Здравей.
За съжаление трябва да започна с факта, че тук не се занимаваме със спортни залагания. Наистина съжалявам за това. Следователно нямам друг избор, вместо да коментирам извън тази област.
Да започнем със закриването на акаунта:
Вашите зелени отговори са най-малкото неясни.
Моята логика казва, че когато играч попита дали е възможно да закрие акаунт чрез чат на живо, е много разумно да попита за причината. Така че, ако се каже, че има много спомени, добре - какво всъщност означава това?
Същото важи и за „уебсайтът е измама" Какво очаквахте да направи чат операторът?
Когато стигнете до точката, като кажете: „Не искам да играя повече" 4 минути по-късно, получавате валиден отговор.
В повечето случаи казиното не е в състояние просто да затвори акаунта ви с едно кликване в системата. Обикновено има подходящ отдел и сте получили неговия имейл, за да продължите по-нататък. Това е много често. Не виждам нищо лошо в това.
Честно казано, не разбирам какво искаш да кажеш, показвайки синята част на принтскрийна. Искам да кажа, че времевите печати са различни от другите печатни екрани и тези кодове не ми казват нищо, когато става въпрос за проблем с хазарта. Моля ви да ми обясните.
Сега към залога:
Тъй като изглежда, че казиното обясни, че този залог не е напълно обработен, мога ли да знам кога точно тези 78 реала са били кредитирани обратно във вашата сметка в казиното, моля?
Искам да кажа, кога сумата е напуснала акаунта ви в казиното и кога е била върната? Просто искам да разбера времевата рамка.
Благодаря ви предварително!
Hello there.
Sadly, I must start with the fact that we do not deal with sports betting here. I'm really sorry for that. Thus, I have no other choice rather to comment outside of this area.
Let's start with the account closure:
Your green replies are at least vague.
My logic says that when a player asks whether it is possible to close an account via live chat, it is highly reasonable to ask for the reason. So, if say that there are lots of memories, well - what does it actually mean?
The same goes for "the website is a fraud" What did you expect the chat operator to do?
When you get to the point by saying: "I don't want to play anymore" 4 minutes later, you got a valid reply.
In most cases, the casino is not able to just close your account with one click in the system. There is usually a proper department, and you were given its email to proceed further. This is very common. I see no harm in that.
Honestly, I do not understand what you intend to say by showing the blue part of the printscreen. I mean, time stamps are different from the other printscreen, and those codes say nothing at all to me when it comes to problem gambling. I ask you kindly to explain.
Now to the bet:
Since it seems the casino explained this bet was not fully processed, may I know when exactly those 78 Reais were credited back to your casino account, please?
I mean, when did the sum leave your casino account and when was it returned? I just want to understand the time frame.
Thank you in advance!
Автоматичен превод: