ФорумОбсъждане на жалбиБариери при плащане относно

Бариери при плащане относно

преди 3 години от Chubbs1302
|
7525 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 години

Мъча се да получа плащане от Libraspins.com

Дължи 1500 паунда, които ми казват, че мога да тегля само 500 паунда наведнъж, а сега имат технически проблеми с плащането на MasterCard и искат да взема BitCoin.

Не съм получил потвърждение кога ще получа някакво плащане, така че съм болен от притеснение

Автоматичен превод:
Chubbs1302
преди 3 години

Честно казано, може да имат проблеми с изпращането на парите до Mastercard. Това е доста често срещан проблем с Matercards. От друга страна, ако картата е свързана с банкова сметка, те могат да извършат банков превод и да я изпратят до вашата банкова сметка. Това бих им предложил.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Здравейте


Казаха ми, че банковите преводи не са възможни

Mastercard все още не е възможно

Няма информация кога ще бъде поправена.

Ужасен, това е измама

Обслужването на клиенти е ужасно безполезно

Автоматичен превод:
Chubbs1302
преди 3 години

Тогава вероятно бих приел паричния превод през биткойн. Знам, това е излишна караница, но все пак е по -добре да получите парите под някаква форма и след това да затворите сметката си в казиното, отколкото да оставите печалбите на казиното. Друг вариант е да продължите да чакате, докато отстранят проблема с Mastercards.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте

Отворих Bitcoin акаунт през уикенда, но все още не получих нищо в сметката.

Везните не могат да ми дадат никаква информация

Просто не съм сигурен какво да правя

Автоматичен превод:
Chubbs1302
преди 3 години

Вероятно трябва да ги попитате как ще го изпратят и да изчакате отговора. Това вероятно е всичко, което можете да направите.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте Chubbs1302,

Просто попаднах на публикацията ви и просто исках да ви уведомя, че точно същото се случва и с мен, отворих акаунт в това казино миналата седмица и се опитах да тегля, първо ми казаха, че не мога да тегля във Visa, а след това на следващия ден не мога да тегля до Mastercard, след това те посъветваха биткойни.


Нямах представа как работи биткойн, но открих акаунт при доставчик на монети, тегленето ми беше прието от тях във вторник сутринта в 10 ч. И все още чаках средства да се покажат в портфейла ми, също съм загрижен, че това е измама, ако получа някаква актуализация за пристигащите ми средства ще ви уведомя тук


Благодаря,


Мартин

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Мартин


Съжалявам, че чувам и вашата ситуация.

Използвахте ли препоръчаната Coinbase? Отворих сметка в събота, както и направих тегленето си, което беше прието, но все още нищо.

Джордж (Libra AM) ми каза снощи, че MasterCard работи отново, но все още очаквам оттеглянето ми да бъде обработено.

На 11 ден, когато се опитвам да си взема 1500 паунда

Ще ви държи в течение и вие

за разбирането

Хедър

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте


Това е изтеглянето ми от MasterCard отново беше отказано !!!!

Поискали сте банков превод

Чувствайте се толкова зле от всичко това

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Хедър,

Да, използвах и Coinbase за теглене с помощта на биткойн. Това е единственото нещо, което казиното изглежда приема за обработка на тегления, наистина ме кара да се чувствам като нещо неблагоприятно се случва.

Всички 5 опита за дебит на карти преди това бяха отхвърлени.

В понеделник, 6 септември, поисках теглене в биткойн, вторник, 7 септември, казиното най -накрая го прие, при условие, че са минали само 2 дни, но след като попаднах на вашия опит, нямам вяра, че ще получа и средствата си.

Изгубен съм за думи с ужасното обслужване и опит, които получих и вие изпитвате моето пълно съчувствие към това, което се случва и с вас. Опитах се да се свържа с казиното няколко пъти и единственото нещо, което ми се казва, е да изчакам 7 работни дни, за да преразгледам средствата по сметка в биткойн. Все пак coinbase казва, че обработва всички транзакции в рамките на 1 до 3 дни.

Надяваме се, че казиното ще вземе вашата открита жалба, както и моята, и ще разреши това възможно най -скоро.

Ще ви държа в течение как се справям с оттеглянето си

Благодаря,

Мартин

Автоматичен превод:
Martyleedavies
преди 3 години

Здравей Мартин


Макар и много намалена сума, тъй като това беше плащане в биткойн, това беше получено тази сутрин.

Също така беше обработено изтеглянето ми от MasterCard, въпреки че тепърва ще видя дали ще получа парите от MasterCard.

Късмет

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Хедър,

Радвам се да видя, че сте постигнали известен напредък. Надявам се, че ще получите средствата си на вашата mastercard без допълнителни забавяния, аз все още чакам показването на плащането ми в биткойни. Колко дни бяха необходими, за да може биткойнът ви да достигне общия ви портфейл в coinbase? Аз съм на 4 ден.

Трябваше ли да поискате от Libra Spins AM да провери плащането с биткойни, както и главната карта?

Успех и на вас с получаването на остатъка от изтеглянето

Мартин

Автоматичен превод:
преди 3 години

Надявам се и двамата в крайна сметка да получите парите. Както и да е, тъй като те казаха, че тегленията в Mastercard и VISA не работят, имам чувството, че по някакъв начин искат да ви принудят да използвате криптовалути. Това би било моето обяснение.

Автоматичен превод:
Martyleedavies
преди 3 години

Здравейте


6 дни за получаване на плащане с биткойни в Coinbase, след което незабавен превод на PayPal

TBH моят AM не помогна много. Мисля, че го дразнех с непрекъснати въпроси 😩

Автоматичен превод:
преди 3 години

Благодаря, че ме уведомихте, стискам палци да вкарам средствата си в coinbase в следващите няколко дни 🤔🤞🏼

Автоматичен превод:
преди 3 години

Изгубен съм с думи, влязох в coinbase, за да видя дали средствата се показват, все още нищо, влязох в казиното и изглежда, че средствата ми се показват на салдото ми в казиното, опитах се да чатам за подкрепа за около 10 -ти път и те все още казват оттеглянето ми беше прието и да изчакам пълните 7 работни дни, не съм сигурен в какво казино работят, но това е най -лошото преживяване, което съм имал


Нямам представа какво се случва и всички техни агенти за поддръжка изобщо не са полезни

Автоматичен превод:
Martyleedavies
преди 3 години

Честно казано, не мисля, че тегленето е в процес, доколкото можете да видите парите в салдото по вашата казино сметка. Ако го загубите, тогава какво? Как ще обработят предстоящото теглене, когато парите са загубени?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Съгласен съм, Даниел, явно се храня с невярна информация от техните агенти за поддръжка в чата, нямам вяра, че ще получа оттеглянето си, опитах се отново да тегля от средствата, които са върнали обратно в баланса ми в казиното, беше приет отново тази сутрин. Честно казано не знам какво да правя по въпроса. Изглежда просто не стигам до никъде и тяхната подкрепа изобщо не помага.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте

Сега съм изцяло платена. Съгласен съм, че CS бяха безполезни и през повечето време се чувствах просто платен. Мениджърът на акаунта ми изглеждаше раздразнен от постоянните ми въпроси, но той беше по -полезен от бюрото за чат.

Надявам се да получите парите си много скоро. Не се отказвайте

Поздрави

Хедър


Автоматичен превод:
преди 3 години

Това е страхотна новина, Хедър, радвам се, че получиш средствата си, благодаря, че ме уведоми, ще продължа да ги правя, докато не получа моите 🙄

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини