Здравейте, имах нещастен случай да срещна този вид супер сенчеста дейност от PressEnter Casinos, които включват тези казина:
21.com
NeonVegas
Нитро Казино
УлтраКазино
RapidCasino
JustSpin
КазиноФест
XLBet
Те просто първо блокираха моите тегления в понеделник, а след това откраднаха почти 10 000 евро от реалните ми пари (без бонус пари или каквото и да било) от сметките ми във вторник.
Тези казина са лицензирани от MGA, така че предполагам, че имам добри шансове да осребря парите си. Просто се чудя как да продължа с това, като казиното отказва да разясни повече или да върне парите ми.
Всичко, което те заявиха в първоначалното си съобщение за прекратяване (идващо от един сайт, 21.com), беше следното:
Първоначално на фински, в преведен вид:
Хей,
Както съм сигурен, че знаете, съгласно нашите правила и условия ние имаме право да преглеждаме информацията за транзакциите на акаунта и ако подозираме, че даден играч е участвал в незаконни игри, имаме право да затворим и замразим акаунта и да конфискуваме бонусите и печалбите получени в резултат на незаконна/нарушителна игра.
След вашите скорошни заявки за теглене, ние прегледахме информацията ви и имаме основателни причини да подозираме, че сте използвали нашите услуги недобросъвестно и в нарушение на нашите правила и условия.
В съответствие с условия 17 и 20, ние решихме да закрием вашия акаунт за игри и всички други акаунти, които имате при нас, и ще конфискуваме всички печалби, останали в акаунта ви, и всички бонуси, които сте получили в нарушение на нашите условия.
За разбирането,
21.com
Ани
Някакви идеи как да продължа това? Не бях само замесен играч, поне 12 други финландски играчи имаха точно подобен случай.
Hello, I had unfortunate event of meeting this kind of super shady activity from PressEnter Casinos, which include these casinos:
21.com
NeonVegas
NitroCasino
UltraCasino
RapidCasino
JustSpin
CasinoFest
XLBet
They simply first blocked my withdrawals in Monday, and then stole almost 10 000 euros of my real money (no bonus money or whatever) from my accounts in Tuesday.
These casinos are MGA licensed, so I guess I have good chance to redeem my money. Just wonder how to go with this, with casino refusing to elaborate further or return my money.
All that they stated in their original termination message (coming from one site, 21.com) was this:
Originally in Finnish, in translated form:
Hey,
As I am sure you are aware, under our terms and conditions we have the right to review account transaction information and if we suspect that a player has engaged in illegal gaming, we have the right to close and freeze the account and confiscate bonuses and winnings obtained as a result of illegal/violating gaming.
Following your recent withdrawal requests, we have reviewed your information and have reasonable grounds to suspect that you have used our services in bad faith and in violation of our terms and conditions.
In accordance with terms 17 and 20, we have decided to close your gaming account and any other accounts you have with us, and we will confiscate any winnings remaining on your account and any bonuses you received in breach of our terms.
Regards,
21.com
Anni
Any ideas how to follow this up? I wasn't only player involved, at least 12 other Finnish players has exactly similar case.