1xBet опит (страница 2)

преди 4 години от ArnN
|
11246 преглеждания 39 отговора |
|
1 2
преди 10 месеца

Моля, искам нечия помощ

Уебсайтът на 1xbet твърди, че съм написал това, което е на изображението по-долу

Но моят език е португалски!

Както можете да видите на изображението, всичко е на английски

Какво означава мястото, където направих този кръг, е мястото, където е човекът?? може ли някой да ми помогне, моля

Имайте предвид, че тези изображения са създадени от казиното 1xbet, което се представя за мен,

Моля, някой да ми обясни?

Не съм от Канада!

👇

file

Автоматичен превод:
ivanvidalr1
преди 9 месеца

Уважаеми играч,

Трябва да се обърнете към казиното. Честно казано, никой извън казиното не може да ви помогне да промените данните на акаунта си. Това не е възможно без достъп до базата данни на казиното.

Освен това не забравяйте да актуализирате темата си за оплакване 👈, моля. Може да е важно по отношение на текущия ви случай.🙏


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Моля, искам нечия помощ

Уебсайтът на 1xbet твърди, че съм написал това, което е на изображението по-долу

Но моят език е португалски!

Както можете да видите на изображението, всичко е на английски

Какво означава мястото, където направих този кръг, е мястото, където е човекът?? може ли някой да ми помогне, моля

Имайте предвид, че тези изображения са създадени от казиното 1xbet, което се представя за мен,

Моля, някой да ми обясни?

Не съм от Канада!

👇


file

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
ivanvidalr1
преди 9 месеца

можете да им изпратите вашия IP адрес, за да потвърдите, че не сте от Канада


Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Jordanmeyer
преди 9 месеца

Как да направя???

Моля, обяснете ми

Автоматичен превод:
ivanvidalr1
преди 9 месеца

можете да видите IP адрес на вашия компютър или телефон и да ги изпратите за проверка. също могат да видят от коя държава сте регистриран и дали сте използвали Vpn

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

можете да ги помолите да проверят всичко

Автоматичен превод:
Jordanmeyer
преди 9 месеца

Нека обясня ситуацията от моя страна

Дори регулираното лице на уебсайта на 1xbet видя този отпечатък и спря да ми оказва помощ, те ми казаха, че ще преразгледат моя случай, като ми поискаха от 14 до 28 работни дни и минаха 3 месеца и досега нищо , само администраторът на уебсайта, който отговаряше заедно с лиценза на Кюрасао, ми даде отговор кой да запазя акаунта си блокиран,

Тогава разбрах, че нещо не е наред 1xbet x Curaçao лицензиране на игри 🤔

Автоматичен превод:
ivanvidalr1
преди 9 месеца

Мисля за това по този начин, ако казиното е в състояние да манипулира чат, което не е в състояние да направи зад своите слотове, и не мисля, че има надзор над това,

Жалко, че 1xbet може да има добра репутация, но изглежда не се интересува от бразилските играчи, доколкото знам, просто погледнете бразилския уебсайт за оплаквания с (оплачете се тук), ще видите, че обемът на неразрешените оплаквания е много високо, мисля, че трябва да има някои по-справедливи сайтове и някои допълващи.

Не казвам, че сайтът на 1xbet е лош, всъщност ми харесва колко лесно се играе, но те оставиха плащанията на играчите настрана, просто изглежда, че е фалирал или не разбирам факта, че избягват плащане!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Моля, искам нечия помощ

Уебсайтът на 1xbet твърди, че съм написал това, което е на изображението по-долу

Но моят език е португалски!

Както можете да видите на изображението, всичко е на английски

Какво означава мястото, където направих този кръг, е мястото, където е човекът?? може ли някой да ми помогне, моля

Имайте предвид, че тези изображения са създадени от казиното 1xbet, което се представя за мен,

Моля, някой да ми обясни?

Не съм от Канада!

👇


file

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Предполагам, че се чувствате отчаяни, но моля, не спамете форума с вашите въпроси; моля, дръжте всичко на едно място, така че всеки да може лесно да се свърже с вас и цялата комуникация да има смисъл. 🙏

В случай, че сте пропуснали отговора ми, намерете го тук:

„Скъпи играч,

Трябва да се обърнете към казиното. Честно казано, никой извън казиното не може да ви помогне да промените данните на акаунта си. Това не е възможно без достъп до базата данни на казиното.

Освен това не забравяйте да актуализирате темата си за оплакване 👈, моля. Може да е важно по отношение на текущия ви случай.🙏"

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Съжалявам, че не разбрах, когато казвате (спам) какво имате предвид?

Тъй като според мен спамът би бил неверни твърдения, тук просто съм честен! Излъгаха ме това е факт

Сега съжалявам, не исках, защото наистина не знам как да използвам функциите на Casino Guru!

Не разбирам причината за вашата защита на това казино 1xbet???

Сега, когато казвате, че съм (отчаян), това се превръща в обида, защото стойността не е висока, въпросът е също, че не сте били измамени... така че е лесно да кажете и да прецените, както можете вижте, просто моля за помощ относно неверните обвинения, които уебсайтът 1xbet направи срещу мен!

Честно казано, не видях нищо специално, мисля, че някой тук има капацитета да изясни съмненията, тъй като това е дискусионен форум🤔

Или ако греша, имаш ли какво да криеш?!

Честно казано, не разбирам гледната ви точка и както виждам, че сте анализатор, така че ме учудва, че дойде да ме разпитате и все още ми казвате, че това е спам.

Е, тук в Guru служи като предупреждение за добри или лоши казина.

Моето мнение за уебсайта на 1xbet е, че казиното е измамно, вярвам и мога да докажа това, което казвам

Вече не става въпрос само за пари, а за характер и чест! Нещо, което казиното на 1xbet няма, защото ако имаше, нямаше да съм тук и да отговарям на въпроси с вас

С уважение: Иван Видал


Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
ivanvidalr1
преди 9 месеца

Здравейте.

Лошото ми - исках да поставите всичките си публикации по този въпрос само в една тема. Не всички в целия форум. Ние се стремим да поддържаме форума лесен за следене от други играчи. 🙏 И така за термина „спам".

И аз съм искрено убеден, че вашият преводач ви прави номера.

Когато кажем, че някой е отчаян, това не е обида; това е начин за изразяване на солидарност и разбиране.

Спомням си, че казахте, че не сте силен в английския, така че ако мога да ви посъветвам: не приемайте, че някой ви обижда, докато не сте 100% сигурни. Това е доста неуважително.

Никой не защитава казиното; Нямам представа откъде го взимаш.

Нека оставим този въпрос настрана, става ли?

Какво е положението ви с казиното сега? Срещали ли сте актуализации от страна на казиното?

Не се притеснявайте, добрата новина е, че оплакването прогресира за по-малко от няколко дни според таймера.

Надявам се да се доближите до справедлив край. 🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Съжалявам, че не става дума за теб

Вече се съмнявам във всичко!

Защото не предполагах, че едно казино е способно на толкова много капани, за да ви навреди.

1xbet не е надеждно казино!

Автоматичен превод:
ivanvidalr1
преди 9 месеца

Разбирам, че когато попаднеш в неприятна ситуация, не ти идват най-добрите мисли. Но в такива случаи трябва да се запази хладнокръвие, защото е по-полезно.

Освен това, все още не сте чули нищо ново от казиното?

Надявам се, че всичко ще бъде решено справедливо и нашият екип ще се опита да помогне по този въпрос.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

file Джаро, виж отпечатъка, моля те, помогни ми да идентифицирам едно нещо, частта, оградена в червено, казва, че човекът къде е? Дайте ми вашето мнение, моля вижте отпечатъка

Друг факт е, че не говоря английски и никога не съм съгласен с уебсайта на 1xbet, мръсен е

Вижте, те все още настояват да кажат, че аз съм го написал! В жалбата ми

Въпросът вече е чест!

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
ivanvidalr1
преди 9 месеца

Честно да ви кажа, много е малък и не го виждам добре, така че не мога да отговоря на въпроса ви.

Виждам обаче, че казиното е отговорило на жалбата ви и сте разменили няколко публикации, така че най-доброто нещо, което трябва да направите, е Питър да го разгледа и да види какъв е резултатът.

Ще бъде ли възможно да бъдете търпеливи?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Благодаря ти Джаро и съжалявам приятелю, че те попитах.

Защото мисля, че си умен и можеш да ми помогнеш

Ще последвам съвета ти и ще чакам

Голяма приятелска прегръдка

Автоматичен превод:
ivanvidalr1
преди 9 месеца

Всичко е наред, не е нужно да се чувствате зле, че питате, това не е проблем.

Естествено, аз съм само администратор на форума, така че получавате по-голямата част от помощта от екипа за оплаквания и по-специално от Питър.

Надявам се, че ще можете да разрешите ситуацията си справедливо. Ще гледам това и твърдо вярвам, че всичко ще се нареди добре. 😉

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Мисля, че казино Guru би било добър играч, виждам, че в моята страна Бразилия има много хора, които са били ощетени от казината, и те дори не знаят за съществуването на Guru, ако мога да направя реклама или най-накрая помогнете на тези хора да разрешат оплакванията си тук, а също така се регистрирайте само след като разгледате рейтинга на казино Guru във връзка с други казина, ако имаше връзка или видеоклип на моя език, обясняващ това, бих могъл да помогна за разширяването на казино Guru, виждам, че има трябва да бъде уебсайт, който прави справедлива преценка и също така не подвежда играча! Но също така бъдете справедливи, когато играчът направи грешка!

Ако мога да популяризирам казино Guru на уебсайтове в моята страна Бразилия и ми позволите да го направя, моля, уведомете ме

Автоматичен превод:
ivanvidalr1
преди 9 месеца
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини