Bet2u не плаща (страница 2)

преди 2 години от salvatorecigna85
|
9996 преглеждания 49 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 11 месеца

Fairspin вероятно няма да иска да разреши това.

Все пак ще опитам, в противен случай ще пиша за моето недоволство и ще предупредя другите за това казино.

Аз нямам какво да губя, но те имат.

Социалните медии, FB, tiktok и приятелите могат да се разпространяват, мисля.

Няма да им позволя да се разминат с това.

Автоматичен превод:
Taina6
преди 11 месеца

+

Автоматичен превод:
Taina6
преди 11 месеца

Видях видео на адвокат, който каза, че букмейкърите на Кюрасао приемат закон за защита на клиентите и ни дават възможност да съдим. Така че трябва да се обединим и да съдим заедно според мен

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Хайде, моля те, кажи ми

Каква е сумата, колко пари са блокирани?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Съжалявам, но това не е толкова просто.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Радка Имам блокирани 3000 евро и няма да ги дам

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Дори не знаех, че имам 2 акаунта?

Когато се регистрирах, дори не знаех, че вече имам акаунт там. В нормалните случаи не можете да се регистрирате, но те се позовават на факта, че вече има потребител с този имейл адрес и ви молят първо да влезете. Това не се случи тук.

Не реагирах на него, защото е същият имейл адрес, парола...

Те бързо откриха Кога да теглят пари, но не и кога да депозират?

Ако бях разбрал това, разбира се, щях да поправя това

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, звучи като същия проблем, с който се сблъсквате с Fairspin, прав ли съм?

Знаете ли как ние от Casino Guru разглеждаме множество нарушения на правилата за акаунти?

„Ние приемаме, че е отговорност на играчите да се уверят, че не създават няколко акаунта в едно и също казино. Не защото смятаме, че това е правилният начин да го направим, а защото това е индустриален стандарт и не можем да санкционираме всички казина, които не прилагат правилото „един акаунт на играч" по начина, по който считаме за най-добър. Въпреки това, ние вярваме и се надяваме, че проверката за дублиращи се акаунти по време на създаване на акаунт ще стане индустриален стандарт в бъдеще и играчите ще бъдат по-добре защитени .

Междувременно всеки случай трябва да се разглежда отделно. Ако казиното открие, че даден играч е създал пет отделни акаунта и е поискал пълната сума на бонуса за всеки от тях, вероятно това е злоупотребяващ с бонус и казиното има пълното право да го санкционира. От друга страна, ако случаен играч по погрешка създаде два акаунта и дори не поиска бонуса, казиното не трябва да го наказва само защото има правило, което може да се използва срещу него.

Източник: Casino Guru Fair Gambling for Casinos

Е, може би трябва да подадете още една жалба срещу Bet2u.


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Може ли да ми отговориш?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Бях блокиран с парите по нея, казаха ми, че сметката е блокирана и парите са загубени.

Обвинението е, че имам няколко акаунта, което не е вярно. Искам сметката или парите си обратно.

Никой не ми отговаря по имейл. някой да ми помогне

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, ще копирам предишната си гледна точка, става ли?

Знаете ли как ние от Casino Guru разглеждаме множество нарушения на правилата за акаунти?

„Ние приемаме, че е отговорност на играчите да се уверят, че не създават няколко акаунта в едно и също казино. Не защото смятаме, че това е правилният начин да го направим, а защото това е индустриален стандарт и не можем да санкционираме всички казина, които не прилагат правилото „един акаунт на играч" по начина, по който смятаме за най-добър. Въпреки това, ние вярваме и се надяваме, че проверката за дублиращи се акаунти по време на създаване на акаунт ще стане индустриален стандарт в бъдеще и играчите ще бъдат по-добре защитени.

Междувременно всеки случай трябва да се разглежда отделно. Ако казиното открие, че даден играч е създал пет отделни акаунта и е поискал пълната сума на бонуса за всеки от тях, вероятно това е злоупотребяващ с бонус и казиното има пълното право да го санкционира. От друга страна, ако случаен играч по погрешка създаде два акаунта и дори не поиска бонуса, казиното не трябва да го наказва само защото има правило, което може да се използва срещу него.

Източник: Casino Guru Fair Gambling for Casinos

Е, може би трябва да подадете жалба срещу Bet2u.

https://casino.guru/complaints/createaa

Автоматичен превод:
mikemoris890
преди 11 месеца

Току-що го направих 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Не съм създал акаунт, блокираха ме с това извинение. Имам 3000 евро в сметката си. Струва ли ви се нормално да ги загубите? На спорта

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Свързвам се с адвокат. Аз съм ваш клиент от три години, винаги съм депозирал, първия път, когато тегля с верифицирана сметка ме блокират с абсурдно извинение.

Аз съм единственият в моята резиденция, който играе играта. Не е мой проблем, ако имам брат, който живее в друга къща и иска да играе. Няма закони, които да натрупват двама души в различни резиденции. Ако преди време съм използвал компютъра от стария си дом за чат и след това той е използван от брат ми, това не е основателна причина да декларирам, че използвам няколко акаунта и да ме спре. Моят адвокат ми каза, че се приема закон за защита на клиентите, които сме играли на Кюрасао. Ако не ми върнат сметката ще я съдя

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не използвах никакъв бонус, просто депозирах пари, за които играх...

Автоматичен превод:
Taina6
преди 11 месеца

Те са просто мошеници, трябва да ги затворим

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Абсолютно!

Автоматичен превод:
Taina6
преди 11 месеца

Нека намерим начин да поддържаме връзка и да съберем всички хора, които са имали проблеми, за да можем всички да направим нещо заедно

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

отговаряш ли ми но работиш ли за bet2u?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Свързвам се с адвокат. Аз съм ваш клиент от три години, винаги съм депозирал, първия път, когато тегля с верифицирана сметка ме блокират с абсурдно извинение.

Аз съм единственият в моята резиденция, който играе играта. Не е мой проблем, ако имам брат, който живее в друга къща и иска да играе. Няма закони, които да натрупват двама души в различни резиденции. Ако преди време съм използвал компютъра от стария си дом за чат и след това той е използван от брат ми, това не е основателна причина да декларирам, че използвам няколко акаунта и да ме спре. Моят адвокат ми каза, че се приема закон за защита на клиентите, които сме играли на Кюрасао. Ако не ми върнат сметката ще я съдя

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Мисля, че сте разбрали погрешно, защото ние не сме казино и следователно не сте депозирали никакви пари при нас, но сте ги депозирали в казиното.

Разбирам обаче ситуацията ви и Радка ви препоръча да подадете жалба на този линк: https://casinoguru-it.com/reclami/tutti

Както и да е, ако решите да обсъдите нещата с адвокат, можете ли да ни уведомите какво е решено или дали имате нова информация?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не използвах никакъв бонус, просто депозирах пари, за които играх...

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Да, разбирам какво сте написали и затова най-добрата стъпка би била да подадете жалба тук: https://se.casino.guru/klagomal/alla

Мислите ли, че си струва?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

отговаряш ли ми но работиш ли за bet2u?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не, Радка не работи за bet2u, но както виждате тя е администратор на този форум. Само защото ви е писала и се е опитала да ви даде съвет и помощ, не означава, че работи за казиното. Надявам се, че се изразих ясно.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Имах този проблем с bet2u в спортния раздел, а не в казиното.

Мислех, че тук можем да обменим мнения как да разрешаваме неудобни ситуации. Ако имате някакви решения или можете да ми кажете как можем да го направим, ще съм благодарен

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини