ФорумОбсъждане на жалбиБариери при плащане относно

Бариери при плащане относно (страница 2)

преди 3 години от Chubbs1302
|
7802 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
преди 3 години

Здравейте

Сега съм изцяло платена. Съгласен съм, че CS бяха безполезни и през повечето време се чувствах просто платен. Мениджърът на акаунта ми изглеждаше раздразнен от постоянните ми въпроси, но той беше по -полезен от бюрото за чат.

Надявам се да получите парите си много скоро. Не се отказвайте

Поздрави

Хедър


Автоматичен превод:
преди 3 години

Благодаря за актуализацията. Това е нещо, което виждаме доста често. Казина, които изглеждат добре на хартия, но след като трябва да се справите с тяхната поддръжка на клиенти, осъзнавате, че дори вие знаете повече информация от агента, който би трябвало да бъде обучен от казиното.

Наистина е досадно, защото със сигурност в казиното има човек, който знае какво се случва и как да ви помогне, но никога не достигате до този човек, като се свържете с поддръжката.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте

Сега поисках акаунтът ми във Везни да бъде закрит.

Поздрави

Хедър

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей, реейархия,

Съжалявам да чуя, че и вие имате проблеми с това казино, вярвам, че Хедър, която стартира тази тема, първоначално се е сблъскала със същите проблеми като нас, но за щастие Хедър продължи с тях и Казино Гуру също се свърза с казиното и Хедър в крайна сметка получи теглене на биткойни и Mastercard оттегляне.

Аз обаче до този момент изобщо не бях успешен, казиното не спираше да ми казва, изчакайте 7 работни дни за плащане с биткойни, тези 7 дни най -накрая изтекоха и все още не съм получил никакви средства от тях, аз се свързах тяхната поддръжка за около 100 -ти път вчера и посъветва, ако не получа актуализация до днес, тогава до края на деня ще подам жалба до техния лицензионен орган, който е Кюрасао.

Наистина интересното е, че те се опитаха да ви кажат, че все още има технически проблем с Mastercard, кога поискахте теглене на картата? Вярвам, че Хедър е получила средства чрез mastercard преди няколко дни, така че ако сте опитали изтегляне на mastercard през последните няколко дни и те са го отказали, тогава тук определено има някои хитри тактики

Автоматичен превод:
преди 3 години

Хей,

Просто исках да предоставя актуализация и също така, ако това помогне на други играчи, които може да са в същата ситуация в бъдеще, се свързах отново с казиното и посъветвах, че съм бил изключително търпелив и също изчаках пълните 7 работни дни и ако не получих оттеглянето си до края на днешния ден, щях да подам жалба до лицензионния орган за казина.

Не съм сигурен дали това е съвпадение, но най -накрая най -сетне най -накрая получих тегленето си в моята сметка за биткойни днес.

Ако някой друг има същите проблеми с получаването на плащане от тях, моля, не се отказвайте да се биете, независимо колко големи или малки смятате, че са средствата.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте

Аз също ги заплаших, че ще се свържат с комисията по хазарта, преди най -накрая да получат заплащане.

Поздрави

Хедър


Автоматичен превод:
Martyleedavies
преди 3 години

Звучи като заплахата им с UKGC работи досега 😀 Както и да е, това е ужасно преживяване ...

Автоматичен превод:
Chubbs1302
преди 2 години

Хей, извинявай, че скочих

на конец. Получихте ли печалбите си чрез едно плащане с биткойни, имам само максимум 500, които мога да изтегля всеки път. Получих 1/4 одобрени досега.

Автоматичен превод:
Martyleedavies
преди 2 години

Взехте ли ги?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Хей, извинявай, че скочих

на конец. Получихте ли печалбите си чрез едно плащане с биткойни, имам само максимум 500, които мога да изтегля всеки път. Получих 1/4 одобрени досега.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

можете да видите, че средствата са събрани в края (Chubbs1302):

https://casino.guru/libra-spins-casino-player-s-struggling-to-receive

Дори второто забавено плащане беше разрешено (Martyleedavies):

https://casino.guru/libra-spins-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed

Въз основа на тези оплаквания бих казал, че е просто въпрос на време.

Моля, уведомете ни как продължавате с останалите си плащания.


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини