НачалоФорумОбсъждане на жалби8 казина на PressEnter затварят сметки и конфискуват пари на стойност почти 10 000 €

8 казина на PressEnter затварят сметки и конфискуват пари на стойност почти 10 000 € (страница 2)

преди 1 година от Farseer
|
6 702 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
преди 1 година

Някои хора казват, че са получили пари, докато други хора са получили известие от eCOGRA за вземане на решение за подкрепа на казиното, докато казиното е давало невярна информация (с други думи, те са променили условията си за обслужване, СЛЕД като са забранили хора и са поискали хора са нарушили техните правила, докато тези правила не са били в TOS, когато хората са играли).

От моя страна случаят все още е отворен. Това дойде миналата седмица от eCOGRA, все още няма заключение.


ИЗВЕСТИЕ ЗА ПЪЛНОТО ДОСИЕ



Това е, за да ви информираме, че получихме първоначалното представяне на доказателства от двете страни и можем да декларираме, че разполагаме с „Пълно досие" за вашия спор. eCOGRA ще положи всички усилия, за да завърши процеса на разрешаване на спорове възможно най-бързо, но имайте предвид, че процесът може да отнеме до деветдесет дни.


С Най-Добри Пожелания,

eCOGRA

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябваше да се свържа с eCogra, защото BP Group конфискува парите ми по същото време, както направиха с Farseer.

Преди около седмица получих предварително решение от тях. Те заявиха, че явно съм нарушил правилата, защото казиното твърди, че е разрешен само един бонус за добре дошли във всички марки на BR Group, като xlbet, 21, ultracasino, casinofest, justspin, neonvegas, rapidcasino и nitrocasino. Това твърдение беше невярно.

Впоследствие изпратих на eCogra добре аргументиран имейл със снимки на екрани от различните им марки, които явно противоречат на тяхното твърдение. Няколко дни по-късно BP Group поиска моите банкови данни и скоро след това всичките ми депозити и печалби бяха кредитирани в банковата ми сметка.

По-долу ще намерите част от кореспонденцията ми с тях, както и прикачените файлове, които споменах. Някои от тях са на фински, но основните точки трябва да се видят.

Надявам се тази информация да се окаже полезна за всеки, изправен пред подобна ситуация.

Трябваше да изрежа връзките, тъй като току-що се регистрирах и явно не мога да изпратя толкова много от тях.

„Вярно е, че приех някои бонуси за добре дошли от различните им марки. Въпреки че сега е забранено да приемате повече от един бонус за добре дошли от BP Group Limited, това правило не беше в сила, когато се регистрирах с тези марки. За доказателство, техните общи условия на https://www.neonvegas. com/en/info/terms-and-conditions не ограничават получаването на множество бонуси за добре дошли, нито тогава, нито сега. Техните условия за предварителна регистрация също отразяват това мнение. Прикачен файл 1 показва екранна снимка от Бонусните условия на Rapidcasino за добре дошли от 2 февруари 2023 г. Въпреки че са на фински, ясно се споменава, че ограничението се прилага единствено за Rapidcasino.com, а не за по-широкия BP Group Limited.

По отношение на техните общи правила за бонуси на https://www.rapidcasino. com/en/info/bonus-rules , те вече въведоха клауза, която гласи: „Играч може да изиска само една от офертите за добре дошли на BP Group Ltd." Това не беше така, когато се присъединих към техните платформи. Приложение 2, екранна снимка от уебсайта на Rapidcasino https://www.rapidcasino. com/fi/info/bonus-rules от 2 февруари 2023 г. ясно показва, че ограничението не е съществувало по това време. Приложение 3 от Nitrocasino.com, взето на 4 февруари 2023 г. от уебсайта https://www.nitrocasino. com/fi/info/bonus-rules , подкрепя това твърдение.

Въпреки че тези екранни снимки са на фински, признавам, че английската версия обикновено е авторитетният източник. Прегледах английските версии по време на регистрацията, които бяха идентични с финландските. Спомням си също, че те направиха тези промени около средата на март 2023 г. Компанията със сигурност е наясно с това и може да бъде принудена в съда да представи исторически данни от уебсайта си, ако е необходимо.

От онлайн форумите става ясно, че аз не съм единственият човек, който BP Group Limited се опитва да заблуди с различни предлози. Също така съм убеден, че eCorgra помага на други в подобни ситуации. Ако е необходимо, мога да предоставя допълнителни екранни снимки с дата. Същността на въпроса остава: BP Group Limited изглежда използва различни тактики, независимо от тяхната достоверност, за да избегне плащането на моите печалби.

Вярвам, че този проблем ще бъде разрешен бързо в моя полза. Знам, че моят случай е стабилен, тъй като не съм нарушил никакви условия и в крайна сметка ще получа парите си. Моля, уведомете ме, ако са необходими допълнителни подробности."

filefilefile

Автоматичен превод:
Blueswan
преди 1 година

Здравейте, радвам се да видя, че истината най-после възтържествува и всичко се оказа справедливо, в случая във ваша полза. Със сигурност отне известно време, за да подредя всичко, но тъй като имаше щастлив край, това е най-важното нещо. Определено е полезно да не се страхуваш и да отстояваш гледната си точка, а ако я подкрепиш с доказателства, смятам, че в случая няма от какво да се притесняваш. 😊

Както и да е, благодарим ви, че споделихте своя случай с нас, което със сигурност ще бъде полезно за някои играчи.

Може ли да попитам колко време отне целият този процес?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Е, след още половин година без отговор получих този вид отговор днес от eCOGRA:

Резултат: Решено в полза на оператора
 
Резюме/Коментари: Операторът е действал в съответствие с клауза 16 от техните правила и условия, когато е затворил акаунта на потребителя и е иззел средствата в акаунта, тъй като е установено, че потребителят обсъжда стратегии за игра на twitch за това как да предотврати казино протоколи в целия операторска платформа.
 
Дата на затваряне: 2023/12/25 00:00:00 ч

eCOGRA изглежда като пълна шега, създадена само за да се съобразят с желанията на казината (които плащат сметките си) и когато не могат да се различават потрепване от раздор, те със сигурност не са в правилната индустрия. И тази клауза 16 не беше на мястото си, за която се позовават, когато играех.

И случаят беше приключен преди почти два месеца (на Коледа, разбира се) и отне толкова време, за да ме уведомят - чудя се дали казиното и eCOGRA просто забавят времето.

Чудя се какъв е следващият ход, за да си върна парите?

Автоматичен превод:
Farseer
преди 10 месеца

Здравейте и благодаря за споделянето.

Въпреки че разбирам оптиката, която прилагате към връзката между казиното и лицензиращия орган, аз, от друга страна, разбирам, че въз основа на обобщението, предоставено от eCOGRA, подобни действия могат да се считат за валидна причина за действието на казиното. Не съм сигурен за какво става въпрос в тази клауза 16, но съм повече от убеден, че има друга част, приложима за такава ситуация, вероятно е просто по-обща.

За съжаление не знам кое казино се обсъжда.

Както и да е, лицензиращият орган се изказа, така че се обзалагам, че единствената останала възможност е законна съдебна процедура.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте,


Имам подобен проблем със същите тези казина вече година. Те решиха да закрият акаунтите ми и конфискуваха средствата ми във всички казина на BP Group Limited, като се позоваха, че съм получил средствата и печалбите си чрез нечестни методи и съм нарушил техните правила 17 и 20. Те конфискуваха около 9000 евро.


Отворих тикет за оспорване в eCOGRA и най-накрая получих отговор от тях в края на миналата година след много месеци чакане. Спорът е разрешен в полза на оператора. Дадоха ми следната причина:

„Операторът е действал в съответствие с клауза 3 & J от техните правила и условия, когато е закрил потребителския акаунт и е запазил балансите в акаунта, тъй като е положително установено, че потребителят дава информация и съвети на други потребители в социалните медии как да възползвайте се от бонусите на операторите."


Резултатът от eCOGRA за моя случай беше различен от това, което казиното ми даде на първо място. В моя случай не съм използвал социални медии, за да се възползвам от тези бонуси. Самите казина продължиха да ми изпращат бонуси много агресивно по имейл.


Казината също ми позволяваха да правя депозити (и изпращаха бонуси по имейл), дори когато ми попречиха да направя заявки за теглене през последните няколко дни, преди да закрият акаунтите ми. През това време попитах за причината за това и те отговориха, че трябва да имат някои документи, за да верифицират моя акаунт. Предоставих документи и след няколко дни сметките бяха закрити и парите запорирани.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте,


Имам подобен проблем със същите тези казина вече година. Те решиха да закрият акаунтите ми и конфискуваха средствата ми във всички казина на BP Group Limited, като се позоваха, че съм получил средствата и печалбите си чрез нечестни методи и съм нарушил техните правила 17 и 20. Те конфискуваха около 9000 евро.


Отворих тикет за оспорване в eCOGRA и най-накрая получих отговор от тях в края на миналата година след много месеци чакане. Спорът е разрешен в полза на оператора. Дадоха ми следната причина:

„Операторът е действал в съответствие с клауза 3 & J от техните правила и условия, когато е закрил потребителския акаунт и е запазил балансите в акаунта, тъй като е положително установено, че потребителят дава информация и съвети на други потребители в социалните медии как да възползвайте се от бонусите на операторите."


Резултатът от eCOGRA за моя случай беше различен от това, което казиното ми даде на първо място. В моя случай не съм използвал социални медии, за да се възползвам от тези бонуси. Самите казина продължиха да ми изпращат бонуси много агресивно по имейл.


Казината също ми позволяваха да правя депозити (и изпращаха бонуси по имейл), дори когато ми попречиха да направя заявки за теглене през последните няколко дни, преди да закрият акаунтите ми. През това време попитах за причината за това и те отговориха, че трябва да имат някои документи, за да верифицират моя акаунт. Предоставих документи и след няколко дни сметките бяха закрити и парите запорирани.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца
Казината също ми позволяваха да правя депозити (и изпращаха бонуси по имейл), дори когато ми попречиха да направя заявки за теглене през последните няколко дни, преди да затворят акаунтите ми. През това време попитах за причината за това и те отговориха, че трябва да имат някои документи, за да верифицират акаунта ми. Предоставих документи и след няколко дни сметките бяха закрити и парите запорирани.

Това също ми се случи. Мисля, че се квалифицира като престъпна измама и ако трябва да се обърна към съда, това трябва да е сред проблемите. По-лесно е, ако имаме много хора да направим това и се чудя дали някой се е обърнал към съда по тези въпроси.

MGA изглежда като шега, ако напълно не успяват да защитят клиентите си от този вид престъпна дейност.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Въпросът беше за 8 казина, което написах в началния пост. Вероятно ще публикувам малко по-дълга версия по-късно, включително "предварителна присъда" и моя отговор към нея, който се случи около октомври.


Накратко, операторът промени своите T&Cs към много хищнически около средата на март, когато вече бях баннат седмица преди това и цялата резолюция беше базирана на T&Cs, които не бяха там, когато играех.


Окончателното решение беше само онзи имейл от два реда, който ми изпратиха вчера, пренебрегвайки всичко, което бях казал за тях през октомври и правейки присъда единствено въз основа на лъжи кой казино оператор ги е нахранил. И въз основа на датата на затваряне им отне почти 2 месеца, за да публикуват дори това.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте,


Имам подобен проблем със същите тези казина вече година. Те решиха да закрият акаунтите ми и конфискуваха средствата ми във всички казина на BP Group Limited, като се позоваха, че съм получил средствата и печалбите си чрез нечестни методи и съм нарушил техните правила 17 и 20. Те конфискуваха около 9000 евро.


Отворих тикет за оспорване в eCOGRA и най-накрая получих отговор от тях в края на миналата година след много месеци чакане. Спорът е разрешен в полза на оператора. Дадоха ми следната причина:

„Операторът е действал в съответствие с клауза 3 & J от техните правила и условия, когато е закрил потребителския акаунт и е запазил балансите в акаунта, тъй като е положително установено, че потребителят дава информация и съвети на други потребители в социалните медии как да възползвайте се от бонусите на операторите."


Резултатът от eCOGRA за моя случай беше различен от това, което казиното ми даде на първо място. В моя случай не съм използвал социални медии, за да се възползвам от тези бонуси. Самите казина продължиха да ми изпращат бонуси много агресивно по имейл.


Казината също ми позволяваха да правя депозити (и изпращаха бонуси по имейл), дори когато ми попречиха да направя заявки за теглене през последните няколко дни, преди да закрият акаунтите ми. През това време попитах за причината за това и те отговориха, че трябва да имат някои документи, за да верифицират моя акаунт. Предоставих документи и след няколко дни сметките бяха закрити и парите запорирани.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, прочетох какво сте написали и много съжалявам как се разви случаят ви. Струва ми се, че е доста несправедливо и особено когато казиното и eCogra имат различна причина за цялата ситуация. Вие обаче не посъветвахте играчите как да използват бонусите на казиното, защото в това ви обвиняваха властите?

Както и да е, предполагам, че последната възможна инстанция е съдът. Мислили ли сте за тази възможност?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Въпросът беше за 8 казина, което написах в началния пост. Вероятно ще публикувам малко по-дълга версия по-късно, включително "предварителна присъда" и моя отговор към нея, който се случи около октомври.


Накратко, операторът промени своите T&Cs към много хищнически около средата на март, когато вече бях баннат седмица преди това и цялата резолюция беше базирана на T&Cs, които не бяха там, когато играех.


Окончателното решение беше само онзи имейл от два реда, който ми изпратиха вчера, пренебрегвайки всичко, което бях казал за тях през октомври и правейки присъда единствено въз основа на лъжи кой казино оператор ги е нахранил. И въз основа на датата на затваряне им отне почти 2 месеца, за да публикуват дори това.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Виждам, че имахте ли екранни снимки на Правилата и условията, преди да играете и когато се промениха известно време по-късно? Мисля, че това е най-лесният начин да се докажат някои неща. Но също така вярвам, че понякога играчите не мислят да го направят и след това, когато се сменят, няма какво да правят.

Мислите ли, че ще намерите адвокат и ще го разрешите по този начин? Смятам, че това е може би последното нещо, което трябва да се вземе предвид. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравейте, не съм споделял промоции с никой друг. Повечето от тях бяха частни "VIP" промоции по имейл, а други бяха просто някои общи промоции, които имаха в уебсайта си. Тези промоции също бяха рекламирани по имейл.


Не съм мислил за съда. Изглежда сложно и има риск да загубите още повече пари.

Автоматичен превод:
Kasinopoika
преди 10 месеца

В такъв случай разбирам, че не искате да навлизате в процеса.

Що се отнася до бонусите, тогава също не ми е ясно защо казиното е имало такова мнение.

Както и да е, помислихте ли какво ще правите сега?🤔😥

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравей, може би трябва да се опиташ да се свържеш с eCOGRA и може би MGA още веднъж и да видиш докъде ще стигне. Вероятно никъде, но какво може да се направи.

Автоматичен превод:
Kasinopoika
преди 10 месеца

Здравейте. Според мен, ако опиташ, няма какво да губиш в момента.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини