички документи и не получих повече отговор от казиното. Ще подам жалба и ще чакам поне да ми върнат депозита. Това е разочароващо!

Автоматичен превод:
lauarual

Със сигурност бих го направил, ако бях на твое място и видях какво мога да разбера. Дано свърши добре.

Чувствайте се свободни да ме актуализирате, ако научите нещо.

Автоматичен превод:

Същото се случи и с мен! Казаха, че мога да изтегля веднага щом направя депозит от €20 поради AML. След като направих депозита сега те казват, че документите ми не са одобрени и минаха 5 дни, те напълно ме игнорират

Автоматичен превод:
Saleh

Хей, много съжалявам да го чуя. Значи разбрахте ли защо документите ви не са приети? Това е важен процес, през който играчите често трябва да преминат и ако не е успешен, няма да можете да изтеглите парите.

Затова би било полезно да разберете каква е причината за това от казиното. Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на KYC и така, ако нищо не се случи през следващите няколко дни, бих помислил дали да подам жалба при нас.

Моля, уведомете ме дали сте постигнали някакъв напредък или не.

Автоматичен превод:
Jaro

Отношението на този сайт е напълно лудо. Ще ме "докладват" за преглед, защото казват, че е фалшив! ТЕ СА НАПЪЛНО ЛУДИ! ЗАКРИХА МИ СМЕТКАТА, КОНФИСКУВАХА МИ СРЕДСТВАТА И СЪЩО ТО МЕ ЗАПЛАШВАТ!

file

Автоматичен превод:

Вие сте 100% прав. Мисля, че управляват мъртво казино и не плащат нито стотинка на никого. думите им се променят всеки ден. filefilefile

Автоматичен превод:
Jaro

Не сър. Не ми дадоха причина. Вече не ми отговарят и не ми отговарят.

Автоматичен превод:

Отношението на този сайт е напълно лудо. Ще ме "докладват" за преглед, защото казват, че е фалшив! ТЕ СА НАПЪЛНО ЛУДИ! ЗАКРИХА МИ СМЕТКАТА, КОНФИСКУВАХА МИ СРЕДСТВАТА И СЪЩО ТО МЕ ЗАПЛАШВАТ!

file

Автоматичен превод:

Така че, ако това, което описвате, се е случило, защо още не сте подали жалба до нас, ако смятате, че казиното не казва истината и не сте направили нищо лошо? Не мислите ли, че би било добра идея нашите експерти да проучат това?

Автоматичен превод:

Не сър. Не ми дадоха причина. Вече не ми отговарят и не ми отговарят.

Автоматичен превод:

Но виждам какво са ви написали и следователно сте изпълнили всичко с изключение на депозита за проверка, който е задължителен във всяко казино. Ако не го направите, вероятно няма да получите парите си. Това не означава, че не може да има проблеми, дори ако го направите, но без проверка на метода на плащане няма да е възможно.

Автоматичен превод:
Jaro

Господине, депозирах 21,16 евро file

Автоматичен превод:
Jaro

Джаро, казиното го няма в списъка, не мога да подам жалбата.

Както и да е, не мисля, че ще ми платят, закриха ми сметката!

Автоматичен превод:
lauarual

Не им позволявайте да откраднат парите ви, ако не направим нищо, те ще продължат с тази измама. поне трябва да се опитаме да ги спрем

Автоматичен превод:

Господине, депозирах 21,16 евро file

Автоматичен превод:

О, и това означава ли, че сте били помолени да направите друг депозит или сте го депозирали наскоро? Опитвали ли сте дори да направите теглене?

Автоматичен превод:

Джаро, казиното го няма в списъка, не мога да подам жалбата.

Както и да е, не мисля, че ще ми платят, закриха ми сметката!

Автоматичен превод:

Всичко е наред, че нямаме казино в списъка. Просто подайте жалба срещу друго казино и напишете в текста кое е то. Нашият екип ще го редактира и ще се опита да ви помогне.

какво мислиш

Автоматичен превод:
Jaro

Да, опитах се да направя теглене, но те не обработват тегленето. Вчера получих имейл от тях, в който се казва, че трябва да докажа, че акаунтът в binance принадлежи на мен и съм извършил плащането, използвайки този акаунт, който им изпратих веднага след това, но сега те искат и двата документа в един екран, което е практически и технически невъзможна задача. Помолих ги да ми дадат пример, но не ми изпратиха нищо file

Редактиран от Radka
Причина: чувствителни данни
Автоматичен превод:
Saleh

здравей

Въпреки че разбирам защо казиното предпочита всички подробности на едно място, за мен изглежда, че те не мислят много за реалната опция, която потребителят има.

Ако мога, поне бих се опитал да предложа възможен вариант да приключим с това.

Вместо да изпращате екранни снимки, бихте ли заснели видеоклип, показващ вашия акаунт след първоначалното влизане? Замъглете всички лични данни, като започнете с паролата. целта е да покажете на казиното, че имате достъп до портфейла и сте в състояние да им покажете всички необходими подробности, макар и не в една екранна снимка.

Може би звучи като сложен вариант, но тъй като прочетох през какво сте преминали, предполагам, че бихте предпочели да разрешите това възможно най-скоро. Въз основа на моя опит, вместо да чакам казиното да приеме реалността, по-полезно е активно да се намери работещо решение.


Готови ли сте да опитате?


PS: моля, не добавяйте екранни снимки, показващи вашите лични данни. Броят на опитите за фишинг се увеличава ежедневно и това все пак е обществен форум. 🙏



Автоматичен превод:
Публикация на czibakjanos1995 е изтрит

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини