ФорумОбсъждане на жалби8 казина на PressEnter затварят сметки и конфискуват пари на стойност почти 10 000 €

8 казина на PressEnter затварят сметки и конфискуват пари на стойност почти 10 000 €

преди 1 година от Farseer
|
6367 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
преди 1 година

Здравейте, имах нещастен случай да срещна този вид супер сенчеста дейност от PressEnter Casinos, които включват тези казина:


21.com

NeonVegas

Нитро Казино

УлтраКазино

RapidCasino

JustSpin

КазиноФест

XLBet


Те просто първо блокираха моите тегления в понеделник, а след това откраднаха почти 10 000 евро от реалните ми пари (без бонус пари или каквото и да било) от сметките ми във вторник.


Тези казина са лицензирани от MGA, така че предполагам, че имам добри шансове да осребря парите си. Просто се чудя как да продължа с това, като казиното отказва да разясни повече или да върне парите ми.


Всичко, което те заявиха в първоначалното си съобщение за прекратяване (идващо от един сайт, 21.com), беше следното:


Първоначално на фински, в преведен вид:


Хей,


Както съм сигурен, че знаете, съгласно нашите правила и условия ние имаме право да преглеждаме информацията за транзакциите на акаунта и ако подозираме, че даден играч е участвал в незаконни игри, имаме право да затворим и замразим акаунта и да конфискуваме бонусите и печалбите получени в резултат на незаконна/нарушителна игра.


След вашите скорошни заявки за теглене, ние прегледахме информацията ви и имаме основателни причини да подозираме, че сте използвали нашите услуги недобросъвестно и в нарушение на нашите правила и условия.


В съответствие с условия 17 и 20, ние решихме да закрием вашия акаунт за игри и всички други акаунти, които имате при нас, и ще конфискуваме всички печалби, останали в акаунта ви, и всички бонуси, които сте получили в нарушение на нашите условия.


За разбирането,



21.com


Ани


Някакви идеи как да продължа това? Не бях само замесен играч, поне 12 други финландски играчи имаха точно подобен случай.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

Очевидно това се е случило на доста финландци напоследък, тъй като аз също загубих около 10 хиляди, тъй като те конфискуваха депозитите ми. Странно е, че няма начин да знам точната сума, тъй като те току-що изпратиха един имейл и ме блокираха да влизам в който и да е сайт веднага.

Ако това не е кражба, не знам какво е.

Автоматичен превод:
преди 1 година

здрасти


Същото се случи и с мен. Не наруших никакви условия за бонуси и въпреки това те конфискуваха депозираните ми пари и ме блокираха. Дори не мога да вляза, за да видя точната сума, която съм загубил. Все още се надявам, че ще отменят решението, така че да не се налага да ходя в MGA. Наистина не видях лицензиран от Малта сайт да прави това!

Автоматичен превод:
Farseer
преди 1 година

Здравейте,

Трябва да призная, че виждам подобна ситуация като някак неудобна. Вярно е, че казината си запазват правото да затварят сметките на играчите, когато пожелаят, въпреки че конфискуването на пари трябва да бъде надлежно обяснено.

Обикновено, когато казината открият измамни дейности - което може да се нарече "незаконна игра", те са стиснати, обяснявайки конкретен детайл, който лесно може да разкрие стъпките, предприети за разкриване на измамата. Така че бих казал, че подобна дискретност е разбираема от гледна точка на казиното.

Не съм запознат с финландските законодателни процедури или ограничения, въпреки че изглежда, че не е съвпадение, толкова много играчи, забранени едновременно, ми звучи като крайна обмислена стъпка.

Изпращането на жалба изглежда като добър начин, въпреки че нямам представа в кое казино трябва да подам такава.

Тази статия обяснява как работят оплакванията , преминете през това, ако желаете.

Моля, използвайте тази връзка, за да създадете жалбата . Не знам какво друго да добавя 🤔




Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

Очевидно това се е случило на доста финландци напоследък, тъй като аз също загубих около 10 хиляди, тъй като те конфискуваха депозитите ми. Странно е, че няма начин да знам точната сума, тъй като те току-що изпратиха един имейл и ме блокираха да влизам в който и да е сайт веднага.

Ако това не е кражба, не знам какво е.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

Моля, прочетете предишния ми пост и изпратете жалбата, ако желаете. Предполагам, че бих го направил на твое място.

Автоматичен превод:
преди 1 година

здрасти


Същото се случи и с мен. Не наруших никакви условия за бонуси и въпреки това те конфискуваха депозираните ми пари и ме блокираха. Дори не мога да вляза, за да видя точната сума, която съм загубил. Все още се надявам, че ще отменят решението, така че да не се налага да ходя в MGA. Наистина не видях лицензиран от Малта сайт да прави това!

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей

съжалявам да го чуя. Моята препоръка е същата - обмислете подаването на жалбата и ние ще се опитаме да проучим.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Уважаема Радка,


Благодаря Ви за бързия отговор. Въпреки че разбирам, че казината имат правото да избират своите клиенти или дори да ги забраняват, вярвам, че конфискуването на техните депозирани пари без основание може да се счита за кражба.


Съгласно действащото законодателство ( https://legislation.mt/eli/sl/583.8/eng/pdf ), правата на собственост върху средствата на играча остават непокътнати дори ако те се държат и контролират от упълномощено лице, като например оператор на игри или финансова институция. Независимо дали средствата са регистрирани на името на упълномощеното лице или на името на играча, играчът все още запазва крайната собственост и контрол върху своите средства. Упълномощеното лице просто държи средствата на играча в доверително управление и тази разпоредба е налице, за да защити средствата на играчите от потенциална неплатежоспособност или фалит на упълномощеното лице или други финансови затруднения, с които може да се сблъска.


Като се има предвид това, считам, че конфискуването на средства на играч без основание е нарушение на лицензионните разпоредби.


С Най-Добри Пожелания,

Rxsse

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Трябва да призная, че виждам подобна ситуация като някак неудобна. Вярно е, че казината си запазват правото да затварят сметките на играчите, когато пожелаят, въпреки че конфискуването на пари трябва да бъде надлежно обяснено.

Обикновено, когато казината открият измамни дейности - което може да се нарече "незаконна игра", те са стиснати, обяснявайки конкретен детайл, който лесно може да разкрие стъпките, предприети за разкриване на измамата. Така че бих казал, че подобна дискретност е разбираема от гледна точка на казиното.

Не съм запознат с финландските законодателни процедури или ограничения, въпреки че изглежда, че не е съвпадение, толкова много играчи, забранени едновременно, ми звучи като крайна обмислена стъпка.

Изпращането на жалба изглежда като добър начин, въпреки че нямам представа в кое казино трябва да подам такава.

Тази статия обяснява как работят оплакванията , преминете през това, ако желаете.

Моля, използвайте тази връзка, за да създадете жалбата . Не знам какво друго да добавя 🤔




Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря за отговора Радка.

Търпеливо чакам отговор от 21.com вече повече от седмица (току-що изпратиха едно от онези съобщения за копиране и поставяне, които следват по-късно, след като изпратя последния си дълъг отговор) и изглежда, че няма да го направят всичко, така че трябва да започнете да се оплаквате.

Предполагам, че правилният начин е да подадете отделни жалби за всички казина? Те трябва да работят отделно и за щастие имам точни суми, които са били откраднати от всяко казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, спечелих малко пари в текста на компанията Man Greece Спечелих 3000 € Отидох да изтегля 900 от сметката на трета страна и те я анулираха, докато друг път правех нормално теглене, не теглих от сметката си, защото Дължа пари на банката и ще ми ги вземат ли. Поискаха ми банковата книжка на собственика, който е направил тегленето и аз му я изпратих, докато говорех с човек да ми помогне от тяхната компания, каза той че не е възможно да го накарам да приеме тегленето и че трябва да изпратя парите на страницата на собственика, където съм поставил картата, т.е. след известно време изпратих снимка от ibank, но те блокираха казиното и никога не приеха това Те никога не приех транзакцията Свързах се с чата и те казаха, че трябва да се обадя Обадих се, задават ми някои въпроси като как се казвам и т.н. и те казаха, че ще го препратя, пригответе се Чудя се сега дали могат, ако ядат парите има ли начин да ги вземем

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря за отговора Радка.

Търпеливо чакам отговор от 21.com вече повече от седмица (току-що изпратиха едно от онези съобщения за копиране и поставяне, които следват по-късно, след като изпратя последния си дълъг отговор) и изглежда, че няма да го направят всичко, така че трябва да започнете да се оплаквате.

Предполагам, че правилният начин е да подадете отделни жалби за всички казина? Те трябва да работят отделно и за щастие имам точни суми, които са били откраднати от всяко казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей.

Бих казал, че би било най-добре да подадете жалбата за всеки поотделно. Оставете екипа по жалбите да реши дали вашите жалби могат да бъдат „обединени" в една. Въпросът е да се провери тази ситуация.

И така, тази връзка ви позволява да започнете жалбата , не забравяйте да публикувате там всяка подходяща информация, която може да помогне на отговорника за жалбата да разбере същността от самото начало. Чувствайте се свободни да копирате и поставите и вашите публикации във форума.

Ако имате нужда от помощ, просто ме уведомете! 🙏🤞


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, спечелих малко пари в текста на компанията Man Greece Спечелих 3000 € Отидох да изтегля 900 от сметката на трета страна и те я анулираха, докато друг път правех нормално теглене, не теглих от сметката си, защото Дължа пари на банката и ще ми ги вземат ли. Поискаха ми банковата книжка на собственика, който е направил тегленето и аз му я изпратих, докато говорех с човек да ми помогне от тяхната компания, каза той че не е възможно да го накарам да приеме тегленето и че трябва да изпратя парите на страницата на собственика, където съм поставил картата, т.е. след известно време изпратих снимка от ibank, но те блокираха казиното и никога не приеха това Те никога не приех транзакцията Свързах се с чата и те казаха, че трябва да се обадя Обадих се, задават ми някои въпроси като как се казвам и т.н. и те казаха, че ще го препратя, пригответе се Чудя се сега дали могат, ако ядат парите има ли начин да ги вземем

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей.

Е, честно казано, изгубих се. Можете ли първо да споделите линка на казиното?

Знаете, имате право да използвате само своя акаунт и вашите опции за плащане, а не тези на някой друг. Не съм сигурен дали случаят е такъв, но изглежда сте направили нещо необичайно, за да получите парите, докато банката ви се открояваше, нали?

Може да ми помогне един намек, моля.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Въпросните казина са прекратили всякаква комуникация с множеството участващи играчи, включително и мен, и са отказали да дадат каквото и да е обяснение дори на casino.guru. Тази ситуация е изключително тревожна, тъй като действията им могат да се тълкуват като кражба.

Напълно съм готов да заведа правни действия, ако е необходимо, за да защитя правата си и да потърся справедливо решение. Надявам се, че казината ще преразгледат позицията си и ще възстановят откритата комуникация, преди ескалирането на този въпрос до съда да стане единствената жизнеспособна опция.

Автоматичен превод:
rxsse
преди 1 година

Здравейте.

Проверих накратко всички тези свързани оплаквания . Правилно ли предполагам, че Ecorga не е опция за вас? 😕

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, подадох жалба до eCOGRA, но имам притеснения поради конкретна клауза в правилата и условията на казиното. По същество се посочва, че ако искът надвишава 5000 евро или еквивалента в националната валута на играча, казиното има право да счита решението за ADR или ODR за необвързващо.

Освен това казината се третират като едно цяло. Тъй като въпросните конфискувани суми възлизат на повече от 5000 евро, аз съм загрижен, че дори ако решението на eCOGRA е в моя полза, все още може да се наложи да заведа правни действия за възстановяване на средствата си.

Автоматичен превод:
rxsse
преди 1 година

Сега разбирам.

В този случай ще бъда наистина благодарен, ако можете да актуализирате тази тема с напредъка. Вярвам, че никога не съм бил свидетел на нещо подобно толкова отблизо.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Тъжно е да видя, че изглежда никой не е имал късмет да си върне средствата от тези сайтове. Толкова бързах, че тъкмо сега намерих време да напиша съобщение, добавих всички имейли към него и го публикувах 8 пъти (по веднъж за всеки сайт, най-вече поради „няма да считаме решението за ADR / OFR за обвързващо, ако искът надвишава €5000 ") към eCOGRA.

Дано действат бързо. Кажете ни, ако някой има късмет да се занимава с тези сайтове по тези въпроси. Следващата стъпка ще трябва да бъде MGA и ще отнеме време.

Автоматичен превод:
Farseer
преди 1 година

Здравей!

Значи сте избрали да получите по-официалния път, виждам. Опасявам се, че целият процес почти винаги отнема много време. 😕

Мислех, че също обмисляте да пускате оплаквания тук, на уебсайта на Casino Guru, според мен ще получите резултат по-рано, въпреки че щастливият край никога не е предоставен.

Желая ти късмет! 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Отидох и с официалния маршрут, но все още не съм чул нищо от eCOGRA...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих това само на 2 юни, нищо оттогава:

Добър ден,

Оценяваме усилията, които положихте, за да се свържете с eCOGRA и да обясните затруднението си.

Моля, изпратете допълнителна информация, документи или доказателства в подкрепа на твърдението си. Моля, уверете се, че цялата комуникация се извършва чрез отговор на този имейл, тъй като оспорването се проследява от референтния номер, съдържащ се в реда за тема на този имейл, който изглежда подобно на следното:

xxx


Ако вашият спор вече е разрешен преди получаването на това съобщение, моля, уведомете ни незабавно и ние ще затворим спора.


Ще ви предоставим копия от съответната информация, предоставена от оператора, за коментар и предоставяне на допълнителна информация в подкрепа на вашето твърдение. Имате право да поискате копия от доказателствата, предоставени от другата страна, които ще бъдат предоставени при надлежно разглеждане на всяка защита на данните или други регулаторни или законови ограничения, които могат да се прилагат към тях.

Ако преценим, че оспорването ви е невалидно, ще бъдете уведомени в рамките на тридесет дни. Ще положим всички усилия да приключим процеса на разрешаване на спора в рамките на деветдесет дни след получаване на цялата необходима информация от двете страни, което се нарича пълно досие по делото. Ще получите известие за пълната преписка заедно с оператора.

Автоматичен превод:
Farseer
преди 1 година

Тъй като изминаха повече от три дни, съм убеден, че жалбата е основателна.

Това също е интересна част:

Ще ви предоставим копия от съответната информация, предоставена от оператора, за коментар и предоставяне на допълнителна информация в подкрепа на вашето твърдение. Имате право да поискате копия от доказателствата, предоставени от другата страна, които ще бъдат предоставени при надлежно разглеждане на всяка защита на данните или други регулаторни или законови ограничения, които могат да се прилагат към тях

Обичам да ги виждам 🙂

Още веднъж ви желая честен край!


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини