ФорумОбсъждане на жалбиCaliente.mx не иска да ми плати парите

Caliente.mx не иска да ми плати парите

преди 1 година от karlamariavb0
|
2380 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Добър ден, казиното Caliente.mx не иска да ми плати, изминаха 2 седмици, откакто изпратих документацията си за потвърждение на акаунта си, но въпреки това те отказват да ми платят част от парите, които депозирах, и нещо друго, което спечелих.

Автоматичен превод:
karlamariavb0
преди 1 година

здрасти Е, предполагам, че има нещо повече в историята, например какво ви каза казиното, някакви обяснения, дадени за изясняване на въпросите? Успешно ли сте преминали проверката?

Защо отказват да изплатят само част, имате ли представа?

Ако не го направите, моля, попитайте казиното и го споделете с нас. Сигурен съм, че трябва да има някаква причина, така че най-важният въпрос ще бъде дали тази причина е справедлива или не.🤔

Ще чакам вашия отговор.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Те ми изпратиха следния имейл, аз се свързах с тях отново и те ми казаха, че в рамките на 24 до 48 часа ще ми кажат какво ще се случи с моите тегления. Веднага щом ми изпратят отговора, ще го публикувам тук. Надявам се отговорът да е положителен.


Скъпа Карла Мария,


Благодарим ви, че избрахте Caliente


Уведомяваме Ви, че получихме отговор относно искането Ви за преглед на потребителския акаунт. Информирани сме, че с административно решение функцията за теглене в сметката ще бъде блокирана за неопределено време. Ако поискате теглене в бъдещи случаи, ние ви молим да направите заявка за потвърждение на акаунта.


Що се отнася до функцията за правене на депозити, тя е активирана без проблем.


Горепосочените филтри за сигурност се установяват от специализиран отдел, който регулира дейността в потребителските акаунти, в случай че се открият нередности в тях. Установяват се лимити и се изискват проверки на лични данни, които имат само потребителите, ако това е решено от самата администрация.


Както е посочено в нашите правила и условия. / Точки 17 (Нашите права). / Точки 17.2, 17.3, 17.4


Моля, не се опитвайте да отворите нов акаунт, защото той ще бъде закрит от нашата система. Според нашите правила и условия е разрешено да използва само един акаунт на играч.


Точка 3 от нашите Общи условия гласи, че:

Разрешен е само един акаунт на човек. Ние си запазваме правото да закриваме дублиращи се акаунти или акаунти, за които се подозира, че са свързани, и да анулираме всички залози, направени на дублиращи се акаунти или акаунти, за които се подозира, че са свързани.


Ако имате въпроси, можете да се свържете с нас чрез нашите налични средства:


Чат: Онлайн поддръжка - достъпна от лобито на Caliente

Безплатен телефон (Мексико): 800 5 22543683

Международен телефон: 01-800-5-22543683

Имейл: soporte@caliente.mx


Оценяваме вашето разбиране и сътрудничество.

! Благодарим ви, че играете на Caliente.mx!



Поздравления,

Горещият отбор

Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: кодът на потребителя е изтрит
Автоматичен превод:
karlamariavb0
преди 1 година

О, сега разбирам. Благодаря ви за имейла!

Ако не греша, акаунтът ви трябва първо да бъде верифициран и освен това има някои предположения за нарушаване на правилата. Вероятно този, посочен като:

„Точка 3 от нашите Общи условия гласи, че:

Разрешен е само един акаунт на човек. Ние си запазваме правото да закриваме дублирани акаунти или сметки, за които се подозира, че са свързани, и да анулираме всички залози, направени на дублиращи се сметки или сметки, за които се подозира, че са свързани."

Изглежда, че вашият акаунт се затруднява да премине проверката поради прилики с друг акаунт или акаунти. Засега бих казал, че е най-добре да изчакаме допълнително обяснение.

Любезен съвет: Не депозирайте, докато тази ситуация не бъде изяснена, моля.

Ще чакам следващия ъпдейт.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини