1xBet опит

преди 4 години от ArnN
|
10340 преглеждания 39 отговора |
|
1 23
Добавете пост
Публикация на ArnN е изтрит
ArnN
преди 4 години

Сигурни ли сте, че сте изпълнили изискванията?

Разгледахте ли условията на промоцията?

Какво ви казват в онлайн поддръжката?

Автоматичен превод:
ArnN
преди 4 години

Имате ли връзка към промоционалната страница?

Автоматичен превод:
ArnN
преди 4 години

Уважаеми ArnN,

Доста странно е да чуете това твърдение, което е напълно невярно. Много сме объркани по този въпрос


Проверихме цялата информация относно Вашата сметка № 216083249. Както виждаме, Вие направихте първия си депозит на 4 август в размер на 62 евро


1) Разбрахме, че не спазвате правилно всички Правила, за да получите бонуса „Лъки петък". Моля обърнете внимание:

- Ако клиентът е направил теглене, преди да бъде направен депозит, бонусът "Лъки петък" няма да бъде кредитиран по сметката на клиента (както във вашия случай)

- Офертата не може да се използва заедно с други промоционални или специални оферти


Следователно нямате право да получите бонус „Лъки петък" съгласно правилата по-горе, защото вече сте направили теглене по-рано и вече сте получили „100% бонус за първия депозит"


2) Трябва внимателно да прочетете всички Правила за бонуса „Лъки петък", който е посочен на нашия уебсайт: https://br.1xbet.com/br/bonus/rules/black_friday/


3) Проверихме и вашата заявка до нашата служба за поддръжка. Вече сте били информирани, че не можете да получите бонуса „Лъки петък", тъй като беше направено заключението, че не спазвате правилно всички правила


Надяваме се, че успяхме да ви помогнем и да обясним напълно вашата ситуация

Автоматичен превод:
Публикация на ArnN е изтрит
ArnN
преди 4 години

Уважаеми ArnN,

Проверихме цялата информация, която ни предоставихте два пъти. Както беше споменато преди, Правилата гласят:

- Ако клиентът е направил теглене, преди да бъде направен депозит, бонусът "Лъки петък" няма да бъде кредитиран по сметката на клиента

Службата за сигурност ни информира, че сте направили теглене, преди да направите депозит. Тегленето е направено на 04.09.2020 г. в 17:09 ч. (Бразилско време) и едва тогава правите втори депозит

Следователно не сте спазили правилно всички Правила, за да получите бонуса „Щастлив петък"

1xBet действа в съответствие с правилата, които са изброени на нашия уебсайт в публичното пространство:

https://br.1xbet.com/br/bonus/rules/black_friday/

Можете да се свържете с нас по всяко време, ние ще се радваме да ви помогнем при всякакви проблеми

Автоматичен превод:
Публикация на ArnN е изтрит
Публикация на ArnN е изтрит
ArnN
преди 4 години

Имате ли стенограма от разговора, който сте провели с поддръжката на клиенти? Тогава ще бъде лесно да докажете, че са ви го обещали.

Автоматичен превод:
Публикация на ArnN е изтрит
преди 4 години


Изпълнихте ли изискванията за залагане?


Автоматичен превод:
преди 4 години

Те са ви отговорили, мисля, че техният екип за поддръжка е прочел доклада ви на нашия форум и се е опитал да ви обясни това.

Автоматичен превод:
ArnN
преди 4 години

Уважаеми ArnN,


Проверихме вашата кореспонденция със службата за поддръжка. Както виждаме, вие се свързахте с тях по времето, когато изтеглянето на средства вече беше извършено. Те ви информираха, че е невъзможно да получите бонус, когато е направено теглене, тъй като този факт противоречи на правилата на бонуса "Лъки петък"


Правилото гласи:

- Ако клиентът е направил теглене, преди да бъде направен депозит, бонусът "Лъки петък" няма да бъде кредитиран по сметката на клиента


Във вашия случай тегленето е направено на 04.09.2020 г. в 17:09 ч. (Бразилийско време), а вторият депозит е направен на 04.09.2020 г. в 17:35 ч. (Бразилийско време)


Не сте спазили правилно всички Правила на бонуса „Лъки петък", затова не сте получили този бонус


Извършихте теглене, поради което автоматично се изключвате от получаването на този бонус


Моля, прочетете и спазвайте правилно всички Правила, за да получите бонуса "Лъки петък":

https://br.1xbet.com/br/bonus/rules/black_friday/

Автоматичен превод:
Публикация на ArnN е изтрит
ArnN
преди 4 години

Изглежда, че има 2 версии на една и съща история. В този случай бих ви предложил да подадете жалба тук: https://casino.guru/complaints

1xbet се опита да обясни какво се е случило досега, предполагам, че ще имат дори стенограмата от разговора с агента за поддръжка на клиенти.

Автоматичен превод:
Публикация на ArnN е изтрит
Публикация на ivanvidalr1 е изтрит
ivanvidalr1
преди 11 месеца

Здравей.

За съжаление трябва да започна с факта, че тук не се занимаваме със спортни залагания. Наистина съжалявам за това. Следователно нямам друг избор, вместо да коментирам извън тази област.

Да започнем със закриването на акаунта:

Вашите зелени отговори са най-малкото неясни.

Моята логика казва, че когато играч попита дали е възможно да закрие акаунт чрез чат на живо, е много разумно да попита за причината. Така че, ако се каже, че има много спомени, добре - какво всъщност означава това?

Същото важи и за „уебсайтът е измама" Какво очаквахте да направи чат операторът?

Когато стигнете до точката, като кажете: „Не искам да играя повече" 4 минути по-късно, получавате валиден отговор.

В повечето случаи казиното не е в състояние просто да затвори акаунта ви с едно кликване в системата. Обикновено има подходящ отдел и сте получили неговия имейл, за да продължите по-нататък. Това е много често. Не виждам нищо лошо в това.

Честно казано, не разбирам какво искаш да кажеш, показвайки синята част на принтскрийна. Искам да кажа, че времевите печати са различни от другите печатни екрани и тези кодове не ми казват нищо, когато става въпрос за проблем с хазарта. Моля ви да ми обясните.


Сега към залога:

Тъй като изглежда, че казиното обясни, че този залог не е напълно обработен, мога ли да знам кога точно тези 78 реала са били кредитирани обратно във вашата сметка в казиното, моля?

Искам да кажа, кога сумата е напуснала акаунта ви в казиното и кога е била върната? Просто искам да разбера времевата рамка.


Благодаря ви предварително!


Автоматичен превод:
Публикация на ivanvidalr1 е изтрит
Radka
преди 7 месеца

Тук не става въпрос за спорт, а за виртуални игри, които се вписват в казината, сайтът на 1xbet е мръсен, те не искат да плащат на играчите, които печелят, това е факт

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още