ФорумОбсъждане на жалбиBetVictor затвори акаунта ми и няма да плати салдото ми от $85 000

BetVictor затвори акаунта ми и няма да плати салдото ми от $85 000

преди 11 месеца от srossisboss1992
|
8694 преглеждания 40 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 11 месеца

ИЗМАМНИЦИ: Прочетете как BetVictor незаконно конфискува баланса ми от $85 000

Позволих на BetVictor възможността и учтивостта да се справят с проблема ми своевременно, преди да стана публичен, защото не е моя природа да разбивам компания онлайн, но те не отговориха на нито един от моите имейли или разумни срокове.


Тази компания ме прецака с $85 000. Депозирах около $700 и спечелих абсурдна сума, играейки казино бакара на живо - всичко законно. След като поискам теглене, те искат документи за проверка. Всички са осигурени. Дори банково извлечение, показващо превод от собствената ми банкова сметка - всичко е проверено. След това закриват акаунта ми, без да посочват причина. Свързвам се с livechat и те просто продължават да се въртят в кръгове за изпращане на имейли за сигурност на акаунта и че това се преглежда. Това беше на 9 ноември. Те затвориха акаунта ми и отказаха плащане без посочена причина.


В крайна сметка се сдобих с техния ръководител на отдела за обслужване на клиенти Стиви Палмър, който ми написа един имейл, че "разследват" и не са получили отговор. Вярно е, че каза, че вероятно ще отнеме до 21-ви, за да получи отговор. Но все още не е отговорил на нито един от въпросите ми, не е посочил причините за закриването на сметката или конфискацията на баланса.


Но минаха повече от 2 седмици, откакто ми затвориха акаунта. Няма проблеми с измама или множество акаунти. Всички проблеми, които мисля, че съм повдигнал, и те продължават просто да казват, че разследват. Депозитът беше направен директно от моята единствена регистрирана банкова сметка. Не мога да се сетя за никакви проблеми и те не предоставят такива. Те все още "разследват" и правят каквото могат, за да намерят изход да го изплатят. От време на време съм залагал в къщата на мой приятел, който също има акаунт в BV, но имаме напълно различни къщи, IP адреси, подадени индивидуални документи за проверка и т.н. Ние сме романтични партньори. Всеки от нас има свои собствени сметки от месеци и те са вземали депозити и плащали тегления преди без въпроси. Те затвориха акаунта му без посочена причина. Той поиска причина преди 5 дни и няма отговор. Тяхното обслужване на клиенти е шега и дори не отговаря на имейли. СТОЙ НАСТРАНА.


За щастие съм в Онтарио и имам известна защита съгласно законите на Онтарио, но като се има предвид сумата, в момента е много страшно. Не мога да повярвам какво се случва. Дори трябваше да намеря адвокатска кантора и те са запознати със законите на Онтарио и не могат да повярват какво се случва. Опитахме се да организираме телефонно обаждане, изпратихме множество имейли с искане за повече информация относно разследването, бяхме напълно прозрачни, като показахме, че въпросният депозит и въпросните печалби са от МЕН: че няма дублиращ се акаунт. Нямам действителна причина за закриване на сметка и конфискация на баланс, но мога само да подозирам тези проблеми, като се има предвид, че използвах IP адреса на моя приятел - това не е забранено в техните правила. Това, което е забранено, е физическо лице да създава няколко акаунта. Ние сме отделни лица с отделни адреси и отделни IP адреси. Предоставихме цялата документация, за да потвърдим това.


Преди това депозирах и спечелих малко и те ми платиха. Преди няколко месеца. Така че само СЕГА това е проблем, защото говорим за $85 000. Колко подло от тяхна страна да се опитат да намерят технически подробности, след като вече са предприели действията ми, изплатили са, установили са легитимността на акаунта ми и т.н...


Те са невестулки; те ще намерят всякакви извинения под слънцето да не ви платят. Тук тяхното неопределено „разследване", което продължава без отговори на НИКОЙ от моите въпроси, е не само наистина лоша практика и недобросъвестно действие, но и ме оставя напълно в неведение относно сигурността на средствата ми. Моят адвокат и аз трябва да направим заключение от какво идват проблемите и да ги решим. Всички проблеми са разгледани. Единствените неща, за които успяхме да се сетим, бяха влизанията в същия IP и имаше един депозит от $80 (който беше загубен на хазарт) от преди месеци от обща банкова сметка, която техните условия не забраняват. Техните условия уточняват, че всички депозити трябва да са от банковата сметка/кредитната карта на притежателя на сметката или печалбите се анулират. Акаунтът е на мое име, току-що споделен. Но във всеки случай, за салдото в сметката ми сега, депозитът беше директно от моята единствена регистрирана банкова сметка, а не от обща сметка. 100% от баланса ми е този депозит от моята единствена банкова сметка и печалби, които са законни - казино на живо - без измама, без измама, нищо.


Когато спечелите голяма печалба, законно и с регулирана книга, трябва да ви бъде изплатено. Край на историята. За щастие законите на Онтарио предвиждат, че когато закрият акаунта ви, те трябва да изплатят баланса ви. На тия малоумници не им минава през главата, че това е тяхно задължение. Ще съдим и ще търсим обезщетение.


актуализация: вижте публикациите по-долу за това, което казаха. Тяхното окончателно решение просто каза, че ние вземаме $86 000 и не даде причина защо или какъв срок е нарушен. Лигава компания


Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
srossisboss1992
преди 11 месеца

Определено беше добра стъпка да дойдете тук, за да подадете действителна жалба.

След като жалбата бъде прегледана, бъдете готови за актуализация.

Само няколко подробности, които очевидно не сте чували досега. В случай, че късметлия спечели доста голяма сума, обичайно е сметката да се приближи за задълбочено разследване. Казиното най-вероятно ще проучи цялата ви история на игрите, за да оцени печалбите; може би дори самият доставчик на игри ще бъде помолен за разследване. Обикновено това е най-дългата процедура и казиното просто трябва да изчака окончателното изявление.

Прекрасно разбирам как изглежда от гледна точка на играча. Поддържането на щастлив играч напълно неинформиран трябва да се счита за огромна грешка. Мразя да го виждам как се случва.

Моля, дръжте ни в течение и тук във форума, за да можем да се свържем или да предоставим някакво ниво на поддръжка в допълнение към самата жалба.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря за това. Не осъзнавах, че това може да го задържа. Нямам никакви притеснения. Беше просто сесия по бакара с много късмет.


Във всеки случай липсата на комуникация и това да ме държат в неведение са най-лошите части. И те продължават да се позовават на „задълбочени разследвания" и „отнема повече време от очакваното" и това ме кара да се притеснявам повече в светлината на факта, че не съм направил нищо нередно. Единственият проблем, който виждам, е депозитът и печалбите от споделена/обща банкова сметка и вече предложих да го върна като жест на добра воля за разрешаване на това. Но балансът от $85 000 е получен изцяло от депозит от мое име и печалбите от него.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Изплашен съм, че ще разчитат на една от клаузите си, която им дава едностранното право да закрият акаунта ми и да запазят печалбите. Те имат такава широка власт да правят каквото си искат. Прочетете особено тези условия 17.3.

Погледнете раздел 17.3 - той буквално им дава право на преценка да закриват акаунта ви и да анулират залози по каквато и да е причина - имайте предвид, че думата "включително" е квалификатор и те го използват, така че да запазят правомощията да анулират залози/конфискуват печалби, когато бих искал по каквато и да е причина. Така че те са си дали властта да правят каквото си искат със задна дата, без реални доказателства за измама или тайно споразумение или нещо незаконно. Също така имайте предвид, че определенията за забранени практики и измамни дейности включват всяко нарушение на условията - така че тези термини са буквално безсмислени. Те предполагат по-високо ниво на неправомерно поведение, но са дефинирани да се отнасят до всяко нарушение на техните условия.


17.1 Нямате право да използвате незаконни средства за нашите услуги или да извършвате незаконни дейности върху тях. Използвайки нашите услуги, вие потвърждавате, че източниците на средства, използвани от вас за хазарт, не са незаконни и че няма да използвате нашите услуги по никакъв начин като система за парични преводи. Не трябва да използвате нашите услуги за каквато и да е незаконна или измамна дейност или забранени практики (и двете както са дефинирани по-долу) (включително пране на пари) съгласно законите на която и да е юрисдикция, която се прилага за вас (по-специално законите на Онтарио). Трябва незабавно да ни докладвате, ако смятате, че друго лице предприема забранени практики. Ако го поискаме, трябва да ни сътрудничите изцяло във връзка с всяко разследване на забранени практики.

17.2 Ако подозираме, че участвате в незаконни дейности, може да спрем достъпа ви или да затворим акаунта ви. Ако основателно подозираме, че участвате или сте участвали в измамна дейност, забранени практики или друга незаконна или неправомерна дейност (включително, но не само пране на пари), или поведение по друг начин в съществено нарушение на правилата и условията, ние можем да прекратим незабавен достъп и/или блокиране на акаунта ви. В такъв случай:

(a) ние не сме длъжни да върнем никакви средства, които може да са във вашата сметка, и си запазваме правото да задържим и/или задържим всякакви и всички суми, които иначе биха били изплатени или дължими на вас (включително без ограничение суми на печалби или бонуси ). Ако затворим или спрем вашия акаунт, балансът на вашите средства ще бъде невъзстановим (включително всички печалби или бонус средства) и те ще се считат за конфискувани от вас до степента на всеки иск, който може да имаме срещу вас към датата на такова закриване. В допълнение към прекратяването на достъпа ви до услугите и/или блокирането или затварянето на вашия акаунт, ние си запазваме правото да ви попречим да получите достъп до нашите приложения, уебсайт или сървъри или да получите достъп до други услуги, които предлагаме; и

(b) може да ви докладваме на властите. Можем да търсим наказателни или договорни санкции срещу вас и имаме право да информираме съответните органи, други доставчици на онлайн услуги и банки, компании за кредитни карти, доставчици на електронни разплащания или други финансови институции за вашата самоличност и за всяка подозирана измамна дейност, забранени практики или всякакви други незаконна или неправомерна дейност и вие ще ни сътрудничите изцяло, за да разследваме всяка такава дейност. Ако играта във вашия акаунт покаже, че използвате такива техники за залагане, ние незабавно ще блокираме акаунта и ще задържим всички средства в него.

17.3 Можем да прекратим договора ви по всяко време, включително ако подозираме, че нарушавате тези условия. Можем да ограничим достъпа ви до BetVictor, временно да спрем или окончателно да прекратим акаунта ви, да оттеглим офертите ви за залагания, да анулираме всички залози, които са били уредени във вашата сметка, да анулираме и анулираме всички неуредени залози по наше абсолютно усмотрение без причина, по всяко време и по всяко време причина, включително, но не само ако: …



Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Радка, моля вижте моите отговори по-долу. Какви са отношенията ви с betvictor? Притеснявам се, че не приемат това на сериозно или не виждат, че имат задължение да плащат. Бяха много неясни какво разследват. Притеснително е, че се бавят толкова много и вече са пропуснали обещания краен срок 21 ноември.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Радка и всичко останало. Наистина полудявам. Имам лошо безпокойство и като се има предвид какво се случва и ме оставят на тъмно, съм много притеснен. Някакви предположения? Чувствам, че съм направил всичко по силите си. Опитах се добронамерено да бъда търпелив с betvictor, но също подадох жалби тук и до регулатора на Онтарио, за да получа малко помощ. Минаха повече от 2 седмици.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Чувствам болката ти. Преминавам през подобна ситуация с джаз казино с над 30K на блекджек. Те твърдят, че това е счетоводна грешка и получавах двойни плащания за печалбата си и когато загубих, те не го приспаднаха от баланса ми, което е лъжа. Единственият път, когато получих двойно плащане, беше, когато удвоих или разделих и те също приспаднаха всяка загуба, надявам се да ви бъде изплатено.

Автоматичен превод:
srossisboss1992
преди 11 месеца

Има закон за самите казина, те по всички начини поставят тази клауза за затваряне на акаунта ви без основателна причина Това е в техните правила и условия и когато се присъедините, вие се съгласявате да спазвате техните правила, колкото и несправедливи да изглеждат. Можете да се оплачете на комисията по хазарта, но според моя опит те са по-лоши от безполезни и са в корхо с казината, така че сте останали

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Колко време ви отне да спечелите 85K?


Никога не съм играл наистина бакара. Знам, че можете да заложите на себе си или на дилъра, за да стигнете до 9

Автоматичен превод:
srossisboss1992
преди 11 месеца

В такъв случай, както вече споменахме, ще трябва да имате търпение, въпреки че със сигурност не е приятно. Ако казиното ви даде краен срок и не го спази, предполагам, че разследването все още продължава и казиното вероятно все още няма какво да ви каже. Напълно разбирам как се чувстваш и всеки на твое място би искал да знае повече за това какво се случва и как ще се развие в крайна сметка, но очевидно е необходима повече информация.

Както и да е, все още имате оплакване , така че нашият екип ще се опита да ви помогне и да се надяваме, че накрая всичко ще се нареди добре. Предполагам, че все пак ще отнеме известно време. Бихте ли ни информирали, когато чуете нещо ново?

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
KellCromer
преди 11 месеца

Отне около 3-4 часа. Без измама или нещо подобно. Започнах със $700 и току-що попаднах на гореща серия и я удвоих. Спечелих 4-5 пъти поред и след това просто продължих да играя. Не съм се възползвал от нищо или съм направил нещо нередно - просто имах късмет. Беше с един от техните доставчици на бакара на живо - те могат да видят целия дневник на моите игри. Всичко е законно. Лимитите са високи - около $10k на ръка. Така че след като увеличите баланса, не е трудно да стигнете до $85k от $20k или $30k.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Благодаря Джаро. Оценявам всичко, което вашият екип може да направи. Определено ще ви държа в течение. Казаха ми, че ще чуя на 21 ноември, но разследването се бави и ще чуя в края на тази седмица. Когато печелите честно и честно и след това ви блъскат и оставят на тъмно след голяма победа, чувството е ужасно. Не е правилно. Опитвам се да бъда търпелив, но betvictor беше напълно непрозрачен и некомуникативен. Те не отговориха на един от въпросите ми, които са основни запитвания за това какво разглеждат, защо и т.н.

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 11 месеца

Знам. Никой сайт за хазарт с каквато и да е репутация не трябва да има термин, който им позволява да правят каквото си поискат без основателна причина. Аз съм в Онтарио и има закони, които им пречат да направят това и задължението им да ми плащат е много ясно. Законите на Онтарио са нови. Може би само на една година. И не знам колко зъби има регулаторът тук. Дано се получи.

Автоматичен превод:
srossisboss1992
преди 11 месеца

Надявам се, че ще получите парите си. 85K са много пари

Автоматичен превод:
srossisboss1992
преди 11 месеца

На моя ми отнеха 3 дни. Стана ми горещо, Охладен, спрях, когато започнах да губя, и се върнах горещ, охладен, спрях. Удвоявах на всеки 11 и поставях страничните залози на всяка ръка. Игра 3 ръце срещу дилъра, разделяне на 10s и без прекъсване. Например, ако имах 15, щях да остана и да чакам дилъра да отпадне. Това ми спечели много ръце.

Автоматичен превод:
KellCromer
преди 11 месеца

Да, лошо ти е положението. Съжалявам. Надявам се, че и вие получавате подобаващо заплащане.

Автоматичен превод:
srossisboss1992
преди 11 месеца

Същото и на теб братле. Така или иначе поздравления 85K е невероятно!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря Джаро. Оценявам всичко, което вашият екип може да направи. Определено ще ви държа в течение. Казаха ми, че ще чуя на 21 ноември, но разследването се бави и ще чуя в края на тази седмица. Когато печелите честно и честно и след това ви блъскат и оставят на тъмно след голяма победа, чувството е ужасно. Не е правилно. Опитвам се да бъда търпелив, но betvictor беше напълно непрозрачен и некомуникативен. Те не отговориха на един от въпросите ми, които са основни запитвания за това какво разглеждат, защо и т.н.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Съчувствам ти, защото определено не е ситуация, в която бих искал да попадна. Ако казиното не комуникира, мисля, че все още няма какво да каже, но от друга страна също разбирам, че без отговор просто сте нервен, защото не знаете къде се намирате. Имате моите похвали за това, че винаги се опитвате да бъдете търпеливи, защото с тази сума пари много хора не биха издържали и имате моето възхищение.

Въпреки това, както споменах преди, нашият екип ще се опита да направи всичко възможно, за да бъде всичко честно. Засега ще стискам палци и ще чакам по-нататъшно развитие и вашата актуализация. Пази се. ☘️🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Благодаря Джаро. Наистина чувствам в червата си, че просто няма да платят. Това е толкова несправедливо.

Автоматичен превод:
srossisboss1992
преди 11 месеца

В такъв случай се надявам, че предчувствието ви ще е лошо в тази ситуация и в крайна сметка ще получите парите си. Късмет.

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини