ФорумОбратна връзка и предложенияПритеснения относно потребителски отзиви

Притеснения относно потребителски отзиви

преди 2 години от Radka
|
5878 преглеждания 19 отговора |
|
преди 2 години

Реших да създам тази тема, защото един от нашите специализирани членове направи добра гледна точка, когато става дума за потребителски отзиви, и бих искал да продължа тук.

Благодаря ви CasinoStreamer88 🙂.

Ще поставя в последния ви пост по тази тема.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей мила Радка 🙂

И аз разбирам и виждам проблема. 🙂

За съжаление, има много играчи, които дават лоши оценки, например веднага след 1 или 2 депозита, защото за съжаление са загубили и са разочаровани.

Точно това е моментът, който лично аз намирам за малко несправедлив спрямо казината.

В края на краищата според мен вашият сайт е толкова известен и успешен, че много играчи идват първо на вашия сайт, за да изберат казина, което според мен е страхотно!

Вие правите всичко наистина добре тук и аз наистина се радвам, че ви има! Но бих искал да има някаква система, в която например само проверени играчи да дават оценки или да се допускат само ако човек има определен опит в казиното.

Просто мисля, че е необходимо нещо, което да удовлетворява и двете страни 🙂

Наистина мога да си представя, че е много неприятно и лошо за казината, когато хората дават лоши оценки, защото другите може след това да търсят нещо друго и това ще навреди на казиното.


Но това, което мен лично най-много ме притеснява, ако мога да бъда честен, е точно тази тема. 🙂

Вчера забелязах в казино, което е ново, че има 5 потребителски отзива, които мисля, че 4 от 5 отзива са фалшиви, защото това е човек, който пише отзиви в няколко акаунта, така че казиното да бъде представено добре, което не е задължително бъде случаят.

Аз лично се чувствам предаден от това. 🙂

Исках да се регистрирам там вчера и прегледах отзивите предварително и когато видях, че избегнах казиното, защото просто се почувствах малко заблуден 🙂

Мога да ви пиша на лични кое казино имам предвид, ако е важно за вас 🙂

✌🏼🌿✌🏽


Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 2 години

Здравейте 🙂

Смятам, че трябва да обсъдим потребителските рецензии отделно, извън общата тема на ABO. Сигурен съм, че много играчи се чувстват по същия начин.

Разбирам мисълта ви, позволете ми да добавя, че Даниел обясни какво правим, за да предотвратим това доста добре тук .

Все още действаме в съответствие с правилата, които са определени, за да поддържаме потребителските отзиви истински , не е толкова лесно, колкото може би си мислите 🙁


3.11. Целта на рецензиите и оценките, създадени от потребителите на уебсайта, е те да отразяват истинския опит на играчите в отделните уебсайтове на казина. Ето защо ние си запазваме правото да изтриваме Потребителски отзиви, които са създадени от Потребители, след като са били мотивирани за това от казиното, например като им предложим бонус в замяна на положителен отзив.

3.12. Ние нямаме разрешение на потребителите да споделяме тяхната лична информация, включително техния имейл адрес, с уебсайтовете на казината, които са прегледали или оценили на нашия уебсайт. Поради това не можем да споделим тази информация с казиното, за да помогнем за идентифицирането на Потребителя, който е изпратил рецензия на нашия уебсайт. Ако дадено казино желае да идентифицира потребителя или да комуникира с него, представители на казиното могат директно да отговорят на прегледа на потребителя"


Също така възнамерявахме да дадем шанс на казината да отговарят на рецензии, така че фалшивите играчи, публикуващи лоши рецензии, да могат да бъдат разкрити директно от казиното, ние се опитваме да „покрием останалите".

Всички администратори са много загрижени за качеството на одобрените потребителски отзиви, ние правим всичко възможно, за да разкрием лошите намерения.


Чувствайте се свободни да назовавате казина открито, не е нужно да крием нищо. 🙂

Ако вие лично не харесвате тази идея, изпратете ми имейл: radka@casino.guru

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря за изчерпателния отговор, сега знам повече. 🙂

Първо, не мога да си представя колко работа имате тук 🤯 толкова много молби за оплаквания или други неща, човек наистина се чуди как успявате да го направите толкова професионално!

Хубаво е, че казината имат способността да отговарят на отзиви, тъй като би било малко неуместно, ако не могат.

Бих искал да говоря открито за казината, но не искам да злословя/пиша никого, защото може да греша и поради тази причина съм по-скоро човек, който не назовава имена. 🙂

Но забелязах нещо, което искам да ви покажа 🙂 Ще ви напиша имейл ✌🏼✌🏽

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 2 години

Здравейте, справянето с потребителски отзиви понякога изглежда като битка с вятърни мелници, тъй като получаваме стотици фалшиви отзиви от играчи, създали множество акаунти, но също така получаваме много фалшиви отзиви, написани от самите казина.

Подготвяме и малка промяна, при която само регистрирани членове ще могат да пишат потребителски отзиви. Също така имах идея да активирам опцията за писане на рецензии само на някак проверени потребители, но това ще намали драстично количеството на изпратените рецензии. Непрекъснато работим върху подобрения и смятам, че до края на тази година трябва да бъде въведено значително подобрение. Това подобрение ще гарантира, че по-опитните играчи и потребители, които се ангажират повече с CasinoGuru, ще имат по-силно въздействие върху потребителския рейтинг в сравнение с новорегистрираните потребители.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Здравей скъпи Даниел! 🤜🏻🍀🤛🏽

Чух от Rakda, че работите върху това и трябва да кажа, че звучи като страхотна идея и със сигурност много работа в същото време! Но едно нещо трябва да знаете, че някои от вашите членове оценяват работата ви НЕВЕРОЯТНО!! Определено съм един от тях!

Сигурен съм, че с времето и много търпение и любов ще постигнете всичко, което вие и вашият екип си поставите!

И ще те подкрепям доколкото мога!!

Да живее екипът на гуру✌🏽 🤜🏻🍀❤️🤛🏽✌🏼

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Ps: Благодаря, че ми позволихте да бъда част от това. 🙂

Забавно е да говориш с толкова мили хора, които са винаги до теб 🍀

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 2 години

Толкова се радваме, че сте тук. И не защото все още ни оценявате толкова високо - много често 😂, а защото можете да съветвате и успокоявате други играчи в нужда и да следите подробности, които може да пропуснем.

Това е, което си струва да се спомене!👍

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря Радка 🙂

Ако мога да помогна на общността, ще се радвам! Всички имаме нужда от малко помощ 🙂

Желая ви приятен ден!


Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Уважаеми модераторе, написах рецензия за 2 казина, рецензиите бяха отхвърлени, преди това писах за проект от една от общата мрежа, той беше одобрен. Защо се случва това? Мога да предоставя екранни снимки, че съм истински играч в тези казина.

Автоматичен превод:
Plaksa86
преди 5 месеца

Изпратих ви имейл, обясняващ всичко. Надявам се, че разбирате защо отзивите ви бяха отхвърлени първи. Това беше, защото нашата вътрешна система откри някои прилики. Вече трябва да е поправено. Благодаря Ви за съдействието.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Здравей, скъпа! Защо рецензиите ми бяха изтрити?

Автоматичен превод:
vlad1slaw
преди 4 месеца

Здравей,

Благодаря ти, че се върна.

Можете да проверите имейла си за обяснение, което предоставяме при всеки отказ. Според нашата система изглежда, че „За съжаление трябва да отхвърлим вашия преглед, тъй като нашата вътрешна система откри твърде много прилики с други вече изпратени отзиви за това казино. Правим това, за да запазим потребителската оценка възможно най-автентична."

Страхувам се, че същото важи и за всичките ви отхвърлени рецензии.

Не казвам, че нашият инструмент за откриване винаги е правилен, така че може би можете да ни изпратите екранни снимки, показващи вашите активни казино акаунти и история на депозити или тегления, така че е очевидно, че вашият акаунт е съществувал, когато сте изпратили отзивите. Какво казваш? На разположение сме на community@casino.guru

За да запазим рейтинга безпристрастен, трябва само да сме сигурни, че сте истински играч с истински опит.


Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Благодаря ви, изпратих екранни снимки на вашия имейл 🙂

Автоматичен превод:
vlad1slaw
преди 4 месеца

Благодаря ти,

За съжаление нито едно от тях не показва името на казиното , датата на създаване на акаунта или същото потребителско име на казиното, което сте въвели при изпращането на двата отзива .

Бих искал да ви помоля да предоставите екранни снимки, потвърждаващи, че сте регистрирали акаунтите с предоставеното потребителско име, преди да изпратите и двете потребителски рецензии.

Целият екип оценява вашето разбиране и сътрудничество. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Здравей, скъпа! Изпраща многократни екранни снимки от казино, за да потвърди реални сметки

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, бихте ли прегледали отказите за публикуване на рецензии.

Автоматичен превод:
Vika2008
преди 3 месеца

Бих казал, че проверихме всичко и резултатът беше такъв, какъвто посочихте в мотива. Важно е да се отбележи, че винаги е разрешен един преглед на акаунт.

Автоматичен превод:
преди 22 часове

Добър ден! Не ми отговаряш. Попитах ви защо рецензията ми за казино r7 беше отхвърлена? Моля, отговорете на съобщението ми.

Автоматичен превод:
Elen01bar
преди 22 часове

Здравейте, разгледах го и защото нашата система е преценила, че има много прилики във вашия потребителски преглед. Винаги е важно да запомните, че един потребителски преглед е разрешен за казино от един акаунт.

Но ако имате някакво доказателство, че имате акаунт в казино, можете да го изпратите на имейл-

Би било най-добре вашето влизане, някаква история на играта и други подобни да са видими. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини