Това е проблемът с онлайн казината, които могат да ви отблъснат, като блокират достъпа ви до техния сайт. Единственият шанс, доколкото го виждам, е да се оплачете на комисията по хазарта в Обединеното кралство, тъй като Bet Victor попада под техните правила и разпоредби. Като алтернатива подадете жалба тук и вижте дали ще отговорят на мръсниците
That's the problem with online casinos they can cur you off by blocking your access to their site. The only chance as I see it is to complain to the UK gambling commission as bet Victor fall under their rules and regulations. Alternatively complaint on here and see if they respond the scumbags
Знам, че ако казиното не отговори, това със сигурност не е приятно. Вашето оплакване обаче все още е отворено и Ник се опитва да разгледа всичко, за да ви помогне по най-добрия начин. Така че се опитайте да бъдете търпеливи, въпреки че знам, че не е лесно.
I know that if the casino doesn't respond, it's certainly not pleasant. However, your complaint is still open and Nick is trying to look into everything to help you the best he can. So try to be patient even though I know it's not easy.
Те се отзоваха. Те отказват да изплатят. Те дори не казаха защо, освен че депозитът от септември не е от банкова сметка, регистрирана на мое име, което е полувярно, тъй като е съвместно, но моите $700 депозит и $85 000 печалби са получени единствено от депозит, направен от банкова сметка регистрирани само в моя акаунт. Предложих да върна печалбите от септемврийския депозит от приблизително $10 000, но те нямат право според техните правила и условия да не изплатят печалбите от депозит, направен от банкова сметка на мое име.
They responded. They refuse to pay out. They didn’t even say why except that the deposit from September wasn’t from a bank account registered in my name which is semi true since it’s joint, however my $700 deposit and $85,000 winnings were derived solely from a deposit made from a bank account registered solely in my account. I offered to return the winnings from the September deposit of roughly $10k but they don’t have a right in their terms and conditions to not pay the winnings from a deposit made from a bank account in my own name.
Техният смисъл е в техните правила и условия, че всички депозити трябва да бъдат направени с банков депозит от името, на което е регистрирана сметката на Victor. Като такива те използват това нарушение, за да затворят акаунта ви и да конфискуват печалбите ви. Защо беше необходима голяма печалба, за да проверите обратно към септември? Е, това е, което правят ЛИГАВИТЕ така и така. Те ще направят всичко, за да се измъкнат от плащането на такава голяма сума, гадно е, но това е начинът, по който се отнасят към своите така наречени ценни клиенти. Оставете казино гуруто да се справи с вашата жалба, но след като сте нарушили тяхната t@cs казината са безмилостни.
Their point is in their terms and conditions is that all deposits must be made with a bank deposit from the name the bet Victor account is registered as. As such they are using that breach to close your account and confiscate your winnings. Why did it take a big win to check back to September? Well that's what they do the SLIMY so and sos. They will do anything to get out of paying out such a large amount, it sucks but that's the way they treat their so called valued customers. Let casino guru handle your complaint but once you have broken their t@cs casinos are ruthless.
Съществуват защити съгласно законодателството на Онтарио, на които да се разчита. Вероятно ще трябва да съдя. Това, което са направили, е толкова лигаво. Ако имаха проблем със септемврийския депозит, те бяха длъжни да го повдигнат тогава. Не сега. И този път депозитът е от банкова сметка, регистрирана само на мое име. Имам случай тук и тъй като те са регулирани в Онтарио, те са предмет на законите на Онтарио и следователно могат да бъдат съдени.
There are protections under Ontario law in relying on. I likely have to sue. What they’ve done is so slimy. If they had an issue with the September deposit they had an obligation to raise it then. Not now. And this time the deposit is from a bank account registered solely in my name. I have a case here and since they’re regulated in Ontario they are subject to Ontario law and thus can be sued.
Изглежда най-добрият вариант, тъй като е много пари, но SLIMY b#-##'##ds си запазват правото да затворят акаунта ви и да конфискуват печалбите ви, ако нарушите техните t@cs . Бих отделил час с адвокат и ще видя на чия страна ще падне законът и ако имате късмет, можете да съдите.
Looks your best option as it is a lot of cash but the SLIMY b#-##'##ds reserve the right to close your account and confiscate your winnings if your in breach of their t@cs. I would take an hour with a solicitor and see who's side the law falls on and if your lucky you can sue.
Говорих с адвокат. Първо ще оставя регулатора на Онтарио да работи с това. Явно могат да помогнат.
това, което направи bet victor, всъщност не е разрешено в техните правила и условия. Позволява им да анулират печалби от депозити от трети страни (така че печалбите от септември 2023 г.), но не казва нищо за анулиране на бъдещи печалби или анулиране на $86 000, които спечелих от депозит от моята единствена регистрирана банкова сметка. Те не цитират никакви правила и условия в писмото си - те цитират „стандартна процедура", което прави техния случай още по-слаб. Къде, по дяволите, играчът може да намери своята „стандартна процедура"??
I spoke to a lawyer. I’m going to let the Ontario regulator work at this first. Apparently they can help.
what bet victor did is actually not permitted in their terms and conditions. It allows them to void winnings from deposits from third parties (so the sep 2023 winnings) but says nothing about voiding future winnings or voiding the $86,000 I won from a deposit from my solely owned registered bank account. They didn’t cite any terms and conditions in their letter - they cited "standard procedure" which makes their case even weaker. Where the hell can a player find their "standard procedure"??
Е, изглежда, че имате добър случай, така че ви желая всичко най-добро в начинанията ви да получите това, което по право е ваше, и ако законът е на ваша страна в Онтарио, това засилва аргумента ви срещу тези тънки топки
Well looks like you have a good case so wishing you all the best in your endeavours to get what is rightly yours and if the law is on your side in Ontario then that strengthens your case against those slim balls
Благодаря. Имам много силен случай. По един или друг начин ще си платят. И ако трябва да ги съдя, така да бъде. Но мисля, че регулаторът в Онтарио ще види това като изключително несправедливо. Те имат задължението да вземат решения справедливо и добросъвестно. Това не е нищо от това. Странно е, че решението им дори не споменава защо са ми конфискували печалбата от $86 000. Вероятно защото нямат основателна причина. Те просто споменават, че ще върнат депозита от $700, което очевидно не е справедливо.
Thanks. I have a very strong case. One way or another they will pay. And if it takes me suing them then so be it. But I think the regulator in Ontario would see this as egregiously unfair. They have an obligation to make decisions fairly and in good faith. This is none of that. It’s funny their decision doesn’t even mention why they confiscated my winnings of $86,000. Probably because they have no valid reason. They just mention they’ll return the $700 deposit which obviously is not doing justice.
Вероятно ще мине известно време, докато се разреши, така че бъдете търпеливи и останете спокойни 😎, което вероятно не е опция през зимата в Онтарио. С пожелание за положителен резултат 👊
Probably be a bit of time until it's resolved so be patient and stay cool 😎 which probably isnt an option winter in Ontario. Wishing you positive outcome 👊
Това е наистина тъжна ситуация и много разочароващо. Трудно е да бъдем търпеливи и да се надяваме, че регулаторът ще направи нещо тук. Но предполагам, че трябва да ги оставя да опитат. Някакви други предложения?
It’s a really sad situation and very frustrating. It’s hard to be patient and hopeful to that the regulator would do something here. But I supposed I have to let them try. Any other suggestions?
Изглежда най-добрият вариант, тъй като е много пари, но SLIMY b#-##'##ds си запазват правото да затворят акаунта ви и да конфискуват печалбите ви, ако нарушите техните t@cs . Бих отделил час с адвокат и ще видя на чия страна ще падне законът и ако имате късмет, можете да съдите.
Looks your best option as it is a lot of cash but the SLIMY b#-##'##ds reserve the right to close your account and confiscate your winnings if your in breach of their t@cs. I would take an hour with a solicitor and see who's side the law falls on and if your lucky you can sue.
Всъщност това, което направи bet victor, всъщност не е позволено от техните правила и условия. Позволява им да анулират печалби от депозити от трети страни (така че печалбите от септември 2023 г.), но не казва нищо за анулиране на бъдещи печалби или анулиране на $86 000, които спечелих от депозит от моята единствена регистрирана банкова сметка. Те не цитират никакви правила и условия в писмото си - те цитират "стандартна процедура", което прави техния случай още по-слаб. Къде, по дяволите, играчът може да намери своята "стандартна процедура"?? Липсата на обяснение в решението им е много показателно, че имат много слаб аргумент да задържат средствата ми
Actually what bet victor did is actually not permitted in their terms and conditions. It allows them to void winnings from deposits from third parties (so the sep 2023 winnings) but says nothing about voiding future winnings or voiding the $86,000 I won from a deposit from my solely owned registered bank account. They didn’t cite any terms and conditions in their letter - they cited "standard procedure" which makes their case even weaker. Where the hell can a player find their "standard procedure"?? The lack of explanation in their decision is very telling that they have a very weak case to withhold my funds
Вероятно ще мине известно време, докато се разреши, така че бъдете търпеливи и останете спокойни 😎, което вероятно не е опция през зимата в Онтарио. С пожелание за положителен резултат 👊
Probably be a bit of time until it's resolved so be patient and stay cool 😎 which probably isnt an option winter in Ontario. Wishing you positive outcome 👊
Техният смисъл е в техните правила и условия, че всички депозити трябва да бъдат направени с банков депозит от името, на което е регистрирана сметката на Victor. Като такива те използват това нарушение, за да затворят акаунта ви и да конфискуват печалбите ви. Защо беше необходима голяма печалба, за да проверите обратно към септември? Е, това е, което правят ЛИГАВИТЕ така и така. Те ще направят всичко, за да се измъкнат от плащането на такава голяма сума, гадно е, но това е начинът, по който се отнасят към своите така наречени ценни клиенти. Оставете казино гуруто да се справи с вашата жалба, но след като сте нарушили тяхната t@cs казината са безмилостни.
Their point is in their terms and conditions is that all deposits must be made with a bank deposit from the name the bet Victor account is registered as. As such they are using that breach to close your account and confiscate your winnings. Why did it take a big win to check back to September? Well that's what they do the SLIMY so and sos. They will do anything to get out of paying out such a large amount, it sucks but that's the way they treat their so called valued customers. Let casino guru handle your complaint but once you have broken their t@cs casinos are ruthless.
Разбирам тезата им, но това им дава право само да анулират печалбите от септемврийския депозит. Ако смятаха, че това е проблем, тогава трябваше да затворят акаунта. Този термин (10.4) не казва нищо за анулиране на бъдещи печалби от бъдещи депозити на мое име. Ето къде е толкова несправедливо. Те са задължени да действат честно и добросъвестно съгласно законите на Онтарио.
техните условия (особено раздел 17) са толкова широки, че буквално им дават право да закрият акаунта ви и да конфискуват баланса ви без никаква причина. Това е нечувано. Тази ситуация изглежда отвратителна. Взеха ми депозитите след септември и ме оставиха да загубя, но не изплащат след победа. Те имаха задължението да отбележат това като проблем по време на депозита, а не сега и във всеки случай, който не отговаря на техните условия, за да им даде правото да конфискуват печалбите от този скорошен депозит. Техният имейл не казва нищо за печалбите или защо ги конфискуват, което намирам за много показателно, защото знаят, че правят нещо подозрително.
I understand their point but that only entitles them to void the winnings from the September deposit. If they thought it was an issue then they should have closed the account then. That term (10.4) does not say anything about voiding future winnings from future deposits in my name. That’s where it’s so unfair. They an obligation to act fairly and in good faith under Ontario law.
their terms (especially section 17) are so broad they literally entitle them to close your account and confiscate your balance for no reason at all. That’s egregious. This situation feels egregious. They took my deposits after September and let me lose but won’t pay out after a win. They had an obligation to flag this as an issue at the time of the deposit not now and in any event that doesn’t serve pursuant to their terms to give them the right to confiscate winnings from this recent deposit. Their email doesn’t say anything about the winnings or why they’re confiscating them which I find very telling in that they know they’re doing something fishy.
Това е наистина тъжна ситуация и много разочароващо. Трудно е да бъдем търпеливи и да се надяваме, че регулаторът ще направи нещо тук. Но предполагам, че трябва да ги оставя да опитат. Някакви други предложения?
It’s a really sad situation and very frustrating. It’s hard to be patient and hopeful to that the regulator would do something here. But I supposed I have to let them try. Any other suggestions?
Разбирам разбирам разочарованието и загрижеността ви, но все още имате открита жалба към нас и нашият екип ще се опита да ви помогне по най-добрия начин. Виждам, че също така сте прехвърлили случая до регулатора, което може да бъде по-дълъг процес, така че очевидно нямаме друг избор, освен да изчакаме и да видим как ще се развие всичко това, въпреки че знам, че не е това, което искате да чуете. Така че единствената ми препоръка е да запазите търпение, защото това е най-разумното нещо, което трябва да направите в тази ситуация. Мислиш ли, че можеш да направиш това? Не забравяйте да ни уведомите, когато имате нещо ново. Ще стискам палци 🤞
I certainly understand your frustration and concern, but you still have an open complaint with us and our team will try to help you as best we can. I see that you have also escalated the case to the regulator, which can be a longer process, so obviously we have no choice but to wait and see how this all unfolds, even though I know it's not what you want to hear. So my only recommendation would be to remain patient, because that is what will be the most sensible thing to do in this situation. You think you can do that? Be sure to let us know when you have anything new. I'll keep my fingers crossed. 🤞
Регулаторът на Онтарио няма да направи нищо. Те просто написаха следното. Толкова нечестно.
Здравей Стефани,
В допълнение към вашия имейл до iGO на 1 декември, iGO приключи прегледа на този инцидент и е доволен от решението на оператора по този въпрос.
Поради това iGO няма да предприеме по-нататъшни действия в момента и счита въпроса за приключен.
На Ваше разположение,
Екип за ескалиране на спорове на iGO Player
The Ontario regulator won’t do anything. They just wrote the following. So unfair.
Hello Stephanie,
Further to your email to iGO on December 1st, iGO has completed its review of this incident and is satisfied with the Operator’s decision on this matter.
Therefore, iGO will take no further action at thistime and considers the matter closed.
Sincerely,
iGO Player Dispute Escalation team
Betvictor ви прецакват за вашите пари, защото сте нарушили техните правила и условия за тази предишна транзакция, не сте сигурни дали можете да направите нещо. Предложихте да върнете печалбите си от съвместния депозит и те отхвърлиха предложението ви, конфискуваха парите ви и закриха сметката ви. Те не обичат да плащат на казина, ако могат да видят изход. Не съм сигурен какво още можете да направите.
Betvictor are screwing you over for your money because you broke their terms and conditions on that previous transaction, not sure if there is anything you can do. You offered to pay back your winnings from the joint deposit and they turned down your offer confiscated your money and closed your account. They don't like paying casinos if they can see a way out. Not sure what more you can do.
Betvictor ви прецакват за вашите пари, защото сте нарушили техните правила и условия за тази предишна транзакция, не сте сигурни дали можете да направите нещо. Предложихте да върнете печалбите си от съвместния депозит и те отхвърлиха предложението ви, конфискуваха парите ви и закриха сметката ви. Те не обичат да плащат на казина, ако могат да видят изход. Не съм сигурен какво още можете да направите.
Betvictor are screwing you over for your money because you broke their terms and conditions on that previous transaction, not sure if there is anything you can do. You offered to pay back your winnings from the joint deposit and they turned down your offer confiscated your money and closed your account. They don't like paying casinos if they can see a way out. Not sure what more you can do.
Знам. съденето им би било скъпо и досадно. Имате ли други предложения? Мислите ли, че отделът за жалби ще може да помогне сега, когато регулаторът каза, че няма да предприеме нищо? Ще се опитам да пусна това до стълба на флага с регулатора на Онтарио и да видя дали мога да стигна дотам с по-високите прозорци. Имам чувството, че хората, с които имах работа, бяха по-младши и те са просто отдел на по-ниско ниво в комисията по алкохол и игри
I know. suing them would be costly and annoying. Do you have any other suggestions? Do you think the complaints department here will be able to help now that the regulator has said they aren’t going to do anything? I’m going to try run this up the flag pole with the Ontario regulator and see if I can get anywhere there with the higher ups. I feel like the people I was dealing with were more junior and they’re just a lower level department within the alcohol and gaming commission
Опитайте и вижте дали процедурата за жалби тук ще ви отведе до някъде, това, което трябва да запомните е, че Betvictor са мултинационален хазартен конгломерат и за съжаление вие сте нарушили техния t@cs и те могат да си позволят най-добрите адвокати, така че внимавайте при съденето, освен ако не можете да получите правна помощ, което се съмнявам, че в крайна сметка може да ви струва много пари, ако загубите. Тъй като това е 85 хиляди пари, бих отделил час с адвокат, за да обясня какво се е случило и да го помоля да погледне техните правила и условия, с които сте съгласни, когато се регистрирате. След това те ще ви кажат кой греши и ще го вземат оттам. Което ще означава финансиране на съдебно дело = скъпо или трябва да го оставите и да го запишете като много болезнено учебно изживяване. Вижте дали екипът тук може да получи отговор от Betvictor и след това вижте какво те съветват, че е най-добрият вариант. Останете хладнокръвни и бъдете търпеливи, може да отнеме известно време. Знам, че сигурно е стресиращо, тъй като са много пари и вероятно не виждате причина да не стоят в банковата ви сметка в момента.
Try and see if the complaints procedure here gets you anywhere, what you have to remember is that Betvictor are a multinational gambling conglomerate and unfortunately you broke their t@cs and they can afford the best lawyers so be careful about sueing unless you can get legal aid which I doubt it could end up costing you a lot of cash if you lose. As it's 85k a lot of dough I would take an hour with a lawyer explain what happened and ask him to look at their terms and conditions that you agree to when you sign up. They will then tell you who's in the wrong and take it from there. Which will mean funding a lawsuit = costly or having to let it go and put it down as a very painful learning experience. See if the team here can get a response from Betvictor and then see what they advise that is the best option. Stay cool and be patient it could take a bit of time. I know it must be stressful as it's a lot of cash and you probably couldn't see any reason why it's not sitting in your bank account right now.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.