Ние ги познаваме и също така знаем, че имат лоша репутация . Срещу тях има и подадени нерешени жалби.
We know them and we also know they have a bad reputation. There are also unresolved complaints submitted against them.
Как да си взема парите изпратих имейла и ми казаха да изчакам, мога да депозирам само докато отключат това теглене, гадни са, какво ме посъветвате какво мога да направя? обвързани
How do I get my money I sent the email and they told me to wait, I can only deposit until they unlock this withdrawal, they suck, what do you advise me what can I do? Bound
Come faccio ad avere i miei soldi ho inviato la mail e mi hanno detto di attendere,posso solo depositare fino a quando non sbloccano questo prelievo,fanno schifo,cosa mi consigli cosa posso fare?
Вчера имах две оплаквания в bet2u и когато отворя секцията си за оплаквания не виждам нищо🤬
Yesterday I had two complaints on bet2u and when I open the my complaints section I don't see anything🤬
Ieri avevo due reclami su bet2u e aprendo la sezione i miei reclami non vedo nulla🤬
Здравейте, и двете оплаквания са тук: https://casino.guru/profile-complaints/95828/salvatorecigna85
Опитайте се да не губите печалбите си, защото ще отнеме известно време, докато нашият екип по жалби ще проучи. В случай, че казиното ви предложи някакъв бонус междувременно, силно бих ви посъветвал да не го взимате.
Hello, both complaints are here: https://casino.guru/profile-complaints/95828/salvatorecigna85
Try not to lose your winnings because it will take some time for our Complaint Team to investigate. In case the casino offers you any bonus in the meantime I would strongly advise you not to take it.
Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона "отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомен. Благодаря ви 🙂
Честно казано, salvatorecigna85 не е подала жалба, така че и аз не знам.
Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
Frankly, salvatorecigna85 did not submit a complaint, so I don't know either.
Бях блокиран с парите по нея, казаха ми, че сметката е блокирана и парите са загубени.
Обвинението е, че имам няколко акаунта, което не е вярно. Искам сметката или парите си обратно.
Никой не ми отговаря по имейл. някой да ми помогне
I was blocked with the money on it, they told me that the account is blocked and the money lost.
The accusation is that I have multiple accounts, which is not true. I want my account or money back.
No one answers me by email. Someone help me
Io sono stato bloccato con i soldi sopra ,mi hanno detto che l'account è bloccato e i soldi persi .
L'accusa è che ho più account ,cosa non vera . Rivoglio l account o i soldi .
Per email nessuno mi risponde .qualcuno mi aiuti
Здравейте, и на мен ми се случи същото! Те не споменаха, че очевидно имах 2 акаунта, когато играех и депозирах. Акаунтите също имаха един и същ имейл адрес и парола. Когато щях да тегля печалбата, блокираха сметката и задържаха парите.
Hi, the same thing just happened to me! They didn't mention that I apparently had 2 accounts when I played and deposited. The accounts also had the same email address and password. When I was going to withdraw the winnings, they blocked the account and kept the money.
Hej, samma sak hände mig precis! De nämnde inget om att jag tydligen hade 2 konton när jag spelade och satte in pengar. Kontona hade dessutom samma mejl adress och lösenord. När jag skulle ta ut vinsten blockerade dom kontot och behöll pengarna.
Хайде, моля те, кажи ми
Каква е сумата, колко пари са блокирани?
Come on, please, tell me
What is the amount, how much money is blocked?
Hajde molim te, reći mi
O kolikom se iznosu radi, koliko novca ti je blokirano?
Не могат да се използват два акаунта. Просто правило за всички онлайн казина
Two accounts cannot be used. A simple rule of all online casinos
Ne mogu da se koriste dva naloga. Jednostavno pravilo svih on line casina
Дори не знаех, че имам 2 акаунта?
Когато се регистрирах, дори не знаех, че вече имам акаунт там. В нормалните случаи не можете да се регистрирате, но те се позовават на факта, че вече има потребител с този имейл адрес и ви молят първо да влезете. Това не се случи тук.
Не реагирах на него, защото е същият имейл адрес, парола...
Те бързо откриха Кога да теглят пари, но не и кога да депозират?
Ако бях разбрал това, разбира се, щях да поправя това
Didn't even know I had 2 accounts?
When I registered I didn't even know I already had an account there. In normal cases, you cannot register, but they refer to the fact that there is already a user with that email address and ask you to log in first. That didn't happen here.
I didn't react to it because it's the same email address, password...
They were quick to discover When to withdraw money but not when to deposit?
Had I realized that, I would of course have fixed this
Visste inte ens att jag hade 2 konton?
När jag registrerade mej Visste jag inte ens att jag redan hade konto där. I vanliga fall så kan man inte registrera utan de hänvisar till att det redan finns en användare med den mejl adressen och ber att man loggar in ist. Så hände inte här.
Jag reagerade inte på det eftersom det är samma majladress, lösenord...
De var snabba att upptäcka När man ska ta ut pengar men inte när man sätter in?
Hade jag uppfattat det så hade jag naturligtvis åtgärdat detta
за съжаление Е, ако сте играли сами, някои казина ще ви приемат. Но вероятно не е това.
Sadly. Well, if you played on your own, some casinos will accommodate you. But that's probably not it.
Печально. Ну если на свои играл, некоторые казино идут на встречу. Но не это наверное.
Въпреки това се чувства много несправедливо.
Никога не бихте изневерили или нещо подобно, дори не знаете как да го направите?
Моето невежество и това, че съм толкова нетехнически с компютрите, доведоха до това.
Играех на мобилния си телефон, така че не разбрах, че има дори 2 акаунта, тъй като приложението беше отворено през цялото време и не винаги трябваше да влизам.
Feels very unfair though.
Would never cheat or anything like that, don't even know how to do it?
My ignorance and being so non-technical with computers led to this.
I was playing on my mobile so didn't realize there were even 2 accounts as the app was open all the time and didn't always have to log in.
Känns väldigt orättvist ändå.
Skulle aldrig fuska eller nåt sådant, vet inte ens hur man gör det?
Min okunskap och att jag är så oteknisk på datorer ledde till det här.
Jag spelade på min mobil så uppfattade inte att det ens fanns 2 konton då appen var öppen hela tiden och inte alltid behövde logga in.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.